Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Killiann het volgende:
Thanks voor je reactie Technopunx
Duidelijk, refill is dus geen probleem vrijdag en zaterdag
Mmm, dat had ik nog niet gelezen. Voorgaande jaren was het nooit een probleem. Weet ook niet of die regel toen al van toepassing was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Het staat voor het eerst in de reglementen.. dat klopt. Maar of ze zo streng zullen zijn dat ze alsnog grondig gaan controleren vraag ik me af.
Vroeger moest je je eigen bier meenemen naar het podiumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigd
Subtiele spam zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef koevje het volgende:
niet teveel schone kleding mee, alleen droge sokken zijn wel handig!
[link weggehaad, ik sponsor geen spam
I beg to differquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
Dinsdag komen er nog 750 kaarten in de verkoop. En hier op FOK! is ook een topic waar kaarten worden aangebodenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:23 schreef Gaijin het volgende:
Een stoeltje voor bij de tent! Vorig jaar had ik mijn eerste LL (O+) en wat miste ik zo'n ding zeg. Dit jaar ga ik niet omdat uitverkocht, erg jammer..
Andere tip hierbij: maak een karretje niet te breed. Anders ben je bij de ingang toche cht de lulquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef WheeleE het volgende:
I beg to differ
Als de wielen maar groot genoeg zijn. En er een stoel boven hangt. Waar je zelf in zit. En het niet hoost
Nou die app vond ik wel handig, omdat je dan per artiest ook een omschijving erbij kon zien van wat het n btje was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Faazz het volgende:
Je moet volgens mij zelf een oplader mee nemen. Maar ik zeg, fuck die smartphone. Neem een cheap ding mee want je gaat er spijt van krijgen zodra je de rij ziet voor het oplaadpunt. Die rijen zijn serieus anderhalf uur wachten en daar heb je toch geen behoefte aan? Programmaboekjes kan je overal krijgen plus dat die smartphone wel te kostbaar is om een keer per ongeluk te laten vallen tijdens het dansen.
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef stbabylon het volgende:
Haal een mobiele oplader op batterijen.
De douches zijn 'onbeperkt' (als het heel druk is en je staat er een half uur onder heb je denk ik wel een opmerking aan je kont).
De douche hokjes zijn ruim, maar je kleren laat je buiten het hokje hangen. Dan kun je heel preuts je ondergoed achter het gordijn (klopt, geen afsluitbaar hokje dus) uittrekken en daar ergens proberen droog te houden, of je stelt je niet aan en loopt in je blote kont het hokje in/uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |