abonnement Unibet Coolblue
pi_108300710
echt he :D bazenbak
pi_108304513
Ik heb gereden met de W210 maar dat is echt een prachtige en supercomfortabele auto. Als ik er het geld voor zou hebben..
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108304885
Naja voor het geld van een mooie W211 zou ik wel iets anders kopen eerlijk gezegd :P
pi_108304922
Niet als ik een daily zou zoeken. Of nouja, wel bij andere merken shoppen maar het rijdt voortreffelijk hoor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108305512
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen :P
pi_108306583





Perfect!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_108308028
Nee srry niet voor mij :X
pi_108309533
quote:
Niet echt een mooie kleur, wielen staan 'm niet mooi, camber voor en achter kloppen niet, combinatie achterbumper en uitlaat klopt niet en waar zijn de stoelen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:16:07 #109
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108331178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja ik merkte het doordat je hele tijd over E61 en F11 had :P
Vind je dan zo'n W211 Estate niet iets? Die zijn wel mooi. En heb je ook wel vette diesels om uit te kiezen. Als je dan AMG pakket hebt heb je echt een vette bak :P wel 1:12 ofzo ook. Maar zoveeeel vetter dan een 159
Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk B-). Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.

Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15 :D

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef H-D het volgende:
Zelfs voor een daily zou ik 'm niet nemen :P
Maar wat dan wel? Een V70? :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:47:38 #110
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108335055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

i agree.. :) vandaar dat mijn auto hopelijk binnenkort een stuk omlaag gaat...
En je daarmee je wegligging compleet om zeep helpt. Het staat heel stoer maar je gaat ´t echt niet beter doen dan fabriek af. :P
pi_108338188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind de uitstraling van 159 dan exclusiever en mooier. Sowieso heb ik echt helemaal niks met Mercedes. Enige auto daarvan die me ooit wel heeft kunnen bekoren is de R230, ofwel de SL, en dan nog alleen de prefacelift. De AMG's en Black Series en speciale modellen (CLK GTR-DTM, SLR Stirling Moss etc.) zijn natuurlijk vet door hun exclusiviteit en prestaties, maar vind ik niet meteen mooi. Een Benz zal hier dan ook niet snel voor de deur komen. Als het ooit een powerbak wordt, denk ik aan een RS6. Avant, natuurlijk B-). Al zijn de Audi-vierpitterdiesels al niet echt traag en de V6-diesels ook erg lekker.

Ik zit net even te kijken en eigenlijk gaat het nergens meer over hè. De F11 535d. 313pk uit een diesel, en alsnog een gemiddeld verbruik van 1:18 bijna. Praktijk 1:15 misschien, maar dan nog. Ik haal met de helft van dat vermogen net 1:15 :D

[..]

Maar wat dan wel? Een V70? :)
Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig :P echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig :D

Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations remember :P dus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik :) of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60 :X ). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
pi_108342347
Gewoon zo, in deze kleur: O+



En Rs4 van het eerste model A4 O+

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:41:24 #113
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108349253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja die verbruikscijfers zijn echt zo vriendelijk tegenwoordig :P echt ideaal eigenlijk. Die RS6 Avant is ook wel vet. Mijn vader vindt die helemaal geweldig :D

Nee zou nooit een V70 rijden. Hou echt niet van stations remember :P dus als ik vanwege het jaarlijkse aantal km's per se een diesel zou moeten rijden dan een S80 D5 denk ik :) of een Audi A6 3.0TDI ( vind die toch iets mooier dan de E60 :X ). Maar ik heb wel de voorkeur voor de S80 dan denk ik.
Als ik niet heel veel zou rijden en het geen diesel hoeft te zijn zou ik voor dat geld een S80 T6 of S80 V8 of een Jaguar XJ8/Daimler Super V8 zoeken denk ik.
Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:46:44 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108349474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Ik zie zat Jag XF rijden hoor, ook Maserati's, Bentley's etc. Een Lamborghini zie je niet snel in de stad. Dat is best bijzonder.
pi_108349876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, dom :D. Wat vind je van de Jags van tegenwoordig? Die XF vind ik echt wel wat hebben. Jammer dat ze zo weinig te zien zijn, maar ook wel begrijpelijk.

Die RS6 vind ik ook geniaal. 580pk in een familiestation :D. De vorige was ook al niet mis met 450pk (of 480pk voor de Plusversie), vind ik ook nog erg mooi. Hier in de buurt rijdt één van de enkele Nederlandse Plussen rond, vette bak blijft dat. Helaas wel 1:4 ofzo, dus niet te betalen :P. Ben wel benieuwd naar de nieuwe RS6.

Verbruik van tegenwoordig is geniaal ja, maar ik heb 't idee dat de techniek ook kwetsbaarder wordt daardoor. Veel elektronisch geregeld en erg nauwkeurig afgesteld. Zo lang het goed gaat: prima. Maar als het fout gaat ben je er meteen aan. Vaak een dubbele turbo ook... als er eentje de soep in draait, gaat de andere dan ook? Dan kost een turbovervanging bij de dealer ineens 3 à 4k. Eén turbo is al niet leuk, dit is niet meer te betalen. Of wat te denken van de roetfilters...bij de E60-reeks moeten die na ongeveer 200k vervangen worden. Reparatie van 1.000+ euro, gewoon ingecalculeerd. Da's qua running costs niet meer te betalen.
Van de Audi S-Line heb ik het liefst de S8, zeker die nieuwe die binnenkort komt. Mooi ding.

De nieuwe Jags. XF is opzich wel fraai en zie hem best regelmatig eigenlijk? :P Die nieuwe XJ is heel apart. Vind het net een grote Grand Tourer ofzo. Wel mooi eigenlijk zeker met die 5.0 V8 ( al dan niet in S/C versie) :D maar ik denk dat ik het model hiervoor en die daarvoor toch nèt iets mooier vind. Wat conservatiever maar dan in een positieve manier :P die nieuwe is wel heel avant garde :P en wel jammer dat ze ook geen Daimler versie meer maken ervan :{ De XK blijft wel een brute bak maar het zal niet m'n eerste keus zijn bij een sportauto :P .

Over die techniek heb je wel gelijk denk ik. De boel wordt allemaal steeds complexer en nauwkeuriger enzo om aan nieuwe eisen te voldoen. En daardoor ook kwetsbaarder. En dan zul je inderdaad rekening moeten houden met hoge running costs }:| maar daarentegen bespaar je wel weer flink wat geld door het lagere verbruik dus dat kun je dan weer reserveren voor onderhoud ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:00:50 #116
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108350103
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer :(. M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft :P.

Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d. ;). Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja :D. De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.

Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108350484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Mikkie het volgende:
Is ook, maar je moet ook voor alles naar de stealer :(. M'n 320d staat erom bekend dat de brandstofpomp het vaak na 200k een keer begeeft, da's toch 1.500 euro reparatie. Leuk, je dieselvoordeel, maar dit soort zaken geven je dan toch een zetje achteruit. Zonde. Qua kosten is het dus wel rendabel om een oude gare bak door te rijden, puur zodat het sleutelen goedkoop blijft :P.

Ik zie de XF hier in de buurt amper. Zuidoosten hier, vooral Opels e.d. ;). Weinig grote bedrijven enzo, volgens mij zie je ze in de Randstad een stuk meer. S/C is wel vet ja :D. De XK vond ik bij z'n intro erg gaaf, er staat er hier eentje in de buurt, maar ik zou 'm niet snel zelf kopen. Al heeft zo'n XKR-S natuurlijk wel een vette uitstraling. De XJ trekt me helemaal niet op de één of andere manier. Wil té graag mooi zijn, die kont is niet mijn smaak.

Trouwens ook vet: de nieuwe Evoque. Rijden er hier in de buurt twee van rond, een driedeurs en een vijfdeurs, allebei wit. Gave bakken!
Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:53:26 #118
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108351858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.

Kom jij ook uit Nijmegen ja? :D Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_108352163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Da's waar, maar de lijnen trekken me gewoon niet zo. Sowieso heb ik niet heel veel met Jaguar, al heeft de XF wel echt m'n aandacht getrokken. De XJ heeft wel een brute neus overigens, maar die kont vind ik niks. Heeft wel wat weg van een Thesis, daar heb ik ook niks mee. Terwijl ik de Delta dan wel weer een mooie bak vind.

Kom jij ook uit Nijmegen ja? :D Ik ken één XF die staat altijd bij de verfhandel op de Groenestraat, maar verder zie ik ze maar weinig hier. Sowieso weinig exclusiefs...één S65 AMG uit 2007 ofzo, één felblauwe RS6Plus en verder weinig heel bijzonder materiaal helaas.
Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden :@ Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet :+ ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik :P niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.

Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan :P . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen :P . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad :+

Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:20:58 #120
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_108359561
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Woonde jij ook niet in Nijmegen ofzo? :P Ik ook en zie hem hier toch wel rijden gewoon? :P

Gelukkig voor jou dan kan je die V8 S/C ook in de XF krijgen :P Ik vind zo'n XJ gewoon wel mooi omdat het zo'n elegante wagen is. Elk model ervan wel vind ik. Het straalt echt gewoon klasse, stijl en raffinement uit. Meer dan 95% van de overige auto's :P En als je dan die S/C hebt heb je echt een wolf in schaapskleren eigenlijk(mits je niet het supersport pack hebt want dat verraadt wel). Wel nice :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja het is persoonlijk natuurlijk. Heel eerlijk had ik eerst ook niet zoveel met Jaguar. Maar mn vader en een oom van me xijn he-le-maal weg van Jaguar dus ik kwam er niet meer helemaal onderuit. En nu ben ik zelf ook wel een klein beetje Jaguar fan geworden :@ Trouwens vind ik die Thesis(vooral de 3.2 V6 offcourse) ook echt heel mooi ( Delta dan weer niet :+ ) alleen jammer dat het gruwelijk slechte auto's zijn. Maarja, later wil ik eigenlijk wel een XJ denk ik :P niet dat nieuwe model maar het model ervoor dan waarschijnlijk.

Die mensen van dat schoonmaakbedrijf op de Groenestraat hebben allemaal Jaguar geloof ik, heb er weleens een XF,XK en XJ zien staan :P . Verder als je weleens bij de Heilige Landstichting in de buurt komt kom je er ook weleens één tegen :P . Die S65 die jij bedoelt is trouwens wel heel mooi , zie 'm ook weleens. Verder is Nijmegen nou niet echt een paradijs voor autominnend Nederland inderdaad :+

Al moet jij die import Audi S6 Avant die altijd bij Nova rijschool staat wel heel mooi vinden denk ik zo :P
:P :P :P
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_108359671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Kriegel het volgende:
:P :P :P
Je dacht..ik kick het topic weer eens of....? :+ :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:24:52 #122
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_108359756
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_108360157
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Lol. Ik vond het wel leuk staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:40:19 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_108366720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee, ik doelde meer op de suiker trip die ik krijg van al die smileys.
Het lijkt hier hives wel :')
pi_108366800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het lijkt hier hives wel :')
Hyves.. Leeft dat nog? :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')