Die is ook tofquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Mark het volgende:
Heb zelf overigens een stalen CD-rek:
[ afbeelding ]
Is plaatje van de site, mijne zit nog net niet vol
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Bart het volgende:
Onze zolder is 4,5 meter hoog, mijn vrouw wil daar een boekenkast van vloer tot plafond, met een ladder ervoor.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Bart het volgende:
Onze zolder is 4,5 meter hoog, mijn vrouw wil daar een boekenkast van vloer tot plafond, met een ladder ervoor.
Dat heeft Lennon een tijdje gedaan.. boeken eruit, boeken naar achteren drukken. Heel irritant. Maar nu gaat het goedquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Mark het volgende:
Met onze kinderen ben ik al blij als er een boek heel blijft (en in de kast)
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef TradeMarkie het volgende:
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?
Daarom: alles tot een hoogte van 1,5m is ofwel van de kids, ofwel niet al te waardevolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Mark het volgende:
Met onze kinderen ben ik al blij als er een boek heel blijft (en in de kast)
quote:
Wij hebben een recht wand op onze zolderquote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?
Ik zeg: Doen!!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en ik heb even jullie advies nodig
Kom maar op met die foto's.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en ik heb even jullie advies nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
grapjassenEn cobra heeft me weer door
Ik heb vandaag een belangrijke presentatie en moet dus 'business casual'. Mijn vraag: Is dit business-casual of 'business-I-would-sleep-with-my-boss-for-a-promotion' ?doe je die presentatie zittend achter een bureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of staand? in het laatste geval heb je promotie.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
grapjassenEn cobra heeft me weer door
Ik heb vandaag een belangrijke presentatie en moet dus 'business casual'. Mijn vraag: Is dit business-casual of 'business-I-would-sleep-with-my-boss-for-a-promotion' ?Die Amsterdamse vlag is in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verder lijkt je outfit mij prima, al dan niet 'business casual', tenzij je een colbert met sijkerbroek wilt gaan dragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |