abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:48:46 #76
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102325460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:30 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Klopt was een erg leuke wedstrijd, ook mooi was dat volendam massaal naar Nijmegen toe kwam die dag.! :')
Was maar goed dat de politie Keizer Karelplein afgezet had :Y

Zeefuik in de basis tegen RKC, Foor op de bank. Cmovs op rechts, Conboy centraal met Bram.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_102354440
Hup! Winnen straks
Website: Sneaker-forum.nl
pi_102361937
Bah bah! Slap zooitje. Tijd voor weer een vuilniszakkenactie? :r :r :r
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102361978
Haha!
pi_102364061
ai ai ai
  zondag 25 september 2011 @ 16:27:56 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102364235
Jezus :')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102364257
Uitgerekend Ten Voorde MOTM, pijnlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 25 september 2011 @ 16:29:04 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102364262
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Uitgerekend Ten Voorde MOTM, pijnlijk.
Ach, dat is wel weer lekker ironisch.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102364825
Echt schandalig!

Meer wil ik er niet over kwijt.
pi_102364902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef -J-D- het volgende:
Dat denk ik niet. Ik denk dat we kansloos zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_102365179
Wat een drama zeg. Volgende wedstrijd ook weinig kans op punten op deze manier. Ben bang dat we rond plek 14/15/16 de kerst in gaan.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 25 september 2011 @ 18:06:51 #87
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102367467
In de categorie open deuren intrappen:

De knop moet om!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102372187
Ik schaam me gewoon voor de prestaties van NEC, het slaat werkelijk helemaal nergens op. Één keer slecht spelen en verliezen tegen de Graafschap, NAC of RKC daar kan ik inkomen, twee keer wordt al bedroevend maar drie keer is echt uit den boze. 7 punten waren toch wel de minimale eis, maar je wordt door iedere tegenstander afgetroefd op inzet. Op kwaliteit had ik mee kunnen leven, maar op inzet en passie mag je nooit afgetroefd worden...

Ben eigenlijk wel blij dat ik op het moment aan de andere kant van de wereld zit...
pi_102374076
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:11 schreef larry91 het volgende:
Ik schaam me gewoon voor de prestaties van NEC, het slaat werkelijk helemaal nergens op. Één keer slecht spelen en verliezen tegen de Graafschap, NAC of RKC daar kan ik inkomen, twee keer wordt al bedroevend maar drie keer is echt uit den boze. 7 punten waren toch wel de minimale eis, maar je wordt door iedere tegenstander afgetroefd op inzet. Op kwaliteit had ik mee kunnen leven, maar op inzet en passie mag je nooit afgetroefd worden...

Ben eigenlijk wel blij dat ik op het moment aan de andere kant van de wereld zit...
Precies. Deze ploegen moet je gewoon pakken, dan zit je nu op 14 punten en gebeurt er niets raars als een keer van Roda of ADO verliest. Nu worden ADO-uit, Vitesse-thuis, Utrecht-thuis en Roda-thuis cruciaal. ADO, Utrecht en Roda omdat die ploegen ook slecht draaien, en Vites omdat het natuurlijk dé wedstrijd is. Die wedstrijden moeten minstens 7 punten opleveren, anders kun je het dit seizoen schudden met Europees voetbal en moet je vrezen voor degradatie(voetbal).
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 25 september 2011 @ 20:50:08 #90
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102374296
Europees voetbal. Denk je daar nog aan na van de mat geveegd te worden door de Graafschap en RKC?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102375488
Zo wordt het vertrek van Vleminckx dubbelduur. Geen goals én geen aanjager meer.
Wie dit leest is gek
pi_102381517
Selectie zegt elkaar de waarheid
zon. 25 september 2011

Niet alleen bij de supporters is de nederlaag hard aangekomen, ook bij de selectie werd na afloop duidelijk dat het zo niet had gemoeten en gemogen. Vanuit de spelersgroep zelf is het initiatief gekomen om in het stadion nog bij elkaar te komen om de nederlaag met elkaar te bespreken. Behalve een goed en pittig gesprek, hebben de spelers ook nog een flink eind gelopen. Duidelijk werd wel dat de spelers de schuld van deze nederlaag vooral bij zichzelf zoeken en niet bij de trainer.

Na het gesprek binnen heeft de selectie ook nog gesproken met een handjevol supporters op het voorplein. Het waren met name de trainer en aanvoerder Gabor Babos die de supporters een verklaring gaven, waarna een discussie ontstond die, op wat emotioneel taalgebruik na, rustig verliep. Ook spraken spelers individueel met supporters over alles wat minder goed ging vandaag en de wedstrijden hiervoor.
pi_102409591
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
Europees voetbal. Denk je daar nog aan na van de mat geveegd te worden door de Graafschap en RKC?
Zeg nooit nooit, dat zagen we natuurlijk de laatste keer dat we Europa in gingen. Maar toen het 1 september was, sprak iedereen de verwachting uit dat we voor de play-offs konden/moesten gaan.

Hoop niet dat we weer gezeik op het voorplein krijgen met dingen als k*nkerbestuur. Bestuur kan er op dit moment niets aan doen. Op 1 september was het nog hosanna en moest carlos een standbeeld krijgen. Het kan gek lopen in de voetballerij.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 26 september 2011 @ 19:50:14 #94
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102409929
Klopt. Dit ligt niet aan de TD of het bestuur. Maar Pastoor de schuld geven? Nee, ook niet.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102410189
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Klopt. Dit ligt niet aan de TD of het bestuur. Maar Pastoor de schuld geven? Nee, ook niet.
Nee dat zeker niet, de spelers hebben hier 100% schuld aan. Als de gemaakte afspraken tijdens de wedstrijd niet nagekomen worden en spelers totaal geen mentaliteit tonen dan houdt het voor de trainer ook op, hij kan moeilijk het hele elftal wisselen.

Het wordt weer tijd voor een potje paintball.!
pi_102410256
Thom de Graaf gaat weg als burgervader van Nijmegen. De D66'er is voorgedragen als voorzitter van de HBO-raad. De Graaf stopt per 1 februari als burgemeester.

De Graaf heeft dat vanavond bekendgemaakt aan de gemeenteraad middels een brief. Op 6 oktober moeten de leden van de HBO-raad nog wel instemmen met de voordracht.

De Graaf zou Guusje ter Horst opvolgen, die de functie een jaar op zich nam na het vertrek van Doekle Terpstra. De Graaf volgde Guusje ter Horst ook al op als burgemeester van Nijmegen.

*O*
  maandag 26 september 2011 @ 19:57:03 #97
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102410310
Schele Daan als burgervader :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102410757
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
Klopt. Dit ligt niet aan de TD of het bestuur. Maar Pastoor de schuld geven? Nee, ook niet.
Nee, ik ben het ook met jou en Kruitdampje eens dat Pastoor ook zeker geen schuld heeft. Ben aan de ene kant blij dat de spelers elkaar de schuld geven, maar dat hadden ze wel wat eerder kunnen doen, aangezien het programma nu zwaar is, en NAC, Graafschap en RKC de zwakkere broeders zijn.

De Graaff weg, bij de KNVB zal de vlag uitgaan! *O*
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 26 september 2011 @ 20:09:32 #99
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102411006
Misschien het oude NEC-probleem van underachieven bij de zwakkere clubs en de verwachtingen overtreffen tegen de betere tegenstanders? Ik ben benieuwd bij Vitesse-thuis. Dat moet natuurlijk minimaal 1 punt opleveren, anders zijn de rapen pas echt gaar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102413738
Het motiveren van je spelers is toch één van de taken van een trainer? Dat lukt hem blijkbaar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')