SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kenju op 14-02-2012 21:53:04 ]WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
http://www.tipsvoorbesparen.nl/overig/ibood-top-deal-htc-flyer/quote:
Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBootquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Dat blijf ik nog steeds......quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot
Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niksquote:
True that!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niksOok de hunts vallen enorm tegen
Idd, dat was vroeger elke dag zo, nu is het echt zo van om pas 20:00 eens kijken of het misschien vandaag eindelijk weer eens wat boeiends is..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot
Hunts heb ik nooit wat gevonden.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niksOok de hunts vallen enorm tegen
Combinatie van factoren. Sowieso is de concurrentie toegenomen. Verder is iBoot gewoon een grote logge organisatie waar andere websites die gewoon alleen in Nederland opereren, veel flexiebeler zijn en veel makkelijker dingen kunnen aanpassen. Daarnaast is er duidelijk een kostenbesparing doorgevoerd bij iBoot waardoor veel zaken centraal geregeld worden, wat de verklaring is voor de ontzettend hoge levertijden. Ik denk dat dit ook voor het personeel geldt. Erg onprofessioneel; onbeschoft, spelfouten in mails, zeer opportunistisch gedrag door op het forum door alles erg strak te houden, het forum zelf erg simpel te houden (vroeger kon je zoeken en editten), smeekbeden voor website van het jaar-stemmingen naar het hele klantenbestand te versturen, terwijl dit wettelijk verboden is (bij het versturen van die kortingsbonnen was men opeens wel erg conform de wet en kregen alleen mensen die ingeschreven waren voor de nieuwsbrief het), etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Die zijn refurbishedquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:42 schreef borisz het volgende:
Groupon heeft de Samsung - Galaxy Tab voor 369.
Wel aardig, maar al bij de introductie gebruikte het apparaat verouderde hardware.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef rlvk het volgende:
refurbished zou ik toch nooit willen hebben.. Is die htc flyer wat?
Kreeg ik via de mail:quote:
quote:Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij www.iBOOD.com, namelijk de RUSH.
O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.
Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.
Hoe weet ik dan wanneer er een RUSH is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur 's nachts van start gaat, kan een RUSH de dagdeal zomaar op elk moment van de dag onderbreken. Kort voordat een RUSH van start gaat, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter. Maar omdat we de beroerdste niet zijn, en dit de eerste keer is, verklappen we dit keer alvast dat het in elk geval volgende week gaat gebeuren!
Box=troep.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Piger het volgende:
Als er geen box in de rush zit, kan ik me niet voorstellen dat die rush echt interessant is.
De aanbiedingen van de laatste weken zijn ook troep.
Jep. Einde oefening voor iBootquote:
Ik vond het tablet wel aardig. Weliswaar een ouder model, maar de prijs was er ook goed naar aangepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Piger het volgende:
Als er geen box in de rush zit, kan ik me niet voorstellen dat die rush echt interessant is.
De aanbiedingen van de laatste weken zijn ook troep.
Dat kan niet omdat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:14 schreef DivZero het volgende:
Suggestie: www.IBOOD.com met hoofdletters wordt niet naar www.ibood.com omgezet, misschien wat duidelijker dat aan te houden :-)
@Fok kansloze bedoeling dit XD Dat jullie geld willen verdienen ok, maar je kan niet zomaar woorden veranderen ....
Ik vind het niet kunnen omdat het afbreuk doet aan de functionaliteit van een forum, waar mensen dingen met elkaar bespreken. Als ze iedere keer het woord iboot een link meegeven tot daaraan toe, dat vind ik eigenlijk wel slim. Maar iboot hunt of iboot rush is gewoon een woorden combinatie. Dat dit vervolgens www.ibood.com hunt wordt, dat vind ik nogal irritant.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat kan niet omdat?
Als je het niet bevalt dan ga je toch weg hier? Dat je er over zeikt ala, maar dat het niet kan?
Waarom zo onaardig....tegen DivZero....quote:
vandaag op dinsdag? Ik dacht dat het maandag was..quote:Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef DivZero het volgende:
iBOOT heeft net op Facebook laten doorschemeren dat de Rush waarschijnlijk vandaag op dinsdag gaat zijn! Ook laten ze 1-2 uur van tevoren weten of het echt gaat beginnen![]()
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben helemaal klaar voor de iBOOD Rush
Read what it says, woman.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig....tegen DivZero....
Sorry, typo vandaag (dus maandag) OF dinsdagquote:[..]
vandaag op dinsdag? Ik dacht dat het maandag was..
Not yet.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef rene90 het volgende:
shiznuts, jij je woot shirts al binnen?
Me 2, 10 feb had ik de verzendbevestiging gekregen, voor zowel mijn bestelling als die van Saninl.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not yet.Al heb ik zo'n gevoel dat ze er ergens deze week zijn.
Nee bitchquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Read what it says, woman.
'je RUSH'... heeft hij een 'RUSH'? Nee, iBoot heeft een RUSH.
Ze willen alleen een of andere hype genereren om meer volgers te krijgen op hun social networks.
En dan valt zo'n RUSH waarschijnlijk ook nog gigantisch tegen.
Net als heel iBoot de laatste tijd wel.
Verder heb jij niet het alleenrecht om te bitchen natuurlijk.![]()
*Bitchslap!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee bitch![]()
Maar je hebt gelijk over iboot, en zij niet alleen; ik word echt strontziek van die bedrijven die je dan lekker proberen te maken om je naderhand te stalken met hun vaak nep-aanbiedingen.
*smack my bitch up*.... whehehe.quote:
quote:Ben van Vlerken @bvvlerken · Openen
@ibood Vanaf 00.00 uur? Hoop het niet want het is carnaval in Kerkrade...
www.iBOOD.com @ibood Sluiten
@bvvlerken Nee, niet vanaf 00:00Veel plezier met carnaval!
Gesprek verbergen
20 februari 12 om 17:05 via HootSuite · Details
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |