turken zoals altijd¿quote:
Zo speciaal dat je kip döner krijgt. Terechte klacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal.
Dat speciale is dus een döner....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal. Ze hebben en verkopen het wel, maar de eigenaar gunt mij die falafel niet omdat hij vindt dat Turken vlees moeten eten. Deze bekrompenheid is van buitenaards niveau.
Jouw gehuil is van buitenaards niveau.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Ja, heel uitgebreid. Falafel Speciaal. Ze hebben en verkopen het wel, maar de eigenaar gunt mij die falafel niet omdat hij vindt dat Turken vlees moeten eten. Deze bekrompenheid is van buitenaards niveau.
ahhahahahaha!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef emokid het volgende:
Met je 27/28e op fok zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Jouw gehuil is van buitenaards niveau.
elke dag vlees eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Falafel is voor vrouwen, niets met je afkomst te maken....
En hoe precies kwam jij op deze totaal irrelevante conclusie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |