Frogger is in dat soort landen sowieso vaak geen goed idee me dunkt.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, men vergeet even de mindere punten van het leven in dergelijke landen, dat is dan wel weer even leuk:
Je moet alleen geen Frogger naspelen op dat soort momenten.
Schijnt hier volop.quote:
Gewoon jaloers dat Oranje gelijkgespeeld heeft.quote:
Nadat de zon hier is doorgebroken is die echter sinds 10 / 15 minuten weer weg, en ik zit pakweg 50km ten westen van jou?quote:
Had liever gezien dat je een TT had gemaakt over het lullige gelijkspel van Turkije.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat Oranje gelijkgespeeld heeft.
Ja hier is het gewoon zonnig, zat net nog met opgestroopte mouwen met sigaartje te genieten op het tuinmeubilair. Gewoon lekker weer, iets kouder dan gister maar verder geen verschil?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nadat de zon hier is doorgebroken is die echter sinds 10 / 15 minuten weer weg, en ik zit pakweg 50km ten westen van jou?
Klopt.quote:
Nee, ik mijd alle referenties naar dat gedrochtelijke gebied onder de rivieren.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had liever gezien dat je een TT had gemaakt over het lullige gelijkspel van Turkije.
Gister heb ik de hele dag alleen maar een brandende zon gezien, ik zie overigens dat het net weer is begonnen met regenen, aangezien ik zometeen weer moet werken vind ik het niet zo heel erg.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hier is het gewoon zonnig, zat net nog met opgestroopte mouwen met sigaartje te genieten op het tuinmeubilair. Gewoon lekker weer, iets kouder dan gister maar verder geen verschil?
Zijn anders wel onze broeders.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik mijd alle referenties naar dat gedrochtelijke gebied onder de rivieren.
Dat gedrocht moeten we gewoon verdelen over Frankrijk en Nederland.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik mijd alle referenties naar dat gedrochtelijke gebied onder de rivieren.
Hm, het is jammer dat ik geen foto's direct kan uploaden vanuit m'n mobiel, maar kan gewoon foto maken van geweldig zonnig weer hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gister heb ik de hele dag alleen maar een brandende zon gezien, ik zie overigens dat het net weer is begonnen met regenen, aangezien ik zometeen weer moet werken vind ik het niet zo heel erg.
Eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gedrocht moeten we gewoon verdelen over Frankrijk en Nederland.
Dan krijgen we meer PVV-stemmers erbij. Niet doen dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gedrocht moeten we gewoon verdelen over Frankrijk en Nederland.
Je kan er uiteraard een Federatie-constructie van maken, net zoals onze Antillen wel onder de kroon vallen maar verder eigen bestuurlijke systemen in plaats hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan krijgen we meer PVV-stemmers erbij. Niet doen dus.
Ik geloof je zo ook wel hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is jammer dat ik geen foto's direct kan uploaden vanuit m'n mobiel, maar kan gewoon foto maken van geweldig zonnig weer hier.
We maken de Belgen gewoon tot slaaf.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan er uiteraard een Federatie-constructie van maken, net zoals onze Antillen wel onder de kroon vallen maar verder eigen bestuurlijke systemen in plaats hebben.
Je kan het ook gewoon, net als de Antillen, op marktplaats zetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan er uiteraard een Federatie-constructie van maken, net zoals onze Antillen wel onder de kroon vallen maar verder eigen bestuurlijke systemen in plaats hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |