abonnement Unibet Coolblue
pi_100904498
Waarschijnlijk niet volgens "het nieuwe rijden" ofzo. Oftewel: belachelijk vroeg schakelen en dergelijke.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100906460
Zou ik ook niet slagen met mn doorhalen in de 1 totdat ie loeit :7
pi_100906573
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk niet volgens "het nieuwe rijden" ofzo. Oftewel: belachelijk vroeg schakelen en dergelijke.

:')
Yep. Wel zuur als je om zoiets kleins zakt terwijl je verder wel goed rijdt, beetje kinderachtig naar mijn idee. Weer 200 euro naar de tering en ze moet 't ook nog allemaal zelf betalen.
pi_100907652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Yep. Wel zuur als je om zoiets kleins zakt terwijl je verder wel goed rijdt, beetje kinderachtig naar mijn idee. Weer 200 euro naar de tering en ze moet 't ook nog allemaal zelf betalen.
Idd. Het heeft geen fuck te maken met je beheersing van het voertuig, verkeersinzicht en kennis van regels. Heel flauw :N
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_100907824
En het is nog eens totale onzin ook. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_100907916
Iemand ervaring met rijschool Forte?
pi_100908197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Het heeft geen fuck te maken met je beheersing van het voertuig, verkeersinzicht en kennis van regels. Heel flauw :N
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is nog eens totale onzin ook. :')
Die examinator is natuurlijk zo'n machtsmisbruiker. Hopen dat wij niet zo één krijgen, kan je er beter niet aan beginnen. :')

Hoe gaat het eigenlijk met jouw rijlessen Mwanatabu? Jij bent toch dat meisje die dezelfde mening deelt als mij over dat de allerdomste lui kunnen autorijden en het ons zo vervelend afgaat?
pi_100909147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:

[..]


[..]

Die examinator is natuurlijk zo'n machtsmisbruiker. Hopen dat wij niet zo één krijgen, kan je er beter niet aan beginnen. :')

Hoe gaat het eigenlijk met jouw rijlessen Mwanatabu? Jij bent toch dat meisje die dezelfde mening deelt als mij over dat de allerdomste lui kunnen autorijden en het ons zo vervelend afgaat?
Je noemde me meisje HIHIHIHHHIHIH Maar ja dat ben ik inderdaad :P

Lessen gaan goed momenteel, maar mijn instructeur geeft ineens geen sjoege meer sinds ik mijn formuliertje voor de aanvraag van het examen heb ingeleverd. Hij had het eerst over "in de zomervakantie" maar die is toch echt bijna voorbij :?

En hoe gaat het met jou en de verstandhouding met onze medeweggebruikers?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_100912592
Hier iemand die de afgelopen maanden af en toe heeft gelurkt in deze forumreeks :). Omdat ik een paar vrienden die tevens mede-fokkers zijn nog wil verrassen, even onder een ander naampje. Hier een verslag van mijn ervaringen:

Want, Ik ben geslaagd! Gister om precies te zijn. De 3e keer dat ik moest afrijden met in totaal 34 lessen gereden.

De eerste keer moest ik afrijden net na een vakantie en om 8 uur 's ochtends, ik maakte een paar domme fouten, was zenuwachtig en blijkbaar kwam ik niet geheel zeker over. Duidelijk gezakt. De examinator was ook een oude kerel die vaak opmerkingen maakte. Uiteindelijk heeft hij alles ook maar vaagjes uitgelegd. Niet veel aan gehad.

De tweede keer was ik niet zenuwachtig en reed ik voor mijn gevoel heel erg lekker. Alles reed lekker door. Helaas reed het volgens de examinator te lekker door, hij vond dat ik soms te laat of te weinig afremde. Zelf had ik dat gevoel niet, maar nou ja ok, gezakt. Deze examinator bleef wel heel rustig en legde alles heel goed uit. Dat vond ik zelf heel erg fijn en heb ik veel aan gehad.

De derde keer ging het voor mijn gevoel slechter dan de 2e keer. Ik maakte wat kleine foutjes en reed soms te langzaam (Niet in de gaten dat het alweer 50 was enzo). En de examinator maakte hier en daar ook al een opmerking. Ik was er echt van overtuigd het niet gehaald te hebben, maar om een of andere reden heeft hij besloten mij toch te laten slagen. Nu heb ik zeker het gevoel dat je maar geluk moet hebben bij het CBR met de examinator die je krijgt, of gewoon heel goed kunnen rijden zodat er niks op aan te merken is.

Overigs maakte ik tijdens de examens wel veel meer fouten dan normaal tijdens de rijles. Waarschijnlijk de spanning.

De rijlessen zelf gingen heel relaxt, met 2, 3 of soms 4 lessen per week. Er zaten alleen periodes van 2 weken tussen van mijn vakantie of die van mijn instructeur. Die overigs altijd heel rustig bleef. Zelf vond ik dat wel fijn, want ik kon veel zelf rondrijden en oefenen. In totaal denk ik zo'n 1500 kwijt te zijn geweest (Er zat 1 herexamen in mijn pakket). Ik heb geen tussentijdse toets gedaan, Die bijzondere verrichtingen vond ik niet zo erg om tijdens het examen te doen. Helaas heb ik alles wel zelf moeten betalen ;(. Theorie heb ik gelukkig wel in 1x gehaald, met alleen gebruik van een internet site met theorie en opdrachtjes en oefentoetsen :).

Langzaam begin ik te beseffen dat ik het echt heb gehaald, en eindelijk van dat CBR gedoe af ben. Wat een verschrikkelijke kut organisatie is dat zeg. Ik hoop voor jullie dat jullie er ook snel vanaf zijn :).

[ Bericht 3% gewijzigd door GevaarOpDeWeg op 18-08-2011 21:33:27 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:07:31 #210
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_100914631
Gefelicteerd GevaarOpDeWeg (lol @ je naam :P )! Heerlijk he, dat je ervanaf bent? Lekker geen lessen meer. Och, ik heb zelf niet zo'n moeite gehad met het CBR, maar je hoort wel eens verhalen ja... geniet ervan, snel dat papiertje aanvragen! ;) En dan lekker op de weg crossen, heeeerlijk!

Hehe... hoorde vandaag van een meisje dat ze was gezakt, de eerste keer. Ze was van tevoren echt al helemaal overtuigd van zichzelf dat ze het ging halen, zo van dat doe ik wel even. Heerlijke arrogantie, dus ik vind het ook niet zielig voor d'r dat ze is gezakt. Oei wat ben ik toch gemeen :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:09:55 #211
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_100914770
Ik heb trouwens laatst op de snelweg in Belgie gereden (heb mijn rijbewijs nu een maand). Was wel heeel spannend! Ging allemaal goed enzo hoor, maar het is toch Belgie. Wegdek echt naar de klote daar, en andere borden e.d., en véél asociale Franse/Belgische weggebruikers, echt niet normaal. Was wel leuk om daar te rijden, helpt voor de ervaring & zelfvertrouwen in het rijden!
pi_100914804
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je noemde me meisje HIHIHIHHHIHIH Maar ja dat ben ik inderdaad :P

Lessen gaan goed momenteel, maar mijn instructeur geeft ineens geen sjoege meer sinds ik mijn formuliertje voor de aanvraag van het examen heb ingeleverd. Hij had het eerst over "in de zomervakantie" maar die is toch echt bijna voorbij :?

En hoe gaat het met jou en de verstandhouding met onze medeweggebruikers?
O+ :o

Hmm. Apart, de zomervakantie is inderdaad bijna voorbij.. wilt je rij instructeur simpelweg geld vangen of vindt hij je nog niet goed genoeg rijden? Ik hoop dat je snel mag afrijden en dan niet zo'n zeurderd van een examinator krijgt.

Ik heb één maand niet gereden vanwege mijn vakantie, had ik vorige week vrijdag les, kwam hij niet opdagen. Vandaag een les gehad die wel erg goed ging, morgen weer één, alleen het probleem is nu dat mijn rij instructeur sowieso één maand op vakantie gaat vanaf volgende week. Wat betekent dat ik dus zou moeten wachten tot hij weer terug is, wat ik helemaal niet wil want twee maanden zijn lang. Nu moet ik dus morgen zeggen dat ik niet meer bij hem wil lessen omdat ik niet nog een maand wil wachten en ik dus een ander ga zoeken (denk zelfs een spoedcursus), alleen ben ik nu al zenuwachtig over hoe ik het moet zeggen. Mijn vader zegt dat hij na mijn les ook wel wilt bellen naar hem, maar dat vind ik ook weer zo raar overkomen, heb ik eerst nog leuk gedaan bij hem in de auto; en dan wordt het zo afgesloten. Moeilijk. :{
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:20:43 #213
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_100915410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

O+ :o

Hmm. Apart, de zomervakantie is inderdaad bijna voorbij.. wilt je rij instructeur simpelweg geld vangen of vindt hij je nog niet goed genoeg rijden? Ik hoop dat je snel mag afrijden en dan niet zo'n zeurderd van een examinator krijgt.

Ik heb één maand niet gereden vanwege mijn vakantie, had ik vorige week vrijdag les, kwam hij niet opdagen. Vandaag een les gehad die wel erg goed ging, morgen weer één, alleen het probleem is nu dat mijn rij instructeur sowieso één maand op vakantie gaat vanaf volgende week. Wat betekent dat ik dus zou moeten wachten tot hij weer terug is, wat ik helemaal niet wil want twee maanden zijn lang. Nu moet ik dus morgen zeggen dat ik niet meer bij hem wil lessen omdat ik niet nog een maand wil wachten en ik dus een ander ga zoeken (denk zelfs een spoedcursus), alleen ben ik nu al zenuwachtig over hoe ik het moet zeggen. Mijn vader zegt dat hij na mijn les ook wel wilt bellen naar hem, maar dat vind ik ook weer zo raar overkomen, heb ik eerst nog leuk gedaan bij hem in de auto; en dan wordt het zo afgesloten. Moeilijk. :{
Gewoon zeggen waar het op staat. Echt hoor, klinkt niet goed van die gast, ik zou het echt niet pikken als die van mij een maand (!!) op vakantie was geweest. Dat komt je rijopleiding écht niet ten goede. Dat weet die gast ook wel, dus daar tref je het niet mee. Dat soort mensen hebben gewoon een machtspositie en die weten ze goed te gebruiken ook. Maar er zijn honderden plekken waar je je rijbewijs kunt halen dus als je een slechte school hebt, gewoon opbokken. Ik had ook een gozer die lekker ging zitten roken in mijn tijd, ff naar de wc, ff koffie drinken, ff iets kopieren, nou doe dat 3x 10 minuten in een les en je bent alweer een halfuur kwijt (heb nog een kwartier tegoed van die gast :') ) . Heb er toen ook wat gezegd en ging even later weg bij die rijschool (maar dat was omdat ik ging verhuizen, maar ben achteraf blij dat ik ook weg ging bij die rijschool).

(Voor iedereen die nog een rijschool in Utrecht zoekt: Bruinsma (een van de grootste rijscholen, zit in het stadion) kan ik je wel wat over vertellen, ik vond het NIET chill, slechte ervaringen)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:09:30 #214
252108 Len93
That's what she said.
pi_100924293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

(Voor iedereen die nog een rijschool in Utrecht zoekt: Bruinsma (een van de grootste rijscholen, zit in het stadion) kan ik je wel wat over vertellen, ik vond het NIET chill, slechte ervaringen)
Mijn beste vriend lest daar ook in een 307, maar met zijn examen was zijn eigen instructeur net op vakantie - moest ie ook in een compleet andere auto (206) afrijden, was toen gezakt.

Ik rijd zelf bij Michiel Kraan (Utrecht), goeie gozer - ontzettend duidelijk in uitleg en ook gezellig, geeft les in een aanpasbare Nissan Micra Automaat en een schakel. Jammer genoeg gaat ie drie weken op vakantie wat voor mij dan weer langer duurt, maar ik wacht daar wel even op - aangepaste rijscholen vinden is nogal een klus en ik heb toch niet teveel haast zolang ik ook m'n brommobiel nog even heb.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_100967470
ging goed vandaag. Weinig ingrepen en instructeur vindt dat ik vooruit ga *O* Schakelen ging voor t eerst ook nog wel redelijk :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_100968144
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:34 schreef Apotheose het volgende:
ging goed vandaag. Weinig ingrepen en instructeur vindt dat ik vooruit ga *O* Schakelen ging voor t eerst ook nog wel redelijk :D
Hoeveel lessen gehad?
pi_100968198
11
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101091072
Laatst postte iemand hier een site waar je gratis je theorie examen kon oefenen? Wie weet die site nog?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:34:33 #219
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101091288
Op de baai der piraten staat ook nog een CD met verjo..

Die is vrij goed
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_101091456
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef bokkepoot het volgende:
Op de baai der piraten staat ook nog een CD met verjo..

Die is vrij goed
ja en daarna heb ik mijn laptop opnieuw kunnen installeren :')
Heb hem nu maar eerlijk gekocht :D
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:40:01 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101091491
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Swomp het volgende:

[..]

ja en daarna heb ik mijn laptop opnieuw kunnen installeren :')
Heb hem nu maar eerlijk gekocht :D
Haha ik heb al meerdere keren aan anderen gegeven zonder enig probleem :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_101091645
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Haha ik heb al meerdere keren aan anderen gegeven zonder enig probleem :D
Lucky guy.
De cd is door een FOK!ker online gezet btw. :)
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101096071
Doet het niet bij mij. Misschien dat als ik thuis ben ie het wel doet maar vraag 't me af.

Verder nog sites?
pi_101099691
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

O+ :o

Hmm. Apart, de zomervakantie is inderdaad bijna voorbij.. wilt je rij instructeur simpelweg geld vangen of vindt hij je nog niet goed genoeg rijden? Ik hoop dat je snel mag afrijden en dan niet zo'n zeurderd van een examinator krijgt.
Ik heb hem weer wat gepord, hij gaat het nu echt aanvragen, binnen een paar weken is het dus zover :o :o :o
Heb twee keer duidelijk tegen hem gezegd dat ik wel graag wilde, maar als hij vond dat ik nog niet klaar was, dat hij dat dan ook nu moest gaan zeggen en waarom, en daar zei hij niks op dus dan denk ik dat het goed zit.
quote:
Ik heb één maand niet gereden vanwege mijn vakantie, had ik vorige week vrijdag les, kwam hij niet opdagen. Vandaag een les gehad die wel erg goed ging, morgen weer één, alleen het probleem is nu dat mijn rij instructeur sowieso één maand op vakantie gaat vanaf volgende week. Wat betekent dat ik dus zou moeten wachten tot hij weer terug is, wat ik helemaal niet wil want twee maanden zijn lang. Nu moet ik dus morgen zeggen dat ik niet meer bij hem wil lessen omdat ik niet nog een maand wil wachten en ik dus een ander ga zoeken (denk zelfs een spoedcursus), alleen ben ik nu al zenuwachtig over hoe ik het moet zeggen. Mijn vader zegt dat hij na mijn les ook wel wilt bellen naar hem, maar dat vind ik ook weer zo raar overkomen, heb ik eerst nog leuk gedaan bij hem in de auto; en dan wordt het zo afgesloten. Moeilijk. :{
Ik zou het idd zelf zeggen. Je kunt prima motiveren waarom want als ik het zo hoor zit je in dit tempo met Sint Juttemis nog in de lesauto. Sterkte! Als ik al een examen af kan dwingen, dan kan jij echt wel zo'n lamschwanz afpoeieren! :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101110717
Morgen weer 2 uurtjes les nadat ik 2 weken geleden mijn examen heb verneukt. Dan vrijdag ochtend nog 2 uurtjes en maandag weer op voor de 2e keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')