turken zoals altijd¿quote:
Zo speciaal dat je kip döner krijgt. Terechte klacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal.
Dat speciale is dus een döner....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal. Ze hebben en verkopen het wel, maar de eigenaar gunt mij die falafel niet omdat hij vindt dat Turken vlees moeten eten. Deze bekrompenheid is van buitenaards niveau.
Jouw gehuil is van buitenaards niveau.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal. Ze hebben en verkopen het wel, maar de eigenaar gunt mij die falafel niet omdat hij vindt dat Turken vlees moeten eten. Deze bekrompenheid is van buitenaards niveau.
ahhahahahaha!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Met je 27/28e op fok zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Jouw gehuil is van buitenaards niveau.
elke dag vlees eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Falafel is voor vrouwen, niets met je afkomst te maken....
En hoe precies kwam jij op deze totaal irrelevante conclusie?quote:
Hoezo wereldvreemd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Arcadia het volgende:
Wat is falafel? Heb dat gegoogled, maar ik zie gewoon een köfte-achtige vlees in een broodje
Zijn gefrituurde gestampte kikkererwten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Arcadia het volgende:
Wat is falafel? Heb dat gegoogled, maar ik zie gewoon een köfte-achtige vlees in een broodje
Het leven zit vol verrassingenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:11 schreef Aether het volgende:
Bestel je iets vegetarisch, krijg je een kipdöner
Als je het kan plukken is het groentequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:11 schreef Aether het volgende:
Bestel je iets vegetarisch, krijg je een kipdöner
TS is een mietje, hij wordt beinvloedt door zijn vriendin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Waarom zou je een vervanger eten voor vlees TS?
inb4 flamewar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef emokid het volgende:
Komt deze man weer met zijn I <3 Techno. Vieze Cavello sjonnie. Falafel wordt wereldwijd gegeten.
Cultuurloze Nederlander.
Als man toegeven dat je die wijvenmeuk lust is best dapper opzichquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
inb4 flamewar.
Owja, TS, jezelf emokid noemen terwijl je Turks bent is echt een superfaal.
Agreed. Sommige veggiemeals zijn best te pruimen, maar gestampte kikkererwten en tuinbonenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als man toegeven dat je die wijvenmeuk lust is best dapper opzich.
Spul smaakt he-le-maal nergens naar en je moet er idd bakken saus overheen flikkeren, hoe nutteloos. Doner of shoarma, falafel is echt rotzooi.
Trots zijn op Turk zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Gulmez het volgende:
onterechte klacht want turken![]()
![]()
hebben slechte n door marokkanen maar niks msi met turkije![]()
![]()
mijn dag is weer goed door dit topic
Altijd maar die verheerlijking van Turkijequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Gulmez het volgende:
onterechte klacht want turken![]()
![]()
hebben slechte n door marokkanen maar niks msi met turkije![]()
![]()
mijn dag is weer goed door dit topic
wat valt er te verheerlijken vraag je je dan afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Altijd maar die verheerlijking van Turkije
Kipdöners, genocides en zo, je weet toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
wat valt er te verheerlijken vraag je je dan af
sowieso mensen die aan overdreven verheerlijking van landen doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
wat valt er te verheerlijken vraag je je dan af
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef Capi het volgende:
[..]
sowieso mensen die aan overdreven verheerlijking van landen doenvalt me gewoon op dat turken dat vaak doen
Deze man kent zijn classicsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Agreed. Sommige veggiemeals zijn best te pruimen, maar gestampte kikkererwten en tuinbonenIk eet nog liever de rottende anus van een dood stinkdier.
zijn jaloers.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef amenth het volgende:
ik heb echt een hekel aan mensen die geen turks eet eten
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:30 schreef minister. het volgende:
[..]
Nationalistenmensen met trots voor vaderland/afkomst
Deze boi kent zijn classic-kenners.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:16 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Deze man kent zijn classics
Dit. Nergens voor nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |