Nou nou, beestmensen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet zíj zich dat afvragen? Waarom zou ze?Dat is hooguit boeiend om over na te denken als je zelf met moordplannen rondloopt.
De maatschappij moet worden beschermd tegen dit soort beestmensen en zéker niet worden opgezadeld met de vraag hoe lang zo'n straf wel niet duurt. Dat is namelijk m.i. het probleem van de criminelen die tegen zo'n straf aanlopen, niet van normale mensen.
Lijkt me ook , ik zou de donkere steegjes maar mijden als ik hem was, zelfs een kopje koffie drinken is een linke zaakquote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef matspontius het volgende:
Leuk, al deze discussies. Maar de idioot Volkert van der Graaf wordt geliqideerd zodra hij vrij komt. Let op mijn woorden ...
Hij heeft helemaal een homofiel vermoord. Maar bij welke pedofiel heeft hij misgeschoten dan? Of wou je zeggen dat Pim bijna pedofiel was?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Marlan het volgende:
Waarom heef Volkert niet zoals Mo.B levenslang gekregen? Ze pleegden toch beide een politieke aanslag, beide toonden ook geen berouw?
Waar zit het verschil?![]()
Overigens is een liquidatie van Volkert wel erg overdreven, deze man heeft bijkans wel een pedeofiel vermoord (zonder dat hij het wist waarschijnlijk).
Pim deed het met Marokkaanse jongetjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal een homofiel vermoord. Maar bij welke pedofiel heeft hij misgeschoten dan? Of wou je zeggen dat Pim bijna pedofiel was?
hoe oud dan wel?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pim deed het met Marokkaanse jongetjes.
Ligt dan gelijk even de hele politieke lichting, de rooms-katholieke kerk, het onderwijs, de koninklijke familie, etc door. Ik denk dat je gaat gruwelen van het aantal randebielen die er in hoge posities rondlopen en die niet met hun vingers van andermans vrouw, kind, geld, etc kan afblijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pim deed het met Marokkaanse jongetjes.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef matspontius het volgende:
Leuk, al deze discussies. Maar de idioot Volkert van der Graaf wordt geliqideerd zodra hij vrij komt. Let op mijn woorden ... hij weet te veel en hij wordt enorm gehaat door allerlei mensen. Dus mits deze man via de overheid niet een complete make-over (a la Face Off) krijgt en onder gaat duiken op de Zuidpool gaat ie deze kerst niet meer meemaken.
Sorry, mijn Nederlands is (nog) niet optimaal. Per toeval i.p.v bijkans? Kan niet op een passender woord komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal een homofiel vermoord. Maar bij welke pedofiel heeft hij misgeschoten dan? Of wou je zeggen dat Pim bijna pedofiel was?
Dat vermoedde ik al, vandaar de tweede suggestie. (Ik vond je foutje ook wel grappig, trouwens.)quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is (nog) niet optimaal. Per toeval i.p.v bijkans? Kan niet op een passender woord komen.
Ik zou een andere constructie gebruiken: hij vermoordde iemand die bijna pedofiel was.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is (nog) niet optimaal. Per toeval i.p.v bijkans? Kan niet op een passender woord komen.
Kom jij toevallig uit Noorwegen? Vind je het normaal dat iemand die bijna 80, vrijwel nog jonge mensen, afslacht, maar 18 jaar gevangenisstraf krijgt? Ik weet niet in welk rechtssyteem jij gelooft maar zo iemand is en blijft een potentieel gevaar voor de samenleving en mag de buitenlucht nooit meer zien. Hetzelfde geldt voor Volkert van der Graaf; eenzame opsluiting voor de rest van zijn leven of ...... (vul zelf maar in)quote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet paraat, sorry.quote:
OK, blijft het open staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik niet paraat, sorry.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef matspontius het volgende:
Kennedy werd ook door een "eenling" vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |