abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100217756
Na veel jaren in half gare tentjes te hebben geslapen, een redelijk goede tent gekocht op marktplaats. Een met drie kabines. deze gaat hopelijk een tijdje mee en was met 90 euro niet duur.
Staat zat op.
Vroeger ook vaak grote bungalow tent gekocht met vrienden. Eerst thuis met grafiti mooier gemaakt. Was wel gezellig, maar wel een hoop gesjouw
pi_100218629
Thanks voor je reactie Technopunx
Duidelijk, refill is dus geen probleem vrijdag en zaterdag ;)
pi_100223035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Killiann het volgende:
Thanks voor je reactie Technopunx
Duidelijk, refill is dus geen probleem vrijdag en zaterdag ;)
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.
pi_100226120
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.
Mmm, dat had ik nog niet gelezen. Voorgaande jaren was het nooit een probleem. Weet ook niet of die regel toen al van toepassing was.
pi_100228302
@Rapid_Razor_Bob: @stbabylon Die is idd nieuw en daar wordt op gecontroleerd...
Shared via TweetCaster
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:32:14 #231
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100228580
Lekker dan... je bent dus verplicht bij de eerste keer lopen met je drank te zeulen en je kunt later niet een keer terug om dan pas je drank te halen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:03:05 #232
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_100231491
Het staat voor het eerst in de reglementen.. dat klopt. Maar of ze zo streng zullen zijn dat ze alsnog grondig gaan controleren vraag ik me af. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_100250615
Beetje onzinnige regel inderdaad... De meeste mensen sjouwen de eerste keer hun tent en dergelijke mee, en daarna komt de rest wel. Beetje stom om dat bij de tweede/derde/vierde loop opeens drank te gaan "verbieden".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:38:02 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100250940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Het staat voor het eerst in de reglementen.. dat klopt. Maar of ze zo streng zullen zijn dat ze alsnog grondig gaan controleren vraag ik me af. :)
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigd :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100251279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigd :{
Vroeger moest je je eigen bier meenemen naar het podium :7

Ik ben het met je eens dat er kennelijk steeds commercieler gedacht word over het evenement. Wel begrijpelijk, het succes van Lowlands wil men kennelijk maximaal benutten.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_100265893
niet teveel schone kleding mee, alleen droge sokken zijn wel handig!

[ Bericht 34% gewijzigd door Dubbeldrank op 03-08-2011 12:27:08 (spam verwijderd) ]
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:21:09 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_100266160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef koevje het volgende:
niet teveel schone kleding mee, alleen droge sokken zijn wel handig!

[link weggehaad, ik sponsor geen spam :P
Subtiele spam zeg :').
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 12:30:30 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100266469
quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Subtiele spam zeg :').
Spamuser opsporing service #4
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_100506586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
I beg to differ :P
Als de wielen maar groot genoeg zijn. En er een stoel boven hangt. Waar je zelf in zit. En het niet hoost :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:23:33 #240
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_100599434
Een stoeltje voor bij de tent! Vorig jaar had ik mijn eerste LL (O+) en wat miste ik zo'n ding zeg :P. Dit jaar ga ik niet omdat uitverkocht, erg jammer..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:29:45 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_100599689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:23 schreef Gaijin het volgende:
Een stoeltje voor bij de tent! Vorig jaar had ik mijn eerste LL (O+) en wat miste ik zo'n ding zeg :P. Dit jaar ga ik niet omdat uitverkocht, erg jammer..
Dinsdag komen er nog 750 kaarten in de verkoop. En hier op FOK! is ook een topic waar kaarten worden aangeboden
F means you're fucked
pi_100604453
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef WheeleE het volgende:
I beg to differ :P
Als de wielen maar groot genoeg zijn. En er een stoel boven hangt. Waar je zelf in zit. En het niet hoost :+
Andere tip hierbij: maak een karretje niet te breed. Anders ben je bij de ingang toche cht de lul :')
(probeer het niet meer dan net iets breder dan een kamerdeur te houden)
pi_100660926
Hoe zit het daar met de douches? Het kost je dus een heel muntje begreep ik (E2,50)? Kun je voor dat muntje er wel zolang onder blijven staan als je wilt of houdt dat ding op als je je net ingezeept hebt?
En zijn ze groot genoeg om er ergens je kleren aan de deur te hangen/ neer te leggen oid?
pi_100660975
En het telefoonoplaadpunt, hoe zit het daarmee?
Hoe duur kost is dat? En moet je je eigen oplader meenemen of hebben ze die daar?
Ik vrees dat ik toch mijn smartphone mee ga nemen namelijk, al is het maar vanwege die Lowlands-app die ik wel handig vind. Maja dat ding is binnen een dag leeg zoals het echte smartphone betaamt :(

[ Bericht 22% gewijzigd door bulbjes op 12-08-2011 23:52:09 ]
pi_100661338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:29 schreef bulbjes het volgende:

Hoe duur kost dat?
|:(
pi_100661371
Je moet volgens mij zelf een oplader mee nemen. Maar ik zeg, fuck die smartphone. Neem een cheap ding mee want je gaat er spijt van krijgen zodra je de rij ziet voor het oplaadpunt. Die rijen zijn serieus anderhalf uur wachten en daar heb je toch geen behoefte aan? Programmaboekjes kan je overal krijgen plus dat die smartphone wel te kostbaar is om een keer per ongeluk te laten vallen tijdens het dansen.
pi_100662018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Faazz het volgende:
Je moet volgens mij zelf een oplader mee nemen. Maar ik zeg, fuck die smartphone. Neem een cheap ding mee want je gaat er spijt van krijgen zodra je de rij ziet voor het oplaadpunt. Die rijen zijn serieus anderhalf uur wachten en daar heb je toch geen behoefte aan? Programmaboekjes kan je overal krijgen plus dat die smartphone wel te kostbaar is om een keer per ongeluk te laten vallen tijdens het dansen.
Nou die app vond ik wel handig, omdat je dan per artiest ook een omschijving erbij kon zien van wat het n btje was.
En omdat je ook in het schema kon markeren welke acts je evt. wel zou willen zien.
En mn foon is verzekerd.

Maarja anderhalf uur wachten vind ik idd een beetje zonde van mn tijd :S Zeker als ik dan nog mn lader mee moet sjouwen van de camping en terug etc. Bovendien zal het dit jaar vast weer drukker zijn dan vorig jaar (dit wordt mn eerste keer lowlands maar ok) aangezien steeds meer mensen (alleen nog maar) een smartphone hebben.
pi_100662780
Haal een mobiele oplader op batterijen.

De douches zijn 'onbeperkt' (als het heel druk is en je staat er een half uur onder heb je denk ik wel een opmerking aan je kont).

De douche hokjes zijn ruim, maar je kleren laat je buiten het hokje hangen. Dan kun je heel preuts je ondergoed achter het gordijn (klopt, geen afsluitbaar hokje dus) uittrekken en daar ergens proberen droog te houden, of je stelt je niet aan en loopt in je blote kont het hokje in/uit.
pi_100663979
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef stbabylon het volgende:
Haal een mobiele oplader op batterijen.

De douches zijn 'onbeperkt' (als het heel druk is en je staat er een half uur onder heb je denk ik wel een opmerking aan je kont).

De douche hokjes zijn ruim, maar je kleren laat je buiten het hokje hangen. Dan kun je heel preuts je ondergoed achter het gordijn (klopt, geen afsluitbaar hokje dus) uittrekken en daar ergens proberen droog te houden, of je stelt je niet aan en loopt in je blote kont het hokje in/uit.
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.
Een zonne-energie schermpje heeft dan wel meer nut, maarja die krengen zijn 60/70 euro als het niet meer is....dat heb ik nou niet over voor die 3 dagen lowlands :')
pi_100666166
Wij nemen een oplader op batterijen mee, getest, en werkt als een tiet. Gewoon Duracell oplaadbare batterijen, stuk of 20 (3 smartphones) en juh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')