Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.quote:
Laatste vier zijn schrikbarend langzaam. Pure gewenning of zien we ze het hele seizoen gelapt geworden..vraag ik me dan af. Dat er meer deelnemers zijn is leuk maar dan moeten ze wel een beetje meekunnen..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.
Niet iedereen heeft getest deze dagen.quote:
Goed nieuws idd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Wat wel erg leuk is is dat Ten Kate waarschijnlijk de CRT machine voor Gresini gaat bouwen. Een beetje Nederland in de MotoGP .
quote:Gresini's plans for a second bike to run as a CRT entry have also been known for some time. The current best prospect is for Michele Pirro to race the bike, a Honda-powered machine being built by Ten Kate.
Dat was ook mijn bron .quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Goed nieuws idd.
Maar ik heb er toch even een bron bij gezocht.
[..]
Miss Stonerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Michael_Moore het volgende:
Bijbehorend forum is ook niet verkeerd.
Met name de thread Your favorite umbrella girl? (NSFW)
Maar het is uiteraard niet te vergelijken met FoK!
Mrs Stoner inmiddels.quote:
Mooie vrouwquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Adriana blijft een charmante verschijning.
Erg jammer, had eigenlijk wel verwacht dat ze erbij zouden zijn nadat ze De Puniet lieten testen.quote:The team manager Paul Denning has not yet released official news, but the team members have already been informed by email that Suzuki will not have bikes on the grid in 2012 . The team, however, could reappear in the ranks of MotoGP in 2014 , having two engines 1000cc in development: a V4 GSVR similar to the old and a four-cylinder.
37 man! Dat zou spannend worden bij de eerste bocht voorbij start/finish .quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.
Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
Volgens mij kwam uit dat gesprek juist dat beide klasses (in ieder geval voor de komende tijd) gescheiden zullen blijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.
Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |