abonnement Unibet Coolblue
pi_95801970
Ik ben in de zomervakantie ook van plan te gaan lessen. Kan iemand me nog een goede rijschool aanraden in Utrecht?
pi_95803286
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb nu 4 lessen gehad, met de langzame en snelle slalom, lopen met de motor en de precisie-stop. Ik werd ingeschat op 25 lessen, maar het gaat best snel allemaal, dus we zien wel hoe het loopt :+ (ik doe de snelle slalom en hoor gelijk in mijn oortje "zo. dat was wel heel netjes! ... voor een vrouw.." :') )

ik had de op nog niet bekeken eerder :@ zou iemand me erbij kunnen zetten..? :D

Little_Miss_Naughty Eerste rijles: 7-04-2011 Theorie: nnb AVB: nnb AVB: nnb Rijschool: Marcel Cals, Kerkrade Lesmotor: Honda CBF500
Haha mooi. Heb even een TR geplaatst dus een mod zal je toevoegen aan de OP.

NERO. al iets bekend?!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95803354
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef thenxero het volgende:
Ik ben in de zomervakantie ook van plan te gaan lessen. Kan iemand me nog een goede rijschool aanraden in Utrecht?

De grootste is Bruinsma. Verder heb je nog Wierenga, kleine rijschool. Heb hier en daar gelezen dat die vooral je ook goed leren rijden ipv zo snel mogelijk je rijbewijs te laten halen, wel wat wisselende ervaringen gelezen m.b.t. kritiek geven bij het maken van fouten (las hier en en daar iets over onaardig zijn bij 1 van de instructeurs). Zelf heb ik een proefles gehad bij Veronica, ook een wat kleinere rijschool. Had wel een aardige instructeur en ga denk ik daar ook gewoon verder.
Too much is never enough!
pi_95803448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef The6thgate het volgende:

[..]

De grootste is Bruinsma. Verder heb je nog Wierenga, kleine rijschool. Heb hier en daar gelezen dat die vooral je ook goed leren rijden ipv zo snel mogelijk je rijbewijs te laten halen, wel wat wisselende ervaringen gelezen m.b.t. kritiek geven bij het maken van fouten (las hier en en daar iets over onaardig zijn bij 1 van de instructeurs). Zelf heb ik een proefles gehad bij Veronica, ook een wat kleinere rijschool. Had wel een aardige instructeur en ga denk ik daar ook gewoon verder.
mijn instructeur staat erom bekend dat je een flinke scheldpartij kunt verwachten als je iets fout doet, maar dat is dan ook alleen wanneer je op de weg rijdt en daardoor in een gevaarlijke situatie terecht zou kunnen komen. Hij weet het wel ook van zichzelf, waarschuwde me er ook voor voordat ik bij hem ging lessen :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95803682
ik heb em!, plaats me maar bij de geslaagden!
pi_95803718
AVB gehaald! *O*

Ik moest:
• Langzame slalom
• Acht
• Vertragingsoefening
• Noodstop
• Precisiestop
• Lopen met de motor
• Uitwijkoefening

Langzame slalom en uitwijkoefening gingen niet helemaal goed, maar die zitten niet in hetzelfde cluster. Dus geen probleem *O*

Gefeliciteerd leimeh en nero! *O*
pi_95803774
Kan mn rijbewijs op zn vroegst pas dinsdag afhalen. Met pech pas vrijdag of zelfs maandag.
Feestdagen :r
pi_95803829
Gefeliciteerd Tankiej en Nero7 *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95803860
Kan ik evengoed pas 29 april, of 1 mei rijden... }:|
pi_95804047
Gefeliciteerd tankiej en nero. Hoe ging het bij jou nero?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95804173
Gefeliciteerd idd :) Gaat lekker.

Ik haat fulltime werken :( Werk van dinsdag t/m zaterdag dus kan alleen op maandag lessen, valt a.s. maandag dus meteen af. Nog 2 weken wachten en vanaf dan heb ik iedere week 2u les gepland. Weer even m'n geduld aanspreken.
Too much is never enough!
pi_95804934
Kun je 's avonds niet lessen?

Gefeliciteerd Tankiej en Nero7 *O*
pi_95805739
Ging lekker, alleen ff 1x te dicht achter een auto gestopt enz. Beetje autozicht he... :P
pi_95806984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef The6thgate het volgende:

[..]

De grootste is Bruinsma. Verder heb je nog Wierenga, kleine rijschool. Heb hier en daar gelezen dat die vooral je ook goed leren rijden ipv zo snel mogelijk je rijbewijs te laten halen, wel wat wisselende ervaringen gelezen m.b.t. kritiek geven bij het maken van fouten (las hier en en daar iets over onaardig zijn bij 1 van de instructeurs). Zelf heb ik een proefles gehad bij Veronica, ook een wat kleinere rijschool. Had wel een aardige instructeur en ga denk ik daar ook gewoon verder.
Zou je me een PM willen sturen als je wat lessen gehad hebt of je tevreden bent? ;)

quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

mijn instructeur staat erom bekend dat je een flinke scheldpartij kunt verwachten als je iets fout doet, maar dat is dan ook alleen wanneer je op de weg rijdt en daardoor in een gevaarlijke situatie terecht zou kunnen komen. Hij weet het wel ook van zichzelf, waarschuwde me er ook voor voordat ik bij hem ging lessen :P
Les jij bij Bruinsma?
pi_95807133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef thenxero het volgende:

[..]

Zou je me een PM willen sturen als je wat lessen gehad hebt of je tevreden bent? ;)

[..]

Les jij bij Bruinsma?
nee, ver uit de buurt van Utrecht. Het was meer een herkenning in het kritiek bij fouten geven. Ik heb liever iemand die me in 1x goed duidelijk maakt dat ik iets fout heb gedaan waardoor ik het niet snel meer zal vergeten, dan iemand die iedere keer als ik een fout maak, alleen maar zegt "dat is eigenlijk niet de bedoeling".
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95807441
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

nee, ver uit de buurt van Utrecht. Het was meer een herkenning in het kritiek bij fouten geven. Ik heb liever iemand die me in 1x goed duidelijk maakt dat ik iets fout heb gedaan waardoor ik het niet snel meer zal vergeten, dan iemand die iedere keer als ik een fout maak, alleen maar zegt "dat is eigenlijk niet de bedoeling".
Inderdaad. Als je een keer keihard op je kop krijgt dan blijft het de komende jaren wel hangen dat je dat toch echt beter niet kan doen ;) . Wat ik wel fijn vind is als je daartegenover ook wel wat positieve feedback krijgt (als dat op zijn plaats is) :P . Bij mijn autorijlessen had ik een instructeur die alleen maar zat te zeiken, terwijl de examinators het allemaal wel prima vonden... Het examen was zo'n beetje de eerste keer dat ik echt een positief geluid hoorde.
pi_95807688
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef thenxero het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je een keer keihard op je kop krijgt dan blijft het de komende jaren wel hangen dat je dat toch echt beter niet kan doen ;) . Wat ik wel fijn vind is als je daartegenover ook wel wat positieve feedback krijgt (als dat op zijn plaats is) :P . Bij mijn autorijlessen had ik een instructeur die alleen maar zat te zeiken, terwijl de examinators het allemaal wel prima vonden... Het examen was zo'n beetje de eerste keer dat ik echt een positief geluid hoorde.
dat is inderdaad ook niet leuk, als het alleen maar gezeik is wat je de hele tijd hoort. Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn, tijdens het rijden hoor ik hem regelmatig auwehoeren via mijn oortje :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95807722
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

dat is inderdaad ook niet leuk, als het alleen maar gezeik is wat je de hele tijd hoort. Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn, tijdens het rijden hoor ik hem regelmatig auwehoeren via mijn oortje :D
Heb je eigenlijk ook een microfoontje om terug te praten ouwehoeren?
pi_95807800
nee, als hij gaat schelden kan ik al mijn frustraties eruit gooien zonder dat iemand het hoort :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_95808372
Haha fijn, kan je lekker terugschelden
pi_95808526
Gister werd er bij mij ook iemand de huid vol gescholden die bijna de controle over de motor verloor door te hard gassen. Haha, ik moest even gniffelen en haalde hem soepel ffkes in toen hij perplex z'n gas (te abrupt) terugdraaide.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_95809254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met het halen van je avb. Geef anders ook even de rest van je gegevens zodat je in de OP erbij kan. (rijschool, datum theorie/etc, zie OP).
Leimeh Eerste les: 26-03-2011 Theorie: 17-02-2011 AVB: 21-04-2011 AVD: 17-05-2011, Rijschool: Rijschool Fun-Drive, Amersfoort e.o. Lesmotor: Honda CBF 500
Eerste les: 26-03-2011 Theorie: 17-02-2011 AVB: 21-04-2011 AVD: 17-05-2011 Rijschool: Rijschool Fun-Drive, Amersfoort e.o. Lesmotor: Honda CBF 500. Huidige motor: Yamaha Fazer 600 bj 2000
pi_95809363
quote:
12s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef thenxero het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk ook een microfoontje om terug te praten ouwehoeren?
Vaak niet.
Eerste les: 26-03-2011 Theorie: 17-02-2011 AVB: 21-04-2011 AVD: 17-05-2011 Rijschool: Rijschool Fun-Drive, Amersfoort e.o. Lesmotor: Honda CBF 500. Huidige motor: Yamaha Fazer 600 bj 2000
pi_95810009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef thenxero het volgende:

[..]

Zou je me een PM willen sturen als je wat lessen gehad hebt of je tevreden bent? ;)

[..]

Yo prima, heb over 2 weken 2 lessen dus laat je wel wat weten (ook best veel kans dat ik het vergeet dus dan weet je dat ook vast :P).
Too much is never enough!
pi_95810238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Yo prima, heb over 2 weken 2 lessen dus laat je wel wat weten (ook best veel kans dat ik het vergeet dus dan weet je dat ook vast :P).
Dan val ik je wel weer lastig :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')