SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:19 schreef nero7 het volgende:
Ok ik geef het toe. Ik ben eigenlijk gezaktEcht ? Waarop gezakt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.quote:
Ik heb wel gelezen dat iemand het CBR belde. Hij was gezakt, na uitleg en het CBR intern overlegde, was ie uiteindelijk toch geslaagd. Gaat om dit verhaal:quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:21 schreef ArnosL het volgende:
Pfft, dat is wel balen, verkeerd voorsorteren zou mij ook zo overkomen..
Nadat ie nog een keer examen had gedaan jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat iemand het CBR belde. Hij was gezakt, na uitleg en het CBR intern overlegde, was ie uiteindelijk toch geslaagd. Gaat om dit verhaal:
http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?p=280589
Even mijn verhaal doen, wie weet veranderen ze van gedachte . Niet geschoten is altijd mis.
Dat is niet waar. Als je ruimte voor je hebt, lekker gas erop en er naar toe speren om het voordeel van je motor t.o.v. de auto laten zien en vooral de hele invoegstrook benutten, daarmee scoor je punten. Je accelereert veel sneller en dat moet je soms gebruiken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef nero7 het volgende:
[..]
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.
Later verkeerd voorgesorteerd. Netjes opgelost, en ook dit werd aangerekend in de beoordeling.
Moesten rechtsaf, en meteen weer linksaf. Dus later gewoon opgeschoven naar de juiste baan.
Tsja....
Ik baal echt flink... Dit zou ik geen reden vinden om te zakken. Juist gas bijgeven en de auto voor zijn, dat zag ik als een punt om te zakken!
quote:
Dan snapte ik die vraag niet echt ?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
Kunnen jullie zelf niet de wiki aanpassen?
Ja dat las ik idd later pas foutje....quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef thenxero het volgende:
[..]
Nadat ie nog een keer examen had gedaan ja
25 KW he, het duurt wel even voor ik op hogere snelheid zou zijn dan de auto. En dan zou ik echt niet meer aan de 2 seconden regel meer voldoen. Eerder 2 tiende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als je ruimte voor je hebt, lekker gas erop en er naar toe speren om het voordeel van je motor t.o.v. de auto laten zien en vooral de hele invoegstrook benutten, daarmee scoor je punten. Je accelereert veel sneller en dat moet je soms gebruiken.
Balen zeg ik heb je 'n PM terug gestuurd met m'n mening.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef nero7 het volgende:
[..]
Bij het invoegen zag ik een auto vrij snel naderen. Besloot deze uit eigen veiligheid lekker voorbij te laten rijden, en na de auto in te voegen. Gezien er ook niks achter die auto reed. Was dus niet goed.
Later verkeerd voorgesorteerd. Netjes opgelost, en ook dit werd aangerekend in de beoordeling.
Moesten rechtsaf, en meteen weer linksaf. Dus later gewoon opgeschoven naar de juiste baan.
Tsja....
Ik baal echt flink... Dit zou ik geen reden vinden om te zakken. Juist gas bijgeven en de auto voor zijn, dat zag ik als een punt om te zakken!
25kw is nog steeds omgerekend bijna het dubbele vermogen van een auto als je kijkt naar gewicht/pk verhouding.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ja dat las ik idd later pas foutje....
[..]
25 KW he, het duurt wel even voor ik op hogere snelheid zou zijn dan de auto. En dan zou ik echt niet meer aan de 2 seconden regel meer voldoen. Eerder 2 tiende.
Die wiki bestond al he niet mijn ding of idee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Dan snapte ik die vraag niet echt ?
Na de 110 duurt het wel even voor je op de 130 zit. De max ligt op 150.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef menmulder het volgende:
[..]
25kw is nog steeds omgerekend bijna het dubbele vermogen van een auto als je kijkt naar gewicht/pk verhouding.
Haha ik heb zelf een golf 1.4 benzine 60pk op 1000kg in vergelijking tot 25kw 35 pk op 200kg. Ik denk dat als je gewoon lekker terugschakeld en het gas goed opentrekt, je versteld zult staan wat zo'n ding nog doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef nero7 het volgende:
[..]
Na de 110 duurt het wel even voor je op de 130 zit. De max ligt op 150.
Vergelijk het maar met het optrekken met een golf 1.4 ofzo.
moet je voor de grap eens hoog in de toeren gaan zitten, en dan een versnelling terug, én flink gas geven, dan willen ze helemaal( en dan op een redelijk felle motor, dan gooit hij je van z'n rug ook)quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef menmulder het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf een golf 1.4 benzine 60pk op 1000kg in vergelijking tot 25kw 35 pk op 200kg. Ik denk dat als je gewoon lekker terugschakeld en het gas goed opentrekt, je versteld zult staan wat zo'n ding nog doet.
Nee nero, ik vind je simpelweg gewoon dom bezig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:09 schreef nero7 het volgende:
Industrieterrein, voornamelijk gebied nog voor ontwikkelingsfase.
Ga er geen woon-werk verkeer van maken. Gewoon lekker recreatief. Landwegen waar geen hond komt .
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:37 schreef Tankiej het volgende:
Nero, ik heb eigenlijk niks toe te voegen aan de reacties van Dekatria en Anne, wat betreft die PM..
Toen we naar het AVB examen reden (ik en andere lesser op de motoren, twee andere lessers in de auto bij de instructeur) reed ik op de lichte motor. En dat merk je wel bij het gas geven
We reden op een autoweg, 85-90 ongeveer en wilden de vrachtwagen voor ons inhalen. Terugschakelen naar de 4 en gas open, maar bij de lichte motor doet ie niks als je het gas vol open trekt. Dan moet je een klein beetje terugdraaien en schiet ie vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |