Zal de uitwijkoefening geweest zijn, de enige van de verplichte die in je rijtje mist maar gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef leimeh het volgende:
Gehaald
Langzame slalom was een ramp maar voor de rest ging het goed.
Ik had:
- Langzame slalom
- Precisiestop
- Noodstop
- Achtje draaien
- Lopen natuurlijk
- Vertragingsoefening
- uh en nog eentje..
Oja voor het eerst op de snelweg geweest, wat leuk zeg die snelheid
Word je het een beetje zat?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie zelf niet de wiki aanpassen?
Zelfde als bij mij dus gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Tankiej het volgende:
AVB gehaald!
Ik moest:
• Langzame slalom
• Acht
• Vertragingsoefening
• Noodstop
• Precisiestop
• Lopen met de motor
• Uitwijkoefening
Langzame slalom en uitwijkoefening gingen niet helemaal goed, maar die zitten niet in hetzelfde cluster. Dus geen probleem
Gefeliciteerd leimeh en nero!
Ik kan het knopje bewerken niet vinden?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie zelf niet de wiki aanpassen?
Eerst even registeren en/of aanmelden .quote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef menmulder het volgende:
[..]
Ik kan het knopje bewerken niet vinden?
Ahha gevonden en bewerkt, nog niet zichtbaar in de openingspost, duurt dit even?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerst even registeren en/of aanmelden .
http://wiki.fok.nl/index.(...)returnto=Hoofdpagina
@ de volgende SC gok ik zomaar , en het is handiger als je jezelf ff een beetje aan de alfabetische volgorde houdt als je jezelf erin plemptquote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef menmulder het volgende:
[..]
Ahha gevonden en bewerkt, nog niet zichtbaar in de openingspost, duurt dit even?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:19 schreef nero7 het volgende:
Ok ik geef het toe. Ik ben eigenlijk gezaktEcht ? Waarop gezakt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.quote:
Ik heb wel gelezen dat iemand het CBR belde. Hij was gezakt, na uitleg en het CBR intern overlegde, was ie uiteindelijk toch geslaagd. Gaat om dit verhaal:quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:21 schreef ArnosL het volgende:
Pfft, dat is wel balen, verkeerd voorsorteren zou mij ook zo overkomen..
Nadat ie nog een keer examen had gedaan jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat iemand het CBR belde. Hij was gezakt, na uitleg en het CBR intern overlegde, was ie uiteindelijk toch geslaagd. Gaat om dit verhaal:
http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?p=280589
Even mijn verhaal doen, wie weet veranderen ze van gedachte . Niet geschoten is altijd mis.
Dat is niet waar. Als je ruimte voor je hebt, lekker gas erop en er naar toe speren om het voordeel van je motor t.o.v. de auto laten zien en vooral de hele invoegstrook benutten, daarmee scoor je punten. Je accelereert veel sneller en dat moet je soms gebruiken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef nero7 het volgende:
[..]
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.
Later verkeerd voorgesorteerd. Netjes opgelost, en ook dit werd aangerekend in de beoordeling.
Moesten rechtsaf, en meteen weer linksaf. Dus later gewoon opgeschoven naar de juiste baan.
Tsja....
Ik baal echt flink... Dit zou ik geen reden vinden om te zakken. Juist gas bijgeven en de auto voor zijn, dat zag ik als een punt om te zakken!
quote:
Dan snapte ik die vraag niet echt ?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie zelf niet de wiki aanpassen?
Ja dat las ik idd later pas foutje....quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef thenxero het volgende:
[..]
Nadat ie nog een keer examen had gedaan ja
25 KW he, het duurt wel even voor ik op hogere snelheid zou zijn dan de auto. En dan zou ik echt niet meer aan de 2 seconden regel meer voldoen. Eerder 2 tiende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als je ruimte voor je hebt, lekker gas erop en er naar toe speren om het voordeel van je motor t.o.v. de auto laten zien en vooral de hele invoegstrook benutten, daarmee scoor je punten. Je accelereert veel sneller en dat moet je soms gebruiken.
Balen zeg ik heb je 'n PM terug gestuurd met m'n mening.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef nero7 het volgende:
[..]
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.
Later verkeerd voorgesorteerd. Netjes opgelost, en ook dit werd aangerekend in de beoordeling.
Moesten rechtsaf, en meteen weer linksaf. Dus later gewoon opgeschoven naar de juiste baan.
Tsja....
Ik baal echt flink... Dit zou ik geen reden vinden om te zakken. Juist gas bijgeven en de auto voor zijn, dat zag ik als een punt om te zakken!
25kw is nog steeds omgerekend bijna het dubbele vermogen van een auto als je kijkt naar gewicht/pk verhouding.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ja dat las ik idd later pas foutje....
[..]
25 KW he, het duurt wel even voor ik op hogere snelheid zou zijn dan de auto. En dan zou ik echt niet meer aan de 2 seconden regel meer voldoen. Eerder 2 tiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |