Ik zit ook te kijken naar motoren. Zo n Yamaha R1 zou ik wel willen hebben . Eentje uit "99 kost zo n 2000 ongeveer dus daarvoor moet ik even sparen en dan nog een goed pak natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same.
Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.
[ afbeelding ] was heerlijk
Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.
[..]
Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.
Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoorquote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same.
Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.
[ afbeelding ] was heerlijk
Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.
[..]
Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.
Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ik ben 1.80m, dus dat scheelt inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
Mwah, er zijn er maar weinig die tot 140 doortrekken in de één (anders heb je best een 'trage' acceleratie ivm vertanding). De meesten gaan tot ongeveer 110/120, maargoed dan heb je het nog steeds over achterlijkheden natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.
Waarschijnlijk een 1200rr, één van de bruutste wegracers van dit moment. Dat ding kun je stock al gewoon zo op een circuit gooien en prima meekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef Gokhan03 het volgende:
*kuch* bmwtopic *kuch*
Was vanochtend bij de stoplichten. Stond een nieuwe bmw motor en ik las 1200 op zn tank. Mooi geluid maakte dat ding hoor
Hij moet echt verkocht voorlopig, helaas. Eerst even geen inruil, ook op dit moment niet logisch gezien ik 3,5 maanden naar het buitenland ga.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoor
Geyle motorfiets trouwens
Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.quote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same.
Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.
[ afbeelding ] was heerlijk
Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.
[..]
Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.
Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ach, ik deed af en toe ook 200+ omdat ik daar gewoon binnen 8 seconden op zat, maar ik zwakte dan redelijk snel af. Ik vond/vind de sensatie van de acceleratie fantastisch, maar het constant hard rijden vergt gewoon meer energie en concentratievermogen (helemaal op een buikschuiver waar je bijna voorover hangt). Ik reed standaard tussen de 130 en 140, om een beetje vloeiend te blijven inhalen (ik houd niet van achter auto's hangen, helemaal niet op de motor omdat remmen in een schrikactie op de motor niet zo'n heel leuk tafereel is, dus haal ik ze in).quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.
Kun je ook wel je rijbewijs op kwijtraken, makkelijk.
Ik vind het mezelf inhouden maar moeilijk. Ik neem niet veel risico's maar ik rij wel hard en trek hem wellicht te vaak (voor de bekeuringen) ver door.
Laatste toertochtje voor het slechte weer bevatte een stuk of 5 tripjes boven de 200. En zo lang hadden we niet gereden.
Volgende seizoen maar iets beter aan de snelheid houden
proberen..
Met 230 waait het altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef piekartz87 het volgende:
Oh dat valt nog mee. ik heb mijn motor nog maar een zomertje gehad en heb gelukkig nog geen bekeuringen.
230 op de snelweg als het een beetje waait is ook niet echt relaxt
In de tunnel met mn 323TI reed ik rond de 230 en flikkert mn knipperlicht opeens eraf. Was wel ff schrikken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef piekartz87 het volgende:
Ik verloor dus laatst de linker kap van mijn motor. dat was even schrikken.
maar dat was toen het ook hagelde laatst, dikke windstoten.
heb al nieuwe kappen gelukkig. voordeel van een wat oudere motor.\\verder nog niks kwijtgeraakt:P heb ook vaak de tas om. goed aan denken dus ^^
Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met 230 waait het altijd
Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet.
De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
Ja, ik zat helemaal voorover (buikschuiver) en ik had de beide ritsjes (links en rechts) naar boven toe dichtgeritst.....dus kwam er wind ergens in een kier en ging dat ding open. Bracht me niet uit balans ofzo, merkte er juist niet van totdat een van de groep mij maande dat m'n tas open was toen we weer wat waren afgeremd.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenken
Had ik ook met m'n E30. Ik deed 240 km/u met dat ding, zie ik ineens m'n linker spiegelglas hevig heen en weer bewegen. Ik afremmen, snel raam open om dat ding te pakken.....5cm voordat ik 'm had vloog ie wegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef piekartz87 het volgende:
mijn top is 245 met de auto
motor gaat niet harder dan 230. acceleratie maakt veel goed
ben wel toen ik net een e30 had op de autobahn mijn logo verloren. ik dacht dat het een vogeltje was
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met 230 waait het altijd
Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet.
De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
Hoi, ik wist trouwens niet dat ze in 1998 nog E30jes maaktenquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef NLThunder het volgende:
* NLThunder meld zich hier!
In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in het bezit van een E30 316i uit 1998.
[ afbeelding ]
En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan
Hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |