Tja, weet je...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is niet t zelfde
net als toen de wegwijspiet wegging
quote:
dat mag, niks mis meequote:
NIET!!! BRAM IS SINTERKLAASquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, weet je...
het zijn allemaal verklede mensen
rustig, bitch, rustig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NIET!!! BRAM IS SINTERKLAAS
ok *kijkt met waterige oogjes*quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig, bitch, rustig...
we hebben het er nog wel een keer over...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok *kijkt met waterige oogjes*
coooooooooooooooolaaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kom maar hier...
wil je iets drinken?
Owja, dat 17 letter woord, das waar, jij kwam uit die hoekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
coooooooooooooooolaaaaaa
T'is een magere spriet, met zonder tietquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
dat mag, niks mis mee
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, dat 17 letter woord, das waar, jij kwam uit die hoek
hou je bek, sletquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Seraphine het volgende:
[..]
hij maakt maar tijd voor me vrij
HNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGG >.<quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
T'is een magere spriet, met zonder tiet
Dat dialect is zo super, vooral als je het fluistertquote:
moet ik je rug wassen?quote:
eigenlijk is het een heel fout dialect als je t mij vraagt, maar ook wel weer grappig al zeg ik t zelfquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dialect is zo super, vooral als je het fluistert
ik vind t heeeeeeeel lief van je.. echt!!, maar ik heb zo'n mooie borstel weet je welquote:
quote:
quote:
Dan heb je mij niet nodig, mooi! Ga dan lekker douchen en van die borstel genietenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk is het een heel fout dialect als je t mij vraagt, maar ook wel weer grappig al zeg ik t zelf
[..]
ik vind t heeeeeeeel lief van je.. echt!!, maar ik heb zo'n mooie borstel weet je wel![]()
Ah, dan ben ik de volgende in rijquote:
jaaa bijna.. nog ff een sigaretjequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je mij niet nodig, mooi! Ga dan lekker douchen en van die borstel genieten
Ja, mijn grote liefdequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik de volgende in rij
Nou, vlug danquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaa bijna.. nog ff een sigaretje
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeeequote:
Daarom kan je beter zuigenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeee
ghehequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hijs mezelf nog suf jongeeeeeeeee
sopsequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar hij s op.. dus ik ga douchen, tot straks![]()
is smokez er weer?quote:
maar ik wel hoorquote:
geen probleemquote:
Ah, je blosjes zijn wel warmquote:
Als je nog even door bloost, dan ben je weer helemaal warmquote:
* NBT knuffelt/kroelt met Wederhelftquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nog even door bloost, dan ben je weer helemaal warm
quote:
hihihihihihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
* MaleDuck kijkt met een grote glimlach naar de anderen in de rij
Sm0keZ deelt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef NBT het volgende:
Hij is terug......
Kan ik jullie niet tegelijk hebben?
* MaleDuck stapt opzij...quote:
* MaleDuck kruipt weer tegen wederhelft aanquote:
mag ik voor?quote:
wil je ookquote:
Daarom vraag ik het.. anders had ik het gewoon gedaanquote:
quote:
GA JE ZOMAAR MET IEDEREEN DATENquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet, wij hebben nooit gedate!
NBT deelt ook niet...quote:
quote:
tja... 1 + 1 = 2...quote:
lekker gesopt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Poesje!!
ik kom zo terug ff geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |