abonnement Unibet Coolblue
pi_107982355


Wat is iBoot?
IBoot is een website waar dagelijk 1 aanbieding te kopen is. Wat er te koop is varieert van Zaklamp to Mediaplayer!

Waarom spellen jullie iBoot met een 't' op het eind en niet met een 'd'?
Naar aanleiding van een commerciële deal tussen FOK! en iBoot wordt van het woord dat gespeld wordt als 'ibood', structureel 'www.ibood.com' gemaakt. Gezien de slechte ervaringen die een groep actieve posters in dit topic heeft met de service van iBoot wordt iBoot deze links niet gegund. Buiten dit gegeven is het simpelweg buitengewoon irritant om iedere keer een link met een volledig gespeld adres te zien in een topic waar de naam van dit bedrijf logischerwijs veel gebruikt wordt.

Waar vind ik iBoot?
Je kunt de website voor Nederland hier vinden: http://www.ibood.com/nl/nl/
IBoot is beschikbaar in meerdere landen, en soms heeft elk land een andere aanbieding!
Let op! Je moet een adres hebben van het land waar je de aanbieding van ziet als je hem wil bestellen!

Hoe kan ik iets kopen op iBoot?
Registreer je op de website van iBoot en klik op !

iBoot Hunt!
De iBoot hunt is een meermaals per jaar voorkomend event. Tijdens de hunt (die gewoon om 12 uur 's nachts begint) zijn alle aanbiedingen die niet uitverkocht zijn plus wat extra aanbiedingen
te bestellen op iBoot. Deze aanbiedingen worden in korte oplages aangeboden en komen meerdere keren per dag terug, net zo lang tot ze uitverkocht zijn.

Handige links voor de Hunt:
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all

Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunt (1 december j.l.): http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/

De iBoot BOX

De iBoot BOX is DE aanbieding waarvan niemand weet:
- Wanneer die komt
- Wat die gaat kosten
- Wat er in zit
- Hoeveel er beschikbaar zijn

Waarom zou je een iBoot BOX kopen als je niet weet wat er in zit?
Er zijn de nodige filmpjes te zien op youtube over het openen van de BOX, hieruit blijkt dat er altijd een grotere waarde aan spullen in zit, dan wat je er voor betaalt!
Er kan dus van alles inzitten, van bluray speler tot dolby surround, van iPad tot Laptop! Echter wil een grotere waarde niet zeggen dat de inhoud ook daadwerkelijk aanspreekt.
Van een box van 25 euro kun je natuurlijk minder verwachten dan van een box van 50 euro, al zijn hier ook wel eens foutjes in gemaakt. Maar de kans is dat je bij een box van 50 euro minder snel louter promotiesamples plus USB-hubs en kaartlezers krijgt die bij elkaar in principe wat tientjes waard zijn maar waar de gemiddelde persoon maar weinig blij van wordt. Die kans is bij 25 Euro veel meer aanwezig.

Natuurlijk is iBoot niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Op de volgende websites vind je een overzicht van de sites met een dagaanbieding. Aanbiedingen bij andere sites gaan meestal op 12:00 's morgens of 's avonds in.
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.
Dagaanbieding overzicht voor grote schermen

Overzicht van alle lokale dagaanbiedingen websites:
DealCruiser - met kaartoverzicht

Iboot-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagknaller
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)
onedayonly
Onedayprice

Lokale dagaanbiedingen websites:
Groupon
GroupDeal
SweetDeal
GoldenDeals

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch

Deze vernieuwde OP is hier te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Kenju op 14-02-2012 21:53:04 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107982460
OP ziet er ook echt niet meer uit nu btw met 30x die link :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107982678
iVaar. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:32 #4
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_107982790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Kenju het volgende:
Hoe weten ze dat, van die HTC Flyer?
http://www.tipsvoorbesparen.nl/overig/ibood-top-deal-htc-flyer/

of F5 doen bij ibood.nl
"een echte hoogvlieger"

[ Bericht 5% gewijzigd door bork op 14-02-2012 20:58:33 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_107984653
Ok, thnx. Ik had die frontpage al een tijdje niet gezien. Kennelijk geven ze nu hints. Voor 230 Euro is dat inderdaad een best aardige aanbieding. Vind het zelf echter een wat gedateerd apparaat en te klein voor een tablet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107985138
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107985217
nvm
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:33:10 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_107985251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_107985315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot :@
Dat blijf ik nog steeds......
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:35:42 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_107985388
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat blijf ik nog steeds......
Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niks :@ Ook de hunts vallen enorm tegen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:36:45 #11
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107985435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niks :@ Ook de hunts vallen enorm tegen
True that! :o -O- :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107985485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot :@
Idd, dat was vroeger elke dag zo, nu is het echt zo van om pas 20:00 eens kijken of het misschien vandaag eindelijk weer eens wat boeiends is..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107985515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niks :@ Ook de hunts vallen enorm tegen
Hunts heb ik nooit wat gevonden.....

Maar ik ben het met je eens, een aantal jaar geleden had ik bijna elke week wel 1 aanbieding die ik interessant vond. Nu komt er slechts 1 keer in de zoveel tijd een aanbieding die lichtelijke interessant is.
pi_107985749
Ik dacht vandaag precies hetzelfde. Wat een butt site is het geworden. Mss omdat ze ook in andere landen aan de weg aan het timmeren zijn, en daar meer verwachtingen van hebben?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:46:39 #15
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107985963
In Oostenrijk wel een paar keer iets leuks gehaald.
Laatste dingen een Iomega iConnect en een Philishave.
De vorige AT-hunt duurde 2 (!) dagen. Maar :{ veel prut en 0 boxen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107987103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Combinatie van factoren. Sowieso is de concurrentie toegenomen. Verder is iBoot gewoon een grote logge organisatie waar andere websites die gewoon alleen in Nederland opereren, veel flexiebeler zijn en veel makkelijker dingen kunnen aanpassen. Daarnaast is er duidelijk een kostenbesparing doorgevoerd bij iBoot waardoor veel zaken centraal geregeld worden, wat de verklaring is voor de ontzettend hoge levertijden. Ik denk dat dit ook voor het personeel geldt. Erg onprofessioneel; onbeschoft, spelfouten in mails, zeer opportunistisch gedrag door op het forum door alles erg strak te houden, het forum zelf erg simpel te houden (vroeger kon je zoeken en editten), smeekbeden voor website van het jaar-stemmingen naar het hele klantenbestand te versturen, terwijl dit wettelijk verboden is (bij het versturen van die kortingsbonnen was men opeens wel erg conform de wet en kregen alleen mensen die ingeschreven waren voor de nieuwsbrief het), etc.

Meerderen kunnen erover meepraten hoe het beroepen op garantie een hel is. Zelfs het terugsturen van een product binnen de wettelijke bedenktijd van twee weken gaat niet altijd goed. Ze geven daar zelf ook niet echt de indruk dat ze weten waar ze mee bezig zijn met bijv. zelf verzonnen logica over procedures die niet naar de klanten gecommuniceerd worden.

En aangezien de kortingen op interessante producten meestal maar beperkt zijn, ben je dan beter af om effe een 10 of 20 euro meer te betalen bij een normale webwinkel.

Dit genereert op zijn buurt weer minder omzet, enzovoort.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 februari 2012 @ 08:27:00 #17
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2012 @ 08:42:42 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107996676
Groupon heeft de Samsung - Galaxy Tab voor 369.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:06:05 #19
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_107998178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:42 schreef borisz het volgende:
Groupon heeft de Samsung - Galaxy Tab voor 369.
Die zijn refurbished O-)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2012 @ 10:26:19 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107998700
Dat is waar :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_108015061
refurbished zou ik toch nooit willen hebben.. Is die htc flyer wat?
pi_108015238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef rlvk het volgende:
refurbished zou ik toch nooit willen hebben.. Is die htc flyer wat?
Wel aardig, maar al bij de introductie gebruikte het apparaat verouderde hardware.
Kan nog steeds een goede koop zijn afhankelijk van wat je er mee wil.
pi_108015334
Ik heb zo'n Chinese tablet van 80 euro, bevalt prima. :')
pi_108015950
Ik twijfel toch een beetje voor die HTC, maar denk dat ik maar wacht op dat ding dat Asus uit gaat brengen over een paar maandjes
pi_108071677
IBOOD Rush is coming ! :6
pi_108071762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef KroodjeBip het volgende:
www.IBOOD.com Rush is coming ! :6
Want?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108071803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Want?
Kreeg ik via de mail:

O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.

Een soort hunt ?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 februari 2012 @ 10:23:07 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108071886
quote:
Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij www.iBOOD.com, namelijk de RUSH.

O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.

Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.

Hoe weet ik dan wanneer er een RUSH is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur 's nachts van start gaat, kan een RUSH de dagdeal zomaar op elk moment van de dag onderbreken. Kort voordat een RUSH van start gaat, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter. Maar omdat we de beroerdste niet zijn, en dit de eerste keer is, verklappen we dit keer alvast dat het in elk geval volgende week gaat gebeuren!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_108072114
Als er geen box in de rush zit, kan ik me niet voorstellen dat die rush echt interessant is.

De aanbiedingen van de laatste weken zijn ook troep.
Eerst denken, dan typen
pi_108073940
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Piger het volgende:
Als er geen box in de rush zit, kan ik me niet voorstellen dat die rush echt interessant is.

De aanbiedingen van de laatste weken zijn ook troep.
Box=troep.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:41:05 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108074036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Jep. Einde oefening voor iBoot :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108107034
Suggestie: IBOOD met hoofdletters wordt niet naar www.ibood.com omgezet, misschien wat duidelijker dat aan te houden :-)

@Fok kansloze bedoeling dit XD Dat jullie geld willen verdienen ok, maar je kan niet zomaar woorden veranderen ....
pi_108109038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Piger het volgende:
Als er geen box in de rush zit, kan ik me niet voorstellen dat die rush echt interessant is.

De aanbiedingen van de laatste weken zijn ook troep.
Ik vond het tablet wel aardig. Weliswaar een ouder model, maar de prijs was er ook goed naar aangepast.
Maar verder valt het idd tegen.
pi_108109100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:14 schreef DivZero het volgende:
Suggestie: www.IBOOD.com met hoofdletters wordt niet naar www.ibood.com omgezet, misschien wat duidelijker dat aan te houden :-)

@Fok kansloze bedoeling dit XD Dat jullie geld willen verdienen ok, maar je kan niet zomaar woorden veranderen ....
Dat kan niet omdat?

Als je het niet bevalt dan ga je toch weg hier? Dat je er over zeikt ala, maar dat het niet kan?
pi_108109601
Rush met alleen maar mediaboxen. ;(
pi_108114214
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:37 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dat kan niet omdat?

Als je het niet bevalt dan ga je toch weg hier? Dat je er over zeikt ala, maar dat het niet kan?
Ik vind het niet kunnen omdat het afbreuk doet aan de functionaliteit van een forum, waar mensen dingen met elkaar bespreken. Als ze iedere keer het woord iboot een link meegeven tot daaraan toe, dat vind ik eigenlijk wel slim. Maar iboot hunt of iboot rush is gewoon een woorden combinatie. Dat dit vervolgens www.ibood.com hunt wordt, dat vind ik nogal irritant.

What's next? Dat als je MediaMarkt typed dat het wordt "MediaMarkt, ik ben toch niet gek!" :

Ik was van de week bij de MediaMarkt, ik ben toch niet gek! en daar hadden ze ....

Maargoed dat is mijn mening ;-)
pi_108183823
iBOOT heeft net op Facebook laten doorschemeren dat de Rush waarschijnlijk vandaag of dinsdag gaat zijn! Ook laten ze 1-2 uur van tevoren weten of het echt gaat beginnen :D

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben helemaal klaar voor de iBOOD Rush *)

[ Bericht 0% gewijzigd door DivZero op 20-02-2012 16:08:20 (op = of) ]
  maandag 20 februari 2012 @ 14:23:34 #38
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108185915
Flikker op met je RUSH. ;( I'd say.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 20 februari 2012 @ 14:37:55 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108186434
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Flikker op met je RUSH. ;( I'd say.
Waarom zo onaardig....tegen DivZero....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108186451
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef DivZero het volgende:
iBOOT heeft net op Facebook laten doorschemeren dat de Rush waarschijnlijk vandaag op dinsdag gaat zijn! Ook laten ze 1-2 uur van tevoren weten of het echt gaat beginnen :D

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben helemaal klaar voor de iBOOD Rush *)
vandaag op dinsdag? Ik dacht dat het maandag was..
Eerst denken, dan typen
  maandag 20 februari 2012 @ 14:47:36 #41
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108186859
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom zo onaardig....tegen DivZero....
Read what it says, woman.
'je RUSH'... heeft hij een 'RUSH'? Nee, iBoot heeft een RUSH.
Ze willen alleen een of andere hype genereren om meer volgers te krijgen op hun social networks.
En dan valt zo'n RUSH waarschijnlijk ook nog gigantisch tegen.
Net als heel iBoot de laatste tijd wel.
Verder heb jij niet het alleenrecht om te bitchen natuurlijk. :6 :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108190016
shiznuts, jij je woot shirts al binnen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108190106
quote:
[..]

vandaag op dinsdag? Ik dacht dat het maandag was..
Sorry, typo vandaag (dus maandag) OF dinsdag :)
  maandag 20 februari 2012 @ 17:43:34 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108194125
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef rene90 het volgende:
shiznuts, jij je woot shirts al binnen?
Not yet. :) Al heb ik zo'n gevoel dat ze er ergens deze week zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108194465
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Not yet. :) Al heb ik zo'n gevoel dat ze er ergens deze week zijn.
Me 2, 10 feb had ik de verzendbevestiging gekregen, voor zowel mijn bestelling als die van Saninl.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 20 februari 2012 @ 19:54:27 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108199277
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Read what it says, woman.
'je RUSH'... heeft hij een 'RUSH'? Nee, iBoot heeft een RUSH.
Ze willen alleen een of andere hype genereren om meer volgers te krijgen op hun social networks.
En dan valt zo'n RUSH waarschijnlijk ook nog gigantisch tegen.
Net als heel iBoot de laatste tijd wel.
Verder heb jij niet het alleenrecht om te bitchen natuurlijk. :6 :P
Nee bitch :P
Maar je hebt gelijk over www.ibood.com, en zij niet alleen; ik word echt strontziek van die bedrijven die je dan lekker proberen te maken om je naderhand te stalken met hun vaak nep-aanbiedingen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108201379
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee bitch :P
Maar je hebt gelijk over iboot, en zij niet alleen; ik word echt strontziek van die bedrijven die je dan lekker proberen te maken om je naderhand te stalken met hun vaak nep-aanbiedingen.
*Bitchslap!
  maandag 20 februari 2012 @ 20:41:08 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108201752
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

*Bitchslap!
*smack my bitch up*.... whehehe.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108204875
quote:
Ben van Vlerken @bvvlerken · Openen
@ibood Vanaf 00.00 uur? Hoop het niet want het is carnaval in Kerkrade...
www.iBOOD.com @ibood Sluiten
@bvvlerken Nee, niet vanaf 00:00 :) Veel plezier met carnaval!
Gesprek verbergen
20 februari 12 om 17:05 via HootSuite · Details
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_108205661
www.Ibood.com blijft lekker bezig zeg, zat wat in de productgeschiedenis te kijken...trolleys waarvan het verkeerde type wordt geleverd, hartslaghorloges met batterijen erin die bijna leeg zijn waarvan je ze niet zelf mag vervangen omdat de garantie dan naar de klote is :')....
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108206695
iboot van vandaag gekocht btw, kan geen kwaad voor me nieuwe pc
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_108207021
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Not yet. :) Al heb ik zo'n gevoel dat ze er ergens deze week zijn.
Ik heb even woot gecheckt, en daar zijn al berichten dat 13 februari ze daar allemaal zijn aangekomen. Denk dat we morgen al geluk hebben of overmorgen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108215119
Om 9:00 begint de Rush :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:01:17 #54
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_108215663
And off we go :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:02:33 #55
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_108215679
Gaat niet echt snel voor een rush.
pi_108215692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef Tweek het volgende:
Gaat niet echt snel voor een rush.
Idd .. wat nou 'Ultra Short' :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:04:56 #57
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_108215712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef Tweek het volgende:
Gaat niet echt snel voor een rush.
Dit lijkt inderdaad nergens op.. :{
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_108215720
Koop dan ff een paar van die docks, dan gaat het sneller ;)
pi_108215725
Wat een kutding :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:07:40 #60
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_108215744
TDK.. Het laatste wat ik me daar van herinner zijn videobanden en cassettetapes :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:07:54 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108215750
Is niet eens compatibel met iphone4 :D
F means you're fucked
pi_108215766
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:07 schreef Civilian het volgende:
TDK.. Het laatste wat ik me daar van herinner zijn videobanden en cassettetapes :')
Het laatste wat ik mij kan herinneren is Van Basten met een Ajax-shirt aan :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:09:58 #63
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_108215777
Het thema is trouwens Audio, tenminste dat schijnt op www.ibood.com gestaan te hebben.
pi_108215792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:09 schreef Tweek het volgende:
Het thema is trouwens Audio, tenminste dat schijnt op www.ibood.com gestaan te hebben.
Als er straks twee Jamo S608 speakers komen voor een gunstige prijs... dan ga ik ernstig twijfelen :P
pi_108215864
Tering, met dit tempo krijgen we 3 producten o.i.d. :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 09:16:56 #66
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_108215891
godverdomme :') is mn ideal geblokt tijdens een hunt.. :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_108215895
Klipsch koptelefoon, nee dank u.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 09:17:44 #68
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_108215906
is een rush anders dan een hunt trouwens ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:18:20 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108215916
quote:
FAQ van de RUSH!

Tijdens de RUSH! is #iboodrush regelmatig een trending topic op twitter! Twitter met ons mee op #iboodrush.

ALGEMEEN

Wat is de www.iBOOD.com RUSH!?
Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag, en houden we regelmatig een www.iBOOD.com Hunt, waarin gedurende de dag meerdere aanbiedingen elkaar in hoog tempo opvolgen. De www.iBOOD.com RUSH! is net weer even anders.

RUSH! staat bij www.iBOOD.com voor: Radical Ultra Short Hunt: in zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk aan allerlei huishoudelijke-, of juist allemaal PC-producten, maar het kan ook zijn dat er in een RUSH! alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of voor een feestdag zoals Valentijnsdag!

Hoe lang duurt een RUSH! dan?
Een RUSH! duurt grofweg een uur tot anderhalf uur, of tot de voorraad op is! Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: RUSH! want OP=OP! Wanneer de RUSH! over is, gaan we weer over tot de orde van de dag.

Hoe weet ik wanneer er een RUSH! is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur ’s nachts van start gaat, kan voor de RUSH! een dagdeal juist op elk moment van de dag (maar ook ’s nachts!) zomaar ineens onderbroken worden. Wanneer we dat gaan doen kondigen we dat kort van te voren en exclusief aan via Facebook en Twitter.

Zorg dus dat je ons volgt, dan ben je altijd als eerste op de hoogte wanneer we een RUSH! houden!

INLOGGEN

Tip: zorg dat je ingelogd bent!
Wanneer je al ingelogd bent op www.iBOOD.com als er een RUSH! begint bespaar je tijd met het bestellen en verklein je dus de kans dat je naast een mooie aanbieding grijpt!

Ik ben mijn www.iBOOD.com inloggegevens en/of paswoord kwijt. Wat kan ik doen?
Bij het inlogscherm vind je een link waarmee je jouw gegevens kunt opvragen. Controleer dit voordat je aan de RUSH! begint. Vanwege privacy wetgeving kan de klantenservice deze gegevens niet per email of telefoon verstrekken.

BESTELLEN

Kan ik nog bestellen als een product al in de verkoop is geweest?
De regel is: RUSH! want op is echt op!

Huh? Ik zit in het bestelproces maar kan m’n bestelling niet afmaken, wat gaat er mis?
Tijdens de RUSH! bestellen veel klanten tegelijk producten waarvan een beperkte voorraad is. Omdat we werken volgens het OP=OP principe, gaan voltooide betalingen voor op betalingen van orders die nog niet zijn afgerond. Je weet dus pas zeker dat je iets bemachtigd hebt, als je de hele bestelling hebt afgerond.

Hoeveel stuks kan ik bestellen?
Om iedereen de kans te geven om een leuke deal te scoren, is per aanbieding en per order een maximum bepaald. Dit kan neerkomen op een limiet van maximaal 4 orders per klant en maximaal 4 items per order, dus 16 items totaal per klant. Maar het kan dus ook zijn dat je maar 1 item per keer kunt bestellen.

Ik zie een ander product in het bestelproces dan wat ik wil bestellen!?
Een trage internetverbinding kan de oorzaak zijn dat je in het bestel/betaalproces een ander product te zien krijgt dan je in eerste instantie gekozen hebt. Let dus altijd goed op of je het juiste product aan het bestellen bent.

Ik heb problemen met het betalen met Paypal of creditcard. Wat moet ik doen?
Voor problemen met je creditcard of Paypal betalingen, neem je contact op met Paypal of je creditcard uitgever.

Hoe kan ik een couponcode gebruiken?
Als je gebruik maakt van een couponcode, verzoeken wij je in het bestelproces niet op de 'Back/Terug-knop' van de internetbrowser te gebruiken of je browservenster te verlaten zonder de bestelling af te ronden. Je couponcode wordt namelijk gedeactiveerd tijdens het bestellen en is na het afbreken van de bestelling niet meer geldig.

Ik wil graag mijn bestelling annuleren. Wat kan ik doen?
Wil je bij nader inzien je RUSH! bestelling niet ontvangen of heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Dan kun je via ´Mijn www.iBOOD.com´ zelf je order annuleren. Mijn www.iBOOD.com is een sectie op de website waarvoor je moet inloggen om toegang te krijgen. Terugbetalingen gaan in bijna alle gevallen via dezelfde betaalmethode die je gebruikt hebt tijdens de oorspronkelijke bestelling. De terugbetaling zal binnen 5 tot 10 werkdagen verwerkt worden.

VERZENDKOSTEN

Wat zijn de verzendkosten?
Per order berekenen wij verzendkosten die zijn aangegeven bij de productspecificaties.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kan dit niet in 1 keer verzonden worden waardoor ik verzendkosten bespaar?
www.iBOOD.com producten worden vanuit verschillende magazijnen verstuurd. Hierdoor is het bundelen van orders helaas niet mogelijk.

LEVERING

Wanneer kan ik mijn product verwachten?
Bij alle aanbiedingen staat in de productspecificaties de verwachte levertijd. Standaard hanteren wij een periode van 4 tot 7 werkdagen. Dit kan per product verschillen dus hou de levertijd aan die in de productspecificaties vermeldt staat.

Ik heb een order geplaatst maar ik wil graag het afleveradres wijzigen. Wat moet ik doen?
Je kunt alleen zelf het afleveradres wijzigen in ´Mijn www.iBOOD.com´. Mijn www.iBOOD.com is een sectie op de website waarvoor je moet inloggen om toegang te krijgen. Voor adreswijzigingen hoef je dus geen mail te sturen naar de klantenservice. Het afleveradres wijzigen is alleen mogelijk zolang de bestelling nog niet in verzendproces is opgenomen. Na de wijziging zendt www.iBOOD.com een e-mailbericht ter bevestiging.

Ik weet genoeg, snel terug naar de RUSH!

Is je vraag niet beantwoord? Stel dan hier je vraag aan de klantenservice
F means you're fucked
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:19:25 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108215936
Die koptelefoon gaat ongeveer net zo snel :{
F means you're fucked
pi_108215945
Gaat niet echt snel inderdaad :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:23:35 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108216015
Popcorn Hour C-200
F means you're fucked
pi_108216017
Mediaspeler :O
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:32:05 #74
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_108216192
Wat was ook alweer die website die een geluidje afspeelde als er iets nieuws kwam?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:34:28 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108216214
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:34:56 #76
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_108216225
Thanks :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:44:02 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108216390
Dit zijn ook Jamo speakers :D
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 09:44:13 #78
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_108216394
gaat niet zo snel als anders he... hebben ze meer items oid
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_108216478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:44 schreef YUR het volgende:
Dit zijn ook Jamo speakers :D
Beetje klein alleen :P
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 09:55:07 #80
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108216620
Wanneeer is deze rush begonnen?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:55:16 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108216624
9:00
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108216627
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef Paul het volgende:
Wanneeer is deze rush begonnen?
09:00
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 09:55:25 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108216630
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef Catch22- het volgende:
9:00
Al wat boeiends gemist?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:56:07 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108216643
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

onderaan staat een lijst
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:58:17 #85
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_108216694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef Paul het volgende:

[..]

Al wat boeiends gemist?
Nope
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:00:18 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_108216748
Wat is nou het verschil tussen Rush en Hunt?
La maar :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108216762
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Rush en Hunt?
Rush is verkorte Hunt (1,5 uur of zo). Hunt duurt de hele dag.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:01:12 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108216771
En het heeft een thema...dit keer is het thema Audio
F means you're fucked
pi_108216777
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Rush en Hunt?
Dat een hunt sneller gaat :')
Ze hadden het anders moeten noemen, pas 4 producten gezien ..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:01:20 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108216778
Hunt duurt een dag, Rush 1-1,5 uur.

Maar weer matige producten. Zou alleen bij ze bestellen als ze ECHT een HELE goede aanbieding hebben. Ze zijn heel kut met garantie en verzenden (3 weken wachten is geen uitzondering) dus dat ga ik voor een tientje niet riskeren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:01:48 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_108216785
Het enige dat ik misschien zou kopen is een internetradio, maar dan moet die wel heel goedkoop zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:02:06 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108216794
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:01 schreef Karina het volgende:
Het enige dat ik misschien zou kopen is een internetradio, maar dan moet die wel heel goedkoop zijn.
Die is al geweest...
F means you're fucked
pi_108216797
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:01 schreef Catch22- het volgende:
Hunt duurt een dag, Rush 1-1,5 uur.

Maar weer matige producten. Zou alleen bij ze bestellen als ze ECHT een HELE goede aanbieding hebben. Ze zijn heel kut met garantie en verzenden (3 weken wachten is geen uitzondering) dus dat ga ik voor een tientje niet riskeren.
Idd.
pi_108216816
Pff... die producten zijn ook zeer matig zeg.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:02:54 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_108216821
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is al geweest...
-O- Heb ik weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:03:42 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108216845
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef Karina het volgende:

[..]

-O- Heb ik weer.
Was deze:

http://www.ibood.com/be/n(...)t_Afstandsbediening/
F means you're fucked
pi_108216855
Kom verdomme eens met fatsoenlijke hifi-vloerstaanders of zo!

Thema is toch Audio, dan mag je dit toch verwachten, of niet? :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:04:35 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_108216870
quote:
Raar ik zie gewoon wat er nu aan de beurt is :D Wat was de prijs? Ik zie wel redelijke reviews, zal wel niet nog een keer voorbijkomen zeker.

[ Bericht 2% gewijzigd door Karina op 21-02-2012 10:09:50 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108217141
Wat heeft dit nu weer met Audio te maken? :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:14:38 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217149
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Raar ik zie gewoon wat er nu aan de beurt is :D Wat was de prijs? Ik zie wel redelijke reviews, zal wel niet nog een keer voorbijkomen zeker.
Ik meen dat ie 39 euro was
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:17:04 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik meen dat ie 39 euro was
Oh dan had ik die wel willen kopen, dat is geen geld.

En inderdaad, wat heeft dit met Audio te maken...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:17:30 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217219
Hier kun je je audio op zetten :')
F means you're fucked
pi_108217236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:17 schreef YUR het volgende:
Hier kun je je audio op zetten :')
Ja godverdomme dan kun je er ook koffiezetautomaten op zetten, want je kunt ook koffie drinken tijdens het muziek luisteren :')
pi_108217263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja godverdomme dan kun je er ook koffiezetautomaten op zetten, want je kunt ook koffie drinken tijdens het muziek luisteren :')
_O-
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:19:34 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja godverdomme dan kun je er ook koffiezetautomaten op zetten, want je kunt ook koffie drinken tijdens het muziek luisteren :')
Of strijkijzers :D
F means you're fucked
pi_108217305
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Of strijkijzers :D
Of mediasp... :D

Oh wacht :{
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:21:51 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Of mediasp... :D

Oh wacht :{
Of mooie Jamo speakers :Y
F means you're fucked
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:22:13 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217333
Ik denk dat ik niets ga kopen gokje vooraf
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108217339
Wat een fail btw, een SSD is helemaal niet bedoelt om regelmatig te overschrijven, is handig voor windows maar zeker niet extern.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:22:33 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217343
Doe dan ook nog maar een internetradio :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108217346
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Of mooie Jamo speakers :Y
Ja :P

Deze:

pi_108217357
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:22 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja :P

Deze:

[ afbeelding ]
Ik koop ze gelijk!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_108217363
1,5 uur zit er bijna op, dit zal wel de laatste zijn :')
pi_108217433
Ik denk dat ze er zelf wat meer van hadden verwacht. Want dit gaat zo ziek traag.
Straks is t een rush van 6 uur.
Eerst denken, dan typen
pi_108217454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:25 schreef Piger het volgende:
Ik denk dat ze er zelf wat meer van hadden verwacht. Want dit gaat zo ziek traag.
Straks is t een rush van 6 uur.
Producten zijn kut, prijzen zijn niet aantrekkelijk.

Wat hadden ze dan verwacht?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:28:27 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217505
Een internetradio deluxe :')
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:29:44 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217544
Ja dit vind ik dan weer teveel geld. En wat moet ik met CD-rip? Ga ik toch niet gebruiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108217547
Ik keek toevallig, maar wat een pauperaanbieding tot zover.
pi_108217548
Karina sla je slag
nvm
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:30:24 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217567
Raar merk ook, Cocktail audio.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:32:26 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217629
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
Raar merk ook, Cocktail audio.
:D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108217663
Dit ding verkoopt gewoon helemáál niet :D :')
pi_108217679
Waarom zou je ook 230 euro neertellen voor iets dat elke pc kan? :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:34:47 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom zou je ook 230 euro neertellen voor iets dat elke pc kan? :')
Precies, veel te duur voor een radio/cd speler :P

ALS je dit toch van plan was te kopen is het niet duur, ik zie hem op een andere website voor 361 euro en op een Duitse site voor 299.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:36:33 #125
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217743
hihi www.ibood.com faalt weer eens hihi
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 februari 2012 @ 10:37:17 #126
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108217765
Zo opeens uitverkocht :').
pi_108217771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:36 schreef Paul het volgende:
hihi knip faalt weer eens hihi
iBoot.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:38:29 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217806
En dat was de Rush :')
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:39:28 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_108217839
Nou wat een teleurstelling, op naar de volgend hunt dan maar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:39:32 #130
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217843
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef YUR het volgende:
En dat was de Rush :')
*O* 5 dingen gekocht *O* *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108217859
Wat een gigantische tegenvaller, volgende keer kunnen ze die Rush mooi ergens stoppen waar de zon niet schijnt :W
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:40:04 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108217869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Paul het volgende:

[..]

*O* 5 dingen gekocht *O* *O*
Maar vast niet bij www.iBood.com :D
F means you're fucked
pi_108218259
Treurige bedoening zo'n rush. En dan nog eindigen met de aanbieding van gister ook :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:52:15 #134
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_108218283
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Karina het volgende:
Nou wat een teleurstelling, op naar de volgend hunt dan maar.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_108218499
#iboodrush #fail :-(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:05 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108222441
I didn't want to say it, but yet I will: I told you so. ;(
Gehypte poep is ook poep. En het stinkt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108223408
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:13 schreef shiznuts het volgende:
I didn't want to say it, but yet I will: I told you so. ;(
Gehypte poep is ook poep. En het stinkt.
Sorry :'(

Hehe ):O
pi_108248505
leuke aanbieding vandaag op iboot!

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 01:15:27 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 01:16:01 #139
21636 Feestkabouter
pi_108249604
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
leuke aanbieding vandaag op iboot!
Het abonnement wordt automatisch na 1 jaar (of bij een tweejarig abonnement na 2 jaar) omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur, tenzij je schriftelijk opzegt.
pi_108249627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het abonnement wordt automatisch na 1 jaar (of bij een tweejarig abonnement na 2 jaar) omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur, tenzij je schriftelijk opzegt.
Ja dus? Vandaag het abonnemt aanschaffen, morgen een briefje sturen dat je m na de periode op wil zeggen. klaar?
pi_108250271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het abonnement wordt automatisch na 1 jaar (of bij een tweejarig abonnement na 2 jaar) omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur, tenzij je schriftelijk opzegt.
Maar na één jaar kan je maandelijks opzeggen :) is wettelijk zo geregeld :)
Brutal. Fucking. Metal.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 16:37:57 #142
21636 Feestkabouter
pi_108267690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ja dus? Vandaag het abonnemt aanschaffen, morgen een briefje sturen dat je m na de periode op wil zeggen. klaar?
Ik gaf slechts antwoord op de vraag die je eerder in je post had staan.
Precies op het moment dat ik de quote deed werd jouw ninja-edit doorgevoerd.
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:53:36 #143
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108287428
iemand nog een kortings code voor www.ibood.com???
BAM dit is 3KB
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:56:56 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108287564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef Loll het volgende:
iemand nog een kortings code voor www.ibood.com???
Helaas niet, ook op de valreep maar besteld ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:58:52 #145
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108287643
Ja idd heb er toch maar is over nagedacht toch wel een leuke aanbieding voor dat geld, lekker pc active bestellen :6 welke jullie?
BAM dit is 3KB
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:59:56 #146
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108287670
PDF's op je tablet ftw. :X ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:05:27 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108287861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef shiznuts het volgende:
PDF's op je tablet ftw. :X ;)
Vind dit prettiger lezen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:07:12 #148
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108287905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vind dit prettiger lezen ;)
groot gelijk hoor RobertNL :P
BAM dit is 3KB
pi_108287920
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef Loll het volgende:
Ja idd heb er toch maar is over nagedacht toch wel een leuke aanbieding voor dat geld, lekker pc active bestellen :6 welke jullie?
Ik ga idd ook voor pc active :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:57:12 #150
242879 Onnoman
The On And Only
pi_108301133
ibood heeft echt een slechte klantenservice zeg.. ongelooflijk
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:43:22 #151
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108336125
Kweenie of Verbatim wat is... maar eindelijk weer eens een geinige iBoot lijkt het.

't Is geen Netgear, Synology of QNAP, maar het is wel 'maar' 99,95.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:46:50 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108336201
Nee. Traag. Moet je niet willen hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108336298
en vergeet t mogelijke energieverbruik niet
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:54 #154
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108336812
Ik heb nu iBoots iomega iConnect. Cheap, maar niet echt je-van-het.
En inbouw-hdd's heb ik eigenlijk niet. Beter dan als next step inderdaad een ReadyNAS o.i.d.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108337165
Shirts van woot zijn binnen :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:30:57 #156
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108337427
Hier is het vaak een dag later er pas. ;( Maandag wordt dat dan, damn.

En vallen de randoms in de smaak? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108337529
1 niet 2 wel. .Die ene is 'egg nog drinking team'. Nog nooit gedronken dat spul :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:41:52 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108337704
Ah. Mmmkai. Misschien als je rond de feestdagen eens in Amerika bent? :P

Ouders die graag een advocaatje lusten? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:41 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Mmmkai. Misschien als je rond de feestdagen eens in Amerika bent? :P
[ afbeelding ]
Ouders die graag een advocaatje lusten? c_/
Ja dat wel, verder die enn met een gele beer met zonnenbril en een koffietje, en een groene met een poppetje met 'and that's why you always leave a note"
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:46:04 #160
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108337839
Die /care-bear heb ik ook al ja. Die 'leave a note' heb ik eigenlijk nooit begrepen.
Maar ik zal vast van stomheid lachen als ik 'em eenmaal hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108338201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef shiznuts het volgende:
Die /care-bear heb ik ook al ja. Die 'leave a note' heb ik eigenlijk nooit begrepen.
Maar ik zal vast van stomheid lachen als ik 'em eenmaal hoor.
Heeft het iets te maken met zijn arm die eraf is ofzo :')?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:27:18 #162
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108339207
Hmmm, heeft met de serie Arrested Development te maken schijnbaar...
quote:
George Bluth Sr’s unusual way of teaching his children a lesson always involved a one-armed man pretending to lose that arm as a result of the children’s negligence.
Zal wel. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:16:56 #163
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_108343392
HTC tablet is onderweg volgens T&T :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_108365392
Tablet is er, alleen wel in het engels
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:17:43 #165
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108365649
Sinds wanneer kun je op een Android tablet de taal niet aanpassen?
Of bedoel je de verpakking/manual?
Zo had ik ook een Philishave scheerapparaat in een Italiaanse giftbox.
Goedkope restpartijen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108365767
Maart weer een hunt? :P
pi_108365807
je kan de taal wel aanpassen maar alleen in talen als Italiaans Frans Duits etc., Nederlands word niet ondersteunt
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:21:36 #168
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_108365864
Aha. Apartjes...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108365992
ja, ze hebben er wel meteen een mail over gestuurd dus dat is wel netjes:

quote:
Geachte heer/mevrouw,



Op 15 februari 2012 heeft u bij ons een of meerdere HTC Flyers besteld. Een groot aantal van deze zijn Tablets zijn reeds geleverd en de rest van de Tablets is op dit moment onderweg.



Wij hebben echter van een aantal klanten vragen gehad over de taal, deze zou niet in het Nederlands ingesteld kunnen worden. Omdat de HTC’s in een batch geleverd zijn gaan wij er vanuit dat geen van alle HTC flyers de Nederlandse taal voorgeinstalleerd heeft. U hoeft dat ook geen melding te maken van een verkeerde taal op uw tablet. Uiteraard dient u wel een melding te maken van een defect product indien uw apparaat defecten vertoont.



Op dit moment zijn onze inkopers in gesprek met de leverancier om te achterhalen of het mogelijk is de Nederlandse taal op de tablet te installeren. Wij verwachten u uiterlijk woensdag 29 februari hierover meer duidelijkheid te verschaffen.



Indien de oplossing voor het Nederlandse taal probleem zich niet binnen de 7 dagen retourzendperiode voordoet kunt u het product uiteraard ook buiten deze periode nog annuleren.



Onze excuses voor dit ongemak.



Vriendelijke groet,



Customerservice www.iBOOD.com
pi_108366456
*kijkt naar het forum*

Hmm. Ik voel idd een rush of hunt aankomen waar deze en masse geretourneerd terugkomt - en dan maar eens overwegen hem te kopen :P Engelse taal is prima; alternatieve adapters heb ik genoeg.

Of zijn er nog meer "problemen" ?
pi_108367451
komt een engels>nederlands plug bij voor in het stopcontact ( of hoe zoiets ook heet :P )
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:58:45 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_108367473
Ik heb gewoon alles netjes in NL nu, geen forum voor nodig. Snelheid valt alleen tegen in vergelijking met mijn Xoom (tegra2)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_108369796
Nog 2 minuten voor de allereerste weekend hunt?

:D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108369880
Helaas :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108369913
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef bambino het volgende:
Helaas :P
:D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 00:01:57 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108369929
Flauw :') ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_108489026
Origineel product op ibood
  dinsdag 28 februari 2012 @ 00:18:07 #178
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_108489543
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Origineel product op ibood
Jammer genoeg alleen om te sleutelen aan een auto :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:31:04 #179
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_108496430
NACHTJACHT :o
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:44:38 #180
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_108496892
De iBOOD hunt komt eraan - nu alleen voor de nachtbrakers!

Beste Gerrit-Jan,

Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.
Zorg dus dat je het niet mist vannacht, het duurt tot in de vroege morgen..
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_108496907
Neeee ;(
pi_108497211
Een nacht hunt midden in de week? :`)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:56:17 #183
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108497249
De hele week ben ik vrij en juist morgenochtend moet ik er op tijd uit :')

Ik wil een robotstofzuiger *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:01:37 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108497435
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
De iBOOD hunt komt eraan - nu alleen voor de nachtbrakers!

Beste Gerrit-Jan,

Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.Zorg dus dat je het niet mist vannacht, het duurt tot in de vroege morgen..
Ahuh :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:02:00 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108497449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:55 schreef MineraalWater het volgende:
Een nacht hunt midden in de week? :`)
Sommigen hebben nu vakantie :Y ik helaas niet :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108498811
hmmm dan sla ik het college misschien maar over morgen
pi_108499058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
hmmm dan sla ik het college misschien maar over morgen
je kan toch wel 1 nachtje doorhalen? ;)
There are only 151 Pokémon.
pi_108499280
Hunt vannacht, gelukkig heb ik vakantie. _O_
pi_108499770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Sommigen hebben nu vakantie :Y ik helaas niet :'(
Ik ook niet :N
pi_108499805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Hunt vannacht, gelukkig heb ik vakantie. _O_
serieus? :o
★★★
pi_108500704
Geen vakantie, morgen wel vrij. Maar of ik wakker blijf is nog maar de vraag. Als het van hetzelfde niveau is als die Rush van laatst, val ik vanzelf wel in slaap.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:45:50 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108500863
Ik kijk om middernacht wel hoe lang ik het vol ga houden.
Na 2 stofzuigers, 3 thermometers en 12 MP4-spelers geloof ik het meestal wel.
pi_108503819
Geen box = geen hunt voor mij.
Alleen melden ze zulke dingen nooit. Gezien de vorige 'rush' heb ik weinig verwachtingen.
Eerst denken, dan typen
pi_108503896
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

serieus? :o
Ja. :D
pi_108503954
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Ja. :D
_O_
★★★
pi_108504023
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O_
Jij ook broeder?
pi_108504117
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:15 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Jij ook broeder?
Ik ga mezelf niet kapotmaken voor een hunt, maar zolang ik het volhoud zal ik blijven.. maarja, vakantie, dus denk dat het wel laat zal worden ja.
★★★
pi_108504247
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik ga mezelf niet kapotmaken voor een hunt, maar zolang ik het volhoud zal ik blijven.. maarja, vakantie, dus denk dat het wel laat zal worden ja.
Gewoon een lijntje pep snuiven, dan kom je de nacht wel door.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:25:30 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108504424
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Gewoon een lijntje pep snuiven, dan kom je de nacht wel door.
Of een tray energiedrankjes :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108504512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of een tray energiedrankjes :+
Jij bent er ook weer bij? nu computerprobleem en delano888 nog.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:29:14 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108504586
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Jij bent er ook weer bij? nu computerprobleem en delano888 nog.
Nee, moet werken morgen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108504649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, moet werken morgen :P
Zeg gewoon dat je ziek bent.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:35:49 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108504876
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je ziek bent.
Dat gaat dus niet gebeuren :+ :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108505503
Hi guys!

Ik had al zo'n gevoel dat er een hunt aan kwam :P
Had het afgelopen weekend zelfs gepost hehe

Dit keer kan ik ten minste van te voren red bull inslaan :D

Tot vannacht allemaal!!!
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 15:52:14 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_108505548
Misschien een uurtje kijken als ik om 12 uur nog wakker ben :P Ik moet morgen vroeg op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108505635
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
Misschien een uurtje kijken als ik om 12 uur nog wakker ben :P Ik moet morgen vroeg op.
Of je blijft wakker :D ?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 februari 2012 @ 15:55:09 #207
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_108505655
Ik volg de hunt wel vanaf half 8 achter mn bureau... Donderdag 10% nabetaling over 2010 vanwege een foutje, dus ik kan uitgeven (8>
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_108505681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef JeMoeder het volgende:
Ik volg de hunt wel vanaf half 8 achter mn bureau...
Dan is de hunt waarschijnlijk al afgelopen.
Het word een nacht hunt, dus ik denk tot een uurtje of 6
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:59:22 #209
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108505811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef bambino het volgende:

[..]

Dan is de hunt waarschijnlijk al afgelopen.
Het word een nacht hunt, dus ik denk tot een uurtje of 6
Hmm.. wil morgen wat eerder opstaan om nog wat aan m'n studie te doen voordat ik ga werken. Misschien dat ik dan nog wel een uurtje meepik van de hunt *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Frontpage dinsdag 28 februari 2012 @ 16:00:44 #210
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_108505855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef bambino het volgende:

[..]

Dan is de hunt waarschijnlijk al afgelopen.
Het word een nacht hunt, dus ik denk tot een uurtje of 6
Aan een nachthunt doe ik niet mee, dan kan ik niet werken.

Jammer maar helaassss.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_108506086
Morgen helemaal geen verplichtingen *O*
pi_108506145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:08 schreef tralalala het volgende:
Morgen helemaal geen verplichtingen *O*
Tot vannacht :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108506212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:10 schreef bambino het volgende:

[..]

Tot vannacht :D
Ik heb alleen niets nodig. :(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:16:51 #214
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108506339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik heb alleen niets nodig. :(
Ja tot je een leuk hebbeding ziet. Dan merk je dat je er ineens niet meer zonder kunt ;)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108506484
Box is altijd goed :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108506509
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja tot je een leuk hebbeding ziet. Dan merk je dat je er ineens niet meer zonder kunt ;)
Enige wat ik van alle hunts heb gekocht is een telefoon...dus kan de verleiding wel weerstaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108506519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef bambino het volgende:
Box is altijd goed :D
Zou die erin zitten vannacht? Die wil ik wel een keer proberen te bemachtigen!
pi_108506558
De kleine Philips Livingcolors of Livingcolors adapters kan ik ook nog wel gebruiken, die komt wel langs denk ik.
pi_108506776
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

Zou die erin zitten vannacht? Die wil ik wel een keer proberen te bemachtigen!
Dit is de eerste keer dat ik ze een nachthunt zie doen, dus geen idee.
Maar zal me niets verbazen als er een box komt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108506877
En vervolgens kan er niemand op klikken en dan wil je terug, is de box uitverkocht :')

iboottraumma's :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:36:19 #221
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108506960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:30 schreef bambino het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik ze een nachthunt zie doen, dus geen idee.
Maar zal me niets verbazen als er een box komt.
Een hunt begint toch altijd om 24.00 uur?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108507035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Een hunt begint toch altijd om 24.00 uur?
0.00, ja. Maar deze gaat ver in de middag door. Nu dus kennelijk niet.
pi_108507076
Wie was die gast die 's nachts met 180 over de snelweg reed om blikjes energy drink te halen? :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:41:09 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108507115
Oh trouwens.. bol.com heeft ook een reffer _O- Maar wel beter dat ze het hebben aangepast net zoals bij ibood
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_108507257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef Maraca het volgende:
Oh trouwens.. bol.com heeft ook een reffer _O- Maar wel beter dat ze het hebben aangepast net zoals bij ibood
Tsja omdat iedereen ipv ibood iboot schreef leverde dat niks voor Fok! op natuurlijk :P
pi_108507429
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:39 schreef tralalala het volgende:
Wie was die gast die 's nachts met 180 over de snelweg reed om blikjes energy drink te halen? :')
I'm not sure what you mean oO<

Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108507558
Ik heb - op een duopack crappy hoofdtelefoons na - nog nooit wat gekocht bij iBoot:
Niets interessant en als het interessant is is het nog steeds duur/andere mensen in huis die het niet willen hebben.

Waarom ik dan in vredesnaam de iBoot hunt nog volg :') ...
pi_108507607
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb - op een duopack crappy hoofdtelefoons na - nog nooit wat gekocht bij iBoot:
Niets interessant en als het interessant is is het nog steeds duur/andere mensen in huis die het niet willen hebben.

Waarom ik dan in vredesnaam de iBoot hunt nog volg :') ...
Dan hoor je er bij :7
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108507632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:49 schreef bambino het volgende:

[..]

I'm not sure what you mean oO<

[ afbeelding ]
:P :')
pi_108507677
heb geen geld en niks nodig, misschien neit verstandig om mee te doen :')
pi_108507777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:55 schreef tralalala het volgende:

[..]

:P :')
:%
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108508547

Alvast een muziekje om in de stemming te komen.
pi_108508816
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108508839
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:

Alvast een muziekje om in de stemming te komen.
2 minuten... langer hield ik het niet vol. En die 2 minuten waren alleen draagbaar omdat ik iets blonds met en kort rokje zag bewegen :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_108509745
Komt toch maar pauper spul langs. Oftewel not worth it, althans voor mij dan.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:35:42 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_108510939
TIt oeaat duurt die hunt?
pi_108511094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef Che_ het volgende:
TIt oeaat duurt die hunt?
Als je even een paar reacties terug leest is dat gewoon te vinden...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108511129
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:

Alvast een muziekje om in de stemming te komen.
Hier, kun je iets langer genieten ...

★★★
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:41:21 #239
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_108511139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je even een paar reacties terug leest is dat gewoon te vinden...
Welke post is dat dan? Kan em niet vinden :?
pi_108511153
in België hebben wij ook nu de nacht hunt dadelijk.

ook niks nodig maar toch even volgen ;(
mss een nieuwe tekentablet ofzo :P
pi_108511223
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Welke post is dat dan? Kan em niet vinden :?
Er is niks officieels bekend qua tijdstip.
Maar het is een nachthunt. Nacht lijkt mij tot een uur of 6 (dit staat een paar posts terug).
Of het half 6 of half 7 word weet niemand hier op fok. Ik gok minimaal 5-6 uur.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:46:29 #242
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_108511332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:44 schreef bambino het volgende:

[..]

Er is niks officieels bekend qua tijdstip.
Maar het is een nachthunt. Nacht lijkt mij tot een uur of 6 (dit staat een paar posts terug).
Of het half 6 of half 7 word weet niemand hier op fok. Ik gok minimaal 5-6 uur.
Thanks, had geen zin om terug te lezen/zoeken :)
pi_108511962
Heb ook ff een nieuwe OP gemaakt voor de Hunts.

Zie hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108511991
Even snel dit topic volspammen dan maar?
pi_108512008
Heb trouwens ook nog een stoomstrijksysteem nodig! :D
pi_108512132
Lijkt me goed plan! gogo :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:18:27 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108515372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

0.00, ja. Maar deze gaat ver in de middag door. Nu dus kennelijk niet.
Ow, okay. thanx.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108519666
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef bambino het volgende:
Lijkt me goed plan! gogo :D
Schiet wel op zo! :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:43:04 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_108519696
TT aangepast :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:08:13 #250
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_108520976
Ik ga het lekker vanuit mijn bed volgen :P
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_108521587
Waarom willen mensen altijd de box? Daar zit 9/10 keer allemaal shit in die je niet nodig hebt..

We zitten in een economische crisis mensen...
There are only 151 Pokémon.
pi_108521795
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door kanovinnie op 29-02-2012 06:04:27 ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:27:55 #253
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108521976
o yes is er een hunt???
BAM dit is 3KB
pi_108522214
@loll jazeker :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:33:07 #255
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108522295
Yes *O* alhoewel nu ik naar mijn saldo kijk -O-
BAM dit is 3KB
pi_108523086
Ik moet nu kiezen: vroeg gaan slapen en morgen vroeg opstaan om te leren voor een toets, of wakker blijven en wss heel wat geld verliezen aan dingen die ik nooit zal gebruiken en heel slechte punten hebben voor die toets. :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:56:51 #257
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_108523633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef ToshiArai het volgende:
Ik moet nu kiezen: vroeg gaan slapen en morgen vroeg opstaan om te leren voor een toets, of wakker blijven en wss heel wat geld verliezen aan dingen die ik nooit zal gebruiken en heel slechte punten hebben voor die toets. :')
Heb een leven en ga voor die toest ;)
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_108523718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef pocolocoroco het volgende:
Leuk! ga het zeker volgen.

Ook met behulp van www.m0d.nl is het goed om te zien wat de volgende aanbieding wordt waardoor je eigenlijk al weet wat er komt (dus ook de box!)
Is dit niet gewoon spam? :')

Wel leuk geprobeerd.
★★★
pi_108523915
Hoe heet die ene site ook alweer voor het refreshen?
Trivix werkt niet
pi_108523918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Schiet wel op zo! :')
Jij reageerde niet meer :'(
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108523940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef tralalala het volgende:
Hoe heet die ene site ook alweer voor het refreshen?
Trivix werkt niet
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
die?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108523993
quote:
Dacht dat die site maar eens per 10 sec refreshte maar zo te zien maar 1 seconde. ^O^
pi_108524064
quote:
is dat die waarbij d ebel gaat bij een nieuwe product ? :)
pi_108524220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Syphixx het volgende:

[..]

is dat die waarbij d ebel gaat bij een nieuwe product ? :)
Jup, klik maar eens op belgie, dan refresht die en hoor je dezelfde bel.
Niet vergeten weer op NL te zetten hehe.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108524298
Morgen lekker klagen over hoe kut de Iboot hunt wel niet was. *O*
pi_108524314
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108524585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Morgen lekker klagen over hoe kut de Iboot hunt wel niet was. *O*
Kan niet wachten :')

Vorige keer alleen pannen gekocht, die ik achteraf gezien nog niet eens zo goed vind :')

Hopelijk dit keer weer wat leuke dingen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108524644
@tralala we hebben nooit om de 10 seconden gerefreshed.... veel te langzaam ;-)

Maar nu inderdaad om de 1 seconde :D Hopelijk trekt de server het vandaag hehe
pi_108524735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef DivZero het volgende:
@tralala we hebben nooit om de 10 seconden gerefreshed.... veel te langzaam ;-)

Maar nu inderdaad om de 1 seconde :D Hopelijk trekt de server het vandaag hehe
Ik betwijfel het :P
Elke hunt is het zo druk dat er vanzelf een moment komt dat het ff traag is. Helaas is daar weinig aan te doen :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108524803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef bambino het volgende:

[..]

Jup, klik maar eens op belgie, dan refresht die en hoor je dezelfde bel.
Niet vergeten weer op NL te zetten hehe.
Achja de deals zijn hetzelfde, alleen de bestelpagina is dan vlaams ;-)
pi_108524876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef DivZero het volgende:

[..]

Achja de deals zijn hetzelfde, alleen de bestelpagina is dan vlaams ;-)
O Belgie heeft ook een hunt vannacht? Dat wist ik niet :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108524954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik betwijfel het :P
Elke hunt is het zo druk dat er vanzelf een moment komt dat het ff traag is. Helaas is daar weinig aan te doen :P
Elke Hunt voeren we wat optimalisaties door waardoor het beter moet gaan. Maar we zijn we zo dapper om naar 1 seconde refresh te gaan. We gaan het zien ;-)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:18:18 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108524955
Checkt in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108525027
Kijken hoe lang ik kan mee doen :@
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:19:49 #275
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108525054
WE GOAN LOSSSSSSSSSSSSSS
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_108525109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Scorpie het volgende:
WE GOAN LOSSSSSSSSSSSSSS
nog 40 min :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108525206
En ik ga slapen :D
pi_108525455
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ik ga slapen :D
hoest pussy hoest

:D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108525463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef bambino het volgende:

[..]

Jup, klik maar eens op belgie, dan refresht die en hoor je dezelfde bel.
Niet vergeten weer op NL te zetten hehe.
net niet, ik ben belg en we hebben dadelijk ook een nachthunt _O_
pi_108525692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef Syphixx het volgende:

[..]

net niet, ik ben belg en we hebben dadelijk ook een nachthunt _O_
Als je mijn site gebruikt moet je hem even op vlaams zetten ;-)

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:35:30 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108526032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:29 schreef DivZero het volgende:

[..]

Als je mijn site gebruikt moet je hem even op vlaams zetten ;-)

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Leuke business ;)

(en leuk/slim/goed dat je het aanbied ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108526167
Ben benieuwd. Doe maar een transformertje prime ofzo :)
pi_108526184
Kom op jongens, dit topic moet vol voor de nieuwe OP :D

http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108526234
Let's go!

(ik help even om het topic vol te krijgen :Y )
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_108526267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef BramPowert het volgende:
Let's go!

(ik help even om het topic vol te krijgen :Y )
^O^
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108526302
Nog 20 min de tijd. Tijd zat
pi_108526355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuke business ;)

(en leuk/slim/goed dat je het aanbied ;))
Tnx!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:42:36 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108526368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog 20 min de tijd. Tijd zat
Tijd om koffie te zetten dus :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108526375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:38 schreef bambino het volgende:
Kom op jongens, dit topic moet vol voor de nieuwe OP :D

http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt
Volblaffen die handel!!!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:42:52 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_108526381
nog 13 posts
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_108526412
Niet! :o
pi_108526418
hebben nog even.. laat de frietpot maar lekker verwarmen nu
pi_108526472
Moeten jullie wel zo lief zijn om mij het nieuwe topic te laten maken O-)

Aangezien ik de OP met HEUL veel moeite hebt gemaakt jwz :7
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108526496
Behulpzaam. Ik ben het.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:45:19 #295
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108526522
Ik zit klaar *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_108526540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef bambino het volgende:
Moeten jullie wel zo lief zijn om mij het nieuwe topic te laten maken O-)

Aangezien ik de OP met HEUL veel moeite hebt gemaakt jwz :7
Moet je wel snel zijn :P
pi_108526542
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Behulpzaam. Ik ben het.
Ga jij is ff spammen op 1dagskoopjes :7
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_108526550
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Moet je wel snel zijn :P
:'(
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:45:47 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108526555
Doorhalen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108526556
neeee geen hunt he?
Tap tap tap
pi_108526561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef bambino het volgende:

[..]

:'(
:6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')