abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:11:36 #176
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103852990
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze zouden niet misstaan in GTST, inderdaad :W.

[..]

:'( :D :'(.
Toch jammer dat je zo geliefde MetaCritic het totaal met je oneens is.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_103853053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Toch jammer dat je zo geliefde MetaCritic het totaal met je oneens is.
Ik ben het helemaal eens met de critics. De pilot kun je makkelijk een 9,1 geven. De rest van de episodes tot nu toe kun je een 3,5 geven.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:14:06 #178
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103853164
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met de critics. De pilot kun je makkelijk een 9,1 geven. De rest van de episodes tot nu toe kun je een 3,5 geven.
Ik vraag me toch af hoe je het dan liever had gezien?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_103853213
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe je het dan liever had gezien?
Minder saai en familieclichés?
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:21:07 #180
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103853679
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Minder saai en familieclichés?
Alhoewel ik er zelf geen verstand van heb, lijkt me dit best een realistische weergave van hoe een gezin omgaat met de terugkomst van een vader die ze acht jaar niet hebben gezien. Voor hen is het leven doorgegaan, inclusief een mogelijke vervanger voor de vader.

Als je het over clichés hebt dan denk ik eerder aan Terra Nova, waar bovendien nog eens stukken slechter wordt geacteerd. Je opmerking dat de acteurs zo in GTST kunnen zitten slaat wat mij betreft dan ook volledig de plank mis, Damien Lewis speelt z'n rol met verve en Claire Danes doet het ook uitstekend.

Eigenlijk heb ik geen zin om met jou te discussiëren, want je bent altijd zo cynisch en negatief. Ik vermoed nog steeds dat je een ultieme troll bent, maar ik vrees het ergste.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_103855592
Ja, er wordt hier echt acteerwerk van de bovenste plank geleverd en dat alleen al is genoeg om hem verder niet serieus te nemen.
pi_103856781
Niet ingaan op pberends. Laat hem gewoon posten, als we hem allemaal negeren komt het goed.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103858365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Alhoewel ik er zelf geen verstand van heb, lijkt me dit best een realistische weergave van hoe een gezin omgaat met de terugkomst van een vader die ze acht jaar niet hebben gezien. Voor hen is het leven doorgegaan, inclusief een mogelijke vervanger voor de vader.

Als je het over clichés hebt dan denk ik eerder aan Terra Nova, waar bovendien nog eens stukken slechter wordt geacteerd. Je opmerking dat de acteurs zo in GTST kunnen zitten slaat wat mij betreft dan ook volledig de plank mis, Damien Lewis speelt z'n rol met verve en Claire Danes doet het ook uitstekend.

Eigenlijk heb ik geen zin om met jou te discussiëren, want je bent altijd zo cynisch en negatief. Ik vermoed nog steeds dat je een ultieme troll bent, maar ik vrees het ergste.
Terra Nova is veel verschrikkelijker dan Homeland, dat klopt _O-.

Misschien had ik het ook meer over de typetjes die ze spelen, die komen wel rechtstreeks uit GTST :D.

Ze proberen het plot van de serie, die eigenlijk flinterdun is, veel te veel op te vullen met eindeloze GTST-bullshit.

Wat een onzin dat je me cynisch en negatief noemt. De gemiddelde Amerikaanse seriemaker denkt gewoon dat hun publiek compleet achterlijk is, en daarom worden ook zoveel nieuwe shows gemaakt en ook weer snel gecanceld. Ze willen goedkoop en snel scoren met bullshit. Daar kritisch over zijn is alle reden toe. Ook in Homeland, zit relatief gezien, weinig moeite.
pi_103858753
Dit is nou juist eens niet zo'n typische voor-de-domme-amerikaan show.
En de drama... ik heb het normaal totaal niet op van dat overdreven gejank over vanalles en dan zo'n typiche amerikaanse manier van goedmaken e.d... hier vind ik het gewoon realistisch, passend en goed geacteerd.

Je ziet liever dat ie 8 jaar van huis is, en ze daarna als een Full House gezinnetje weer verder gaan? Dat zou pas tenenkrommend slecht zijn.
  woensdag 2 november 2011 @ 00:04:05 #185
356891 Abed
hooggeleid
pi_103859623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dit is nou juist eens niet zo'n typische voor-de-domme-amerikaan show.
En de drama... ik heb het normaal totaal niet op van dat overdreven gejank over vanalles en dan zo'n typiche amerikaanse manier van goedmaken e.d... hier vind ik het gewoon realistisch, passend en goed geacteerd.

Je ziet liever dat ie 8 jaar van huis is, en ze daarna als een Full House gezinnetje weer verder gaan? Dat zou pas tenenkrommend slecht zijn.
Je bent te snel tevreden. Leg het acteerwerk in The Wire hier eens naast.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_103860168
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien had ik het ook meer over de typetjes die ze spelen, die komen wel rechtstreeks uit GTST :D.

Ze proberen het plot van de serie, die eigenlijk flinterdun is, veel te veel op te vullen met eindeloze GTST-bullshit.
Een krijgsgevangene die zich weer aan de maatschappij probeert aan te passen = GTST-bullshit. ok :') Ik weet niet waarom je zo'n hekel hebt aan families maar ik hoop dat je er overheen komt. Trusten.
  woensdag 2 november 2011 @ 00:18:40 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_103860171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef Abed het volgende:

[..]

Je bent te snel tevreden. Leg het acteerwerk in The Wire hier eens naast.
Neuh, niet te vergelijken.
Voor een gemiddelde nieuwe serie zit dit voor mij aan de bovenkant.
Je moet niet alles met The Wire vergelijken, want dan blijven er vrij weinig nieuwe dingen over om te kijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 november 2011 @ 01:33:54 #188
356891 Abed
hooggeleid
pi_103862081
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh, niet te vergelijken.
Voor een gemiddelde nieuwe serie zit dit voor mij aan de bovenkant.
Je moet niet alles met The Wire vergelijken, want dan blijven er vrij weinig nieuwe dingen over om te kijken.
Je hebt wel gelijk ja. Ik kijk het dan ook wel :). Maar ik zit toch stiekem te wachten op een enorme topserie weer. Game of Thrones was wel aardig sterk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 2 november 2011 @ 08:20:59 #189
258885 Solique
I Kill You !
pi_103863973
Sinds gisteren pas begonnen met kijken, begin is in ieder geval heel sterk.
Zal mijzelf nog niet te veel inlezen in het topic voor eventuele spoilers. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_103896282
Net aflevering 4 en 5 gekeken, eindelijk gebeurde er iets, maar nog niet echt veel, zo 2 achter elkaar wil wel, maar ben bang dat ik weer niet in aflevering 6 kan komen, dus ga straks toch echt wat afleveringen opsparen.

Oh ik zag ook ergens staan dat ik alleen comedy kijk :') hahaha, geweldig... maar goed, is niet helemaal waar, volg oa. ook Californication, Suits, Revenge, Burn Notice, American Horror Story, How to Make it in America en probeer Homeland nog steeds te volgen.

Qua films hou ik er zelfs helemaal niet van, heb ik het liefst diepgaande thrillers of psychologische drama oid, maar daar ga ik dan ook echt voor zitten 2 uur, bij een serie krijg ik dat moeilijker voor elkaar.

Ontopic: er gebeurde eindelijk iets, maar nog steeds niks duidelijks, en wat bazelt die Saul nou steeds?
  woensdag 2 november 2011 @ 22:54:36 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_103898735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef JDx het volgende:

Ontopic: er gebeurde eindelijk iets, maar nog steeds niks duidelijks, en wat bazelt die Saul nou steeds?
Jammer hé, dat niet alles meteen duidelijk in je gezicht uitgelegd wordt :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_103900992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef JDx het volgende:

Oh ik zag ook ergens staan dat ik alleen comedy kijk :') hahaha, geweldig... maar goed, is niet helemaal waar, volg oa. ook Californication, Suits, Revenge, Burn Notice, American Horror Story, How to Make it in America en probeer Homeland nog steeds te volgen.

Dat was ik ja..no offence verder, maar je had diezelfde dag die lijst series die je volgt gepost en daar viel toch wel duidelijk uit op te maken dat simpel vermaak de voorkeur had :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103901803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef JDx het volgende:
en wat bazelt die Saul nou steeds?
Het is toch wel duidelijk inmiddels dat Saul ook verdacht is. Of dat ze (de makers vd serie) Saul verdacht willen maken.
pi_103906362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef Toad het volgende:

[..]

Het is toch wel duidelijk inmiddels dat Saul ook verdacht is. Of dat ze (de makers vd serie) Saul verdacht willen maken.
Ja maar wat praat ie? Kan ook iets joods zijn ofzo?
pi_103906591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja maar wat praat ie? Kan ook iets joods zijn ofzo?
Ik las ergens dat het een Hindoestaanse taal was, meen ik. Een soort sanskriet, maar dan niet.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:11:58 #196
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103910833
Saul is joods, dus praten ( bidden ) in Hebreeuws zal niet raar zijn.

Verder prima ep. Ze moeten alleen niet alles zo op Brody gooien, tenzij het terecht is. Anders zo'n anti climax wanneer Brody dan toch geen terrorist is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103918540
Was inderdaad Hebreeuws ja.
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:29:38 #198
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103986870
Zo, ze alle 5 gekeken. Claire Daines O+

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef yavanna het volgende:
Saul is joods, dus praten ( bidden ) in Hebreeuws zal niet raar zijn.

Verder prima ep. Ze moeten alleen niet alles zo op Brody gooien, tenzij het terecht is. Anders zo'n anti climax wanneer Brody dan toch geen terrorist is.
Wel, hij is in ieder geval moslim en het lijkt mij ook dat hij die razorblade aan die guard gegeven heeft, dus ik denk wel dat hij een terrorist is. En als Claire het mis heeft dan wordt ze toch ontslagen en is de show over.
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:14:03 #199
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_103989363
Ik vond die razorblade wel een beetje op een scherpe dogtag lijken, maar dat zou vast te obvious zijn.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_104002697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Sterke aflevering was dit. Ik snap dat gezeur echt niet, al komt het voornamelijk van JDx die alleen maar comedy-series kijkt en pberends waar ik maar niets over zeg, dus dat verklaart ook wel wat :')
Prima serie, ga het rustig verder kijken. Het is een ander kaliber dan 24 (wat ik ook tof vind), maar zeker niet vervelend. De serie is 5 afleveringen oud, mensen die gelijk zeuren omdat ze elke afleveringen ontploffingen, doden en helikopter achtervolgingen verwachten. :') Als je dat verwacht moet je in mijn ogen inderdaad maar afhaken, verwacht dat bij deze serie niet elke aflevering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')