Niet het principe van Klaagbaak snappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan je er ook gewoon niets van aantrekken. Eventueel.
Ja en hoe? Als ik Beyonce moet geloven door half naakt rond te lopen en de mannen op te geilen. Nee dan kom je over als een geemancipeerde sterke vrouw...quote:
I'm a diva, i'm i'm a diva.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
K3 zong dat al eerder in het nummer Jongens zijn gek.
ik ben zelf ook niet altijd fan van haar liedjes.. Maar zij heeft gewoon een ontzettend goede stem. Ga lekker klagen over kesha of nicki minaj ofso... Beyonce gebruikt haar kracht tenminste in haar stem. Taylor swift integendeel niet met d'r veel te zachte kut stem!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Lidlchips het volgende:
Wat een vervelende kutstem heeft dat wijf toch.
ja, dat vinden de platenmaatschappij-bobo's die haar vertellen welke kleur dr nagels vandaag moeten zijn ookquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vinden de platenmaatschappij-bobo's die haar vertellen welke kleur dr nagels vandaag moeten zijn ook.
Weet ik, ken 't nummer ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal idd![]()
.
Verder is het gestolen van
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef evarulesz het volgende:
[..]
ik ben zelf ook niet altijd fan van haar liedjes.. Maar zij heeft gewoon een ontzettend goede stem. Ga lekker klagen over kesha of nicki minaj ofso... Beyonce gebruikt haar kracht tenminste in haar stem. Taylor swift integendeel niet met d'r veel te zachte kut stem!
Zo.
Exact.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.
Daarnaast is het veels te zuiver. Maar dat schijnen mensen mooi te vinden. Hoe gelikter hoe beter. Kan ik me niet in vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef general_lee het volgende:
[..]
Exact.
Zo'n hekel aan dat hopeloze gekrijs.
Weer eens, muziek is emotie, geen technische perfectie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:14 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Daarnaast is het veels te zuiver. Maar dat schijnen mensen mooi te vinden. Hoe gelikter hoe beter. Kan ik me niet in vinden.
soms is ze idd te schreeuwerig, maar alle zangeressen die NA beyonce kwamen zijn nog 10x erger...ooh behalve celine dion die was voor haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Volgens mij is het met sommigen gewoon nooit goed. Als zanger(es) is je stem je instrument, dan lijkt het me toch wel wenselijk dat je daar een beetje wat mee doet in plaats van het ééntonig te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....
Als je kan zingen wil het nog niet zeggen dat je het hele dynamische bereik in werkelijk elk nutteloos kutnummer ten gehore moet brengen hoor...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
All the single ladies. All the single ladies
iets ja, niet bijna elk woord in 3 toonhoogtes zingen, dat is zo enorm irritant.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is het met sommigen gewoon nooit goed. Als zanger(es) is je stem je instrument, dan lijkt het me toch wel wenselijk dat je daar een beetje wat mee doet in plaats van het ééntonig te houden.
Mocht je een goede zangeres zoeken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef evarulesz het volgende:
[..]
soms is ze idd te schreeuwerig, maar alle zangeressen die NA beyonce kwamen zijn nog 10x erger...ooh behalve celine dion die was voor haar.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Alleen als ze een heel basic liedje (kerstliedje, of verjaardagsliedje of zo) ergens gaan zingen en helemaal gek gaan doen met hun stem kan ik me er nog wel aan ergeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets ja, niet bijna elk woord in 3 toonhoogtes zingen, dat is zo enorm irritant.
Jawel, maar je gaat er toch niet serieus op in dat Beyoncé zingt dat ze haar eigen boterham kan verdienen? Wat moet ze dan zingen? Dat Jay-Z haar alle hoeken van de keuken heeft laten zien? Het is Tina Turner niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Niet het principe van Klaagbaak snappen.
Ja want als Beyonce het doet, zullen alle zwarte RnB zangeressen het wel doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....
Als je kan zingen wil het nog niet zeggen dat je het hele dynamische bereik in werkelijk elk nutteloos kutnummer ten gehore moet brengen hoor...
Dat noem ik schreeuwen niet zingen. En als ik ergens een hekel aan heb qua muziek zijn het die schreeuwers wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja want als Beyonce het doet, zullen alle zwarte RnB zangeressen het wel doen?
Dat je het van Beyonce vindt, kan ik me nog ergens voorstellen, maar Alicia Keys? Echt niet.
Beiden uitstekende zangeressen. Je hoeft niet eens van RnB te houden om dat te erkennen.
Dus als iemand zijn stem verheft is dat schreeuwen? Amuzikaal gevalletje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik schreeuwen niet zingen. En als ik ergens een hekel aan heb qua muziek zijn het die schreeuwers wel.
Je moet het ook maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn stem verheft is dat schreeuwen? Amuzikaal gevalletje.
Dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja en hoe? Als ik Beyonce moet geloven door half naakt rond te lopen en de mannen op te geilen. Nee dan kom je over als een geemancipeerde sterke vrouw...
quote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mooiere vrouwen dan Beyoncé, maar het gaat dan ook niet om haar schoonheid aangezien het een zangeres is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef evarulesz het volgende:
Ik vind haar wel het uiterste van beauty! No woman can beat her!
Goeie hoor, als je dat had waren er wellicht geen oorlogen meer.quote:
Als ze echt zangeres is gaat het om haar muziek... Waarom moet ze er dan wel halfnaakt bijlopen in een clip? Dan kun je haar toch niet meer zo serieus nemen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Nober het volgende:
Ik weet het nog goed, ik was 15 en daar was ineens Destiny's Child op TMF toen Fabiënne de Vries daar nog werkte. Deze Destiny's Child beweerden 'No, no, no' maar ik fapte erop los, vooral die ene, ze heette Beyoncé.
[..]
Er zijn mooiere vrouwen dan Beyoncé, maar het gaat dan ook niet om haar schoonheid aangezien het een zangeres is.
Haar videoclips zijn het enige wat interessant is, ik wil haar niet in boerka zien in ieder geval.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:00 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als ze echt zangeres is gaat het om haar muziek... Waarom moet ze er dan wel halfnaakt bijlopen in een clip? Dan kun je haar toch niet meer zo serieus nemen?
Ik ben zo'n sterke vrouw... Ik zing zo goed... Maar om te verkopen moet ik wel halfnaakt zijn anders kijkt er niemand naar me om
Eh..... Hier zingt ze over hoe verliefd ze wel niet is...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Wat heb ik het gehad met Beyoncé. Elk willekeurig nummer van haar gaat over hoe goed zij wel niet is en hoe slecht alle mannen zijn. Er is geen enkele artieste die zo graag het stempel 'feministe' wil als Beyoncé.
Taylor Swift schrijft haar eigen liedjes en loopt niet half naakt rond in elke videoclip, want dat heeft ze niet nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef evarulesz het volgende:
[..]
ik ben zelf ook niet altijd fan van haar liedjes.. Maar zij heeft gewoon een ontzettend goede stem. Ga lekker klagen over kesha of nicki minaj ofso... Beyonce gebruikt haar kracht tenminste in haar stem. Taylor swift integendeel niet met d'r veel te zachte kut stem!
Zo.
halfnaakte vrouwen in muziekvideo's is altijd win!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:00 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als ze echt zangeres is gaat het om haar muziek... Waarom moet ze er dan wel halfnaakt bijlopen in een clip? Dan kun je haar toch niet meer zo serieus nemen?
Ik ben zo'n sterke vrouw... Ik zing zo goed... Maar om te verkopen moet ik wel halfnaakt zijn anders kijkt er niemand naar me om
Dat is nou juist de reden waarom ze niet kan tippen aan Beyonce.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:22 schreef Miousana het volgende:
[..]
Taylor Swift schrijft haar eigen liedjes en loopt niet half naakt rond in elke videoclip, want dat heeft ze niet nodig.
Eerder medelijden met Beyoncé want Jay-Z is echt fucking lelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Alborz het volgende:
Medelijden met Jay-Z. Volgens mij zit hij enorm onder de plak bij die griet.
Allebei zwaar overrated, maar goed.quote:
Yep het is wel leuk om naar te kijken... Maar als je dan vervolgens de boodschap uit probeert te dragen dat je zo sterk en onafhankelijk bent, en dat je geen mannen nodig hebt. Maar ze er op die manier wel weer wanhopig hard voor je moet winnen. Maak je jezelf in mijn ogen onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:26 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
halfnaakte vrouwen in muziekvideo's is altijd win!
ja die uithalen moet ze beperken, misschien is het haar stijl of zo, maar muzikaal vind ik dat gwn niet werken, serieus ze moet wat meer zinnen zingen en minder bij één woord/lettergreep stilstaan en dat dan op elke mogelijke manier gaan vervormenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep het is wel leuk om naar te kijken... Maar als je dan vervolgens de boodschap uit probeert te dragen dat je zo sterk en onafhankelijk bent, en dat je geen mannen nodig hebt. Maar ze er op die manier wel weer wanhopig hard voor je moet winnen. Maak je jezelf in mijn ogen onsterfelijk belachelijk.
Ik heb geen mannen nodig!!! KIJK NAAR MIJ!!!
en dan nog altijd die overdreven uithalen erbij waarin ze van laag naar hoog naar laag en weer terug springt in 1 woord...
Idd! Beetje een mariah carey geval. Die kan ook ontzettend goed zingen. Maar ze doet het niet...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja die uithalen moet ze beperken, misschien is het haar stijl of zo, maar muzikaal vind ik dat gwn niet werken, serieus ze moet wat meer zinnen zingen en minder bij één woord/lettergreep stilstaan en dat dan op elke mogelijke manier gaan vervormen
maar ja ik ben dan ook geen expert in Beyonce
ja he ik vind dat echt showenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Idd! Beetje een mariah carey geval. Die kan ook ontzettend goed zingen. Maar ze doet het niet...
En dat is leuk dat je zo'n bereik hebt en je mag het ook echt gebruiken... Maar niet elke keer in één woord!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja he ik vind dat echt showen
"he kijk mij en mijn 3 octaven bereik"
![]()
Dus jij laat dat nummer aan een jongen horen, zodat er kans is dat je er dan over heen mag??/quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:35 schreef just_agirl het volgende:
Ik vind het altijd wel leuke nummers, vooral als ik probeer om over een jongen heen te komen
.
Ik vind haar wel een mooie vrouw. Die candace van jou vind ik helemaal niet zo mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Nober het volgende:
Ik weet het nog goed, ik was 15 en daar was ineens Destiny's Child op TMF toen Fabiënne de Vries daar nog werkte. Deze Destiny's Child beweerden 'No, no, no' maar ik fapte erop los, vooral die ene, ze heette Beyoncé.
[..]
Er zijn mooiere vrouwen dan Beyoncé, maar het gaat dan ook niet om haar schoonheid aangezien het een zangeres is.
Ben ik niet met je eens. Beyonce, Mariah Carey, Alicia Keys, allemaal vrouwen met een fenomenale stemmen en geweldige zangeressen. Terwijl het allemaal niet mijn muziek is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allebei zwaar overrated, maar goed.
Zangeressen heb ik sowieso niet veel mee, nu ik erover nadenk. Ik ontken ook niet dat die stemmen niet goed zijn, het is mijn muziek niet en het klinkt voor mij wat schreeuwerig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Beyonce, Mariah Carey, Alicia Keys, allemaal vrouwen met een fenomenale stemmen en geweldige zangeressen.
Nu ben ik wel benieuwd naar wie jij een goede zangeres vindt.
oke, kan je dan voorbeelden noemen van zangers die je goed vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zangeressen heb ik sowieso niet veel mee, nu ik erover nadenk. Ik ontken ook niet dat die stemmen niet goed zijn, het is mijn muziek niet en het klinkt voor mij wat schreeuwerig.
Als je het geluid uitzet, dan wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:26 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
halfnaakte vrouwen in muziekvideo's is altijd win!
Ik heb niet echt een specifieke zanger/band die ik goed vind, maar ik vind Bruce Springsteen goed zingen. Ik kan er even geen andere bedenken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oke, kan je dan voorbeelden noemen van zangers die je goed vindt?
Die produceer ik zelf dan wel...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
en dan de stiekeme kreunen missen?
:pquote:
Foto van wat je bedoelt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
haar kont is me te bonkig
Hmm, ik vind Bruce Springsteen wel aardig zingen en hij heeft hele briljante nummers, vind alleen zijn stem niet zo mooi. Zo zie je maar dat smaken verschillenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een specifieke zanger/band die ik goed vind, maar ik vind Bruce Springsteen goed zingen. Ik kan er even geen andere bedenken.
Ja, dat is ook. Dat uithalen, pff.. Ik zou er koppijn van krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Bruce Springsteen wel aardig zingen en hij heeft hele briljante nummers, vind alleen zijn stem niet zo mooi. Zo zie je maar dat smaken verschillen
ze heeft zo'n ghetto bootyquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Foto van wat je bedoelt?
Grootste onzin die ik vandaag gelezen heb. Als je denkt dat Beyonce nummers gaat over hoe slecht alle mannen zijn heb je er gewoon nooit naar geluisterd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Wat heb ik het gehad met Beyoncé. Elk willekeurig nummer van haar gaat over hoe goed zij wel niet is en hoe slecht alle mannen zijn. Er is geen enkele artieste die zo graag het stempel 'feministe' wil als Beyoncé.
Ik ga geen links posten. Dit is toch verdomme geen linkdump. Ik wil wel als antiklacht aandragen dat ze best lekker is.
Laat eens een foto zien van wat jij verstaat onder 'te bonkig'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ze heeft zo'n ghetto booty
dit dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien van wat jij verstaat onder 'te bonkig'?
Vind je dit dan ook 'te big'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dit dus
[ afbeelding ]
naar mijn mening al te big
Dit is Beyonce niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind je dit dan ook 'te big'?
[ afbeelding ]
Ik vind het supervrouwelijk, slank maar met ronde vormen.
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[...]
dit wel, zij is slank met vrouwelijke vormen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind je dit dan ook 'te big'?
[ afbeelding ]
Beyoncé is dik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dit wel, zij is slank met vrouwelijke vormen...
ik weet eigenlijk niet wat van haar te denken, zij schommelt nogal erg met haar gewicht...quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wat van haar te denken, zij schommelt nogal erg met haar gewicht...
Ene keer is haar kont strak dan weer meer ghetto...
Ghettoquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wat van haar te denken, zij schommelt nogal erg met haar gewicht...
Hm, dan zie je denk ik dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
quote:
nou nou je hebt me wel overtuigd met deze clipquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef TripleS het volgende:
Als je dit niet geweldig vind dan moet je echt nodig naar de oorarts of psychiater.
Luister eens If I were a boy. Zoek even de vertaling van de lyrics, dat heb je wel nodig, en reageer dan nog evenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik vandaag gelezen heb. Als je denkt dat Beyonce nummers gaat over hoe slecht alle mannen zijn heb je er gewoon nooit naar geluisterd.
Tevens meest onterechte klacht die ik OOIT gelezen heb.
dat is ze al jaren,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef evarulesz het volgende:
Die HEUPEN van haardamn! Van die stevige tieten, slanke taille en dan die heupen !! Dan lijkt het soms net alsof ze dik is...... Ze is best stevig gebouwd....
Ik hoor de golven al breken. Ga vooral door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef evarulesz het volgende:
Die HEUPEN van haardamn! Van die stevige tieten, slanke taille en dan die heupen !! Dan lijkt het soms net alsof ze dik is...... Ze is best stevig gebouwd....
Doen me aan die James Bond film denken, in dat zwembad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef evarulesz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |