* MaleDuck kruipt weer tegen wederhelft aanquote:
mag ik voor?quote:
wil je ookquote:
Daarom vraag ik het.. anders had ik het gewoon gedaanquote:
quote:
GA JE ZOMAAR MET IEDEREEN DATENquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet, wij hebben nooit gedate!
NBT deelt ook niet...quote:
quote:
tja... 1 + 1 = 2...quote:
lekker gesopt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Poesje!!
ik kom zo terug ff geduld
mooi, voel je je nu weer wat beter?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zooooo weer boven.. en ja het was goddelijk MD
ja, want freshhhhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, voel je je nu weer wat beter?
Mooi toch!quote:
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi toch!Dus nu een beetje zin in je dag?
Wat is er morgen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee, maar wel zin in morgen, dus ik sla mij met gemak door deze dag heen![]()
KABLAMMMMM.. zo gaat datquote:
ga je mee?quote:
Jaja, ben trots op jequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KABLAMMMMM.. zo gaat dat![]()
[..]
ga je mee? [ afbeelding ]
Als jij dat wil...quote:
Ik ga ook morgenquote:
m'n heaufd, wat doe jequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hehe![]()
* WhiteLightning slingert een pak chocoladespritsen richting rokje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n heaufd, wat doe je
toch bedankt![]()
Ja is goed, ik ben die jongen met dat strikje in zijn haar.quote:
dank je welquote:
oh my strikjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben die jongen met dat strikje in zijn haar.
w8 wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
arme koetjes deden zich verstoppelen in de mistvooral achter de boom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ooooooooooohhhhhhhh suck on my chocolate salty balls, cmon now suck em
ook mist ja...quote:
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. bahquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
arme koetjes deden zich verstoppelen in de mistMOEEEEEHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
wat alweer ? hier schijnt voorzichtig de zonquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. baheng
Owja, you live in the misty northern countries...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. en nu is t al weer zo mistig.. baheng
Ik heb alleen geen zin in morgen, voor de rest heb ik wel een leuke week.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef utopie het volgende:
wat duurt de dag vreselijk lang manik wou dat het zondag was zodat ik eindelijk naar mijn skittie kan
![]()
nou hier is geen zon te bekennenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat alweer ? hier schijnt voorzichtig de zon
northern regions, yeshh yeshhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, you live in the misty northern countries...
gisteren naar huis, had ik gewoon 5 meter zicht. niet normaal gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou hier is geen zon te bekennen.. en gisteren ook al niet
vertel... wat is er deze week en wat is er morgen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin in morgen, voor de rest heb ik wel een leuke week.
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren naar huis, had ik gewoon 5 meter zicht. niet normaal gewoon
I know...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
northern regions, yeshh yeshhh
me jellyquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...
totally different to the sunny southern regions
mijlen ver?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaal
Morgen heb ik van half 9 tot 6 uur college. Donderdag ga ik naar Tilburg, vrijdag ga ik naar mijn beste vriendinnetje en de rest van het weekend zit ik bij een vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel... wat is er deze week en wat is er morgen?
ow...quote:
Klinkt goed inderdaad! En morgen wel lange dag, wel leuke colleges of niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen heb ik van half 9 tot 6 uur college. Donderdag ga ik naar Tilburg, vrijdag ga ik naar mijn beste vriendinnetje en de rest van het weekend zit ik bij een vriend.
jongeeeeeeeeeeee ik moet werkon zoquote:
gewoon thuisblijven , en AH je boodschappen laten bezorgen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k vind da echt eng.. straks ziet een bestuurder mij niet en vlieg ik in t kanaal
Mja, niets wat heel vervelend is. Maar ik ben gewoon niet goed in vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad! En morgen wel lange dag, wel leuke colleges of niet?
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon thuisblijven , en AH je boodschappen laten bezorgen dus
niks moetquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeeee ik moet werkon zo
Centjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjes
ja ook niet echt onbelangrijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zou wel willen mja.. is ook geen optie, want dan krijg ik geen centjes
Hoe laat moet je op dan als je om half 9 moet beginnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, niets wat heel vervelend is. Maar ik ben gewoon niet goed in vroeg opstaan.
Het enige wat ècht moet in het leven is ademen, slapen, eten, drinken, plassen, poepen en belasting betalenquote:
dan moet je maar een andere keer deze kant op komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hou ook niet van vroeg opstaan
en nja.. ik MOET wel als ik centjes wil verdienen
niks moet ehquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere keer deze kant op komen
wanneer kan je?
"voor tienen is het nooit leuk"quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja wat is vroeg ? ik sta 6 uur op, kan vroeger dus.
7 uur. Ik weet dat dat niet vroeg is eigenlijk, maar voor iemand die normaal al moeite heeft met 10 uur is het best vroeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op dan als je om half 9 moet beginnen?
ja ik weet niet beter, kan dus ook niet langer slapen dan 8 uur zowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"voor tienen is het nooit leuk"
zei een wijze vrouw eens tegen me
Nope, niks moet... het enige wat je moet in deze is het willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks moet eh
nee, maar.. dat durf ik echt nog niet te zeggen duckie
ja, dan is het wel lastig ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
7 uur. Ik weet dat dat niet vroeg is eigenlijk, maar voor iemand die normaal al moeite heeft met 10 uur is het best vroeg.
t sluipt er idd wel in als je dat ritme hebt jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik weet niet beter, kan dus ook niet langer slapen dan 8 uur zowieso.
daar was toch een datum voor?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, niks moet... het enige wat je moet in deze is het willen![]()
Moeten we een keer een datumpje prikken om met heel de vaste club van GRTD ergens wat te gaan doen, is het ook niet zo eng
ja ik juist wel. sochtends vind ik het bijvoorbeeld ook ideaal om een film te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t sluipt er idd wel in als je dat ritme hebt ja
nu heb ik er persoonlijk ook helemaal geen moeite mee om om 7 uur (om maar wat te noemen) op te staan.. maar ik hou gewoon totaal niet van ochtenden
Ow, daar was ik dan niet voor uitgenodigd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was toch een datum voor?
hoewel ik dan, als alles doorgaat, losga met m'n beste dindin die avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |