abonnement Unibet Coolblue
pi_99366751
Knip-Plak...:

Printen zelf doen ;)
pi_99366776
Deze voucher moet je printen en meenemen.

http://www.thermenbussloo.nl/facebook/facebook_voucher.jpg

Maar het is slechts 50% korting voor de 2e persoon, dus per saldo 25% korting. Is niet echt super voor de zomer.
pi_99367544
volgens mij is er niet eens n voucher ook, op vertoon van de pas kun je het gewoon boeken, leugens dus :{
pi_99401831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij is er niet eens n voucher ook, op vertoon van de pas kun je het gewoon boeken, leugens dus :{
Volgens mij niet hoor. Je kunt de Thermen Bussloo-voucher zo printen en inleveren http://www.thermenbussloo.nl/nl/facebookactie
pi_99405220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:12 schreef lisa80 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Je kunt de Thermen Bussloo-voucher zo printen en inleveren http://www.thermenbussloo.nl/nl/facebookactie
maar ik wil naar thermae :P en dat is de facebookactie, niet kruivatactie
pi_99455170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar ik wil naar thermae :P en dat is de facebookactie, niet kruivatactie
Oeps... sorry!
pi_99468237
kruidvatactie geboekt bij thermae had wat voeten in de aarde zo via mail (ik houd niet van bellen :') ) maar het is rond
pi_99506844
Leuke actie van Kruidvat trouwens!
pi_99657440
Deverana in den bosch is helemaal super. Eten en entre zijn wel wat aan de hoge kant. Maar hier kan je je van 's morgensvroeg tot 's avonds laat vermaken.
pi_99657480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef underwear het volgende:
Deverana in den bosch is helemaal super. Eten en entre zijn wel wat aan de hoge kant. Maar hier kan je je van 's morgensvroeg tot 's avonds laat vermaken.
Zucht, nu wil ik al helemaal.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99657885
Zaterdag hamam-arrangement bij Thermen Bussloo *O*
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:17:01 #237
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99657948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Zaterdag hamam-arrangement bij Thermen Bussloo *O*
Lekkerrrr! Wel een review doen he *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99658008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lekkerrrr! Wel een review doen he *O*
Dat doe ik altijd, dus komt goed *O*
pi_100019853
Oké, hier nog even een review van afgelopen zaterdag.

Ik had aangegeven dat de verwachte aankomsttijd 10.00 uur was. Onderweg kregen we echter autopech. Nadat de autopech verholpen was, heb ik meteen naar de Thermen gebeld dat we later waren.
We hadden namelijk een Hamam-arrangement. Het zou wel heel toevallig zijn als we meteen om half 11 aan de beurt zouden zijn, maar dat was dus wel zo :7

Onze behandeling was dus al 5 minuten begonnen op het moment dat ik belde. De medewerkster was totaal niet klantvriendelijk en vertelde nogal bot dat het niet hun schuld is dat we te laat zijn (terwijl autopech ook overmacht is lijkt me) en de hamambehandeling gewoon moesten betalen. De rest van de dag was er namelijk geen ruimte meer voor een hamambehandeling :{

Uiteindelijk (na bij binnenkomst nog eens aan medewerker bij de receptie verhaal te hebben uitgelegd) hebben we wel een gratis Rasulbehandeling gehad. Maar dat is toch minder lekker dan een hamambehandeling en vooral mijn vriend vindt hier weinig aan.

De rest van de dag hebben we lekker van de sauna's/opgietingen genoten en het lunchbuffet en het yoghurt met vers fruit dat bij het arrangement zat was wel erg lekker :9

Normaal gesproken eten we gewoon in het normale restaurant van Thermen Bussloo. Nu wilden we het "nieuwe" restaurant in het Kelodrome wel eens proberen. Hier worden allerlei Italiaanse en grillgerechten geserveerd. Er was een dagaanbieding, een 3-gangen-diner voor 2 personen voor 24,95 euro p.p. Dit leek ons wel wat :s)

Het voorgerecht bestond uit allerlei anti-pasta zoals inktvisringen, brie met komkommer, mozzarella met tomaat, vis, brood met pesto etc. Het werd leuk opgediend en smaakte heerlijk. Ik vind het ook altijd wel lekker om veel verschillende kleine gerechtjes te eten :Y)

Als hoofdgerecht hadden we allebei een pizza. Ik had een pizza met allerlei groenten en Peter had een pizza met zalm. De pizza's waren goed op temperatuur en rijkelijk belegd.
Als nagerecht kregen we een grand dessert dat bestond uit verschillende soorten ijs, cake, een brownie en vers fruit :9

Ik ben allergisch voor citrusvruchten en heb dit ook doorgegeven bij de sauna-reservering (via internet) en bij aankomst. De man bij de receptie vertelde dat op de computers van de medewerkers bij opmerkingen stond dat ik dus allergisch ben en dat ze er zo rekening mee kunnen houden ^O^

De hele dag was dit ook netjes gedaan, geen citroen in de cola, geen citrusvruchten bij de yoghurt met vers fruit, een medewerker die de lunch met me naliep om te kijken wat ik wel en niet kon nemen etc. Maar met het dessert is het toch mis gegaan, want Peter nam een hap van een bolletje ijs en dat bleek dus citroenijs te zijn -O- Het is dus maar goed dat ik niet de eerste hap van dat bolletje genomen heb, want dan hadden we naar het ziekenhuis gekund :(

Ik heb meteen gevraagd aan de serveerster hoe dit kon en ze zei dat ze er gewoon niet op gelet heeft |:(

Het bericht over het nagerecht had ik ook in het topic Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5 gepost. Naar aanleiding van die post heb ik een PM gekregen van Thermen Bussloo met excuses en het aanbod om 2 gratis entreekaarten te krijgen ^O^
Eigenlijk waren we niet van plan om nog eens naar Thermen Bussloo te gaan, maar 2 gratis kaarten sla ik ook niet af. Al hoop ik de volgende keer wel op wat klantvriendelijkere en oplettendere medewerkers...

Samenvatting:
+ + + sauna's/opgietingen
+ + + Voorgerecht en pizza in Kelodrome
+ + Lunchbuffet/yoghurt met vers fruit
- Bediening (op een gegeven moment moest 1 jongen de hele Lounge doen, waardoor je lang moest wachten op bestellingen en dingen pas na geruime tijd werden opgeruimd)
- - Klantvriendelijkheid wbt autopech / oplettendheid wbt allergie
pi_100082876
dat is geen leuk verhaal. wel goed dat ze er in ieder geval wat op uit doen van thermen bussloo.
pi_100083966
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:07 schreef florisvb het volgende:
dat is geen leuk verhaal. wel goed dat ze er in ieder geval wat op uit doen van thermen bussloo.
Idd ^O^
pi_100084838
Ik vind het echt zo erg als er niet gelet wordt op voedselallergie. Zelf heb ik 0,0 last, maar m'n moeder wel en als het fout gaat is het echt heel gevaarlijk.

Ik vind het an sich lief dat ze er wat aan doen als Thermen, maar dan had ik de rekening kwijtschelden netter gevonden dan zeggen: 'kom nog maar eens gratis terug'. Als het echt mis gaat, gaan wij niet meer terug nl.
pi_100086330
Ik vind een gratis entree aanbieden anders heel erg klantvriendelijk. Er is niets echt fout gegaan (dankzij haar vriend die oplette, en anders let je zelf ook altijd nog steeds op met een allergie). De ervaring met de sauna was verder uitstekend; alleen het personeel kan hier en daar nog wel wat scholing en oplettendheid gebruiken. Ik hoop dat bedrijven inzien dat klanten daar heel erg gevoelig voor zijn en zo wegblijven als het personeel het je niet naar de zin heeft gemaakt. En tot overmaat van ramp zetten ze alles tegenwoordig dan ook nog op internet zodat iedereen weet dat het personeel ergens niet al te klantvriendelijk is ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:54:31 #244
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_100086853
Jammer van de hammam en het toetje Sylvana!
Maar wel netjes gereageerd van Bussloo.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_100111172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Sylvana het volgende:
Oké, hier nog even een review van afgelopen zaterdag.

Ik heb meteen gevraagd aan de serveerster hoe dit kon en ze zei dat ze er gewoon niet op gelet heeft |:(

Het bericht over het nagerecht had ik ook in het topic Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5 gepost. Naar aanleiding van die post heb ik een PM gekregen van Thermen Bussloo met excuses en het aanbod om 2 gratis entreekaarten te krijgen ^O^
Eigenlijk waren we niet van plan om nog eens naar Thermen Bussloo te gaan, maar 2 gratis kaarten sla ik ook niet af. Al hoop ik de volgende keer wel op wat klantvriendelijkere en oplettendere medewerkers...
Dat van die hamam kan ik me wel voorstellen: als de rest van de dag volgeboekt is, wordt het moeilijk om een verlate gast er tussen te schuiven. Geval pech hebben, denk ik. Ik krijg wel de indruk uit jouw verhaal, dat ze zich wat vriendelijker hadden kunnen uiten.

Als je allergie zo sterk is dat je na één hap al naar het ziekenhuis had gemoeten, is dat wel reden om scherp te zijn. Maar ik denk dat vrijwel niemand zich dat realiseert, ik in elk geval niet!
Ik heb af en toe zijdelings te maken met groepen eters, met o.a. iemand met pinda-allergie. Maar dat dat zo heftig kan worden, had ik nog niet meegekregen.

Wat me verbaast: heb je de directie niet ingelicht?
En wat ik wel heel sterk vind van Bussloo: dat ze op je melding op een FOK!-topic zo positief reageren! Niet eens een sauna-topic!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_100111476
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een gratis entree aanbieden anders heel erg klantvriendelijk. Er is niets echt fout gegaan (dankzij haar vriend die oplette, en anders let je zelf ook altijd nog steeds op met een allergie). De ervaring met de sauna was verder uitstekend; alleen het personeel kan hier en daar nog wel wat scholing en oplettendheid gebruiken. Ik hoop dat bedrijven inzien dat klanten daar heel erg gevoelig voor zijn en zo wegblijven als het personeel het je niet naar de zin heeft gemaakt. En tot overmaat van ramp zetten ze alles tegenwoordig dan ook nog op internet zodat iedereen weet dat het personeel ergens niet al te klantvriendelijk is ;)
Ja, dat is allemaal wel zo.
Maar je mag je ook wel realiseren dat het gemiddelde IQ 100 is en dat de helft van de mensen daar dus onder zit. Personeel bestaat uit mensen, en mensen zijn feilbaar. Onfeilbaarheid en perfectie verwachten van personeel is absurd.
De klant is koning, dat mag dan wel zo zijn. Maar dan dient hij zich ook koninklijk te gedragen. En dan bedoel ik niet uit de hoogte!

Sorry, ik reageerde ook even uit ergernis over arrogante en onredelijke klanten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_100112397
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:09 schreef Kees22 het volgende:

met o.a. iemand met pinda-allergie. Maar dat dat zo heftig kan worden, had ik nog niet meegekregen.
Dat is nou net één van de allergevaarlijkste voedselallergieën die we kennen :o

Wie verwacht er overigens perfectie en onfeilbaarheid van personeel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100113919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is nou net één van de allergevaarlijkste voedselallergieën die we kennen :o

Wie verwacht er overigens perfectie en onfeilbaarheid van personeel?
Oeh, ik zal er aan denken! Dank je.
Dit verhaal maakt me wel alerter op allergieën.

Er wordt al snel gemopperd als het personeel niet perfect en onfeilbaar is.

En voor de goede orde: ik ben 60 en nu pas word ik bewust gemaakt van de gevaren van voedselallergieën. Dus een serveerster van pakweg 20, wat kan die nou weten?
Afgezien van het feit dat allergieën toegenomen zijn in de afgelopen 40 jaar.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_100117727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:18 schreef Kees22 het volgende:

En voor de goede orde: ik ben 60 en nu pas word ik bewust gemaakt van de gevaren van voedselallergieën. Dus een serveerster van pakweg 20, wat kan die nou weten?
Afgezien van het feit dat allergieën toegenomen zijn in de afgelopen 40 jaar.
Bij ons kunnen ze het weten, omdat wij vooraf bellen om te vragen of het ok is om met (lijst allergieen) te komen eten. Wij benadrukken dat mijn moeder een epi-pen heeft vanwege de heftigheid van de allergie, maar dat zij die gelukkig nog nooit heeft hoeven te gebruiken.

Tijdens het etentje zelf benadrukken we het nog extra en evt. als wij het idee hebben dat iemand het toch niet begrijpt, vragen we of we even een gesprek mogen hebben met de kok.

Gaat het daarna nog fout, dan ligt het eraan hoe. Een bord op het laatste moment volstrooien met peterselie, acht, dat gaat weer terug, geen probleem, we wachten wel... Croutons hebben we ook weleens over de salade gehad, want dat is geen brood toch? Daar zit toch geen tarwe of gluten in? Lolz ;) Daar kunnen we nog wel om lachen :)

High Tea gereserveerd... had de computer hem gesplitst. Was er en 1x gluten-vrij/tarwevrij en 1x een kruidvrije High Tea gemaakt. Maar dus geen combinatie... hebben we maar om en om gekeken wat wel/niet gegeten kon worden. Daarnaast gingen ze nog gauw wat extra's maken voor m'n mams. Daar komen we ook heus nog wel terug hoor.

Maar fouten met gluten of koriander of selderij zijn niet zo makkelijk op te sporen (je ziet het niet en sommige ruik je ook nauwelijks) en als je nadat je alles uitgelegd hebt, driedubbel gecheckt hebt etc. NOG met de gebakken peren zit... (overgeven voor een paar uur, stoelgang problemen of heftige astma-aanval) dan gaan wij dus volgende keer naar een andere zaak. Ondanks het misschien maar 1 serveerster is die het fout heeft gedaan.
pi_100119369
Ik verwacht ook heus geen perfecte en onfeilbare medewerkers :N En ben echt niet arrogant en onredelijk hoor :N

Maar de hele dag is er rekening mee gehouden. Bij binnenkomst het er met medewerker bij de receptie nog achter gehad en andere medewerkers hebben het gezien op de computer/handy terwijl ze onze bestelling opnamen. Natuurlijk kan een medewerker er een keer niet opletten, maar we hebben het bij aankomst nog doorgegeven en vermeld dat ik echt heel allergisch ervoor ben. En het was ook helemaal niet druk in het restaurant toen we kwamen, we waren 1 van de eersten. Maar mensen kunnen idd fouten maken.

Als er een schijfje citroen ofzo op had gelegen had ik het meteen terug kunnen laten sturen. Maar het bolletje ijs was gewoon wit, alleen dan wel met citroen erin. Dat merk ik dus niet op, ik dacht dat het gewoon een bolletje vanille-ijs was. Want ik ga er vanuit dat er dus geen citrusingrediënten inzitten.

Maar uiteindelijk is het ontzettend netjes opgelost, want ik heb de 2 cadeaubonnen voor een gratis entree al thuisgestuurd gekregen ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')