Nou ik niet iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.
Dat was ik .quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.
Conclusie Tom is weer eens kinderachtig bezig, en drumpie houd zijn hand weer boven Tom's hoofd terwijl die weet dat Tom fout zit. As always.quote:
Top ideequote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen alle twee als ze kapot gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:49 schreef Exentric90 het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsbaarheid van het monument?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen allen twee als ze kapot gaan.
Goed idee.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Jamiroquai het volgende:
En een monument moet een blok wol hebben om te zien van wie die is
Nee hoor, ik zit maar 23 uur per dag op FOK! en ik was net bezig met mijn uurtje verlof.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb je zolang over die reactie na moeten denken jongen?
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Jawel je mag je monument verplaatsen met de voorwaarde dat je eerst een nieuwe bouwtquote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.
Raarrrrr. Ik wilde net reageren. Als hij wilt vind ik het een goed idee.quote:
Volgens mij wel. Op HC factions hebben ze dat ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |