abonnement Unibet Coolblue
pi_107647053
0s.gif


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spuisels over de relletjes met cruijff en co
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef msnk het volgende:
O+ AFC Ajax O+
Ook in barre tijden steunen we ons cluppie *)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:00:41 #2
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107647082
O+ AFC Ajax O+
AFC AJAX
  zondag 5 februari 2012 @ 21:01:40 #3
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647142
TT wut? :?

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gaat er in het kort om dat het eeuwige "niet de schuld van het team dat we verliezen"-houding mij grondig de keel uit komt.

Van de meeste trainers btw. niet alleen De Boer. Ik vraag me af waar dat vandaan komt en waarom een trainer niet gewoon eerlijk zegt "we hebben het verneukt vandaag".
Het heeft iets te maken met het niet kunnen accepteren van iets anders dan pure perfectie. Gokje.
Look behind you! It's your ass!
pi_107647159
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
pi_107647179
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
TT wut? :?
De uitspraak over het geval met bestuur etc
  zondag 5 februari 2012 @ 21:03:38 #6
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647230
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef Oidipous het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom De Jong opgesteld blijft worden? Hij is allesbehalve een spits, ik kan me dan ook nauwelijks voorstellen dat hij tweede spits is achter Sigthorsson. De Jong is grauwe middelmaat, die past bij de middenmoot van de Eredivisie. Niet bij Ajax, geen toekomst voor die jongen denk ik zo. Je kan net zo goed Klaassen er neer zetten, ik denk dat die jongen veel meer potentie heeft.
Hij is de Dirk Kuijt van Ajax. Is eigenlijk een verdwaalde Feyenoorder. Altijd hard werken, niet altijd even verfijnd. Zou leuk passen in een twee-spitsen-systeem. Misschien iets voor Twente als Ajax 'm niet meer wil. Heeft hij nog lang contract?
Look behind you! It's your ass!
pi_107647277
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hij is de Dirk Kuijt van Ajax. Is eigenlijk een verdwaalde Feyenoorder. Altijd hard werken, niet altijd even verfijnd. Zou leuk passen in een twee-spitsen-systeem. Misschien iets voor Twente als Ajax 'm niet meer wil. Heeft hij nog lang contract?
Hard werken is voor veel trainers dat je in de basis mag blijven. als we dat beleid blijven voeren hheb je binnenkort een Ajax vol harde werkers die stuk voor stuk falen
  zondag 5 februari 2012 @ 21:05:13 #8
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647313
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef eight het volgende:

[..]

Wat interviews betreft dan. Steeds minder zelfkritiek en hij grijpt steeds gemakkelijker naar excuses.
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat realisme is er echt wel, maar ze laten het niet naar buiten merken. De Boer is altijd heel rustig naar buiten toe, maar in de kleedkamer gaat hij echt wel eens te keer tegen de spelers.
Uitspraken worden tegenwoordig zo verschrikkelijk opgeklopt dat je ze in de media maar beter niet kunt doen.
Ik denk dat hij naar buiten toe te mild is, niet realistisch genoeg, en dat hij intern juist te hard en te veeleisend is.
Look behind you! It's your ass!
pi_107647347
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef BobW het volgende:
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
Mee eens. Vermeer vervangen door Cillessen zou ik niet slim vinden. Daarmee luidt je het einde in van Vermeer bij Ajax en Cillessen is nou ook niet zo geweldig. De wedstrijden die Cillessen keepte waren ook niet foutloos.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:06:12 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647366
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef BobW het volgende:
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
Het helpt ook niet wanneer je eigen publiek geluiden gaat zitten maken als de bal richting Vermeer gaat.

Even los wat Ajax betreft, want ik ben een FCU'er, maar vind die Vermeer altijd wel sympathiek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:07:14 #11
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647428
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef eight het volgende:

[..]

FdB begint steeds meer op mario been te lijken.
Een jonge trainer die hard op zijn bek gaat bij zijn jeugdliefde. Ik sluit het niet uit. Ik sluit niets meer uit..
Look behind you! It's your ass!
pi_107647449
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het helpt ook niet wanneer je eigen publiek geluiden gaat zitten maken als de bal richting Vermeer gaat.

Even los wat Ajax betreft, want ik ben een FCU'er, maar vind die Vermeer altijd wel sympathiek.
Vermeer is altijd symphatiek naar de utrechters. Altijd wel wat goals bezorgen, doet ie graag
pi_107647476
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een jonge trainer die hard op zijn bek gaat bij zijn jeugdliefde. Ik sluit het niet uit. Ik sluit niets meer uit..
Alles kan. Ook dat Guardiola over 10 seconden naar de wc gaat
pi_107647483
Zijn de agenda punten voor vrijdag nou al in een normale volgorde neergezet?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_107647495
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef BobW het volgende:
De kritiek op Vermeer vind ik trouwens niet heel terecht. Hij heeft ook veel goede reddingen gehad en in de wedstrijden die Cilessen speelde, was hij ook zeker niet geweldig.
Ik weet even niet welke wedstrijd het was, maar bijvoorbeeld in die wedstrijd waar hij een houdbare bal door liet vond ik hem niet overtuigend.
4-2 in de beker tegen Roda JC was dat geloof ik, kopbal die hij heel vreemd liet doorgaan idd.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:08:24 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647499
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vermeer is altijd symphatiek naar de utrechters. Altijd wel wat goals bezorgen, doet ie graag
Hij is er één van ons. De Neger Des Heils.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:09:25 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_107647569
Ik moet toch altijd wel lachen hoeveel onzin er hier geschreven wordt na een verloren wedstrijd. Natuurlijk, het was slecht. Vooral voorin.
Een analyse:
Vermeer: blundert verschrikkelijk bij de 0-1. Zo betrouwbaar als hij vorig seizoen was, zo onzeker is hij nu.
Koppers deed het echt niet onaardig. Zijn 2e wedstrijd pas, dus mag je ook niet afrekenen op dit resultaat.
Blind: niet slecht, maar ook geen meerwaarde.
Van Rhein: bevalt mij prima
Anita: 1e helft zwak, 2e wat beter.
Janssen: wel eens slechter gezien
Enoh: verdient een pluim, want zonder hem was het waarschijnlijk 0-6 geworden ofzo.
Eriksen: doet goede dingen, maar loopt veeeeeeel te veel met de bal, al heeft dit ook vooral te maken met het onvermogen van met name:
Ebecilio: werkt wel, maar mist het inzicht. Zowel Janssen als Eriksen lijden eronder dat hij niet stappen vooruit kan denken.
Ozbiliz: niet sterk deze pot, maar heeft wel het inzicht wat Ebecilio mist.
De Jong: op een paar momenten na uitermate vlak. Totaal uit vorm volgens mij.

Lodeiro: viel zwak in
Sulejmani: liever een fitte Klaasen in de ploeg dan een halve Sulejmani.
Bulykin: had wel wat eerder gebracht mogen worden.

De grote vraag is nu wie je deze verliespot kunt verwijten.
Als eerste natuurlijk Frank de Boer. Moet hij weg? Nee. Zoveel blessures goed op kunnen vangen is nagenoeg onmogelijk.
De spelers? Tja, ik heb niet het idee dat de spelers hun best niet deden. Pas na de blunder van Vermeer kreeg ik het gevoel dat het niet zou lukken vandaag. Tot dat moment was ik er van overtuigd dat het wel zou lukken, ondanks alle invallers en ondanks de anti-voetbal tactiek (hoe begrijpelijk ook) van Fc Utrecht. Wel moet je eens goed gaan kijken of de spelers die al veel kansen gehad hebben, wel geschikt zijn voor Ajax 1. Zo nee, wees er dan duidelijk in en laat zo iemand gaan.
Het bestuur dan? Nou die staan niet op het veld, net zo min als de RvC op het veld staan. Dat al die randfiguren via de media ruzie maken, helpt de ploeg niet, dat is wel zo.

Wat moet er gebeuren?
Spelers moeten fit worden. Misschien moet je wat spelers laten gaan van de zomer. Misschien een aankoop doen, maar zorg er wel voor dat je niet 12 spelers voor 3 plekken op het veld hebt. Dat is zinloos.
Mentaal mogen alle spelers wel eens wat harder gemaakt worden. Bij een achterstand lijkt dit seizoen namelijk alle geloof weg te vallen. Een vechtersmentaliteit zit er nauwelijks in.

Ach wat maakt het uit. Volgend jaar zijn we gewoon weer de beste. :7 :P
pi_107647580
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

4-2 in de beker tegen Roda JC was dat geloof ik, kopbal die hij heel vreemd liet doorgaan idd.
maar da's al 4/5 maanden geleden
pi_107647602
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij is er één van ons. De Neger Des Heils.
:D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107647633
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij is er één van ons. De Neger Des Heils.
Naast Asare is er geen goede neger bij utrecht hoor. Mulenga is er 10 maanden uit dus die zonder ik uit
  zondag 5 februari 2012 @ 21:11:26 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107647706
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Naast Asare is er geen goede neger bij utrecht hoor. Mulenga is er 10 maanden uit dus die zonder ik uit
Maar daar gaat dit helemaal niet over. Althans, de laatste keer dat ik keek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:11:34 #22
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107647714
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Het aandeel van Frank in de stand is gewoon groot, dat is geen schande en hij moet ook blijven maar we mogen wel kritiek geven. Frank is na de 3rde ster gaan zweven, we spelen slechter voetbal dan in zijn eerste maand als hoofdcoach, en dat komt niet alleen door blessures dit zijn gewoon basis overspelen en vrijlopen waar niet op word geoefend.

Hij steekt in ieder geval de hand (gedeeltelijk) in eigen boezem. Al lijkt hij ook niet precies te weten waar het vandaan komt...

Look behind you! It's your ass!
pi_107647797
quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij is er één van ons. De Neger Des Heils.
Hahaha, top.

Kijk in het begin wilde ik ook Vermeer in de basis (zoiezo begreep ik niet waarom we 4 miljoen euro uittrokken voor een keep met een één jarig contract, terwijl wij geen 6 miljoen willen uitgeven voor iemand met een anderhalf jaar contract, meer dan 20 assist in zijn eerste een half jaar als basisspeler in het prof voetbal(!!!).

Maar kijk, je kan het niet verkoopen aan de fans en spelers als je iemand laat staan die echt blundert, nogmaals zoveel spelers die ff op de bank moesten zitten als straf kwamen alleen maar sterker terug (iemand die nog weet hoe dramatisch steek was voor zijn bankzit periode, puur omdat hij dacht dat hij altijd zou spelen ongeacht wat).

Zet Cillisen er 4 wedstrijden in en kijk het aan, we moeten doorselecteren op basis van kwaliteit en niet of we hem aardig vinden, ik ben waarschijnlijk nog aardiger dan de aardigste maar ik kom echt niet in Ajax 1..
pi_107647868
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit helemaal niet over. Althans, de laatste keer dat ik keek.
Klopt. Maar meneer leest niet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107647898
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Hahaha, top.

Kijk in het begin wilde ik ook Vermeer in de basis (zoiezo begreep ik niet waarom we 4 miljoen euro uittrokken voor een keep met een één jarig contract, terwijl wij geen 6 miljoen willen uitgeven voor iemand met een anderhalf jaar contract, meer dan 20 assist in zijn eerste een half jaar als basisspeler in het prof voetbal(!!!).

Maar kijk, je kan het niet verkoopen aan de fans en spelers als je iemand laat staan die echt blundert, nogmaals zoveel spelers die ff op de bank moesten zitten als straf kwamen alleen maar sterker terug (iemand die nog weet hoe dramatisch steek was voor zijn bankzit periode, puur omdat hij dacht dat hij altijd zou spelen ongeacht wat).

Zet Cillisen er 4 wedstrijden in en kijk het aan, we moeten doorselecteren op basis van kwaliteit en niet of we hem aardig vinden, ik ben waarschijnlijk nog aardiger dan de aardigste maar ik kom echt niet in Ajax 1..
Kun je goed appeltaart bakken?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')