abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 november 2011 @ 22:58:24 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104102621
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Gisteren was ik er op de achtergrond. Maar wat mij betreft worden er helemaal geen livetopics meer geopend. Normaal modereren heeft toch weinig nut, het is alleen maar posts verwijderen en mensen noten. Gaat de lol snel van af.
True.

Volgens mij viel het gisteren dan nog relatief mee. Een beetje trollen hoort er ook wel bij, Maar zoals de laatste maanden is het erg triest met kansloze voorspellingen, een eindeloze PSV-Ajax discussie en meer van dat soort kinderachtig gedrag. En het jammere is dat er dan ook steeds meer mensen in mee gaan, betrap me zelf er ook nog wel eens op :')

Het niveau op voetbalzone ligt zelfs hoger denk ik momenteel. Dat is wel eens anders geweest. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 22:59:12 #127
35723 crew  GGMM
pi_104102682
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Gisteren was ik er op de achtergrond. Maar wat mij betreft worden er helemaal geen livetopics meer geopend. Normaal modereren heeft toch weinig nut, het is alleen maar posts verwijderen en mensen noten. Gaat de lol snel van af.
Dit is wat VBL is, maar ik kan me het goed voorstellen ja. Heb een avondje meegeholpen toen tijdens Real-Ajax, ik heb serieus al met al 5 minuten van de tweede helft gezien. En dan zie je nog tientallen reacties voorbij komen die zeiken om verwijderde posts ook :') Wat dat betreft doe je het nooit goed.
Ondankbare taak, en zou mijn inziens niet de taak van een VBL-mod moeten zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104103285
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

1. Verdraai mijn woorden niet. ik heb niet gezegd dat er vrijwel nooit mods aanwezig zijn bij live wedstrijden.
2. Doe niet zo moeilijk man! Er is nu toevallig gister 1 topic uit de reeks gevallen en jij maakt er echt een compleet drama van. Kom op zeg.

En he, bij het aanmaken van een nieuwe live topic moet er eerst een 2de topic zijn voor een reeks he.
1. Je geeft aan dat Happel altijd in het stadion zit, jij de wedstrijd op EL kijkt en Jojoortje ook meestal EL kijkt. Conclusie: Er zijn vrijwel nooit mods aanwezig bij een gedeelte van de live wedstrijden.
2. Het gaat niet eens om de hoeveelheid, maar als je daar toch even op in wil gaan. Het gebeurt de laatste tijd vaak in, nogmaals, de livetopics en SV/VI. Dit ligt aan de fouten van users en eigenlijk is er inderdaad helemaal niks aan de hand (als het maar wordt verholpen op korte termijn, wat nu dus niet gebeurt of met hulp van een andere mod).

En die livetopics zijn altijd reeksen, dus wat je hiermee bedoelt? Geen flauw idee.

quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Topicreport, ik herhaal topicreport

[..]

Wie niet horen wil. Juist ja.
Het gaat niet eens op die TR's. Het gaat erom dat er vaak geen mods aanwezig zijn om (mocht je een TR of een bericht hier plaatsen) hier op in te springen, waardoor je dus de hulp van andere mods in moet roepen.

Conclusie: Nieuwe mod voor de livetopics die wel zin heeft om hier te modereren aangezien jij er geen zin in hebt en hielenlikker GGMM schijnbaar ook niet. Jojoortje doet vrolijk mee in de livetopics en edit amper daar. Morpheus heb ik geen mening over, die heb ik nog nooit in de desbetreffende topics gezien.
  Admin maandag 7 november 2011 @ 23:34:06 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104104598
En het is opgelost ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_104104708
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
En het is opgelost ^O^
Wie is de nieuwe mod dan yvonne?
  maandag 7 november 2011 @ 23:39:14 #131
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104104883
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

1. Je geeft aan dat Happel altijd in het stadion zit, jij de wedstrijd op EL kijkt en Jojoortje ook meestal EL kijkt. Conclusie: Er zijn vrijwel nooit mods aanwezig bij een gedeelte van de live wedstrijden.
2. Het gaat niet eens om de hoeveelheid, maar als je daar toch even op in wil gaan. Het gebeurt de laatste tijd vaak in, nogmaals, de livetopics en SV/VI. Dit ligt aan de fouten van users en eigenlijk is er inderdaad helemaal niks aan de hand (als het maar wordt verholpen op korte termijn, wat nu dus niet gebeurt of met hulp van een andere mod).

En die livetopics zijn altijd reeksen, dus wat je hiermee bedoelt? Geen flauw idee.

[..]

Het gaat niet eens op die TR's. Het gaat erom dat er vaak geen mods aanwezig zijn om (mocht je een TR of een bericht hier plaatsen) hier op in te springen, waardoor je dus de hulp van andere mods in moet roepen.

Conclusie: Nieuwe mod voor de livetopics die wel zin heeft om hier te modereren aangezien jij er geen zin in hebt en hielenlikker GGMM schijnbaar ook niet. Jojoortje doet vrolijk mee in de livetopics en edit amper daar. Morpheus heb ik geen mening over, die heb ik nog nooit in de desbetreffende topics gezien.
Kap eens met die onzin :r
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:40:27 #132
35723 crew  GGMM
pi_104104957
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wie is de nieuwe mod dan yvonne?
Op wie hoop je?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105034
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kap eens met die onzin :r
Sorry hoor dat ik vaststel dat ik (ja, dat is mijn observatie) jou nog nooit in de populaire topics zoals liveverslagen, SV en VI) heb gezien.

Maakt mij verder ook niet uit hoor, ik stel het alleen vast. Rustig maar. ^O^


quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op wie hoop je?
Op jou natuurlijk. Mijn favoriete mod. *O* Zeer geschikt om dit zoals jij het noemt "ondankbare werk" op te vangen.
  maandag 7 november 2011 @ 23:44:23 #134
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105196
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Sorry hoor dat ik vaststel dat ik (ja, dat is mijn observatie) jou nog nooit in de populaire topics zoals liveverslagen, SV en VI) heb gezien.

Maakt mij verder ook niet uit hoor, ik stel het alleen vast. Rustig maar. ^O^
Het is gewoon onzin. Ik ben vrijwel elke maandag in het VI topic. SV kijk ik niet, teveel Ajax. En als laatste voorbeeld was ik de afgelopen week in alle live topics van de Europese wedstrijden.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104105452
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin. Ik ben vrijwel elke maandag in het VI topic. SV kijk ik niet, teveel Ajax. En als laatste voorbeeld was ik de afgelopen week in alle live topics van de Europese wedstrijden.
De topdrukte is er natuurlijk tijdens de eredivisie liveverslagen, maar ik moet toegeven dat dit een heel goed begin van je is. En dan ben ik je misgelopen in het VI topic, kan gebeuren met een topic per 30 minuten ongeveer. Dat jij SV niet kijkt zijn natuurlijk niet mijn zaken.

Ik doel er ook meer op dat ik je inderdaad soms wel eens als user zie posten, maar eigenlijk nog nooit heb op zien treden als mod. Nogmaals: no hard feelings, ik stel het alleen vast.
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:51:44 #136
35723 crew  GGMM
pi_104105640
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De topdrukte is er natuurlijk tijdens de eredivisie liveverslagen, maar ik moet toegeven dat dit een heel goed begin van je is. En dan ben ik je misgelopen in het VI topic, kan gebeuren met een topic per 30 minuten ongeveer. Dat jij SV niet kijkt zijn natuurlijk niet mijn zaken.

Ik doel er ook meer op dat ik je inderdaad soms wel eens als user zie posten, maar eigenlijk nog nooit heb op zien treden als mod. Nogmaals: no hard feelings, ik stel het alleen vast.
Dat komt ook omdat je als user geen verwijderde post terugziet.
Morph doet veel meer dan je denkt, het is alleen te veel werk om over z'n 3'en te verdelen, vandaar deze oplossing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105731
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat je als user geen verwijderde post terugziet.
Morph doet veel meer dan je denkt, het is alleen te veel werk om over z'n 3'en te verdelen, vandaar deze oplossing.
Ben jij het echt geworden? :D Het moet niet gekker worden hier, nou succes ermee dan maar.
  maandag 7 november 2011 @ 23:54:07 #138
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105784
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De topdrukte is er natuurlijk tijdens de eredivisie liveverslagen, maar ik moet toegeven dat dit een heel goed begin van je is. En dan ben ik je misgelopen in het VI topic, kan gebeuren met een topic per 30 minuten ongeveer. Dat jij SV niet kijkt zijn natuurlijk niet mijn zaken.

Ik doel er ook meer op dat ik je inderdaad soms wel eens als user zie posten, maar eigenlijk nog nooit heb op zien treden als mod. Nogmaals: no hard feelings, ik stel het alleen vast.
Prima :) Ik ben er idd niet altijd bij de Eredivisie liveverslagen en dat komt meestal omdat ik Feyenoord graag kijk ;)

Je hebt een toch echt een aantal notes van mij ontvangen :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:55:16 #139
35723 crew  GGMM
pi_104105851
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ben jij het echt geworden? :D Het moet niet gekker worden hier, nou succes ermee dan maar.
Ondankbaar betekent niet dat ik het niet wil doen; ik ben er toch meestal. Ik wilde er alleen mee aangeven dat het meer werk is dan hoe er over het algemeen over gedacht wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105869
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Prima :) Ik ben er idd niet altijd bij de Eredivisie liveverslagen en dat komt meestal omdat ik Feyenoord graag kijk ;)

Je hebt een toch echt een aantal notes van mij ontvangen :D
Teringlijer.

Geef je groot gelijk dat je graag Feijenoord kijkt hoor trouwens. :D Oh, wacht.. ;(

quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ondankbaar betekent niet dat ik het niet wil doen; ik ben er toch meestal. Ik wilde er alleen mee aangeven dat het meer werk is dan hoe er over het algemeen over gedacht wordt.
Daar heb je gelijk in, ben benieuwd hoe je het gaat doen.
  maandag 7 november 2011 @ 23:57:18 #141
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105955
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Teringlijer.

Geef je groot gelijk dat je graag Feijenoord kijkt hoor trouwens. :D Oh, wacht.. ;(
:D Ja nou Feyenoord kijken is meestal ook niet echt plezierig :')

Maar goed, mod erbij dus meer ogen in de live topics ^O^ Maar nogmaals, gebruik de TR knop of meld het hier.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104159168
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

TR heeft geen nut als jullie er niet zijn.

En goed om te zien dat er wat met de feedback gedaan wordt. Blijf je kop maar in het zand steken zou ik zeggen. ^O^
Elke VBL'er ziet dat de mods hier meer af- dan aanwezig zijn, raar dat jullie dat zelf niet doorhebben. Nogmaals: bekijk jullie inzet voor VBL en kijk objectief uit naar wellicht een nieuwe mod. Zonder dat sarcastische gezeik van jou Happel, dat zou je een keer sieren.

[..]

Goede reactie. ^O^

Ben jij hier nou mod? Heb je nog nooit wat zien doen en je bent zelf één van de grootste trolls, ik zou zeggen: doe eens wat met je voorbeeldfunctie als mod.
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen :) Een troll? Ik? :D
Uch, waarom ga ik er op in.
Noot noot.
pi_104223829
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen :) Een troll? Ik? :D
Uch, waarom ga ik er op in.
Ontkenningsfase, troll.
pi_104224079
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ontkenningsfase, troll.
Verhip
Noot noot.
pi_104265564
Het Mario Balotelli adoratie topic
Het Mario Balotelli adoratie topic #2Hater

Kan deze even in een reeks?

Bedankt man, groetjes. 14.gif
pi_104265630
quote:
Jo :)
Noot noot.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 21:46:42 #147
35723 crew  GGMM
pi_104265638
quote:
Done.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104265662
:')
Noot noot.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 21:47:45 #149
35723 crew  GGMM
pi_104265691
Op vrijdag 11 november 2011 @ 21:46 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1589932"
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104265726
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef GGMM het volgende:
Op vrijdag 11 november 2011 @ 21:46 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1589932"
Ik klikte er op en toen was het ineens gedaan. ;(
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')