Ik heb thuis een ledje met meer dan 100 lu, staat ook zo'n geel driehoek met laser puntje sticker als waarschuwing dat je er niet in moet kijkenquote:
Liefde is geen nonsens, dat klopt......... maar het woord nonsens krijgt mijn liefdequote:
En of het sneller kanquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
Half 10................ het gaat redelijk snel.......... maar het kan altijd sneller
Helaas..... nog even bikkelenquote:
Nice, het is een leuk krijgertjequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb thuis een ledje met meer dan 100 lu, staat ook zo'n geel driehoek met laser puntje sticker als waarschuwing dat je er niet in moet kijken![]()
Weet niet of ik hem kan vinden, ff zoeken
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefde is geen nonsens, dat klopt......... maar het woord nonsens krijgt mijn liefde
dan is het goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefde is geen nonsens, dat klopt......... maar het woord nonsens krijgt mijn liefde
* NBT gaat tegen de muur aan hangen....quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga maar weer tegen de muur aan hangen in die steeg
* MaleDuck blijft rustig in de rij staan...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT gaat tegen de muur aan hangen....
Til je me wel op met die sterkte armen van je
Even wachten tot Sm0keZ klaar met me isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck blijft rustig in de rij staan...
OK, dan ga ik maar weer aan het werk, het planningspakket doet het weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Even wachten tot Sm0keZ klaar met me is![]()
Dat kan nog wel even duren.....
Werksequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, dan ga ik maar weer aan het werk, het planningspakket doet het weer
Nice, alleen wat mij betreft hoeven die Stamgasten er niet in... wisselt toch per dag hier...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef Ruv het volgende:
Psst ik was net even aan het knutselen met de fipo, wat vinden jullie ervan?
Klik hier voor plaatje: http://i.imgur.com/q4nC3.png
Netjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef Ruv het volgende:
Ik heb al mijn broodjes al bijna opquote:
Ohw, ik hoor 3fm nietquote:
schaam jequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, ik hoor 3fm nietHij staat heeel zacht
Zeker weten, als het met een "riem-case" is en je komt vaak buiten is het een heel hendig dingetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, het is een leuk krijgertje
volume open schuiven vd radio ?quote:
Jep dit zo'n hoesje bij ja, maar ik als Fok!-er kom natuurlijk zelden buitenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zeker weten, als het met een "riem-case" is en je komt vaak buiten is het een heel hendig dingetje.
Dan worden mijn collega's boosquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volume open schuiven vd radio ?
Dat niet alleen, krijg je alleen maar gezeik mee dat mensen erin willen en vervolgens nooit meer postn. Daarom hadden we het in KLB er ook uit gehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, alleen wat mij betreft hoeven die Stamgasten er niet in... wisselt toch per dag hier...
Dat ook, altijd het gezeur met wel of niet in de OPquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat niet alleen, krijg je alleen maar gezeik mee dat mensen erin willen en vervolgens nooit meer postn. Daarom hadden we het in KLB er ook uit gehaald.
Indeeed. gewoon nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ook, altijd het gezeur met wel of niet in de OP
Dus helemaal mee eens
Ziet er prima uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef Ruv het volgende:
Jep, je kent ons tochquote:
ow...quote:
klaar met Smokez?quote:
hihihi, heb een half uurtje..........quote:
gek, dat is dat geen understatement?quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Ruv het volgende:
Bedankt voor alle suggesties, dan is deze geworden; ik ga ook de FOK! Wiki updaten met de nieuwe OP
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Ruv het volgende:
Bedankt voor alle suggesties, dan is deze geworden; ik ga ook de FOK! Wiki updaten met de nieuwe OP
[ afbeelding ]
You cannot access the following Web address:quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
http://peppersprayingcop.tumblr.com/page/4
LOL
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Ik zal m weinig lezen, maar toch goed dat je ernaar gekeken hebt...
Ow, kom maar danquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef NBT het volgende:
[..]
hihihi, heb een half uurtje..........Hij is nu in overleg
Ik ben gewoon een perfectionistquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
So true, ik kijk er ook altijd overheen
Je hebt een DM!quote:
Geeft niet, je maakt ons als GRTD completer!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een perfectionist
[..]
Je hebt een DM!
Dat is GRTDquote:
Als er niemand is...quote:
kan je deze wel zien ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
You cannot access the following Web address:
http://peppersprayingcop.tumblr.com/page/4
The site you requested is blocked under the following categories: Dating/Social
quote:Deze pagina is geschreven in het Afrikaans. Wilt u deze laten vertalen?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef Ruv het volgende:
Waar is Sm0keZ, ik zit te vozen met NBT in DM
Het gemis.... 't duurt allemaal zo langquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja stage is beter dan schoolskittie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Vandaar dat ze mij links laat liggen...
ja zeg dat welquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Het gemis.... 't duurt allemaal zo lang
Mopjequote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat ze mij links laat liggen...
quote:
Ik ben nooit aan Ruv begonnen. Jij mag eerstquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]klaar met Ruv? En volgens mij komt Smokez zo weer terug...
stephen hawkin HELD>quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je deze wel zien ?
[ afbeelding ]
misschien wel, maar nog niet gespot hier...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben nooit aan Ruv begonnen. Jij mag eerstDat weet je best
quote:
niet dan ? vol met rooie kruisjes en pixel_transperant.gif lolquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:42 schreef Ruv het volgende:
Ik ga maar weer eens snel aan het werk, heb nog een deadline met een klant over een online programma
* Ruv zegt de mazzel allemaal en tot morgen
Ik zie gewoon een OP hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet dan ? vol met rooie kruisjes en pixel_transperant.gif lol
Zit jij op school/werk, dan blokkeert die systeembeheerder van jou bepaalde dingenquote:
werk, en die blokken idd dingen met Games in de titel. wel ruk natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:46 schreef Ruv het volgende:
[..]
Zit jij op school/werk, dan blokkeert die systeembeheerder van jou bepaalde dingen
Dat zuigt, ik zeg, occupy die sys admin zijn kantoor!!11!11!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk, en die blokken idd dingen met Games in de titel. wel ruk natuurlijk
gaat niet werken, wereldwijde policy vh bedrijfquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat zuigt, ik zeg, occupy die sys admin zijn kantoor!!11!11!!![]()
Nu ben ik echt weg, deadline.. brr.
ja , een NBT post met 40 rooie kruisjes.quote:
hihihihihihi, daar heb jij niks mee te makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , een NBT post met 40 rooie kruisjes.
naja dat krijg je van in dat steegje staan hé
nee klopt, maar de anderen allemaal welquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
hihihihihihi, daar heb jij niks mee te maken
Alleen Sm0keZquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee klopt, maar de anderen allemaal wel
oh , ik dacht dat je een heel lijstje had inmiddelsquote:
Ja, maar ik ben bij Sm0keZ begonnen........in 2009........... kom er moeilijk vanaf, hij is te leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , ik dacht dat je een heel lijstje had inmiddels
dan zou ik toch maar eens met het thuisfront gaan pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bij Sm0keZ begonnen........in 2009........... kom er moeilijk vanaf, hij is te leuk!
Hoezoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik toch maar eens met het thuisfront gaan praten
hihihihiquote:
ik vind 55 min niet bijnaquote:
quote:
Jawel, maar niet van sites die hier geblokkeerd wordenquote:
kan je deze zien ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van sites die hier geblokkeerd worden
quote:
Die zie ik ook niet en geen enkele site is geblokkeerd hier op mijn werk. Hotlink fail denk ikquote:
Nee, mijn baas haat op mijn internetquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je deze wel zien ?
[ afbeelding ]
Ja we moeten het toch maar anders doen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, mijn baas haat op mijn internet
Tevens, heel de OP heeft rode kruisjes met PIXEL TRANSPARANT dinges.
quote:
Indeed!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een OP waar niet over te zeuren valt
Jeetje wat een ieniemienie plaatje. Wat is het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef m1st1g het volgende:
MD, het zou nu wel moeten werken...
[ afbeelding ]
Rokjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
DUUUUUUUUUUDE WAAR BEN JEEEEEEE
en bobby, k moet jou wat vragonnnnnnn!
en hoi iedereen![]()
Het plaatje doet het, maar geen idee wat het is...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef m1st1g het volgende:
MD, het zou nu wel moeten werken...
[ afbeelding ]
Illyriaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeetje wat een ieniemienie plaatje. Wat is het?
ben jij dat dan?quote:
hij negeert mij ook alquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
DUUUUUUUUUUDE WAAR BEN JEEEEEEE
en bobby, k moet jou wat vragonnnnnnn!
en hoi iedereen![]()
Ja, hihihi, jij ook al!quote:
bobby negert nooit, als bobby niet reageert issie aan t werkquote:
hij maakt maar tijd voor me vrijquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bobby negert nooit, als bobby niet reageert issie aan t werk
als dat een wens is, moet je het aan de sint vragenquote:
quote:
geen lieverd zeggen.. noem me.... bitch ofzo.. maar mogguhquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
de enige die wist wat het moest zijn... mogge lieverd.
streng meisje, jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Seraphine het volgende:
[..]
hij maakt maar tijd voor me vrij
Bram is er niet meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als dat een wens is, moet je het aan de sint vragen
[..]mevrouw
je bent en blijft een schatje... maar okee omdat je het vraagt mogge trutquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen lieverd zeggen.. noem me.... bitch ofzo.. maar mogguh
Maar Kees Flodder wel, die kan een hoop hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
streng meisje, jij
[..]
Bram is er niet meer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je bent en blijft een schatje... maar okee omdat je het vraagt mogge trut
het is niet t zelfdequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar Kees Flodder wel, die kan een hoop hoor
Tja, weet je...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is niet t zelfde
net als toen de wegwijspiet wegging
quote:
dat mag, niks mis meequote:
NIET!!! BRAM IS SINTERKLAASquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, weet je...
het zijn allemaal verklede mensen
rustig, bitch, rustig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET!!! BRAM IS SINTERKLAAS
ok *kijkt met waterige oogjes*quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig, bitch, rustig...
we hebben het er nog wel een keer over...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok *kijkt met waterige oogjes*
coooooooooooooooolaaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kom maar hier...
wil je iets drinken?
Owja, dat 17 letter woord, das waar, jij kwam uit die hoekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
coooooooooooooooolaaaaaa
T'is een magere spriet, met zonder tietquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
dat mag, niks mis mee
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, dat 17 letter woord, das waar, jij kwam uit die hoek
hou je bek, sletquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Seraphine het volgende:
[..]
hij maakt maar tijd voor me vrij
HNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGG >.<quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
T'is een magere spriet, met zonder tiet
Dat dialect is zo super, vooral als je het fluistertquote:
moet ik je rug wassen?quote:
eigenlijk is het een heel fout dialect als je t mij vraagt, maar ook wel weer grappig al zeg ik t zelfquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dialect is zo super, vooral als je het fluistert
ik vind t heeeeeeeel lief van je.. echt!!, maar ik heb zo'n mooie borstel weet je welquote:
quote:
quote:
Dan heb je mij niet nodig, mooi! Ga dan lekker douchen en van die borstel genietenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk is het een heel fout dialect als je t mij vraagt, maar ook wel weer grappig al zeg ik t zelf
[..]
ik vind t heeeeeeeel lief van je.. echt!!, maar ik heb zo'n mooie borstel weet je wel![]()
Ah, dan ben ik de volgende in rijquote:
jaaa bijna.. nog ff een sigaretjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je mij niet nodig, mooi! Ga dan lekker douchen en van die borstel genieten
Ja, mijn grote liefdequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik de volgende in rij
Nou, vlug danquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaa bijna.. nog ff een sigaretje
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeeequote:
Daarom kan je beter zuigenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeee
ghehequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeee
sopsequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar hij s op.. dus ik ga douchen, tot straks![]()
is smokez er weer?quote:
maar ik wel hoorquote:
geen probleemquote:
Ah, je blosjes zijn wel warmquote:
Als je nog even door bloost, dan ben je weer helemaal warmquote:
* NBT knuffelt/kroelt met Wederhelftquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nog even door bloost, dan ben je weer helemaal warm
quote:
hihihihihihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
* MaleDuck kijkt met een grote glimlach naar de anderen in de rij
Sm0keZ deelt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef NBT het volgende:
Hij is terug......
Kan ik jullie niet tegelijk hebben?
* MaleDuck stapt opzij...quote:
* MaleDuck kruipt weer tegen wederhelft aanquote:
mag ik voor?quote:
wil je ookquote:
Daarom vraag ik het.. anders had ik het gewoon gedaanquote:
quote:
GA JE ZOMAAR MET IEDEREEN DATENquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet, wij hebben nooit gedate!
NBT deelt ook niet...quote:
quote:
tja... 1 + 1 = 2...quote:
lekker gesopt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Poesje!!
ik kom zo terug ff geduld
mooi, voel je je nu weer wat beter?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zooooo weer boven.. en ja het was goddelijk MD
ja, want freshhhhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, voel je je nu weer wat beter?
Mooi toch!quote:
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi toch!Dus nu een beetje zin in je dag?
Wat is er morgen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heen![]()
KABLAMMMMM.. zo gaat datquote:
ga je mee?quote:
Jaja, ben trots op jequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KABLAMMMMM.. zo gaat dat![]()
[..]
ga je mee? [ afbeelding ]
Als jij dat wil...quote:
Ik ga ook morgenquote:
m'n heaufd, wat doe jequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hehe![]()
* WhiteLightning slingert een pak chocoladespritsen richting rokje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n heaufd, wat doe je
toch bedankt![]()
Ja is goed, ik ben die jongen met dat strikje in zijn haar.quote:
dank je welquote:
oh my strikjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben die jongen met dat strikje in zijn haar.
w8 wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
arme koetjes deden zich verstoppelen in de mistvooral achter de boom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ooooooooooohhhhhhhh suck on my chocolate salty balls, cmon now suck em
ook mist ja...quote:
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. bahquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
arme koetjes deden zich verstoppelen in de mistMOEEEEEHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
wat alweer ? hier schijnt voorzichtig de zonquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. baheng
Owja, you live in the misty northern countries...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. baheng
Ik heb alleen geen zin in morgen, voor de rest heb ik wel een leuke week.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef utopie het volgende:
wat duurt de dag vreselijk lang manik wou dat het zondag was zodat ik eindelijk naar mijn skittie kan
![]()
nou hier is geen zon te bekennenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat alweer ? hier schijnt voorzichtig de zon
northern regions, yeshh yeshhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, you live in the misty northern countries...
gisteren naar huis, had ik gewoon 5 meter zicht. niet normaal gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou hier is geen zon te bekennen.. en gisteren ook al niet
vertel... wat is er deze week en wat is er morgen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin in morgen, voor de rest heb ik wel een leuke week.
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren naar huis, had ik gewoon 5 meter zicht. niet normaal gewoon
I know...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
northern regions, yeshh yeshhh
me jellyquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...
totally different to the sunny southern regions
mijlen ver?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaal
Morgen heb ik van half 9 tot 6 uur college. Donderdag ga ik naar Tilburg, vrijdag ga ik naar mijn beste vriendinnetje en de rest van het weekend zit ik bij een vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel... wat is er deze week en wat is er morgen?
ow...quote:
Klinkt goed inderdaad! En morgen wel lange dag, wel leuke colleges of niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen heb ik van half 9 tot 6 uur college. Donderdag ga ik naar Tilburg, vrijdag ga ik naar mijn beste vriendinnetje en de rest van het weekend zit ik bij een vriend.
jongeeeeeeeeeeee ik moet werkon zoquote:
gewoon thuisblijven , en AH je boodschappen laten bezorgen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaal
Mja, niets wat heel vervelend is. Maar ik ben gewoon niet goed in vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad! En morgen wel lange dag, wel leuke colleges of niet?
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon thuisblijven , en AH je boodschappen laten bezorgen dus
niks moetquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeeee ik moet werkon zo
Centjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjes
ja ook niet echt onbelangrijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjes
Hoe laat moet je op dan als je om half 9 moet beginnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, niets wat heel vervelend is. Maar ik ben gewoon niet goed in vroeg opstaan.
Het enige wat ècht moet in het leven is ademen, slapen, eten, drinken, plassen, poepen en belasting betalenquote:
dan moet je maar een andere keer deze kant op komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hou ook niet van vroeg opstaan
en nja.. ik MOET wel als ik centjes wil verdienen
niks moet ehquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere keer deze kant op komen
wanneer kan je?
"voor tienen is het nooit leuk"quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja wat is vroeg ? ik sta 6 uur op, kan vroeger dus.
7 uur. Ik weet dat dat niet vroeg is eigenlijk, maar voor iemand die normaal al moeite heeft met 10 uur is het best vroeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op dan als je om half 9 moet beginnen?
ja ik weet niet beter, kan dus ook niet langer slapen dan 8 uur zowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"voor tienen is het nooit leuk"
zei een wijze vrouw eens tegen me
Nope, niks moet... het enige wat je moet in deze is het willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks moet eh
nee, maar.. dat durf ik echt nog niet te zeggen duckie
ja, dan is het wel lastig ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
7 uur. Ik weet dat dat niet vroeg is eigenlijk, maar voor iemand die normaal al moeite heeft met 10 uur is het best vroeg.
t sluipt er idd wel in als je dat ritme hebt jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik weet niet beter, kan dus ook niet langer slapen dan 8 uur zowieso.
daar was toch een datum voor?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, niks moet... het enige wat je moet in deze is het willen![]()
Moeten we een keer een datumpje prikken om met heel de vaste club van GRTD ergens wat te gaan doen, is het ook niet zo eng
ja ik juist wel. sochtends vind ik het bijvoorbeeld ook ideaal om een film te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t sluipt er idd wel in als je dat ritme hebt ja
nu heb ik er persoonlijk ook helemaal geen moeite mee om om 7 uur (om maar wat te noemen) op te staan.. maar ik hou gewoon totaal niet van ochtenden
Ow, daar was ik dan niet voor uitgenodigd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was toch een datum voor?
hoewel ik dan, als alles doorgaat, losga met m'n beste dindin die avond
dat snap ik.. mja ik ben een nachtbrakerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik juist wel. sochtends vind ik het bijvoorbeeld ook ideaal om een film te kijken.
val dan niet in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |