abonnement Unibet Coolblue
pi_105790780
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ik zit ook te kijken naar motoren. Zo n Yamaha R1 zou ik wel willen hebben :P. Eentje uit "99 kost zo n 2000 ongeveer dus daarvoor moet ik even sparen :) en dan nog een goed pak natuurlijk.
  maandag 19 december 2011 @ 22:28:25 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105795719
Neem iets comfortabelers voor je rug dan zo´n racebak:
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105795790
Ik moet zeggen dat het nog steeds aardig vertoeven was op die RC8, terwijl je best voorover zat. Ik heb er in ieder geval in een motorweekend een kleine 2500 km mee gedaan. Iedereen was verbaasd hoe goed ik 't volhield op dat ding, terwijl 't zitje best een plank was :D
  maandag 19 december 2011 @ 22:51:57 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105797118
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105810645
*kuch* bmwtopic *kuch*

Was vanochtend bij de stoplichten. Stond een nieuwe bmw motor en ik las 1200 op zn tank. Mooi geluid maakte dat ding hoor :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:17:39 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105810696
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:32:49 #107
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_105812761
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoor :P
Geyle motorfiets trouwens :9~
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_105814509
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
Ik ben 1.80m, dus dat scheelt inderdaad.

Maar ook met 'gewone' motoren loopt je rijbewijs serieus gevaar. En ja, je zit jezelf constant in te houden haha. Ik vind de sensatie van de acceleratie veel mooier dan de sensatie van constant op hoge snelheid rijden.

Ik heb wel 270 gedaan op dat ding, maar dan lig je echt alleen maar en kijk je een paar honderd meter vooruit, terwijl je je vasthoudt bij het leven :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.
Mwah, er zijn er maar weinig die tot 140 doortrekken in de één (anders heb je best een 'trage' acceleratie ivm vertanding). De meesten gaan tot ongeveer 110/120, maargoed dan heb je het nog steeds over achterlijkheden natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef Gokhan03 het volgende:
*kuch* bmwtopic *kuch*

Was vanochtend bij de stoplichten. Stond een nieuwe bmw motor en ik las 1200 op zn tank. Mooi geluid maakte dat ding hoor :P
Waarschijnlijk een 1200rr, één van de bruutste wegracers van dit moment. Dat ding kun je stock al gewoon zo op een circuit gooien en prima meekomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoor :P
Geyle motorfiets trouwens :9~
Hij moet echt verkocht voorlopig, helaas. Eerst even geen inruil, ook op dit moment niet logisch gezien ik 3,5 maanden naar het buitenland ga.
pi_105906623
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.
Kun je ook wel je rijbewijs op kwijtraken, makkelijk.

Ik vind het mezelf inhouden maar moeilijk. Ik neem niet veel risico's maar ik rij wel hard en trek hem wellicht te vaak (voor de bekeuringen) ver door.
Laatste toertochtje voor het slechte weer bevatte een stuk of 5 tripjes boven de 200. En zo lang hadden we niet gereden.

Volgende seizoen maar iets beter aan de snelheid houden :')

proberen..
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105906651
Zinloos, je weet het toch wel. Op een scooter gaat al iedereen te hard laat staan een motor :')
Facts don't care about your feelings
pi_105907866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.
Kun je ook wel je rijbewijs op kwijtraken, makkelijk.

Ik vind het mezelf inhouden maar moeilijk. Ik neem niet veel risico's maar ik rij wel hard en trek hem wellicht te vaak (voor de bekeuringen) ver door.
Laatste toertochtje voor het slechte weer bevatte een stuk of 5 tripjes boven de 200. En zo lang hadden we niet gereden.

Volgende seizoen maar iets beter aan de snelheid houden :')

proberen..
Ach, ik deed af en toe ook 200+ omdat ik daar gewoon binnen 8 seconden op zat, maar ik zwakte dan redelijk snel af. Ik vond/vind de sensatie van de acceleratie fantastisch, maar het constant hard rijden vergt gewoon meer energie en concentratievermogen (helemaal op een buikschuiver waar je bijna voorover hangt). Ik reed standaard tussen de 130 en 140, om een beetje vloeiend te blijven inhalen (ik houd niet van achter auto's hangen, helemaal niet op de motor omdat remmen in een schrikactie op de motor niet zo'n heel leuk tafereel is, dus haal ik ze in).

Ik heb welgeteld één bekeuring op de motor gehad, en die was voor 7 te hard ofzo ( :') )
pi_105912825
Oh dat valt nog mee. ik heb mijn motor nog maar een zomertje gehad en heb gelukkig nog geen bekeuringen.

230 op de snelweg als het een beetje waait is ook niet echt relaxt
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105913422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef piekartz87 het volgende:
Oh dat valt nog mee. ik heb mijn motor nog maar een zomertje gehad en heb gelukkig nog geen bekeuringen.

230 op de snelweg als het een beetje waait is ook niet echt relaxt
Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
pi_105913671
Ik verloor dus laatst de linker kap van mijn motor. dat was even schrikken.
maar dat was toen het ook hagelde laatst, dikke windstoten.

heb al nieuwe kappen gelukkig. voordeel van een wat oudere motor.\\verder nog niks kwijtgeraakt:P heb ook vaak de tas om. goed aan denken dus ^^
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105913789
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef piekartz87 het volgende:
Ik verloor dus laatst de linker kap van mijn motor. dat was even schrikken.
maar dat was toen het ook hagelde laatst, dikke windstoten.

heb al nieuwe kappen gelukkig. voordeel van een wat oudere motor.\\verder nog niks kwijtgeraakt:P heb ook vaak de tas om. goed aan denken dus ^^
In de tunnel met mn 323TI reed ik rond de 230 en flikkert mn knipperlicht opeens eraf. Was wel ff schrikken.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:43 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105913832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenken
pi_105914050
mijn top is 245 met de auto
motor gaat niet harder dan 230. acceleratie maakt veel goed :)

ben wel toen ik net een e30 had op de autobahn mijn logo verloren. ik dacht dat het een vogeltje was
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105919852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenken
Ja, ik zat helemaal voorover (buikschuiver) en ik had de beide ritsjes (links en rechts) naar boven toe dichtgeritst.....dus kwam er wind ergens in een kier en ging dat ding open. Bracht me niet uit balans ofzo, merkte er juist niet van totdat een van de groep mij maande dat m'n tas open was toen we weer wat waren afgeremd.

Lesson learned: ritsjes altijd naar één kant dichtritsen zodat er geen lucht onder kan komen :P


Die motor was ziekelijk. Qua acceleratie van 0 naar 100 in iets van 2,8, en 0 naar 200 in rond de 8. Het rare was dat dat ding best 'vroeg' ophield qua topsnelheid, 270 was wel echt vol in de toerenbegrenzer. Jammer, verwachtte ik niet van zo'n ding (terwijl het alsnog een achterlijke snelheid is). Die snelheidsbeleving is echt zo veel anders dan in de auto.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef piekartz87 het volgende:
mijn top is 245 met de auto
motor gaat niet harder dan 230. acceleratie maakt veel goed :)

ben wel toen ik net een e30 had op de autobahn mijn logo verloren. ik dacht dat het een vogeltje was
Had ik ook met m'n E30. Ik deed 240 km/u met dat ding, zie ik ineens m'n linker spiegelglas hevig heen en weer bewegen. Ik afremmen, snel raam open om dat ding te pakken.....5cm voordat ik 'm had vloog ie weg :D
pi_105968161
Wat is dat toch dat veel oldtimers BMW 3series zijn geimporteerd uit Zwitserland?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_105968509
Valt wel mee, je hebt ze ook uit duitsland, belgie en frankrijk hoor. Waar ben je naar aan het zoeken? Een E21?

Een droog klimaat helpt natuurlijk een oldtimer langer heel te houden :P maar zon werkt weer nadelig voor de lak. Soms vind je een knappe uit zuid-frankrijk, maar de meeste franse zooi is troep. Om 1 of andere reden zijn er in duitsland, oostenrijk en zwitserland vaak goed onderhouden oldtimers met veel opties te vinden.
Facts don't care about your feelings
pi_105975772
In Turkije zie je vaak auto's rijden uit de jaren 70 waar nog helemaal geen roest aan zit. Ze zijn wel allemaal mat als de pest :P
pi_106079879
* NLThunder meld zich hier!

In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.




En in het bezit van een E30 316i uit 1998. 1989



En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan

Hi :W

[ Bericht 1% gewijzigd door NLThunder op 27-12-2011 11:56:42 ]
pi_106080102
Hey Thunder :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:50:46 #125
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_106081463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
_O-

Zo hard heb ik nog nooit met een motor gereden, komt wellicht ook omdat ik geen motor heb.
Heb een keer 285 km/h gereden in een auto, en toen scheet ik al bijna 92326 kleuren stront, laat staan 270 op een motor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef NLThunder het volgende:
* NLThunder meld zich hier!

In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En in het bezit van een E30 316i uit 1998.

[ afbeelding ]

En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan

Hi :W
Hoi, ik wist trouwens niet dat ze in 1998 nog E30jes maakten :P
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')