abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:54:51 #1
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96766434
Dit is het officiële afkicktopic voor iedereen die de COS van Secret Story mist, en voor anderen die goed zijn in Commentaren Zonder Streams!


(Artwork: Stability)




Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.


(Daar is niks meer op te zien.)

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.

Backups:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html


Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Kluisstanden: Deze worden misschien nog bijgewerkt. De kluisjes werden behoorlijk leeggeplukt om de schade te beperken ;)

******GRAAG JULLIE LAATSTE NIEUWS WAT ER NOG VAN SST BEKEND WORDT, KLUISSTANDEN, RODDELS EN ACHTERKLAP >:) IN HET TOPIC VAN FLUITERTJE POSTEN******Het Grote Secret Story Finale-topic #1 - uitzending begonnen!

Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.


:)
Ik haat gluiperds........
pi_96766446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom moet twitter er net nu uitliggen -O-
Kut he :r
pi_96766477
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kut he :r
zeker -O-
pi_96766484
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit he
[/quote]
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.
pi_96766511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit he
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.
[/quote]
en dat zijn fakking dure gummetjes!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:56:33 #6
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96766520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit he
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.
[/quote]
en een cursus van 3 maanden doet zij 4 jaar over.....mag wat kosten dan :Y
Ik haat gluiperds........
pi_96766544
quote verkloot, ach moet kunnen :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:14 #8
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96766561
gaat niet goed?? _O-
Ik haat gluiperds........
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:20 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_96766566
En dan ook nog een cursus Mandarijn. :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96766571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ja over die cursus schetsen dat die zo duur zou zijn. Alles moet duur zijn voor Jo!
misschien kan ze Donald Trump verleiden,die zei gister,,,, Motherfucking... en nog zo een F woord lol....
pi_96766590
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:

[..]

Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.
en een cursus van 3 maanden doet zij 4 jaar over.....mag wat kosten dan :Y
[/quote]
Denk je dat ze dat wel naast haar cursus Mandarijn kan doen? Dat wordt bikkelen hoor!
pi_96766602
X Factor *O*
pi_96766605
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
En dan ook nog een cursus Mandarijn. :')
daar gaat ze voor naar de groenteman
pi_96766620
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
X Factor *O*
volg ik niet.... -O-
pi_96766623
hahaha Bee Gamma
pi_96766627
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ? :?
pi_96766670
Lieve mensen! Wow wat een avontuur hebben wij met zijn allen beleefd! Secret Story is een geweldige ervaring geweest. Het is zo ontzettend bijzonder om te lezen en zien hoe jullie mij de afgelopen drie maanden hebben gesteund. Dankzij jullie heb ik deze geweldige kans gekregen. Alle positieve reacties die ik van jullie heb ontvangen hebben mij diep geraakt, LIEFDEEEE!


Nu ik weer in NL ben ga ik deze zomer veel werken op alle festivals en natuurlijk mijn reis met de toek-toek voorbereiden. Ik heb veel vragen gekregen over de betekenis van mijn tattoo. De betekenis is binnenste buiten en een weergave van ons zonnestelsel. Voor mij betekent dit kracht en focus. Mijn tattoo wordt komende week afgemaakt door tattoo-artist Veerle London, ik zet de foto’s snel online.

Toen ik 20 was heb ik een half jaar met de rugzak door India gereisd. In Mumbai werd ik van de straat geplukt met de vraag of ik in een Bollywoodfilm wilde dansen. Dat liet ik mij geen twee keer vragen, ik heb toen naast de grote sterren van Bollywood een scène mee mogen dansen die zich afspeelde in een disco, de film heet Ajnabee. Ik ben de jongen linksboven met het witte T-shirt, je maakt het mee!! Lieve mensen ik hoop jullie snel te zien op de flashmob barbeque die ik zeer binnenkort ga organiseren in een van de parken van Amsterdam. Bunga Bunga!!!!!
pi_96766673
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ? :?
is die niet in cache terug te vinden?
pi_96766679
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ? :?
Ja dat zei nog iemand hier, reden onbekend
pi_96766705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
En dan ook nog een cursus Mandarijn. :')
cursus sinaasappel heeft ze al gehad!
pi_96766762
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
Lieve mensen! Wow wat een avontuur hebben wij met zijn allen beleefd! Secret Story is een geweldige ervaring geweest. Het is zo ontzettend bijzonder om te lezen en zien hoe jullie mij de afgelopen drie maanden hebben gesteund. Dankzij jullie heb ik deze geweldige kans gekregen. Alle positieve reacties die ik van jullie heb ontvangen hebben mij diep geraakt, LIEFDEEEE!

[ afbeelding ]
Nu ik weer in NL ben ga ik deze zomer veel werken op alle festivals en natuurlijk mijn reis met de toek-toek voorbereiden. Ik heb veel vragen gekregen over de betekenis van mijn tattoo. De betekenis is binnenste buiten en een weergave van ons zonnestelsel. Voor mij betekent dit kracht en focus. Mijn tattoo wordt komende week afgemaakt door tattoo-artist Veerle London, ik zet de foto’s snel online.

Toen ik 20 was heb ik een half jaar met de rugzak door India gereisd. In Mumbai werd ik van de straat geplukt met de vraag of ik in een Bollywoodfilm wilde dansen. Dat liet ik mij geen twee keer vragen, ik heb toen naast de grote sterren van Bollywood een scène mee mogen dansen die zich afspeelde in een disco, de film heet Ajnabee. Ik ben de jongen linksboven met het witte T-shirt, je maakt het mee!! Lieve mensen ik hoop jullie snel te zien op de flashmob barbeque die ik zeer binnenkort ga organiseren in een van de parken van Amsterdam. Bunga Bunga!!!!!
^O^ ^O^ Karim ^O^ ^O^
pi_96766787
Sharon


Lieve mensen! What a night! Ongelofelijk wat mij nu weer is overkomen! Ik wil iedereen uit de grond van mijn hart bedanken. Ik ga al mijn medebewoners zo missen maar weet zeker dat we contact houden, want ook buiten het huis kunnen wij als de beste een feestje maken. Vraag dat Amsterdam maar! Ik ben dus pas vanochtend vroeg thuis gekomen, een paar uurtjes geslapen, en heerlijk wezen douchen!

Ik heb mijn lieve Furbie weer gezien en binnen kort mag hij eindelijk kennis maken met Segredo. Ik ga zondag pas naar mijn paardjes, want ik zit tot die tijd volgeboekt. Wel heb ik al contact gehad met mijn trainer en die zei dat alles goed was met ze. Pak van mijn hart!

Alle lieve fans die mij een mooi kaartje hebben gestuurd, de moeite hebben genomen mij een sms of krabbeltje te versturen, onwijs bedankt! Ik ben bezig alles weer opnieuw te ontdekken. Het duurt dus wel wat langer hoor voordat ik jullie een persoonlijk berichtje terugstuur.
Live your life like you’re never going to live it twice.
Thanks so much! Xoxo Sharon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 21:01:25 ]
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 21:01:25 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_96766800
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ? :?
Misschien moet MamaDjoon nog verbeteringen aanbrengen. Of Dennis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96766811
Ik hoop trouwens dat Sil ons terug kan vinden en Karim de weg wijst naar Fok! Lijkr me echt leuk om hier met Karim te kunnen babbelen.
pi_96766884
Flip


Het besef is er nog niet helemaal, maar ik ben weer terug op aarde! Ik heb drie maanden opgesloten gezeten en dan ben je ineens vrij om te gaan en staan waar je wilt! Heel onwerkelijk!
Ik ging het huis in met een romance als geheim en kom het huis uit met een romance waar ik geen geheim van hoef te maken, want dat hebben jullie allemaal kunnen zien. Ik heb veertien nieuwe vrienden gemaakt in dertien weken, een mooie score toch?!

De finale is voor mij als een roes voorbij gegaan. Omdat er zoveel verschillende dingen door me heen gingen was de spanning gelukkig verdwenen. Althans, ik kon hem even niet vinden.
Nu ik een eerste indruk heb gekregen van wat voor te gekke dingen jullie allemaal voor mij gedaan hebben terwijl ik op mijn luie reet bij het zwembad lag weet ik van gekkigheid niet hoe ik jullie moet bedanken. Het liefst bedank ik iedereen persoonlijk. Ik ga de komende tijd kijken hoe ver ik daarmee kom!
Tot die tijd bedank ik jullie in ieder geval alvast hier! Ik heb een onvergetelijke tijd gehad en dankzij jullie heb ik daar tot het einde van mogen genieten!
Jullie zijn de BOM!
X Philip!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')