quote:
Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef Kroc het volgende:als ik in een vreemde stad mma of ga boksen met trainen dan ben ik een soort van underdog omdat ik altijd tegen de zwaardere boys wil sparren, ik ben 90kg maar ga dan ook tegen jongens van mijn gewicht of zwaarder.
Ik ben verre van opgeblazen, wellicht verschil tussen sarcoplasmic en myofibrillar, ik moet me altijd bewijzen en over de knie leggen wil ik respect krijgen van haantjes. Dat had ik minder toen ik echt aan bb deed en dus meer opgeblazen was.
Waarom zou je niet groot én sterk willen zijn? Je hoeft niet per se droog te zijn. Ik zou het heel zonde vinden als ik na jaren werk mezelf bewust zou laten afglijden naar een normaal fysiek.

quote:
Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef Snakey het volgende:[..]
Okee.
Het is gewoon niet mijn ding, zulke middelen. Ik heb zo´n beetje alles wat los en vast zit gebruikt en het enige wat het mij geleerd heeft is dat ik het beste op mijn eigen kracht kan vertrouwen omdat dat het enige is wat echt is.
Maar hee, ieder zijn ding.

Ik ben ook meer een fan van alles wat je zelf mentaal voor elkaar hebt gebokst. Maar NoxiPro geeft mij echt meer focus enzo. Dus vind het wel mooi spul, is al weer even geleden dat ik het gebruikt heb maar goed. Mooiste zou natuurlijk zijn dat je zonder dat spul net zo kon blazen.
quote:
Vorig jaar was het inderdaad geweldig! Maar nu zitten we straks al bijna in februari en ik heb het gevoel dat de winter nog moet komen. Straks is het in augustus pas zomer.

Zelf wordt het mijn eerste cut en ik denk dat ik toch wel iets van 4 kg vet moet wegschrapen. Totaal geen indicatie van hoe lang me dat gaat duren. Zou in ieder geval zonde zijn wanneer het langer dan verwacht duurt en je late-to-the-party bent.