abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99363446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens thermae heb je wel een kruidvatvoucher nodig, helaas -O-
Dan mogen ze mij vertellen hoe ik hem kan printen. Ik heb hem namelijk "opgeslagen" zoals ik met alle vouchers kan, maar ik kan hem niet printen. Normaal zit er een 'print' knop bij en die heb ik niet. Kan hem niet opslaan in pdf, helemaal niets. Als ik er op klik ga ik gelijk naar de aanbieding en daar staat bij de voorwaarden niets over een uitgeprinte voucher? :?

Ik wil hem anders wel knippen uit "Jouw opgeslagen extra aanbiedingen", als je dat wilt.
pi_99363952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef kahlie het volgende:

[..]

Dan mogen ze mij vertellen hoe ik hem kan printen. Ik heb hem namelijk "opgeslagen" zoals ik met alle vouchers kan, maar ik kan hem niet printen. Normaal zit er een 'print' knop bij en die heb ik niet. Kan hem niet opslaan in pdf, helemaal niets. Als ik er op klik ga ik gelijk naar de aanbieding en daar staat bij de voorwaarden niets over een uitgeprinte voucher? :?

Ik wil hem anders wel knippen uit "Jouw opgeslagen extra aanbiedingen", als je dat wilt.
printscreen > paint > printen :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_99365444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef kahlie het volgende:

[..]

dat vind ik ook raar dat zij dat zeggen idd :{ en als je het zou willen doen, graag!
pi_99365791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

printscreen > paint > printen :?
Ja, dat bedoelde ik met 'knippen'. Maar normaal gesproken zit er een knop waardoor je dingen 'uit kan printen', aka ze openen een pdf bestand voor je, met allerlei codes, streepjescode e.d. Dit is bij deze aanbieding niet het geval. Als je er op klikt ga je naar de uitlegpagina (link had ik al gegeven).

Dus ik wil wel knippen en plakken, maar ik vind het een beetje raar. :?
Zal het straks doen, want nu is de website down... het wordt steeds gekker ;)
pi_99366193
Leuke actie van Kruidvat!

Via facebook zag ik dat sauna Thermen Bussloo een kortingsactie heeft voor fans op Facebook. www.facebook.com/thermenbussloofans 50%korting op de entreeprijs. Volgens mij moet je dan via hun website een voucher downloaden o.i.d. www.thermenbussloo.nl

Misschien leuk voor mensen die van plan ware er heen te gaan?
pi_99366751
Knip-Plak...:

Printen zelf doen ;)
pi_99366776
Deze voucher moet je printen en meenemen.

http://www.thermenbussloo.nl/facebook/facebook_voucher.jpg

Maar het is slechts 50% korting voor de 2e persoon, dus per saldo 25% korting. Is niet echt super voor de zomer.
pi_99367544
volgens mij is er niet eens n voucher ook, op vertoon van de pas kun je het gewoon boeken, leugens dus :{
pi_99401831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij is er niet eens n voucher ook, op vertoon van de pas kun je het gewoon boeken, leugens dus :{
Volgens mij niet hoor. Je kunt de Thermen Bussloo-voucher zo printen en inleveren http://www.thermenbussloo.nl/nl/facebookactie
pi_99405220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:12 schreef lisa80 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Je kunt de Thermen Bussloo-voucher zo printen en inleveren http://www.thermenbussloo.nl/nl/facebookactie
maar ik wil naar thermae :P en dat is de facebookactie, niet kruivatactie
pi_99455170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar ik wil naar thermae :P en dat is de facebookactie, niet kruivatactie
Oeps... sorry!
pi_99468237
kruidvatactie geboekt bij thermae had wat voeten in de aarde zo via mail (ik houd niet van bellen :') ) maar het is rond
pi_99506844
Leuke actie van Kruidvat trouwens!
pi_99657440
Deverana in den bosch is helemaal super. Eten en entre zijn wel wat aan de hoge kant. Maar hier kan je je van 's morgensvroeg tot 's avonds laat vermaken.
pi_99657480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef underwear het volgende:
Deverana in den bosch is helemaal super. Eten en entre zijn wel wat aan de hoge kant. Maar hier kan je je van 's morgensvroeg tot 's avonds laat vermaken.
Zucht, nu wil ik al helemaal.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99657885
Zaterdag hamam-arrangement bij Thermen Bussloo *O*
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:17:01 #237
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_99657948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Zaterdag hamam-arrangement bij Thermen Bussloo *O*
Lekkerrrr! Wel een review doen he *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_99658008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lekkerrrr! Wel een review doen he *O*
Dat doe ik altijd, dus komt goed *O*
pi_100019853
Oké, hier nog even een review van afgelopen zaterdag.

Ik had aangegeven dat de verwachte aankomsttijd 10.00 uur was. Onderweg kregen we echter autopech. Nadat de autopech verholpen was, heb ik meteen naar de Thermen gebeld dat we later waren.
We hadden namelijk een Hamam-arrangement. Het zou wel heel toevallig zijn als we meteen om half 11 aan de beurt zouden zijn, maar dat was dus wel zo :7

Onze behandeling was dus al 5 minuten begonnen op het moment dat ik belde. De medewerkster was totaal niet klantvriendelijk en vertelde nogal bot dat het niet hun schuld is dat we te laat zijn (terwijl autopech ook overmacht is lijkt me) en de hamambehandeling gewoon moesten betalen. De rest van de dag was er namelijk geen ruimte meer voor een hamambehandeling :{

Uiteindelijk (na bij binnenkomst nog eens aan medewerker bij de receptie verhaal te hebben uitgelegd) hebben we wel een gratis Rasulbehandeling gehad. Maar dat is toch minder lekker dan een hamambehandeling en vooral mijn vriend vindt hier weinig aan.

De rest van de dag hebben we lekker van de sauna's/opgietingen genoten en het lunchbuffet en het yoghurt met vers fruit dat bij het arrangement zat was wel erg lekker :9

Normaal gesproken eten we gewoon in het normale restaurant van Thermen Bussloo. Nu wilden we het "nieuwe" restaurant in het Kelodrome wel eens proberen. Hier worden allerlei Italiaanse en grillgerechten geserveerd. Er was een dagaanbieding, een 3-gangen-diner voor 2 personen voor 24,95 euro p.p. Dit leek ons wel wat :s)

Het voorgerecht bestond uit allerlei anti-pasta zoals inktvisringen, brie met komkommer, mozzarella met tomaat, vis, brood met pesto etc. Het werd leuk opgediend en smaakte heerlijk. Ik vind het ook altijd wel lekker om veel verschillende kleine gerechtjes te eten :Y)

Als hoofdgerecht hadden we allebei een pizza. Ik had een pizza met allerlei groenten en Peter had een pizza met zalm. De pizza's waren goed op temperatuur en rijkelijk belegd.
Als nagerecht kregen we een grand dessert dat bestond uit verschillende soorten ijs, cake, een brownie en vers fruit :9

Ik ben allergisch voor citrusvruchten en heb dit ook doorgegeven bij de sauna-reservering (via internet) en bij aankomst. De man bij de receptie vertelde dat op de computers van de medewerkers bij opmerkingen stond dat ik dus allergisch ben en dat ze er zo rekening mee kunnen houden ^O^

De hele dag was dit ook netjes gedaan, geen citroen in de cola, geen citrusvruchten bij de yoghurt met vers fruit, een medewerker die de lunch met me naliep om te kijken wat ik wel en niet kon nemen etc. Maar met het dessert is het toch mis gegaan, want Peter nam een hap van een bolletje ijs en dat bleek dus citroenijs te zijn -O- Het is dus maar goed dat ik niet de eerste hap van dat bolletje genomen heb, want dan hadden we naar het ziekenhuis gekund :(

Ik heb meteen gevraagd aan de serveerster hoe dit kon en ze zei dat ze er gewoon niet op gelet heeft |:(

Het bericht over het nagerecht had ik ook in het topic Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5 gepost. Naar aanleiding van die post heb ik een PM gekregen van Thermen Bussloo met excuses en het aanbod om 2 gratis entreekaarten te krijgen ^O^
Eigenlijk waren we niet van plan om nog eens naar Thermen Bussloo te gaan, maar 2 gratis kaarten sla ik ook niet af. Al hoop ik de volgende keer wel op wat klantvriendelijkere en oplettendere medewerkers...

Samenvatting:
+ + + sauna's/opgietingen
+ + + Voorgerecht en pizza in Kelodrome
+ + Lunchbuffet/yoghurt met vers fruit
- Bediening (op een gegeven moment moest 1 jongen de hele Lounge doen, waardoor je lang moest wachten op bestellingen en dingen pas na geruime tijd werden opgeruimd)
- - Klantvriendelijkheid wbt autopech / oplettendheid wbt allergie
pi_100082876
dat is geen leuk verhaal. wel goed dat ze er in ieder geval wat op uit doen van thermen bussloo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')