quote:
Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef Inkomen het volgende:Dat ziet er uit als een bierhemel

Zolang ik de volgende dag maar niet wakker hoef te worden

Hoe kom je aan die bieren? Verder dan de gewone versie van de Gonzo (ook persoonlijk favoriet) kom ik hier in de buurt niet.
En ik zie BrewDog

Mja, zelf ben ik niet geheel fan van dit, maar het was zeker heel erg lekker. We gingen whisky proeven, en daarna dus bier.
Deze biertjes "gewoon" gekocht bij mijn slijter - Melger's in Haarlem. Heeft behoorlijk veel biertjes uit de "niche"-wereld (dus ongeveer 4 meter aan flessen van De Molen, behoorlijk veel BrewDog etc.)
Zelf ben ik echt een fan van BrewDog. Ik zou 77 Lager wel de lekkerste
pils durven noemen. Echt, wat een mijlengroot verschil tussen zeg een Grolsch of watdanook. Maar het blijft een pils natuurlijk. Eergister heb ik trouwens de Royal Virility Performance gedronken

. Die vond ik nog verbazingwekkend lekker ook!

De Bat Out Of Hell is trouwens een kruising tussen de Hel & Verdoemenis en de Gonzo, dus die kun je dan wellicht sowieso wel waarderen. De kleine flesjes zijn dus Oak Aged. Mijn slijter heeft daar nog wel een aantal van staan - gaan niet zo hard.
Die Wild Dog series brengen ze niet zo vaak uit, en behalve dat ze vrij prijzig zijn (4,95 voor zo'n flesje) moet je er ook nog eens snel achteraan.