Ja, tof is dat he, helemaal tegen alle logica in als je het zo ervaart, en toch doen je armen en handen automatisch het goedequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef ArnosL het volgende:
Ja, ik heb het de vorige les gedaan. Moest het ff doen voor ik de snelle slalom ging doen en ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, terwijl je er tijdens het sturen onbewust altijd al mee bezig bent.
Mjah, nou, op zich wel, maar niet helemaal, want op de snelweg als je van baan verwisselt is dat dus niet van toepassing, want dan hel je bijna niet over, en dan werkt het ook zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef nero7 het volgende:
Maar je wilt toch juist naar binnen hellen als je de bocht gaat maken.
Anders val je elke bocht om. Logisch.
Andersom, bedoel jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, nou, op zich wel, maar niet helemaal, want op de snelweg als je van baan verwisselt is dat dus niet van toepassing, want dan hel je bijna niet over, en dan werkt het ook zo
Als je in de winter kilometers maakt op de snelweg, krijg je wel eens kouwe fikken, en die rechter hand kun je altijd wel loslaten, maar die linker niet, en toch ga je dan gekke dingen verzinnen; dan ga je dus met je rechterhand de linkerhandgreep proberen te pakken om gas te kunnen blijven geven,...
Kak, inderdaad, andersomquote:
Neuh, behoorlijk Japansquote:
Verrek, stuur je dáárom de verkeerde kant op dan ?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verrek, stuur je dáárom de verkeerde kant op dan ? [ afbeelding ]
Dat is toch wat anders dan dat mijn instructeur het mij wil leren.. Moet hem ongeveer rond de 1700-2000 toeren houden, voetrem beetje in en dan spelen met de koppeling en niet met de rem. Zodra ik die een beetje loslaat krijg ik dat gelijk te horenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kon 'm al een stuk beter nadat ik wat adviezen van hier meenam - motor gewoon lekker laten janken (zolang'ie maar boven de 2600 toeren is), koppeling slippend, en spelen met je voetrem. Toen ik daarmee ging kloten kwam ik zowaar door al die pilonnen heen
Ik moet hem ook rond de 2000 toeren, koppeling op een punt houden en met de voetrem m'n snelheid bepalen. Alle instructeurs zeggen het anders, fijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan dat mijn instructeur het mij wil leren.. Moet hem ongeveer rond de 1700-2000 toeren houden, voetrem beetje in en dan spelen met de koppeling en niet met de rem. Zodra ik die een beetje loslaat krijg ik dat gelijk te horen
Bij mij gingen ze er tijdens het examen (achteraf gezien) voor naast me rijden met de auto om het te checken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef ArnosL het volgende:
Dat vergeet ik dus ook iedere keer nog. Met bijzondere verrichtingen ook, maar daar word aan gewerkt
Bij mij werd dat er echt ingestampt in het begin, met beide remmen vertragen. Nu doe ik niet anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Tankiej het volgende:
Hm, goede tip
Afgelopen les de 3 stopoefeningen gehad en daar heb je zeker wel beide remmen nodig. Maar tijdens gewoon rijden heb ik de achterrem nog niet gebruikt.. Toch maar eens doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |