Hoezo wereldvreemd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Arcadia het volgende:
Wat is falafel? Heb dat gegoogled, maar ik zie gewoon een köfte-achtige vlees in een broodje
Zijn gefrituurde gestampte kikkererwten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Arcadia het volgende:
Wat is falafel? Heb dat gegoogled, maar ik zie gewoon een köfte-achtige vlees in een broodje
Het leven zit vol verrassingenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:11 schreef Aether het volgende:
Bestel je iets vegetarisch, krijg je een kipdöner
Als je het kan plukken is het groentequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:11 schreef Aether het volgende:
Bestel je iets vegetarisch, krijg je een kipdöner
TS is een mietje, hij wordt beinvloedt door zijn vriendin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Waarom zou je een vervanger eten voor vlees TS?
inb4 flamewar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef emokid het volgende:
Komt deze man weer met zijn I <3 Techno. Vieze Cavello sjonnie. Falafel wordt wereldwijd gegeten.
Cultuurloze Nederlander.
Als man toegeven dat je die wijvenmeuk lust is best dapper opzichquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
inb4 flamewar.
Owja, TS, jezelf emokid noemen terwijl je Turks bent is echt een superfaal.
Agreed. Sommige veggiemeals zijn best te pruimen, maar gestampte kikkererwten en tuinbonenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als man toegeven dat je die wijvenmeuk lust is best dapper opzich.
Spul smaakt he-le-maal nergens naar en je moet er idd bakken saus overheen flikkeren, hoe nutteloos. Doner of shoarma, falafel is echt rotzooi.
Trots zijn op Turk zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Gulmez het volgende:
onterechte klacht want turken![]()
![]()
hebben slechte n door marokkanen maar niks msi met turkije![]()
![]()
mijn dag is weer goed door dit topic
Altijd maar die verheerlijking van Turkijequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Gulmez het volgende:
onterechte klacht want turken![]()
![]()
hebben slechte n door marokkanen maar niks msi met turkije![]()
![]()
mijn dag is weer goed door dit topic
wat valt er te verheerlijken vraag je je dan afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Altijd maar die verheerlijking van Turkije
Kipdöners, genocides en zo, je weet toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
wat valt er te verheerlijken vraag je je dan af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |