Ik ben wel nu slapen man, moet morgen vroeg op. Zal het morgen wellicht weer even voor je checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen
Heb je de "checkpoint" al ergens geplaatst?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen
Van http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/quote:Linking doors is the tricky part and where many modders tire. Here’s some simple tips on how to do it: Double click the door and take a note of the ID number. Then go outside to your exterior cell and double click the door you want to linkt o the interior. Just tick the box teleport and choose your interior cell in the dropdown. Then choose the door with the number you took note of in the second dropdown (Reference). Click View Teleport Marker. Place the marker where the player is supposed to end up standing when he uses the door. Again, click View Teleport marker and place the marker on the other side as well. With a bit of practice, you’ll be a pro in no-time.
quote:Major:
Alteration (alles, aangezien ik robes draag)
Block (5/5 Shield Wall en verder iig tot elemental protection)
Destruction (zal vast wel weer fire worden)
One-Handed (maces)
Minor:
Alchemy (tot aan Benefactor)
Enchanting (middelste- en rechtertak)
Restoration (regeneration, respite, recovery, avoid death)
Smithing (om maces te maken en te improven)
Nopequote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he?
Hoe kan je zoeken in die Workshopquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:01 schreef Aezeal het volgende:
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..
Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Blijft een episch filmpje.quote:
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ?quote:
Nou in de categorie houses: Aezeal's Castle.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan je zoeken in die Workshop
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden
Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.
Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.
You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.
The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.
The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."
Misschien heb je daar wat aan.
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Aezeal het volgende:
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.
Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |