abonnement Unibet Coolblue
pi_92440205
Een vriendin van mij had het daar vanavond over, en ik heb een paar filmpjes erover gezien op youtube.

Normaal ben ik namelijk eigenlijk écht totaal niet van de "samenzweringstheorieën", maar zoals bijvoorbeeld dat met Rihanna (laatste filmpje) waarom zouden ze de moeite nemen om die foto zo te bewerken... dat vind ik dan weer beetje apart. Verder hoorde ik ook dat vrijwel alle onderzoekers hiernaar zijn vermist of zelfmoord hebben gepleegd, weet iemand daar iets van?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92440237
En ik vroeg me eignelijk af hoe jullie er hier verder tegenaankijken. En nog belangrijker of er al iets is wat heeft aangetoond dat dit onzin is :P ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92440340
Eentje is ook niet genoeg hea.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_92440422
Gozer, dit is bullshit.
pi_92440547
http://itanimulli.com

Kijk en shit bricks.
pi_92440597
Ja sorry maar daar reageerde niemand :p alleen heeft iemand linkje dan ofzo? Met "tegenbewijs" zeg maar
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92440613
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef RoW_0 het volgende:
http://itanimulli.com

Kijk en shit bricks.
wat heeft die site ermee te maken :@?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92441315
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef RoW_0 het volgende:
http://itanimulli.com

Kijk en shit bricks.
itanimulli
illuminati

Kusjes.
pi_92444884
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

itanimulli
illuminati

Kusjes.
HUH dus als je dat omdraait komt je op de site van de amerikaanse veiligheidsdienst :o whatthefuck
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 februari 2011 @ 04:01:32 #10
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92446280
Dit hoort in BNW.

Illuminati zijn een idee van complotters.

Zij zouden de leiding in de wereld hebben.
Iedereen op een hoge positie is een van hen.
Dat weten ze doordat diegene anders nooit op die hoge positie zou kunnen komen.
Hierdoor kunnen ze dus over alle belangrijke politici en andere leiders zeggen dat het illuminati zijn.
Aangezien alle mensen op hoge posities dus volgens hen illuminati zijn hebben zij de macht in handen.
Omdat zij de macht in handen hebben kan je alleen op een hoge positie komen als je een van hun bent.

Etc Etc.

Oftewel een cirkelredenatie.
Het concept illuminati is dus een geloof.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92446343
Ik ben tot de conclusie gekomen. Dat ik het niet geloof :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92446351
Al vind ik dat filmpje van rihanna in de OP nog steeds heel raar, dat ze om 1 of andere vage reden die foto van haar heb veranderd
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92446391
En ik vind het raar dat zoooooveel bekende artiesten dezelfde gebaren maken zoals die driehoek, en dat dat oog de hele tijd overal weer terugkomt net als de pyramide en zon schaakvloer achtig iets :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92446398
net als dat handgebaar waarbij je je middelvinger en je ring vinger plat houdt alleen de buitenste 2 vingers omhoogsteekt zeg maar.. zelfs de paus doet dat :o
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92446407
Ik geloof in de Triforce
Eastside, Westside, Genocide
pi_92446412
Creepy :P
pi_92456151
http://www.itanimulli.com leidt naar de NSA national security agency van de VS :S
pi_92456913
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
http://www.itanimulli.com leidt naar de NSA national security agency van de VS :S
Webpage not available?

Anyway, iedereen kan websites maken die ergens naar doorsturen :')
pi_92457411
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef gamezz het volgende:

[..]

Webpage not available?

Anyway, iedereen kan websites maken die ergens naar doorsturen :')
Misschien hebben ze bij de NSA wel gevoel voor humor.
The view from nowhere.
pi_92464510
:')
  maandag 7 februari 2011 @ 17:29:06 #21
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92466651
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 04:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net als dat handgebaar waarbij je je middelvinger en je ring vinger plat houdt alleen de buitenste 2 vingers omhoogsteekt zeg maar.. zelfs de paus doet dat :o
Dat is een vrij natuurlijk gebaar. Het is gemakkelijk te maken dus tal van groepen hebben een dergelijk gebaar als symbool. De Grijze wolven uit Turkije, studentenverenigingen, satanisten, jeugdbendes, Chicago Bulls fans etc etc.
Wil niet zeggen dat het op een grote hoop gegooid kan worden. Let dus goed op bij dergelijke handgev=baren of ze wel identiek zijn. Positie duim maakt heel veel uit bv. Complotters doen alsof het allemaal hetzelfde is en allemaal bij hun complot hoort.
Overigens maken mensen meestal dergelijke gebaren zonder symbolische bijbedoelingen. Als een popster naar de fans gebaart is het over het algemeen toch echt een soort euforie gebaar. Het kan ook een overwinningsgebaar zijn.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  maandag 7 februari 2011 @ 17:39:21 #22
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92467009
In de Christelijke symboliek heb je overigens ook een oog (alziende oog van God) al dan niet in een driehoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_of_Providence
Een aanzienlijk deel van de vermeende illuminati symbolen is dus in feite vanuit Christelijk motief.
Het oog en de piramide op het 1 dollar biljet is daar een voorbeeld van.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92467260
Subject: RE: ITANIMULLI.COM just some questions i have

From: John Fenley (Add as Preferred Sender)

Date: Sun, Dec 20, 2009 1:33 am
To:

I decided to forward the domain Itanimulli.com domain to the NSA as a joke... kind of like a rickroll + shock site. I registered the website years ago precisely because it does spell Illuminati backwards, but didn't really do anything with it for a long time. When I had the idea to forward the domain to the NSA I couldn't pass it up, and couldn't stop laughing...

I don't believe that the Illuminati actually exists, and only one black helicopter has ever buzzed my house (that's a whole other story). I'm not sure what the New World Order Plan is, but if you have more information, I'll gladly tell you what I think of it.

I am not an employee of the NSA or DARPA, though I have participated in several DARPA contests including the 2 Grand Challenges, the Urban Challenge and the recent Network Challenge.

Thanks for your interest,
John Fenley
pi_92471292
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef ZureMelk het volgende:
In de Christelijke symboliek heb je overigens ook een oog (alziende oog van God) al dan niet in een driehoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_of_Providence
Een aanzienlijk deel van de vermeende illuminati symbolen is dus in feite vanuit Christelijk motief.
Het oog en de piramide op het 1 dollar biljet is daar een voorbeeld van.
Zuiver christelijk geloof gebruikt geen symbolen. Dat oog komt ujt Egypte, staat op dezelfde website.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:37:22 #25
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92478834
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zuiver christelijk geloof gebruikt geen symbolen. Dat oog komt ujt Egypte, staat op dezelfde website.
Zuivere geloven zijn heel eng. :{
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:05:38 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_92480656
(bump naar BNW)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92554821
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 04:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net als dat handgebaar waarbij je je middelvinger en je ring vinger plat houdt alleen de buitenste 2 vingers omhoogsteekt zeg maar.. zelfs de paus doet dat :o
Dat betekent dat ze Satan aanbidden.
pi_92556917
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze Satan aanbidden.
Niet per definitie, het signaal heeft in andere culturen ook andere betekenissen. Het blijft uiteindelijk maar een handgebaar. Overigens lijkt het me niet dat elke honkballer een satanist is, dit signaal wordt namelijk ook gebruikt om aan te geven dat er 2 outs zijn.
pi_92557239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Niet per definitie, het signaal heeft in andere culturen ook andere betekenissen. Het blijft uiteindelijk maar een handgebaar. Overigens lijkt het me niet dat elke honkballer een satanist is, dit signaal wordt namelijk ook gebruikt om aan te geven dat er 2 outs zijn.
En ik ben dan altijd benieuwd naar een filmpje van dit moment, vingers photoshoppen kan heel makkelijk en een momentopname als een foto kan ook makkelijk uit zijn verband gerukt worden. Als er bijvoorbeeld een foto is waar twee heren gewoon wat wuiven, is het al een heel ander verhaal..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 19:11:54 ]
pi_92558984
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze Satan aanbidden.
De Paus? Kan het me niet voorstellen. Hoe verkoopt hij dat dan in de RK wereld?
pi_92559088
:O bizar!
Rihanna exposed..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92567699
Illuminati is een groepje, wat je zomaar met je vrienden kan vormen, en niemand iets vanaf weet.

De vrienden die jij uitkiest, op school, dat is ook illuminati.

En de duivel bestaat niet dus als ze lucifer aanbidden, so what
pi_92592523
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Paus? Kan het me niet voorstellen. Hoe verkoopt hij dat dan in de RK wereld?
Door kinderen sexueel te gaan en laten te misbruiken, bijvoorbeeld.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:14:20 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92600904
TT boeiender gemaakt.
The truth was in here.
pi_92616749
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Door kinderen sexueel te gaan en laten te misbruiken, bijvoorbeeld.
Misschien was hij daar niet van op de hoogte?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:24:05 #36
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92627309
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Niet per definitie, het signaal heeft in andere culturen ook andere betekenissen. Het blijft uiteindelijk maar een handgebaar. Overigens lijkt het me niet dat elke honkballer een satanist is, dit signaal wordt namelijk ook gebruikt om aan te geven dat er 2 outs zijn.
Complotters kunnen dat soort subtiliteit niet bevatten. Alles moet onderdeel zijn van dezelfde gigantische samenzwering anders snappen ze het niet meer.
Zo kom je ook vanzelf uit op hele grote samenzweringen. Gewoon, door alles wat maar enigszins op elkaar lijkt zonder onderbouwing op dezelfde grote hoop te gooien.
Connecting the dots noemen ze het ook wel eens.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92650392
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Complotters kunnen dat soort subtiliteit niet bevatten. Alles moet onderdeel zijn van dezelfde gigantische samenzwering anders snappen ze het niet meer.
Zo kom je ook vanzelf uit op hele grote samenzweringen. Gewoon, door alles wat maar enigszins op elkaar lijkt zonder onderbouwing op dezelfde grote hoop te gooien.
Connecting the dots noemen ze het ook wel eens.
Niet met je eens.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:27:47 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92650667
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet met je eens.
Nee zeker niet.. de zin spreekt zichzelf al tegen in de essentie.
Complotters zien juist vaak de subtiele rimpelingen die niemand anders opvalt, je zou zelfs kunnen zeggen dat ze er een oog voor hebben om van een klein detail een zaak te kunnen bouwen.
The truth was in here.
pi_92650974
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee zeker niet.. de zin spreekt zichzelf al tegen in de essentie.
Complotters zien juist vaak de subtiele rimpelingen die niemand anders opvalt, je zou zelfs kunnen zeggen dat ze er een oog voor hebben om van een klein detail een zaak te kunnen bouwen.
Exact! Details, ware meesters zijn het ^O^
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:00:33 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92664098
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Zuivere geloven zijn heel eng. :{
Zoals de Wetenschap en Atheisme?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:11:06 #41
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92664629
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee zeker niet.. de zin spreekt zichzelf al tegen in de essentie.
Complotters zien juist vaak de subtiele rimpelingen die niemand anders opvalt, je zou zelfs kunnen zeggen dat ze er een oog voor hebben om van een klein detail een zaak te kunnen bouwen.
Ik heb het niet over subtiliteiten in het algemeen. Complotters kunnen inderdaad prima op betekenisloze details inzoomen als een autist totdat ze denken iets gevonden te hebben. De meesten doen dit echter niet maar nemen de drogredenaties van anderen zonder na te denken over.
De subtiliteit waar ze niet mee om kunnen gaan is het verschil tussen een aanwijzing en een bewijs. Dat verschil begrijpen ze emotioneel en verstandelijk niet.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:12:15 #42
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92664672
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef ZureMelk het volgende:
In de Christelijke symboliek heb je overigens ook een oog (alziende oog van God) al dan niet in een driehoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_of_Providence
Een aanzienlijk deel van de vermeende illuminati symbolen is dus in feite vanuit Christelijk motief.
Het oog en de piramide op het 1 dollar biljet is daar een voorbeeld van.
Ja goed dat oog met driehoek is een symbool zoals het hakenkruis. Het heeft geen patent bij een of andere sekte of geloof. Maar wat dacht ik wel zo was, is dat de Illuminati dat symbool wel hebben gebruikt. Dus wezouden wellicht te maken met de terugkeer van deze mensen.

Maar ik denk juist weer van niet, De Illuminati zouden zijn opgerold in 1760 ergens daarom is deze geheime sekte vrij goed bedocumenteerd. Wat hun doel was, hoe zij te werk gingen. 'Ringen in ringen', Massas sturen dmv propaganda en leugens. En vooral via angst en crisis!

Wat veel interessanter is en wat meer houvast biedt en sporen achterlaat naar de huidige gang van zaken. Is ene 'Cecil Rhodes' en zijn Ideologie voor totalitaire wereld-heerschappij. Hij zou de werkwijze en filosofie van de Illuminati hebben overgenomen, Net als tal van andere slimmigheden uit andere ideologieën, En verwerkt in zijn eigen plan om de wereld succesvol te veroveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 12-02-2011 00:24:10 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:12:35 #43
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92664685
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zoals de Wetenschap en Atheisme?
Jij moet een woordenboek kopen zodat je de betreffende woorden kunt opzoeken. Dan snap je wat voor onzin je hier uitkraamt.
Dit is wel zo extreem beledigend voor de intelligentie dat ik het je niet ga uitleggen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:40:12 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92665965
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Jij moet een woordenboek kopen zodat je de betreffende woorden kunt opzoeken. Dan snap je wat voor onzin je hier uitkraamt.
Dit is wel zo extreem beledigend voor de intelligentie dat ik het je niet ga uitleggen.
Zoals de wetenschap en "atheisme" (jaja niet theistisch, niet gelovig bla bla) worden bedreven en gehanteerd in de praktijk. Lijken het op geloven met overal kerken/instituten en volgers. Wetenschappelijke conclusies zijn vrijblijvend dus niet absoluut. En zolang je niet absoluut zeker weet of er wel of geen God bestaat. Kun je niet met zekerheid zeggen dat god onzin is. Dus jouw mening is jouw geloof.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 12-02-2011 00:45:34 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:50:36 #45
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92666357
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kan me niet schelen wat de "definities" zijn. Zoals de wetenschap en "atheisme" (jaja niet theistisch, niet gelovig bla bla) wordt bedreven en gehanteerd in de praktijk. Lijken het op geloven ja met overal kerken/instituten en volgers. Wij worden geacht te geloven wat er wordt beweerd. Sterker nog, als iemand bedenkingen heeft en de wetenschappelijke (overigens ook gewoon vrijblijvende dus niet absolute) conclusies niet aanvaardt. Wordt hij/zij haast verkettert. En zolang je niet absoluut zeker weet of er wel of geen God bestaat. Is jouw mening jouw geloof.
De wetenschap bestaat alleen maar dankzij de kritiek op de daaruit voortgekomen kennis.
Maar dan gaat het wel over degelijk onderbouwde kritiek.
Het probleem is echter dat de kritiek van mensen zoals jij voort komt uit een grondig gebrek aan kennis en gedreven is door een ideologische motivatie in plaats van het streven naar kennisvergaring.
Atheïsme is een omschrijving van het niet geloven in een God. Je hoeft er dus nog nooit over nagedacht te hebben en niet eens zelf te weten dat je een atheïst bent om onder die definitie te vallen. Je kan ook een fanatieke antitheïst zijn. En alles daartussen. Dat jij dit hele spectrum gelijkstelt aan een geloof is gewoon idioot. Het kritisch zijn ten opzicht van autoriteit is gemiddeld zeer sterk onder atheïsten. Jij denk echter dat iedereen die niet in jouw onbewezen complotten gelooft een gelovig schaap is.
Jij bent hier toch echt de gelovige en staat op hetzelfde niveau als iemand die oprecht in de paashaas gelooft.
Atheïsten en wetenschappers tot gelovigen bestempelen is gewoon een trieste en kansloze poging je eigen irrationaliteit te maskeren.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:03:21 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92666741
Atheisme betekent kiezen om geen enkele godsdienst/religie aantehangen. Maar zoals atheisme tegenwoordig wordt gebruikt is "ik geloof pertinent niet dat er een god kan bestaan". Dan wordt het weer een geloof.

Wetenschap wordt door politiek en belanghebbenden verdraaid voor eigen gwin. Ben jij zelf een wetenschapper, weet jij het fijne op alle kennisgebieden? Ga ik niet vanuit. Waar haal jij jouw feiten/argumenten dan vandaan? Uit vertrouwen op bepaalde partijen en geloof.

Zoals eikels als jij anderen lopen te bestoken met julie zg imperatieve wetenschap en atheisme en al dat soort utopische bullshit. Vertoont gelijknissen met godsdienstige geloven met hun instituten en hoe hun volgers anderen verketteren die een andere mening hebben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 12-02-2011 01:10:38 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92667442
:D

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 01:57:45 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:03:48 #48
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92667961
Mensen als Zuremelk zijn ook wel zielig eigenlijk. Zij delen dezelfde angsten en onzekerheden als ieder ander. Inclusief het zwak voor geloof. Zij proberen hun onzekerheden door levensvragen, te camoufleren door naarstig met zg absolute termen/wetenschap en zelfgemakte denkkronkels de universum te beschrijven. Zodanig en in de hoop dat het "veilig" wordt voor henzelf. In hun eigen hoofd. Hun eigen wereldje.

Zwak.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92668272
Aangezien er in deze thread constant geschermd wordt met bewijs, heb ik besloten om maar eens in te gaan op de vraag, wat is bewijs nou eigenlijk?

http://www.encyclo.nl/begrip/Bewijs

quote:
-Uitspraak: b'wis het -woord bewijzen Zelfst. Naamw. feit, redenering of document waaruit blijkt dat iets waar of juist is `bewijs van inschrijving` `bewijs voor fraude` `onvoldoende bewijs tegen de verdachte hebben`. (1)

-Datgene wat de juistheid van een bewering onweerlegbaar vast (kan) leggen. (2)

-Toepassing van een aantal afleidingsregels voor het afleiden van een formule uit de aanwezige en toepasbare axioma`s. (3)
1: redenering en document. In een discussie worden die meestal voor meerdere standpunten aangeleverd, dus onvolledige definitie.

2: relateert aan de wetenschappelijke methode, hoe hypothese theorie wordt etc.
Maar:

quote:
De exacte manier waarop de wetenschappelijke werkwijze wordt uitgevoerd, kan niet los worden gezien van de discipline en van de (politieke) context waarin ze wordt uitgevoerd en de (economische) druk op de wetenschapper.

Een variant op de strikte interpretatie van de wetenschappelijke methode is om te zeggen dat zij niet dient om kennis te vergaren, maar slechts ter verificatie van reeds vergaarde kennis.

In elk geval is er consensus over dat de wetenschappelijke methode een manier biedt om zeker te maken dat de kennis vrij is van subjectieve invloeden en dat fouten kunnen worden gevonden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschappelijke_methode

3. klinkt logisch, maar wat is een axioma?

quote:
In the real sciences, an axiom is a certain kind of hypothesis which is ultimately
resolved by experience.
http://ptta.pl/pef/haslaen/a/axiom.pdf

En weer terug naar de wiki over wetenschappelijk methode:
quote:
Als voorbeeld hiervan kan gelden het Higgs-boson: dit theoretisch noodzakelijke onderdeel van het succevolle Standaardmodel in de deeltjesfysica werd in 1964 gepostuleerd, maar is in 2010 nog steeds niet overtuigend aangetoond.
Oftewel, een axioma.

quote:
What causes motion and change in the universe? The four causes: a.) the material cause: the matter out of which a thing is made (clay is the material cause of a bowl); b.) the formal cause: the pattern, model, or structure upon which a thing is made (the formal cause of a bowl is "bowl-shaped"; the formal cause of a human is "human-shaped"); c.) the efficient cause: the means or agency by which a thing comes into existence (a potter is the efficient cause of a bowl); d.) the final (in Greek, telos ) cause: the goal or purpose of a thing, its function or potential (holding cereal and milk is the final cause of a bowl). The final cause is the most unscientific, but is far and away the most important "cause" of a thing as far as Aristotle was concerned. Aristotle's analysis of phenomenon and change, then, is fundamentally teleological.

Aristotle's thought is consistently teleological: everything is always changing and moving, and has some aim, goal, or purpose (telos ). To borrow from a Newtonian physics, we might say that everything has potential which may be actualized (an acorn is potentially an oak tree; the process of change and motion which the acorn undertakes is directed at realizing this potential).
http://www.wsu.edu:8080/~dee/GREECE/ARIST.HTM

Mijn persoonlijke conclusie is, dat zelfs volgens de definitie van bewijs, we nooit mogen aannemen dat de informatie gepresenteerd in het bewijs onveranderlijk is.

Uiteindelijk komt het neer op de volgende vraag, leven we in een 'set universe' of een 'changing universe' ?

Quantum mechanica gaat hier dieper op in.

1) Particles are waves, and vice versa.
2) Quantum states are discrete.
3) Probability is all we ever know.
4) Measurement determines reality.

5) Quantum correlations are non-local.
6) Everything not forbidden is mandatory.
7) Quantum physics is not magic.

http://scienceblogs.com/p(...)l_elements_of_qu.php
Lijkt een aardig argument te zijn voor een 'changing universe'

Voordat deze post uit de hand loopt, hou ik het voorlopig hierbij. Ik ben benieuwd wat jullie eigen conclusies zullen zijn.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92680965
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:24 schreef truepositive het volgende:
Aangezien er in deze thread constant geschermd wordt met bewijs, heb ik besloten om maar eens in te gaan op de vraag, wat is bewijs nou eigenlijk?

http://www.encyclo.nl/begrip/Bewijs

[..]

1: redenering en document. In een discussie worden die meestal voor meerdere standpunten aangeleverd, dus onvolledige definitie.

2: relateert aan de wetenschappelijke methode, hoe hypothese theorie wordt etc.
Maar:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschappelijke_methode

3. klinkt logisch, maar wat is een axioma?

[..]

http://ptta.pl/pef/haslaen/a/axiom.pdf

En weer terug naar de wiki over wetenschappelijk methode:

[..]

Oftewel, een axioma.

[..]

http://www.wsu.edu:8080/~dee/GREECE/ARIST.HTM

Mijn persoonlijke conclusie is, dat zelfs volgens de definitie van bewijs, we nooit mogen aannemen dat de informatie gepresenteerd in het bewijs onveranderlijk is.

Uiteindelijk komt het neer op de volgende vraag, leven we in een 'set universe' of een 'changing universe' ?

Quantum mechanica gaat hier dieper op in.

1) Particles are waves, and vice versa.
2) Quantum states are discrete.
3) Probability is all we ever know.
4) Measurement determines reality.

5) Quantum correlations are non-local.
6) Everything not forbidden is mandatory.
7) Quantum physics is not magic.

http://scienceblogs.com/p(...)l_elements_of_qu.php
Lijkt een aardig argument te zijn voor een 'changing universe'

Voordat deze post uit de hand loopt, hou ik het voorlopig hierbij. Ik ben benieuwd wat jullie eigen conclusies zullen zijn.
Houd alleen wel rekening met het verschil tussen kwantumfysica en andere wetenschap.

Zoals op wikipedia staat:
quote:
Waar de klassieke natuurkunde, die van voor de kwantummechanica, stelde dat we alles in het universum exact kunnen weten als we maar genoeg metingen doen en de metingen nauwkeurig genoeg zijn, daar stelt de kwantummechanica dat we alleen de waarschijnlijkheid kunnen bepalen en dat de onzekerheid in het bepalen van die waarschijnlijkheid gekoppeld is aan andere onzekerheden. Als de een kleiner wordt gemaakt, dan wordt de ander groter. Deze onzekerheid ontstaat niet door onnauwkeurigheid van de gebruikte apparatuur, maar is fundamenteel.
Schenkstroop: gedraag je een beetje. De discussie over geloof en wetenschap blijft immer een heel interessante, maar je helpt die niet verder door mensen uit te schelden. Je hebt blijkbaar iets tegen wetenschap en zij die wetenschap bedrijven, maar het is niet nodig om beledigingen te uiten om aan te geven wat jouw mening is en waarom.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:19:17 #51
333526 HetNieuweGezicht
How the fuck am I funny !
pi_92724607
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef RoW_0 het volgende:
http://itanimulli.com

Kijk en shit bricks.
Iedereen kan dat domijn hebben gekocht en naar een USA government site hebben doorgelinkt. Denk wat meer na.
Een postieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie
pi_92727286
Seems that beauty product ads are becoming important mediums to push mind control/illuminati symbolism. The short video advertisement for Rihannas perfume Rebl Fleur is crammed with mind control triggers and monarch programming symbolism.

http://vigilantcitizen.com/?p=6904
pi_92727443
Ik zie gewoon een reclame.

Fancy smanshy effects en een hoop bullsh voor een geurtje.
pi_92727537
Rihanna is first shown lying inside a flower, representing purity and innocence. She is then walks towards a mirror reflecting herself dressed in black representing her bad side and her alter persona.

While she is going through the looking glass (reference to Alice in Wonderland), we see written Bad Feels so Good.

In mind control, slaves are encouraged to embrace their bad side (their alter persona) as it is the only way to be relieved from their trauma/torture. So, yes, it feels bad to be good.

Once through the looking glass, Rihanna is shown walking through a maze surrounded by fractured mirrors.

Labyrinths and fractured mirrors are mind control triggers representing the internal world of mind control victims: false reality, illusion and confusion. Only the handler, represented by the men in black, hold the key to their psyche.

Rihannas handlers are literally in her head, watching her going through the maze. They then take a hold of her.

Rihanna blinded by her three handlers

The scene becomes oddly sexual as Rihanna holds the phallic-shaped perfume bottle while she is blinded by her handlers. This refers to the sexually abusive relationship between mind control slaves and their handlers.

The entire ad then plays in reverse, another allusion to the reversal of good and bad. As she goes through the looking glass again, we see Good Feels so Bad.
pi_92727760
Ja maar weet een standaard popmuziekluisterend persoontje dat ook allemaal dan?

Ik kan me eerder voorstellen dat ons popmuziekluisterend persoontje d`r vriendje dumpt en hartjes gaat breken omdat dat "bad" is.

Ik zie het nut er niet van in om mezelf hierin te verdiepen eerlijk gezegd. Enlighten me?
pi_92728102
Een standaard popmuziekluisterend persoontje weet dat niet nee. Maar het symbolisme dat keer op keer op keer op keer wordt gebruikt in Rihanna's clips kan mensen wel beinvloeden, denk ik. Ik vind het nuttig om me hierin te verdiepen omdat het steeds vaker voorkomt dat popmuziek afgeladen zit met occult symbolisme en ik ben benieuwd naar waarom dat zo is. Proberen ze alleen maar controversieel te zijn? of heeft het een ander doel.
pi_92728388
Controversieel? Wat maak je hiervan dan? De Denver Airport-conspiracy :{

Als je al zoveel symbolisme over de illuminatie ziet in een parfum reclame, hoeveel symbolisme zie je dan terug in bovenstaande docu?
pi_92728503
THANKS. Zat al een tijdje te bedenken hoe die docu ook alweer heette die ik altijd nog eens zou gaan kijken over dat vliegveld. Deze dus. Straks na boer zoekt vrouw maar even :@
pi_92728744
Nog eentje met onze grote vriend Jesse V.



Nog eentje met iets meer info.

Have fun, interessant is het wel, en ongewoon, en zo`n vliegveld slaat helemaal nergens op als je logisch nadenkt. De bouwbedrijven konden toch wel even bedenken dat een swastika als bovenaanzicht toch niet gewaardeerd word? :{
pi_93066569
quote:
De bouwbedrijven konden toch wel even bedenken dat een swastika als bovenaanzicht toch niet gewaardeerd word?
Wat vinden onze illuministen van de Denver-airport-conspiracy?
pi_93151789
...volgens haar nieuwste clip


Space? of mindfuck?
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_93152019
pi_93152084
Ze willen gewoon al die mensen die denken dat de illuminatie bestaat fucken.
pi_93152093
Waarom schrijven zoveel mensen 'Illuminatie' :') dan kan ik ze nog minder serieus nemen.

Space? mindfuck? waar heb je het over? Dit doet ze vast expres, en conspiracy denkers maar door fantaseren.
pi_93152178
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen 'Illuminatie' :') dan kan ik ze nog minder serieus nemen.

Space? mindfuck? waar heb je het over? Dit doet ze vast expres, en conspiracy denkers maar door fantaseren.
:')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_93152213
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Bredemug het volgende:

[..]

:')
Leuke reactie, vooral dat stukje met die smile vond ik erg gevat
pi_93152286
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Bredemug het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:15:17 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_93152631
Dit is een geheime boodschap aan alle geheime leden van de geheime illuminati om haar geheime gezag te erkennen en voorbereidingen te treffen voor de geheime terugkeer van de antichrist en de geheime Nieuwe Wereld Orde.

Dit doet ze in een videoclip omdat je geheime dingen het beste kunt verstoppen in 'plain sight'.

Deze geheime boodschap is onleesbaar. Mocht je dit toch kunnen lezen, weet je teveel en zul je net als TS vanavond bezoek krijgen...

-Annuit C½ptis-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_93153211
Niemand die documentaire gezien over de Illuminatie? Zal hem proberen te zoeken. Daar worden Eminem en Rihanna ook in genoemd. Geloof niet echt in die onzin, maar heb nog steeds wel m'n vraagtekens...
pi_93167657
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Dit is een geheime boodschap aan alle geheime leden van de geheime illuminati om haar geheime gezag te erkennen en voorbereidingen te treffen voor de geheime terugkeer van de antichrist en de geheime Nieuwe Wereld Orde.

Dit doet ze in een videoclip omdat je geheime dingen het beste kunt verstoppen in 'plain sight'.

Deze geheime boodschap is onleesbaar. Mocht je dit toch kunnen lezen, weet je teveel en zul je net als TS vanavond bezoek krijgen...

-Annuit C½ptis-
wat zijn we weer geheimzinning oO<
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_93167857
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef opgebaarde het volgende:
Niemand die documentaire gezien over de Illuminatie? Zal hem proberen te zoeken. Daar worden Eminem en Rihanna ook in genoemd. Geloof niet echt in die onzin, maar heb nog steeds wel m'n vraagtekens...
grote kans is dat niemand hier een docu heeft gezien over de illuminati... :W
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_93172118
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef opgebaarde het volgende:
Niemand die documentaire gezien over de Illuminatie? Zal hem proberen te zoeken. Daar worden Eminem en Rihanna ook in genoemd. Geloof niet echt in die onzin, maar heb nog steeds wel m'n vraagtekens...
1 docu maakt nog geen zomer. :')
pi_93173957
Dus zonder die e op het eind :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93182380
Maar ik zou zeggen, puppet ipv princess past beter ;)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93182403
Iew, die kaalfoto verscheen niet de eerste keer dat ik hier keek
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93200828
Om een aantal even te voeden.
http://tinyurl.com/679rf4w
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93204153
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef schommelstoel het volgende:
Om een aantal even te voeden.
http://tinyurl.com/679rf4w
Grappig dat in bijna al die linkjes gezegd word dat de Illuminati de Vrijmetselarij is. (Of andersom)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 15:53:54 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:19:41 #78
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93205490
Adam Weishaupt was eerst lid van de vrijmetselaarij maar kon daar zn ei niet in kwijt waarna hij eruit is gestapt en zn eigen orde (bavarian Illuminatie) heeft opgericht op de eerste mei 1776 .

In Angels and Deamons heeft Dan brown het over het fijt dat Galileo Galilei ook lid was wat een beetje onmogelijk is gezien het fijt dat de illuminatie pas in 1776 is opgericht.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_93205920
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef DeMolay het volgende:
Adam Weishaupt was eerst lid van de vrijmetselaarij maar kon daar zn ei niet in kwijt waarna hij eruit is gestapt en zn eigen orde (bavarian Illuminatie) heeft opgericht op de eerste mei 1776 .

In Angels and Deamons heeft Dan brown het over het fijt dat Galileo Galilei ook lid was wat een beetje onmogelijk is gezien het fijt dat de illuminatie pas in 1776 is opgericht.
Hey.. jij kunt ook normale zinnen maken... zal wel aan het tijdstip liggen :)

No offence btw ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 16:28:40 ]
pi_93207359
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef DeMolay het volgende:
Adam Weishaupt was eerst lid van de vrijmetselaarij maar kon daar zn ei niet in kwijt waarna hij eruit is gestapt en zn eigen orde (bavarian Illuminatie) heeft opgericht op de eerste mei 1776 .

In Angels and Deamons heeft Dan brown het over het fijt dat Galileo Galilei ook lid was wat een beetje onmogelijk is gezien het fijt dat de illuminatie pas in 1776 is opgericht.
Misschien zat Galilei in een voorloper van de Illuminati ?
pi_93209734
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien zat Galilei in een voorloper van de Illuminati ?
Galilei was een agent van de Illuminati.

De Illuminati bestaan nu ongeveer 10.000 jaar op deze aardbol.
pi_93210113
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Galilei was een agent van de Illuminati.

De Illuminati bestaan nu ongeveer 10.000 jaar op deze aardbol.
Inderdaad, het is ooit begonnen met een monopolie op de mamoet jacht... :)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_93210339
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Inderdaad, het is ooit begonnen met een monopolie op de mamoet jacht... :)
Dat prehistorie-verhaal is een sprookje.

Ze zijn ontstaan kort na de ondergang van Atlantis; in Mesopotamie en Klein-Azie.
pi_93210727
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef DeMolay het volgende:
Adam Weishaupt was eerst lid van de vrijmetselaarij maar kon daar zn ei niet in kwijt waarna hij eruit is gestapt en zn eigen orde (bavarian Illuminatie) heeft opgericht op de eerste mei 1776 .

In Angels and Deamons heeft Dan brown het over het fijt dat Galileo Galilei ook lid was wat een beetje onmogelijk is gezien het fijt dat de illuminatie pas in 1776 is opgericht.
:Y
pi_93211643
Zijn er goede docu's over de Illuminati en zo ja, welke?
pi_93212985
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef prutvent het volgende:
Zijn er goede docu's over de Illuminati en zo ja, welke?
Texe Marrs
pi_93213190
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Galilei was een agent van de Illuminati.

De Illuminati bestaan nu ongeveer 10.000 jaar op deze aardbol.
Zo lang al...
pi_93213331
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Texe Marrs
Cauldron of Abaddon - Texe Marrs? :P
pi_93214047
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef prutvent het volgende:

[..]

Cauldron of Abaddon - Texe Marrs? :P
http://www.amazon.com/s/r(...)texe+marrs&x=12&y=16
pi_93214950
quote:
Dat is een boek. :') Ik vroeg om een docu. Maar bedankt voor de moeite :*
pi_93215371
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat prehistorie-verhaal is een sprookje.

Ze zijn ontstaan kort na de ondergang van Atlantis; in Mesopotamie en Klein-Azie.
Hebben ze wel een heel perfect recycling systeem in gebruik gehad als we alleen nog maar vuistbijlen en speerpunten uit die periode vinden en geen atoom aangedreven persoonlijke teleportatie machines..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_93215976
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hebben ze wel een heel perfect recycling systeem in gebruik gehad als we alleen nog maar vuistbijlen en speerpunten uit die periode vinden en geen atoom aangedreven persoonlijke teleportatie machines..
Die eventuele vondsten worden natuurlijk geheim gehouden. :D :D
pi_93236376
Ok OK :) lol
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_93242501
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die eventuele vondsten worden natuurlijk geheim gehouden. :D :D
Uiteraard, alle (amateur) archeologen krijgen een bezoekje van de men in pink om hun stilzwijgen te garanderen. Daarnaast staat er in de hoogtes van Tibet een fabriek die dagelijks tonnen aan nep vuistbijlen, speerpunten en andere "prehistorische" voorwerpen fabriceert, welke weer door die men in pink in de grond gestopt worden en aan musea worden verkocht...

Klinkt inderdaad een stuk logischer.. ;)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_93264385
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
...volgens haar nieuwste clip
[ afbeelding ]

Space? of mindfuck?
FOTOSJOP!111
pi_93267134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Class het volgende:

[..]

FOTOSJOP!111
Dan is die wel heel erg goed gefotowinkeld :Y
pi_95127447
Ik denk dat (k)illuminati bestaat
alleen hoe bewijs je het, deZe gasten zijn efficienter dan de amerikaanse regering
pi_95150870
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:37 schreef rumiii het volgende:
Ik denk dat (k)illuminati bestaat
alleen hoe bewijs je het, deZe gasten zijn efficienter dan de amerikaanse regering
De Illuminati bestaat zeker. De vraag is meer waar ze voor staan en wat ze doen. ;) Oh, verwar de Illuminati aub niet met de Vrijmetselarij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 00:23:57 ]
pi_95157391
Of Bankfurt gelijk heeft weet ik niet, maar het is wel heel ignorant om te denken dat de standaard middelbare school geschiedenis klopt. Er zijn sterke aanwijzingen dat ontwikkelde menselijke samenlevingen zeker 50.000 jaar terug gaan en misschien wel 200.000 jaar.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:23:39 #100
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95160439
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Illuminati bestaat zeker. De vraag is meer waar ze voor staan en wat ze doen. ;) Oh, verwar de Illuminati aub niet met de Vrijmetselarij.
het is maar de vraag of Illuminati nog bestaat. het idee en hun streven wel denk ik gezien de gang van zaken. Illuminati zijn iig lang geleden opgerold. daarom weten we zoveel over hun en hun ideeen dmv hun eigen documentatie. of zij daarna zijn doorgezet is maar de vraag. heel interessant is om cecil rhodes te bestuderen. oa. van de "rhodes scholarships" en bill clinton. deze man heeft ideeen van de illuminati (ringen binnen ringen binnen rinigen) overgenomen en hij was zelf een vrijmetselaar met heel veel geld. hij geloofde erin dat de engelsen de meest gegoede en intelligente volk op aarde was. en zag het als moreel juiste streven om heel de wereld te onderwerpen aan de negelsen voor hun eigen bestwil. dit zijn het soort gekken waar we mee te maken hebben. die new world order.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 07-04-2011 18:32:43 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95170780
quote:
Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Illuminati bestaat zeker. De vraag is meer waar ze voor staan en wat ze doen. ;) Oh, verwar de Illuminati aub niet met de Vrijmetselarij.
Deze werken samen, en ik heb niet echt een helder beeld van vrijmetselaars..
Iemand?
pi_95200711
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef rumiii het volgende:

[..]

Deze werken samen, en ik heb niet echt een helder beeld van vrijmetselaars..
Iemand?
De Illuminati is een vertakking van de Vrijmestelarij. ;) Een beetje te vergelijken met een bedrijf dat een moeder bedrijf heeft en later zelfstandig gaat worden, of een kolonie die onafhankelijk word. ;)
pi_95448217
Illuminatie omdraaien en dan .com erachter plaatsen, moet je is kijken op welke site je komt ;)

itanimulli.com
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_95448979
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Dit is een geheime boodschap aan alle geheime leden van de geheime illuminati om haar geheime gezag te erkennen en voorbereidingen te treffen voor de geheime terugkeer van de antichrist en de geheime Nieuwe Wereld Orde.

Dit doet ze in een videoclip omdat je geheime dingen het beste kunt verstoppen in 'plain sight'.

Deze geheime boodschap is onleesbaar. Mocht je dit toch kunnen lezen, weet je teveel en zul je net als TS vanavond bezoek krijgen...

-Annuit C½ptis-
http://en.wikipedia.org/wiki/Annuit_c%C5%93ptis
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 13 april 2011 @ 16:59:57 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95449984
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
Illuminatie omdraaien en dan .com erachter plaatsen, moet je is kijken op welke site je komt ;)

itanimulli.com
Vlgs mij het werk van een grappenmaker. ;)
The truth was in here.
pi_95450127
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij het werk van een grappenmaker. ;)
Jup.
Zo'n doorverbind maniertje.

Wel leuk verzonnen voor de gene die gelijk alles geloven. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_96244486
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_96244927
Die clip van Katy Perrey zag ik laatst langskomen met een vriend van me, die overigens net als ik heel nuchter is, doch bekend met de symbolen die bij conspiracytheories vaak langskomen, maar daar zaten we met z'n tweeen wel even met grote ogen naar te kijken.

Het is die clip dat ze in de ruimte zweeft enzo, geen idee hoe het verder heet.

Uit m'n hoofd weet ik nog te benoemen: hoorns, bokkepoten, driehoeken, ogen, slangenogen, transhumanisme. En nog veel meer dat ik alweer vergeten ben.
pi_96339565
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Gray het volgende:
Die clip van Katy Perrey zag ik laatst langskomen met een vriend van me, die overigens net als ik heel nuchter is, doch bekend met de symbolen die bij conspiracytheories vaak langskomen, maar daar zaten we met z'n tweeen wel even met grote ogen naar te kijken.

Het is die clip dat ze in de ruimte zweeft enzo, geen idee hoe het verder heet.

Uit m'n hoofd weet ik nog te benoemen: hoorns, bokkepoten, driehoeken, ogen, slangenogen, transhumanisme. En nog veel meer dat ik alweer vergeten ben.
zoiets heb ik dus ook soms, als ik eerlijk ben geloof ik er eigenlijk niks van al dat soort theorieën enzo, maar t is toch wel heel raar dat ál die lui allemaal dezelfde symbolen in hun clips enzo hebben. En dan rest natuurlijk de vraag wáarom dat is en dat zou ik dus echt niet weten :?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:48:13 #110
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_96340159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

zoiets heb ik dus ook soms, als ik eerlijk ben geloof ik er eigenlijk niks van al dat soort theorieën enzo, maar t is toch wel heel raar dat ál die lui allemaal dezelfde symbolen in hun clips enzo hebben. En dan rest natuurlijk de vraag wáarom dat is en dat zou ik dus echt niet weten :?
zodat wij er veel aandacht aan besteden, artiesten willen vaak veelbesproken zijn.

clip heet trouwens E.T. Extraterrestrial (fzo)
WOS'ser for life.
pi_96343635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

zodat wij er veel aandacht aan besteden, artiesten willen vaak veelbesproken zijn.

clip heet trouwens E.T. Extraterrestrial (fzo)
ja maar ook bijvoorbeeld jay z die toch al heeel lange tijd superbekend is en t voor t geld ook niet meer hoeft te doen ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:34:44 #112
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_96344495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja maar ook bijvoorbeeld jay z die toch al heeel lange tijd superbekend is en t voor t geld ook niet meer hoeft te doen ?
jonge, geld heb je nooit te veel :P
WOS'ser for life.
pi_96355965
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Gray het volgende:
Die clip van Katy Perrey zag ik laatst langskomen met een vriend van me, die overigens net als ik heel nuchter is, doch bekend met de symbolen die bij conspiracytheories vaak langskomen, maar daar zaten we met z'n tweeen wel even met grote ogen naar te kijken.

Het is die clip dat ze in de ruimte zweeft enzo, geen idee hoe het verder heet.

Uit m'n hoofd weet ik nog te benoemen: hoorns, bokkepoten, driehoeken, ogen, slangenogen, transhumanisme. En nog veel meer dat ik alweer vergeten ben.
Heb hem net bekeken en inderdaad... zit wel heel vol symbolen en subliminale boodschappen.

Wat ik eruit haal is dat dit voorbereiding is op de komende 'aliens' die ons van onze wereldse crisis gaan redden, voor onze spirituele en transhumanistische evolutie gaan zorgen, en ons daarmee naar 'het licht' zullen leiden, onze ogen zullen openen, zoals aan het einde weergegeven wordt bij de kus tussen alien katey perry en de Adam figuur, die die Adam tot leven wekt zoals de adem van God Adam en Eva tot levende wezens maakte, waarna ze richting de zon lopen, het 'licht', vanuit de chaos waar ze zich in bevinden, een soort enorme schroothoop.

Dit is zo openlijk satanisch, ik denk dat dit voor iedereen toch leesbaar moet zijn in termen van symbolen en boodschap, zeker voor hen die een beetje bekend zijn met het hele 'alien invasie' verhaal, spirituele evolutie, en 'order out of chaos'.

Dan heb je al die voorbijflitsende beelden van dieren die zich voortplanten en weet ik veel wat allemaal, vrij basale zaken lijkt me, plus de occulte symbolen, het hele 'ogen openen' thema waar ze ook over zingt, dit is voorbereiding op zaken die binnenkort af zullen spelen.

Ook een hint naar dat deze 'alien' iets bovennatuurlijks is, en helemaal geen ruimtewezen of iets, zit in de tekst. De hint naar 'de duivel' of een engel, wat voor engel? Een gevallen engel. Hij is de 'lucky star', naar wie verwijst dat? Lucifer. Het lied is een ode aan de duivel die onze ogen zal openen waardoor we goden worden, een herhaling van Genesis 3. Dit is de belofte die spoedig gerealiseerd zal worden in de new world order, maar uiteraard een leugen.


You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing

They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u

You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

There is this transcendental, on another level
boy, you're my lucky star
i wanna walk on your wave length
and be there when you vibrate
for you i risk it all
all

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Extraterrestrial

Extraterrestrial

Boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Nog een keer gekeken en nog meer herkend.

Dit is werkelijk zo uber satanisch en duidelijk te herkennen voor iedereen bekend met de mysteries en de bijbel.

Wat je ziet in het begin is een alien die aan het vallen is in de ruimte. Dit is een verwijzing naar de duivel die uit de hemel viel: 18 En Hij zeide tot hen: Ik zag den satan, als een bliksem, uit den hemel vallen.

De alien veranderd vervolgens in Katey Perry en zij zingt dat haar ogen geopend worden. Zoals Eva's ogen geopend worden. Wat ziet ze? Er flitsen beelden voorbij van dieren die elkaar aanvallen en opeten en oorlog. Dit is het gevolg van de zonde. In de bijbel wordt beschreven dat de dieren alleen maar planten en gras aten, pas na de zondeval begonnen ze te doden, er was immers geen dood voor de zonde. Dit wordt in beelden weergegeven. Ook oorlog een gevolg van zonde. In wezen beelden van rebellie.

Vervolgens zie je katey perry die neerdaalt op de aarde, temidden van een grote schroothoop en een soort robot die op de grond ligt, verlamd. In de mysteries, in theosofie bijv. wordt beschreven dat God de mensen als 'automatons' had gemaakt, robots zonder vrije wil, en dat het de slang was die hen van deze staat heeft bevrijd door hen intellect te geven. Dus in de mysteries was de zondeval in werkelijk onze bevrijding van de duivel Yahweh.

In Genesis staat dat God levensadem in de neusgaten van Adam blies, en hij tot een levende ziel werd. Hier is dat dus vervangen door die kus, de man is Adam, en door de kus komt hij tot leven. Daarnaast veegt ze eerst het stof van zijn scherm af, oftewel, de robot was blind, maar dankzij de duivel kan hij nu zien. Tijdens de kus beelden van dieren die zich voortplanten, ik neem aan dat dit te maken heeft met het idee van voortbrengen van leven: de robot was dood, en komt nu tot leven dankzij katey perry, de alien. Hij wordt geboren, ogen gaan open, ontvangt leven.

Bij de kus komt de zon op en de robot is ineens veranderd in een mensenfiguur, Adam. Maar geen normaal mens, eerder een soort lichtgevende godmens. Lijkt op een negroide figuur, maar zilvergekleurd.

Vervolgens beelden van een zonnebril die echter in een plastic bakje zit en daardoor op een doodshoofd lijkt. Katey zet die op, een symbool van onsterfelijkkheid?

Vervolgens wordt door de wind haar kleding weggeblazen, en wat zien we? Bokkepoten! Werd de duivel traditioneel niet altijd als een figuur met bokkenpoten weergegeven? Nu weten we zeker wie Katey Perry hier voorstelt, Satan uit Genesis. Vandaar: infect me with your love, fill me with your poison. Wat voor ding infecteert je met vergif als het je kust? Zou het een slang kunnen zijn?

Adam en Satan geven elkaar de hand en lopen richting het licht. Lucifer heeft het licht gebracht.

Wat Kanye zingt is ook wel interessant, een boel dwingelanderij dat we moeten doen wat hij zegt, want hij heeft ons ontvoerd enz. Ik denk dat hij dezelfde rol speelt als Katey, maar vanuit een ander perspectief. Het kwade aspect van de yin yang zo je wil.

Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven wanneer ik dit zie. Dit is programmering en brainwashing van mensen met de occulte filosofien van de mysteriescholen, satanisme. Dit is echt geen toeval allemaal, en zo overduidelijk, dat het onontkenbaar is in mijn ogen, behalve voor hen die niet willen zien.

En dan als laatste voor hen die bovenstaande kunnen geloven, als je het liedje zelf begint te zingen nodig je persoonlijk de duivel in je leven uit, geeft hem toestemming om je te 'hypnotiseren' en 'magnetiseren'. Dus je opent er spirituele deuren mee, en kan van alles binnenlaten wat je vervolgens het leven zuur maakt. Ook niet onbelangrijk.

Edit nog een toevoeging: de clip opent met beelden van de robot in de schroothoop (dus Adam in de tuin van eden in wezen, vanuit satanische wijze gezien), met een liedje op de achtergrond:

'where in the world could my lover be,
where in this wonderful world, is there someone for me'

De camera zoemt in op de borst van de robot waar een pentagram in vlammen wordt weergegeven. Het pentagram is een symbool voor Venus, of Afrodite, de godin van de liefde. Een andere naam voor Venus is Lucifer.

Dit stukje is dus een verwijzing naar Adam in de tuin van Eden die alleen is, en dat is niet goed volgens God:

18 Ook had de HEERE God gesproken: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegen hem over zij.
19 Want als de HEERE God uit de aarde al het gedierte des velds, en al het gevogelte des hemels gemaakt had, zo bracht Hij die tot Adam, om te zien, hoe hij ze noemen zou; en zo als Adam alle levende ziel noemen zoude, dat zou haar naam zijn.
20 Zo had Adam genoemd de namen van al het vee, en van het gevogelte des hemels, en van al het gedierte des velds; maar voor den mens vond hij geen hulpe, die als tegen hem over ware.

Dat liedje verwijst dus naar Adam die naar een partner verlangt. Dat zou dus Eva worden.

In het begin zien we Kanye West die in een soort ruimteschip wat op het alziend oog door de ruimte vliegt en zingt dat hij een 'filthy mind en filthy ways heeft, etcetera. Beelden van chaos op schermen in het ruimteschip achter hem. Dit is de introductie van de duivel van zichzelf. Hij valt op een gegeven moment ui dit ruiimteschipt in de vorm van een alien die valt. Die verandert op een gegeven moment in Katey Perry, die vlak daarna zingt 'you opened my eyes'. Dus dit is denk ik een verwijzing naar de val van Eva, die vervolgens in een beeld van de duivel verandert. En uiteindelijk op de aarde ook Adam redt van zijn staat als 'automaton'.

Het is genesis op zijn satanisch.

Waarom doet men dit?

Natuurlijk heeft Katey Perry dit niet zelf geschreven. Overigens heeft ze ooit eens op camera toegegeven dat het allemaal niet zo ging in de muziekindustrie, dus toen 'heeft ze haar ziel aan de duivel verkocht'. Dat blijkt.

Wat men doet met dit soort video's is indoctrineren van mensen met filosofie die rebels is tegen de christelijke kijk op zaken. Waarom? Omdat we in een oorlog verwikkeld zijn tussen goed en kwaad, op zijn star wars. Hoe meer mensen misleid kunnen worden om dezelfde leugens te accepteren als in het begin, hoe meer mensen verloren gaan. De strijd gaat om ons. Dat is op het allerdiepste level.

Wat men wil is een hele maatschappij scheppen waarbij het occulte de norm is geworden. Een paganistische utopie. Daarvoor moet satanisme, paganisme dus geaccepteerd worden. Op subliminaal niveau programmeren deze videos ons. Plus leiden ze ons in het aanbidden van demonen, en het uitnodigen van hen. Hierdoor accepteren we makkelijker bepaalde veranderingen en gaan ons er ook zo naar gedragen. Dit is een vorm van magie.

Wellicht denken sommigen als ze dit lezen dat ik krankjorum ben, het zij zo. Ik denk echter dat deze video zo overduidelijk is, dat moet iedereen toch aan het twijfel brengen, in ieder geval ieder denkend mens. Maar goed.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Kannibali op 04-05-2011 23:50:04 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:49:19 #114
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_96379094
Best een interessante clip van Katy Perry. Opvallend ook dat Kanye West hier weer een rolletje in speelt. In een andere clip van hem, "Power", is hij ook al in de weer met NWO symboliek.

Ook wel "toevallig" dat dit soort clips steeds vaker worden gemaakt. Ik denk niet dat je dit (volledig) de artiesten in de schoenen kan schuiven, zij maken immers niet de clips. Veel interessanter is denk ik te weten hoe het zit met de mensen die deze clips maken en regisseren.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_96394094
maar niemand ziet britney?
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:03:50 #116
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_96394550
Heeft niet bijna elke internationale artiest een videoclip waarin je deze symboliek kan terugvinden?
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_96412272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wellicht denken sommigen als ze dit lezen dat ik krankjorum ben, het zij zo. Ik denk echter dat deze video zo overduidelijk is, dat moet iedereen toch aan het twijfel brengen, in ieder geval ieder denkend mens. Maar goed.

Ge-wel-di-ge analyse van de clip . Moest het een paar keer kijken om alles terug te zien maar kan niks anders dan je volledig gelijk geven . En nee je bent niet gek in tegendeel zelfs

Heb je dit echt na een keer zien zo op het forum geplaats ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_96414256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb hem net bekeken en inderdaad... zit wel heel vol symbolen en subliminale boodschappen.

Wat ik eruit haal is dat dit voorbereiding is op de komende 'aliens' die ons van onze wereldse crisis gaan redden, voor onze spirituele en transhumanistische evolutie gaan zorgen, en ons daarmee naar 'het licht' zullen leiden, onze ogen zullen openen, zoals aan het einde weergegeven wordt bij de kus tussen alien katey perry en de Adam figuur, die die Adam tot leven wekt zoals de adem van God Adam en Eva tot levende wezens maakte, waarna ze richting de zon lopen, het 'licht', vanuit de chaos waar ze zich in bevinden, een soort enorme schroothoop.

Dit is zo openlijk satanisch, ik denk dat dit voor iedereen toch leesbaar moet zijn in termen van symbolen en boodschap, zeker voor hen die een beetje bekend zijn met het hele 'alien invasie' verhaal, spirituele evolutie, en 'order out of chaos'.

Dan heb je al die voorbijflitsende beelden van dieren die zich voortplanten en weet ik veel wat allemaal, vrij basale zaken lijkt me, plus de occulte symbolen, het hele 'ogen openen' thema waar ze ook over zingt, dit is voorbereiding op zaken die binnenkort af zullen spelen.

Ook een hint naar dat deze 'alien' iets bovennatuurlijks is, en helemaal geen ruimtewezen of iets, zit in de tekst. De hint naar 'de duivel' of een engel, wat voor engel? Een gevallen engel. Hij is de 'lucky star', naar wie verwijst dat? Lucifer. Het lied is een ode aan de duivel die onze ogen zal openen waardoor we goden worden, een herhaling van Genesis 3. Dit is de belofte die spoedig gerealiseerd zal worden in de new world order, maar uiteraard een leugen.


You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing

They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u

You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

There is this transcendental, on another level
boy, you're my lucky star
i wanna walk on your wave length
and be there when you vibrate
for you i risk it all
all

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Extraterrestrial

Extraterrestrial

Boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Nog een keer gekeken en nog meer herkend.

Dit is werkelijk zo uber satanisch en duidelijk te herkennen voor iedereen bekend met de mysteries en de bijbel.

Wat je ziet in het begin is een alien die aan het vallen is in de ruimte. Dit is een verwijzing naar de duivel die uit de hemel viel: 18 En Hij zeide tot hen: Ik zag den satan, als een bliksem, uit den hemel vallen.

De alien veranderd vervolgens in Katey Perry en zij zingt dat haar ogen geopend worden. Zoals Eva's ogen geopend worden. Wat ziet ze? Er flitsen beelden voorbij van dieren die elkaar aanvallen en opeten en oorlog. Dit is het gevolg van de zonde. In de bijbel wordt beschreven dat de dieren alleen maar planten en gras aten, pas na de zondeval begonnen ze te doden, er was immers geen dood voor de zonde. Dit wordt in beelden weergegeven. Ook oorlog een gevolg van zonde. In wezen beelden van rebellie.

Vervolgens zie je katey perry die neerdaalt op de aarde, temidden van een grote schroothoop en een soort robot die op de grond ligt, verlamd. In de mysteries, in theosofie bijv. wordt beschreven dat God de mensen als 'automatons' had gemaakt, robots zonder vrije wil, en dat het de slang was die hen van deze staat heeft bevrijd door hen intellect te geven. Dus in de mysteries was de zondeval in werkelijk onze bevrijding van de duivel Yahweh.

In Genesis staat dat God levensadem in de neusgaten van Adam blies, en hij tot een levende ziel werd. Hier is dat dus vervangen door die kus, de man is Adam, en door de kus komt hij tot leven. Daarnaast veegt ze eerst het stof van zijn scherm af, oftewel, de robot was blind, maar dankzij de duivel kan hij nu zien. Tijdens de kus beelden van dieren die zich voortplanten, ik neem aan dat dit te maken heeft met het idee van voortbrengen van leven: de robot was dood, en komt nu tot leven dankzij katey perry, de alien. Hij wordt geboren, ogen gaan open, ontvangt leven.

Bij de kus komt de zon op en de robot is ineens veranderd in een mensenfiguur, Adam. Maar geen normaal mens, eerder een soort lichtgevende godmens. Lijkt op een negroide figuur, maar zilvergekleurd.

Vervolgens beelden van een zonnebril die echter in een plastic bakje zit en daardoor op een doodshoofd lijkt. Katey zet die op, een symbool van onsterfelijkkheid?

Vervolgens wordt door de wind haar kleding weggeblazen, en wat zien we? Bokkepoten! Werd de duivel traditioneel niet altijd als een figuur met bokkenpoten weergegeven? Nu weten we zeker wie Katey Perry hier voorstelt, Satan uit Genesis. Vandaar: infect me with your love, fill me with your poison. Wat voor ding infecteert je met vergif als het je kust? Zou het een slang kunnen zijn?

Adam en Satan geven elkaar de hand en lopen richting het licht. Lucifer heeft het licht gebracht.

Wat Kanye zingt is ook wel interessant, een boel dwingelanderij dat we moeten doen wat hij zegt, want hij heeft ons ontvoerd enz. Ik denk dat hij dezelfde rol speelt als Katey, maar vanuit een ander perspectief. Het kwade aspect van de yin yang zo je wil.

Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven wanneer ik dit zie. Dit is programmering en brainwashing van mensen met de occulte filosofien van de mysteriescholen, satanisme. Dit is echt geen toeval allemaal, en zo overduidelijk, dat het onontkenbaar is in mijn ogen, behalve voor hen die niet willen zien.

En dan als laatste voor hen die bovenstaande kunnen geloven, als je het liedje zelf begint te zingen nodig je persoonlijk de duivel in je leven uit, geeft hem toestemming om je te 'hypnotiseren' en 'magnetiseren'. Dus je opent er spirituele deuren mee, en kan van alles binnenlaten wat je vervolgens het leven zuur maakt. Ook niet onbelangrijk.

Edit nog een toevoeging: de clip opent met beelden van de robot in de schroothoop (dus Adam in de tuin van eden in wezen, vanuit satanische wijze gezien), met een liedje op de achtergrond:

'where in the world could my lover be,
where in this wonderful world, is there someone for me'

De camera zoemt in op de borst van de robot waar een pentagram in vlammen wordt weergegeven. Het pentagram is een symbool voor Venus, of Afrodite, de godin van de liefde. Een andere naam voor Venus is Lucifer.

Dit stukje is dus een verwijzing naar Adam in de tuin van Eden die alleen is, en dat is niet goed volgens God:

18 Ook had de HEERE God gesproken: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegen hem over zij.
19 Want als de HEERE God uit de aarde al het gedierte des velds, en al het gevogelte des hemels gemaakt had, zo bracht Hij die tot Adam, om te zien, hoe hij ze noemen zou; en zo als Adam alle levende ziel noemen zoude, dat zou haar naam zijn.
20 Zo had Adam genoemd de namen van al het vee, en van het gevogelte des hemels, en van al het gedierte des velds; maar voor den mens vond hij geen hulpe, die als tegen hem over ware.

Dat liedje verwijst dus naar Adam die naar een partner verlangt. Dat zou dus Eva worden.

In het begin zien we Kanye West die in een soort ruimteschip wat op het alziend oog door de ruimte vliegt en zingt dat hij een 'filthy mind en filthy ways heeft, etcetera. Beelden van chaos op schermen in het ruimteschip achter hem. Dit is de introductie van de duivel van zichzelf. Hij valt op een gegeven moment ui dit ruiimteschipt in de vorm van een alien die valt. Die verandert op een gegeven moment in Katey Perry, die vlak daarna zingt 'you opened my eyes'. Dus dit is denk ik een verwijzing naar de val van Eva, die vervolgens in een beeld van de duivel verandert. En uiteindelijk op de aarde ook Adam redt van zijn staat als 'automaton'.

Het is genesis op zijn satanisch.

Waarom doet men dit?

Natuurlijk heeft Katey Perry dit niet zelf geschreven. Overigens heeft ze ooit eens op camera toegegeven dat het allemaal niet zo ging in de muziekindustrie, dus toen 'heeft ze haar ziel aan de duivel verkocht'. Dat blijkt.

Wat men doet met dit soort video's is indoctrineren van mensen met filosofie die rebels is tegen de christelijke kijk op zaken. Waarom? Omdat we in een oorlog verwikkeld zijn tussen goed en kwaad, op zijn star wars. Hoe meer mensen misleid kunnen worden om dezelfde leugens te accepteren als in het begin, hoe meer mensen verloren gaan. De strijd gaat om ons. Dat is op het allerdiepste level.

Wat men wil is een hele maatschappij scheppen waarbij het occulte de norm is geworden. Een paganistische utopie. Daarvoor moet satanisme, paganisme dus geaccepteerd worden. Op subliminaal niveau programmeren deze videos ons. Plus leiden ze ons in het aanbidden van demonen, en het uitnodigen van hen. Hierdoor accepteren we makkelijker bepaalde veranderingen en gaan ons er ook zo naar gedragen. Dit is een vorm van magie.

Wellicht denken sommigen als ze dit lezen dat ik krankjorum ben, het zij zo. Ik denk echter dat deze video zo overduidelijk is, dat moet iedereen toch aan het twijfel brengen, in ieder geval ieder denkend mens. Maar goed.

Fuck zeg! Bizar. Ik heb het helemaal gelezen en ik zie dit niet als onzin. De heldere manier waarop je de clip ontleedt, zegt mij dat je enorm veel bijbelkennis hebt, die ik overigens helemaal niet heb. Zeer verhelderend.

Overigens wist ik al wel dat veel video clips bol staan van occulte symboliek, maar zelden krijg je zo'n heldere interpretatie te lezen. ^O^

Echter ik zit na het lezen van zoiets altijd met 1 vraag: Wat moet ik er mee? Ik kan alleen constateren, maar verder heb ik altijd het gevoel dat ik er niets mee kan. Het is nu eenmaal zo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:03:00 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96416071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk echter dat deze video zo overduidelijk is, dat moet iedereen toch aan het twijfel brengen, in ieder geval ieder denkend mens. Maar goed.

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96429797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ge-wel-di-ge analyse van de clip . Moest het een paar keer kijken om alles terug te zien maar kan niks anders dan je volledig gelijk geven . En nee je bent niet gek in tegendeel zelfs

Heb je dit echt na een keer zien zo op het forum geplaats ?
Na een paar keer. Ik begon te herkennen wat er gebeurde toen ze die robot kuste en hij in een mens veranderde. Dat gaf me de hint dat er iets gebeurde wat op het genesis verhaal leek. Daarna vielen steeds meer beelden op hun plaats, en ook de tekst begon logisch te worden. Ik heb nog een toevoeging ter bevestiging, aan het einde zingt Kanye het volgende:

I know a bar out in Mars
Where they driving spaceships instead of cars
Cop a Prada spacesuit about the stars
Getting stupid ass straight out the jar
Pockets on Shrek, Rockets on deck
Tell me what's next, alien sex
I'ma disrobe you, than I'mma probe you
See I abducted you, so I tell ya what to do
I tell ya what to do, what to do, what to do

Let op de laatste twee regels: 'I abducted you, so i tell ya what to do, i tell ya what to do, what to do, what to do'.

Dus 'ontvoering' door deze alien leidt ertoe dat je zijn bezit wordt, en dat je je eigen vrije wil kwijt raakt, in plaats daarvan doe je de wil van Kanye de alien.

Dit verwijst naar demonische bezetenheid. 'Ontvoering' is een ander woord voor possessie in deze context.

Ook 'I'ma disrobe you, then I'ma probe you'.

Nu kan dit naar meerdere dingen verwijzen. Inderdaad wordt Katy 'disrobed' aan het einde. Tijdens die regels zien we ook beelden van dieren die het met elkaar doen. Dus 'i'ma probe you' verwijst naar penetratie. Dus ontvoering en sex met deze alien leidt ertoe dat je zijn bezit wordt. Maar wat hij lijkt te beschrijven is eerder verkrachting dan de liefde bedrijven. Het is duidelijk dat Kanye de duivel voorstelt.
pi_96429980
Heb een engelse analyse naar Vigilant Citizen gestuurd, misschien wordt ie wel geplaatst.

Omdat ik er zo trots op ben plaats ik hem hier ook ;) Maar ik geef de glorie aan God, zonder Hem had ik dit ook nooit kunnen snappen. Dus laat het ook dienen dat mensen zich tot God keren.

The music industry is a major instrument in changing society's values, morals, and attitudes. Music has the power to change individuals and society as a whole. Plato already recognized that degenaration in society was linked to degeneration in music. What we listen to, can transform us.

The same goes for images. People watching lots of violence tend to be more violent. What we feed ourselves with, we become.

In today's music industry, occulltism is being presented in many ways: through symbolism and messages. Occult means hidden, occultism is the teaching of hidden things, the mysteries of this world. At the source of all occultism lies satanism. Many satanic values, teachings and philosophies are being presented to us today, and have been presented to us for many years. This first started to happen during the cultural revolutions of the 60's and 70's with the Beatles, Rolling Stones, Jimi Hendrix etc. and has continued until today. Not only has it continued, but aggrevated. What 50 years ago would be outlandish and unacceptable in terms of graphical and lyrical contents, today is considered 'normal'. What used to be pornography, today is called 'advertising'. This is degeneration of society: as the baser elements of life become the prime objects of fixation and gratification, spiritual and emotional decline follows. A climate is being created where the uninformed masses can more easily be led into accepting draconian measures by governments, in order to gain more control over their population and exploit its members. Today we live in a society that is essentially fascist or becoming fascist, especially in the United States, where president Obama has now 'unilaterally decided' to invade a foreign country, without any protest from the people. This is called a dictatorship, as congress and the senate are being left out of decisionmaking. European countries have joined this imperial move, and are therefore just as guilty. Western society is on the verge of collapsing economically, politically, and morally. At the same time, it's being programmed to accept a new society that is essentially satanic in nature, by using Hollywood and the music industry.

For anyone that is not familiar with any of these concepts, my analysis of 'ET' by Katey Perry will probably make things a little clearer. There are many analyses on video's and movies out there, but this one is so obvious, that in my mind any thinking person can't deny the message that is being presented here, and should therefore, by reason of conscience, consider that the statements I've made here could probably be true as well. I don't write this for my own sake, for I myself am already convinced and aware of these things, but for you, who may not be aware of these things. I believe God has given me the light to see and recognize this, and my heart's desire is for people to see as well, in order to not be deceived.

So to the video.

The video is essentiallly the story of Genesis 1 to 3 presented in a satanic way, in the way the mystery schools of Freemasonry, Theosophy and Kabbalism (Jewish Mysticism) presents this story. It's the creation of man, and his fall by the original sin of Adam and Eve. We all know this story: Adam was first created, God said it wasn't good for man to be alone, but when Adam was presented with all the animals, he couldn't find a partner that was fit for him. So God created a woman which would be his helpmate and lover. But disaster struck: Eve ate from the forbidden tree of knowledge of good and evil, her 'eyes opened' and she led Adam to do the same. Ever since, death and misery has reigned, for God does not leave the unguilty unpunished, and had clearly said that they would surely die. Life has been a misery ever since.

Now in the mysteries of the occult, the story is a little different. The bible is essentially turned upside down: Yahweh becomes the devil, and Satan the liberator. This is explained in the following way: Yahweh created 'automatons', using the terminology of HP Blavatsky, a kind of robot that had not true will or intelligence of its own, but was imprisoned by this Yahweh. But then Satan came, and by rebelling against Yahweh, man's eyes opened, in other words, he begot his intellect. This intellect liberated him from his bondage, and therefore Satan is the savior of man. I will quote one of the most important sources in the occult to prove this, Helena Petrovna Blavatsky, a renowned channeler and revered writer. Her writings have influenced people like Adolf Hitler and many important world leaders today, as well as the basic philosophy of the United Nations to create a world of, United Nations, global government.

Like the Masons, H. P. Blavatsky stated how the lightbearer Lucifer brings knowledge, “It is but natural ... to view Satan, the Serpent of Genesis, as the real creator and benefactor, the Father of Spiritual mankind. For it is he who was the 'Harbinger of Light,' bright radiant Lucifer, who opened the eyes of the automaton created by Jehovah” (H. P. Blavatsky, The Secret Doctrine: The Synthesis of Science, Religion, and Philosophy, Vol. II - Anthropogenesis, Theosophical University Press, 1970, “Verbatim with the Original Edition,” 1888, p. 243)

This idea is basically what the video depicts.

The video opens with a camera hovering above a huge dumpster. Then somewhere we see a little humanoid robot lying amidst the rubbish, and we hear a song:

'where in the world could my lover be,
where in this wonderful world, is there someone for me'

This is a reference to the verses where Adam can't find a good helpmate amongst the animals:

18 And the LORD God said, [It is] not good that the man should be alone; I will make him an help meet for him.
19 And out of the ground the LORD God formed every beast of the field, and every fowl of the air; and brought [them] unto Adam to see what he would call them: and whatsoever Adam called every living creature, that [was] the name thereof.
20 And Adam gave names to all cattle, and to the fowl of the air, and to every beast of the field; but for Adam there was not found an help meet for him.
21 And the LORD God caused a deep sleep to fall upon Adam, and he slept:

The verse continues saying that God took a rib out of the flesh of Adam and created the woman; but this is not what happens in the video. The robot is sleeping, and what we will see is how his mate is produced and brought to him.

The camera zooms in on the chest of the robot, and we can vaguely see a pentagram in flames: a pentagram is an ancient symbol for the goddess Venus, or Aphrodite, the goddess of love and fertility. Another name for Venus is Lucifer, because it's the brightest 'star' (planet) in the heavens, and Lucifer means 'bringer of light'. As most people now, Lucifer is also on of the names given to Satan in christian tradition.

So here we have Adam sleeping in the garden of Eden, depicted as an automaton sleeping in a huge dumpster. Not a very nice way to depict Gods initial creation...

Then the images change and turn to the cosmos. We see a spaceship in the form of an eye flying around, and there's a man in it: Kanye West. Kanye Introduces himself in the following way:

I got a dirty mind
I got filthy ways
I'm tryna Bath my Ape in your Milky Way
I'm a legend, I'm irreverent
I be reverand
I be so fa-a-ar up, we don't give a f-f-f-f-ck
Welcome to the danger zone
Step into the fantasy
You are not invited to the otherside of sanity
They calling me an alien
A big headed astronaut
Maybe it's because your boy Yeezy get ass a lot

Well, who may Kanye be? Himself, or is he presenting himself as being someone else? He is not a very decent person to say the least, and 'they' 'call 'him' an alien. Who is this alien?

Next, it seems like Kanye falls out of the spaceship in the form of an alien. He's singing the lyrics. It seems like he keeps on falling through the cosmos. Then, the alien transforms into Katey Perry. She is strangely dressed, and keeps on falling. In some shots, the decoration on her head seems to look like horns. The lyrics during this part are as follows:

You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing
They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u
You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

So the being we are being introduced to is hypnotizing, magnetizing, could he be the devil, or an angel? What kind of angel? The images suggest a falling angel. He's not like 'the others', different DNA. What's the difference? He's from another world, another dimension. It seems like this is therefore not a being that is part of our physical universe, but something else, as the lyrics later say, supernatural. Furthermore, he 'opens eyes', and 'leads into the light'. Which being opens eyes and leads us into the light? When he kisses, he infects with his love, and fills with his (or her) poison. You become a victim, and abducted, by this supernatural, extreterrestrial being.

What kind of beingl would infect you with poison when it 'kisses' you, and make you a victim? Could it possibly be a snake?

The images go along with the song: we see Katey's eyes opened as she sings it. At the end of the Chorus, Katey is transformed: she has the same decoration on her head, but her clothes have turned into angelic like, her skin is no white, her eyes have turned reptilian. The lyrics are:

You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

During the Chorus, we see images flashing of animals attacking and eating each other, as well as war. These things are consequences of sin: in the original biblical natural order of God, the animals ate plants and grass, not each other. Man did not make war. They are explosive images of the power of sin in this world, and go along with the lyrics: the eyes of man have been opened by the extraterrestrial, supernatural being.

Next we see Katey Perry seriously falling down now, and entering into the dumpster, finding our robotman sleeping, waiting for his helpmate and lover. She wipes of the dust of his helmet, which allows him to see, for he was formerly blind. Then she puts her hand on his chest, in the part of the pentagram, and magically the robot comes to life and lifts itself up. Katey kisses the robot, and in the next shot the robot has turned into a man. But it's not a normal man: he looks like a black man, with a silver shiny skin and white hair. He looks like more than just a mere man, something higher, with supernatural power or intellect. Right after she has kissed him, the man seems to take his first breath ever, opens his eyes, and looks up. It's like Katey has transformed the robot into a godman, giving him life and opening his eyes. The idea of breath giving life is described in the bible as follows:

7 And the LORD God formed man [of] the dust of the ground, and breathed into his nostrils the breath of life; and man became a living soul.

We see this repeated in the video, but this time it's Katey that brings the breath of life to the robot.

While she is doing this, the sun is going up. Kanye has another rant, telling us the following:

I know a bar out in Mars
Where they driving spaceships instead of cars
Cop a Prada spacesuit about the stars
Getting stupid ass straight out the jar
Pockets on Shrek, Rockets on deck
Tell me what's next, alien sex
I'ma disrobe you, than I'mma probe you
See I abducted you, so I tell ya what to do
I tell ya what to do, what to do, what to do

Very decent lyrics again, Kanye will 'disrobe' us and then 'probe' us, in other words stick something in us that belongs to him. He has abducted us, so now he tells us what to do. This gives a whole new dimension to the word 'abduction'.

Next we see that Kanye is indeed unrobing Katey, as the wind blows off her dress and her legs are revealed. But they are not normal legs, but animal legs. I suggest, the legs of a lady goat.

The sun rises and Katey and the man (Adam) take each other's hands, and walk towards the sun, towards, the light.

Now, I don't think it's very difficult to recognize the story of Genesis in this video. We are being introduced to the devil, played out by Kanye west. He comes as an extraterrestrial to abduct people, which means: taking possession of them, of their will, being expressed later when he says 'See I abducted you, so I tell ya what to do'. We see that the devil has possessed the future wife of Adam, as the alien transforms into Katey Perry. She sings that the alien has opened her eyes, as the devil has promised in Genesis:

5 For God doth know that in the day ye eat thereof, then your eyes shall be opened, and ye shall be as gods, knowing good and evil.

This transformation happens between the first and second 'strophe'. We see Katy transforming from a more or less normal, (though nothing is normal in this video) though strangely dressed person into an angelic like, radiant, supernatural being. She feels the power of the alien that has abducted her, in other words the power of being possessed by him. She seems to be in extacy and very satisfied of this fact. Just like in the bible, first the woman was deceived by the devil, and then led her husband to be deceived as well. So, just like the devil, she falls down and descends on the earth:

18 And he said unto them, I beheld Satan as lightning fall from heaven.

The transformation of the robot into a human is symbolic of the way the mysteries see the role of satan in genesis: our liberator by giving us intellect. His eyes are opened, just like hers. The devil likes to present himself as an angel of light.

14And no marvel; for Satan himself is transformed into an angel of light.

The secret knowledge of the mysteries and the occult is called 'light'. So Katey and Adam walk towards the sun: now that the eyes of both of them are opened, and they have accepted each others as being lovers, they turn towards the light Adam is saved from his lost state as a dead robot in the dumpster called Eden, has turned into a Godman, and receives the light. Katy's legs reveal that she is like the devil, with cloven hoofs, as the devil is traditionally depicted.

The music industry is a major instrument in changing society's values, morals, and attitudes. Music has the power to change individuals and society as a whole. Plato already recognized that degenaration in society was linked to degeneration in music. What we listen to, can transform us.

The same goes for images. People watching lots of violence tend to be more violent. What we feed ourselves with, we become.

In today's music industry, occulltism is being presented in many ways: through symbolism and messages. Occult means hidden, occultism is the teaching of hidden things, the mysteries of this world. At the source of all occultism lies satanism. Many satanic values, teachings and philosophies are being presented to us today, and have been presented to us for many years. This first started to happen during the cultural revolutions of the 60's and 70's with the Beatles, Rolling Stones, Jimi Hendrix etc. and has continued until today. Not only has it continued, but aggrevated. What 50 years ago would be outlandish and unacceptable in terms of graphical and lyrical contents, today is considered 'normal'. What used to be pornography, today is called 'advertising'. This is degeneration of society: as the baser elements of life become the prime objects of fixation and gratification, spiritual and emotional decline follows. A climate is being created where the uninformed masses can more easily be led into accepting draconian measures by governments, in order to gain more control over their population and exploit its members. Today we live in a society that is essentially fascist or becoming fascist, especially in the United States, where president Obama has now 'unilaterally decided' to invade a foreign country, without any protest from the people. This is called a dictatorship, as congress and the senate are being left out of decisionmaking. European countries have joined this imperial move, and are therefore just as guilty. Western society is on the verge of collapsing economically, politically, and morally. At the same time, it's being programmed to accept a new society that is essentially satanic in nature, by using Hollywood and the music industry.



For anyone that is not familiar with any of these concepts, my analysis of 'ET' by Katey Perry will probably make things a little clearer. There are many analyses on video's and movies out there, but this one is so obvious, that in my mind any thinking person can't deny the message that is being presented here, and should therefore, by reason of conscience, consider that the statements I've made here could probably be true as well. I don't write this for my own sake, for I myself am already convinced and aware of these things, but for you, who may not be aware of these things. I believe God has given me the light to see and recognize this, and my heart's desire is for people to see as well, in order to not be deceived.



So to the video.



The video is essentiallly the story of Genesis 1 to 3 presented in a satanic way, in the way the mystery schools of Freemasonry, Theosophy and Kabbalism (Jewish Mysticism) presents this story. It's the creation of man, and his fall by the original sin of Adam and Eve. We all know this story: Adam was first created, God said it wasn't good for man to be alone, but when Adam was presented with all the animals, he couldn't find a partner that was fit for him. So God created a woman which would be his helpmate and lover. But disaster struck: Eve ate from the forbidden tree of knowledge of good and evil, her 'eyes opened' and she led Adam to do the same. Ever since, death and misery has reigned, for God does not leave the unguilty unpunished, and had clearly said that they would surely die. Life has been a misery ever since.



Now in the mysteries of the occult, the story is a little different. The bible is essentially turned upside down: Yahweh becomes the devil, and Satan the liberator. This is explained in the following way: Yahweh created 'automatons', using the terminology of HP Blavatsky, a kind of robot that had not true will or intelligence of its own, but was imprisoned by this Yahweh. But then Satan came, and by rebelling against Yahweh, man's eyes opened, in other words, he begot his intellect. This intellect liberated him from his bondage, and therefore Satan is the savior of man. I will quote one of the most important sources in the occult to prove this, Helena Petrovna Blavatsky, a renowned channeler and revered writer. Her writings have influenced people like Adolf Hitler and many important world leaders today, as well as the basic philosophy of the United Nations to create a world of, United Nations, global government.





Like the Masons, H. P. Blavatsky stated how the lightbearer Lucifer brings knowledge, “It is but natural ... to view Satan, the Serpent of Genesis, as the real creator and benefactor, the Father of Spiritual mankind. For it is he who was the 'Harbinger of Light,' bright radiant Lucifer, who opened the eyes of the automaton created by Jehovah” (H. P. Blavatsky, The Secret Doctrine: The Synthesis of Science, Religion, and Philosophy, Vol. II - Anthropogenesis, Theosophical University Press, 1970, “Verbatim with the Original Edition,” 1888, p. 243)


This idea is basically what the video depicts.

The video opens with a camera hovering above a huge dumpster. Then somewhere we see a little humanoid robot lying amidst the rubbish, and we hear a song:

'where in the world could my lover be,
where in this wonderful world, is there someone for me'

This is a reference to the verses where Adam can't find a good helpmate amongst the animals:


18 And the LORD God said, [It is] not good that the man should be alone; I will make him an help meet for him.
19 And out of the ground the LORD God formed every beast of the field, and every fowl of the air; and brought [them] unto Adam to see what he would call them: and whatsoever Adam called every liviig creature, that [was] the name thereof.
20 And Adam gave names to all cattle, and to the fowl of the air, and to every beast of the field; but for Adam there was not found an help meet for him.
21 And the LORD God caused a deep sleep to fall upon Adam, and he slept:


The verse continues saying that God took a rib out of the flesh of Adam and created the woman; but this is not what happens in the video. The robot is sleeping, and what we will see is how his mate is produced and brought to him.

The camera zooms in on the chest of the robot, and we can vaguely see a pentagram in flames: a pentagram is an ancient symbol for the goddess Venus, or Aphrodite, the goddess of love and fertility. Another name for Venus is Lucifer, because it's the brightest 'star' (planet) in the heavens, and Lucifer means 'bringer of light'. As most people now, Lucifer is also on of the names given to Satan in christian tradition.

So here we have Adam sleeping in the garden of Eden, depicted as an automaton sleeping in a huge dumpster. Not a very nice way to depict Gods initial creation...

Then the images change and turn to the cosmos. We see a spaceship in the form of an eye flying around, and there's a man in it: Kanye West. Kanye Introduces himself in the following way:

I got a dirty mind
I got filthy ways
I'm tryna Bath my Ape in your Milky Way
I'm a legend, I'm irreverent
I be reverand
I be so fa-a-ar up, we don't give a f-f-f-f-ck
Welcome to the danger zone
Step into the fantasy
You are not invited to the otherside of sanity
They calling me an alien
A big headed astronaut
Maybe it's because your boy Yeezy get ass a lot

Well, who may Kanye be? Himself, or is he presenting himself as being someone else? He is not a very decent person to say the least, and 'they' 'call 'him' an alien. Who is this alien?

Next, it seems like Kanye falls out of the spaceship in the form of an alien. He's singing the lyrics. It seems like he keeps on falling through the cosmos. Then, the alien transforms into Katey Perry. She is strangely dressed, and keeps on falling. In some shots, the decoration on her head seems to look like horns. The lyrics during this part are as follows:

You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing
They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u

You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

So the being we are being introduced to is hypnotizing, magnetizing, could he be the devil, or an angel? What kind of angel? The images suggest a falling angel. He's not like 'the others', different DNA. What's the difference? He's from another world, another dimension. It seems like this is therefore not a being that is part of our physical universe, but something else, as the lyrics later say, supernatural. Furthermore, he 'opens eyes', and 'leads into the light'. Which being opens eyes and leads us into the light? When he kisses, he infects with his love, and fills with his (or her) poison. You become a victim, and abducted, by this supernatural, extreterrestrial being.

What kind of beingl would infect you with poison when it 'kisses' you, and make you a victim? Could it possibly be a snake?

The images go along with the song: we see Katey's eyes opened as she sings it. At the end of the Chorus, Katey is transformed: she has the same decoration on her head, but her clothes have turned into angelic like, her skin is no white, her eyes have turned reptilian. The lyrics are:

You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

During the Chorus, we see images flashing of animals attacking and eating each other, as well as war. These things are consequences of sin: in the original biblical natural order of God, the animals ate plants and grass, not each other. Man did not make war. They are explosive images of the power of sin in this world, and go along with the lyrics: the eyes of man have been opened by the extraterrestrial, supernatural being.

Next we see Katey Perry seriously falling down now, and entering into the dumpster, finding our robotman sleeping, waiting for his helpmate and lover. She wipes of the dust of his helmet, which allows him to see, for he was formerly blind. Then she puts her hand on his chest, in the part of the pentagram, and magically the robot comes to life and lifts itself up. Katey kisses the robot, and in the next shot the robot has turned into a man. But it's not a normal man: he looks like a black man, with a silver shiny skin and white hair. He looks like more than just a mere man, something higher, with supernatural power or intellect. Right after she has kissed him, the man seems to take his first breath ever, opens his eyes, and looks up. It's like Katey has transformed the robot into a godman, giving him life and opening his eyes. The idea of breath giving life is described in the bible as follows:

7 And the LORD God formed man [of] the dust of the ground, and breathed into his nostrils the breath of life; and man became a living soul.

We see this repeated in the video, but this time it's Katey that brings the breath of life to the robot.

While she is doing this, the sun is going up. Kanye has another rent, telling us the following:

I know a bar out in Mars
Where they driving spaceships instead of cars
Cop a Prada spacesuit about the stars
Getting stupid ass straight out the jar
Pockets on Shrek, Rockets on deck
Tell me what's next, alien sex
I'ma disrobe you, than I'mma probe you
See I abducted you, so I tell ya what to do
I tell ya what to do, what to do, what to do

Very decent lyrics again, Kanye will 'disrobe' us and then 'probe' us, in other words stick something in us that belongs to him. He has abducted us, so now he tells us what to do. This gives a whole new dimension to the word 'abduction'.

Next we see Katey picking up something that initally looks like part of a human skull, but then appears to be human sunglasses from the year 2011 (which suggest that the video has a futuristic message as well, and the video describes a symbolical process that will take place in the near future, the spiritual liberation of man by destroying the old world order built on christian values and exchanging it for a new world order based on satanic values and rebellion against God). This seems to allude to the promise of the snake in genesis that Adam and Eve would not die if they would eat from the forbidden fruit. Her eyes are covered by these sunglasses, which later permit her to look into the sun (the light). I don't know what this means. Next, Kanye is indeed unrobing Katey, as the wind blows off her dress and her legs are revealed. But they are not normal legs, but animal legs. I suggest, the legs of a goat.

The sun rises and Katey and the man (Adam) take each other's hands, and walk towards the sun, towards, the light.

Now, I don't think it's very difficult to recognize the story of Genesis in this video. We are being introduced to the devil, played out by Kanye west. He comes as an extraterrestrial to abduct people, which means: taking possession of them, of their will, being expressed later when he says 'See I abducted you, so I tell ya what to do'. We see that the devil has possessed the future wife of Adam, as the alien transforms into Katey Perry. She sings that the alien has opened her eyes, as the devil has promised in Genesis:

5 For God doth know that in the day ye eat thereof, then your eyes shall be opened, and ye shall be as gods, knowing good and evil.

This transformation happens between the first and second 'strophe'. We see Katy transforming from a more or less normal, (though nothing is normal in this video) though strangely dressed person into an angelic like, radiant, supernatural being. She feels the power of the alien that has abducted her, in other words the power of being possessed by him. She seems to be in extacy and very satisfied of this fact. Her reptile eyes give away her new nature as well, as she has accepted the poisonous kiss of the snake and is transformed in his image. Just like in the bible, first the woman was deceived by the devil, and then led her husband to be deceived as well. So, just like the devil, she falls down and descends on the earth:

18 And he said unto them, I beheld Satan as lightning fall from heaven.

The transformation of the robot into a human is symbolic of the way the mysteries see the role of satan in genesis: our liberator by giving us intellect. His eyes are opened, just like hers. The devil likes to present himself as an angel of light.

14And no marvel; for Satan himself is transformed into an angel of light.

The secret knowledge of the mysteries and the occult is called 'light' which is brought by Lucifer, the 'light bearer'. So Katey and Adam walk towards the sun, symbolically embrace the light: now that the eyes of both of them are opened, and they have accepted each others as being lovers, they can turn towards the light. Adam is saved from his lost state as a dead robot in the dumpster called Eden, has turned into a Godman, and receives the light. Katy's legs reveal that she is like the devil, with cloven hoofs, as the devil is traditionally depicted.

There are probably more symbols and messages that I haven't recognized yet, but it seems to me that the overall picture is clear and there can be hardly any doubt what this video is about.

There are many more artists today that give these kind of messages in their video's: Beyonce, Lady Gaga, Rihanna, Jay Z, just to name a few. We should be aware of what we watch and what we feed ourselves with daily. Katy did not produce the script of this video herself, nor do the other artists, therefore there are other people behind them that want to give us certain messages. They aim at redifining our moral concepts, preparing us to accept a new world value system where traditional christian values, prevalent in western society, are no longer adhered to. This happens at all levels of society, starting with young children at school, going all the way through to the workplace. This is a subtle process, taking multiple decades, but the degeneration of society, called 'liberation' by the victims of it, is evident for those who want to see it.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 06-05-2011 13:14:29 ]
pi_96432605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Rick.Gulmans het volgende:
maar niemand ziet britney?
Waar gaat dit over volgens jou?

Ik gok dat ze over een penis zingt, wanneer ze 'it' zegt in 'hold it against me'.

Hey! over there
Please forgive me
If I'm comin' on too strong

Hate to stare (staart naar wie of wat? naar 'hem')
But your winnin' (wint wat? wat voor competitie? aantrekkelijkheid? dansen wellicht, waar ze later over zingt)
And their playin' my favorite song

So come here...
Little closer
Wanna whisper in your ear

Make it clear
Little question
Wanna know just how you feel

CHORUS:

If I said my heart was beating loud (ze is dus opgewonden)
If we could escape the crowd somehow (in welke crowd bevinden ze zich? op de dansvloer. Ik kan dit echter ook interpreteren als de peergroup of sociale groep waar britney en de persoon tegen wie ze zingt deel van uitmaken)
If I said I want your body now (ze wil nu seks)

Would you hold it against me? (dubbelzinnig: 'hold it against me' als in 'gebruik je het tegen me', maar in letterlijke zin dus 'zou je me ermee aanraken, zou je hem tegen me aanhouden).

Cuz' you feel like paradise (hij heeft zin in het paradijs, welk 'paradijs'?)
And I need a Vacation tonight (zij wil een vakantie, een pauze, ze is dus moe van het werken voor iets. Deze zinnen kunnen op twee manieren opgevat worden, conflicterend of dat Britney en de ander naar hetzelfde verlangen.)
So if I said I want your body now (dus wat als ze nu zegt ik wil het NU, in plaats van te wachten op wat? het paradijs?)

Would you hold is against me?

Hey! You might think
That I'm crazy
But you know I'm just your type

I might be
Little hazy
But you just cannot deny

There's a spark
In between us
When we're dancin' on the floor (er is seksuele aantrekkingskracht)

I want more (met hem)
Wanna see it (wat wil ze zien? zijn penis?)
So I'm askin' you tonight

CHORUS:

If I said my heart was beating loud

If we could escape the crowd somehow
If I said I want your body now

Would you hold it against me?

Cuz' you feel like paradise
And I need a vacation tonight
So if I said I want your body now

Would you hold it against me?

Spoken:
(If I said I want your body, would you hold it against me?)

(Yeah)
(Uh-Huh)
(Oh!)

Gimme something good (geef me wat lekkers)
Don't wanna wait (waarop, huwelijk? aangezien ze een bruidsjurk aanheeft)
I want it now! (ze wil nu seks)

(Na-Na-Now)

Pop it like a hood (to pop it = penetratie)
And show me how you work it out (laat me zien wat je ervan kunt)

Alright

If I said my heart was beating loud
If I said I want your body now

Would you hold it against me?

CHROUS:
If I said my heart was beating loud
If we could escape the crowd somehow
If I said I want your body now

Would you hold it against me?

Cuz' you feel like paradise
And I need a vacation tonight
So if I said I want your body now

Would you hold it against me?

De clip lijkt te hinten op niet te wachten met seks. Meisjes programmeren om hun lusten achterna te lopen in plaats van in kuisheid te leven, zich te bewaren tot hun huwelijk. De jurk die bespoten wordt met allerlei kleuren verf zou deze boodschap moeten geven. Eerst is Britney in maagdelijk witte bruidsjurk, maar na de struggle tussen de twee britneys (conflicterende waarden) wordt deze bevuild met allerlei kleuren van de regenboog. De regenboog is ook een symbool voor homoseksualiteit, wellicht heeft dat ook iets ermee te maken aaangezien dat ook hevig gepropageerd wordt in muziekvideo's.

Voor het seculiere westen wellicht niet zo belangrijk, voor conservatief Amerika ligt dat iets anders.

Ik zie hier geen occultisme in maar wel social engineering, neerhalen van moraal en normen en waarden. De muziek zelf is ook sterk seksistisch, erg rythmisch, 'neukmuziek', zou ik het noemen.

Volgens Vigilant Citizen gaat dit over ritueel misbruik.

http://vigilantcitizen.co(...)-hold-it-against-me/

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 06-05-2011 14:29:41 ]
pi_96433444
dubbel :')

[ Bericht 89% gewijzigd door Silverdigger2 op 06-05-2011 14:25:12 (dubbel) ]
pi_96433483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

heb vooral naar de clip gekeken,
maar zag het volgende

komeet/metoer
wereld online
nikon camera (made in japan)
duivelposes
geurtje radiance
ze wordt sterker
ze blijven kijken
maar kom langs en dichterbij
bruidsjurk (wie gaat er trouwen met wie)
ze wilt de body van william
dan kan ze op vakantie naar het paradijs
blinde mensen dansen om haar heen want die zi(j)(e)n niks
gevecht in het midden,
kwade wint
witte reine verliest en wordt verpest
komt terug, blinde dansen en het witte valt
zwarte dansen door
dubbele oog in 1 oog doet zijn oog open
vuur en zwart danst door en het wordt gevierd
pi_96433489
dubbel
pi_96439583

2012

Interessante scene aan het einde met die brandblussers. Doet me denken aan de scene in de film Blade.

Blade is een interessant karakter: hij heeft een menselijke en vampiernatuur in 1, een strijder voor het goede, enzovoorts. Een soort vampier-Jezus. Bloed wat uit oa zijn handen getapt werd terwijl hij in een crucifix vorm staat. Er waren meer interessante zaken in die film die hierop wezen, die ik helaas vergeten ben. Iets met zijn moeder ook.

Wellicht is die scene eringebracht om een subliminale link daarmee te leggen en 2012. De komende nepmessias zal zich rond die tijd introduceren?

quote:
A Christ figure is a literary technique that authors use to draw allusions between their characters and the biblical Jesus Christ. More loosely, the Christ Figure is a spiritual or prophetic character who parallels Jesus, or other spiritual or prophetic figures.

In general, a character should display more than one correspondence with the story of Jesus Christ as depicted in the Bible. For instance, the character might display one or more of the following traits: performance of miracles, manifestation of divine qualities, healing others, display loving kindness and forgiveness, fight for justice, being guided by the spirit of the character's father, death and resurrection. Christ figures are often martyrs, sacrificing themselves for causes larger than themselves.

In postmodern literature, the resurrection theme is often abandoned, leaving us with the image of a martyr sacrificing himself for a greater good. It is common to see Christ figures displayed in a manner suggestive of crucifixion as well.

The superhero vampire hunter Blade has been as a Christ figure in that both he and Jesus are shown as an androgynous mix of two natures (one human, one supernatural), and both use their supernatural side to the benefit of humanity. Alskkuo, in the second film in the Blade series, Blade (played by Wesley Snipes) is symbolically crucified while being experimented upon by vampires, and is later "resurrected", after being revived in a pool of blood.
Het is leuk om films te herzien na een beetje film te hebben leren kijken. Dezelfde messiaanse, apocalyptische en futuristische thema's komen vaak terug. Hetzelfde verhaal wordt vaak verteld.
pi_96581430
Klasse, die review van Katy Perry.

Inderdaad precies zoals je zegt: ''aliens'' en occultisme. De fase na terrorisme, economische crisis en aardbevingen.
pi_96678250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fuck zeg! Bizar. Ik heb het helemaal gelezen en ik zie dit niet als onzin. De heldere manier waarop je de clip ontleedt, zegt mij dat je enorm veel bijbelkennis hebt, die ik overigens helemaal niet heb. Zeer verhelderend.

Overigens wist ik al wel dat veel video clips bol staan van occulte symboliek, maar zelden krijg je zo'n heldere interpretatie te lezen. ^O^

Echter ik zit na het lezen van zoiets altijd met 1 vraag: Wat moet ik er mee? Ik kan alleen constateren, maar verder heb ik altijd het gevoel dat ik er niets mee kan. Het is nu eenmaal zo.
Heb de tijd genomen om over je reactie na te denken, de vraag die je jezelf stelt is geen slechte. Wat moet je hiermee.

Je zegt dat ik veel bijbelkennis heb, die jij niet hebt, en die mij in staat gesteld heeft die clip te ontleden, in tegenstelling tot jouzelf.

Dus ik als christen die de bijbel bestudeert heeft bepaalde kennis en vaardigheden die mij in staat stellen dingen te doorzien, die mensen die die bijbel niet bestuderen, niet hebben. Dat maakt mij niet beter dan een ander, dat maakt de bijbel bestuderenswaardig.

De vraag waarom ik meer bijbelkennis heb is niet zo moeilijk: ik bestudeer hem omdat ik geloof dat het een door God geinspireerde bundel van geschriften is, die mij informeert over de natuur van God, Zijn karakter, de oorsprong van het universum, mijzelf en de mensen en andere schepsels om mij heen, de antwoorden op essentiele levensvragen, de antwoorden op wat er na de dood gebeurt, waarom dood en leed er uberhaupt is, en hoe hiermee om te gaan. De bijbel informeert mij dat het leven niet op hoeft te houden bij de dood, en dat God zelf hiervoor een stokje voor gestoken heeft: Jezus Christus is voor mijn zonden, die mij veroordelen tot de dood, gestorven, en ik ben bevrijd! Halleluja! Ik heb het eeuwige leven, het paradijs wacht mij, het leed en onrecht in dit leven is een tijdelijk en helaas noodzakelijk kwaad.

De vraag waarom de mensen achter deze videoclip evenveel of wellicht nog meer bijbelkennis hebben, is niet zo eenduidig te beantwoorden.

Waarom valt men doorgaans in dit soort video's juist de christelijke, bijbelse kijk op zaken aan?

Waarom wordt de duivel steeds verheerlijkt en verkondigt men op subliminale manier dezelfde boodschappen als hij? (rebellie tegen autoriteit en anarchie, zelfverhoging en trots, promiscuiteit, perversie, geweld, haat, middelengebruik, materialisme, enzovoorts).

Waarom worden andere religies nooit aangevallen? Je ziet nooit iets tegen buddha, of krishna, of mohammed, het is altijd anti-bijbels en anti-jezus christus.

Niet alleen de muziek industrie, maar ook een groot deel van de truth movement doet. De bijbel is altijd de klos. Waarom steekt men zoveel tijd en moeite in het propageren van anti-bijbelse boodschappen?

Omdat de bijbel kwaadaardig is en men probeert ons met iets beters in aanraking te bengen? Er aan te wennen zodat we ook zo gaan leven?

Indien ja, waarom dan op zo'n sneaky manier? Waarom door middel van symbolen en verborgen boodschappen? Waarom liegt Katy Perry dan zelf over de inspiratie achter het lied? Waarom geeft ze geen openheid van zaken?

http://v.youku.com/v_show/id_XMjAxODM1Njg4.html

Dient het goede verborgen te worden omdat het het daglicht niet kan verdragen? Dat lijkt mij niet logisch.

'Liegen' is 1 van de zaken waartegen de bijbel zich uitspreekt. Zou het kunnen dat de bijbel zich tegen nog meer dingen uitspreekt, die gepraktiseerd worden door de mensen die hierbij betrokken zijn?

Diefstal? Moord? Promiscuiteit? Uitbuiting?

En dat men dus wel moet verbergen wat men wil overdragen, omdat mensen dit anders niet zouden accepteren?

Een boom herkent men aan zijn vruchten. Een goede boom brengt goede vruchten voort, en een kwade boom brengt kwade bomen voort. Zo herken je ook een goede geest in een mens, en een kwaadaardige geest.

Het propageren van anti-bijbelse moraal en boodschappen gebeurt op elk niveau in de maatschappij, muziek, entertainment, politiek. Men wil een satanische wereld scheppen.

Nu is de bijbel er heel duidelijk over, dat dit aan het einde der tijden zal gebeuren.

1 En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.
2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.
3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden,
4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods;
5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze.

1 Dezen tweeden zendbrief, geliefden, schrijf ik nu aan u, in welke beide ik door vermaning uw oprecht gemoed opwekke;
2 Opdat gij gedachtig zijt aan de woorden, die van de heilige profeten te voren gesproken zijn, en aan ons gebod, die des Heeren en Zaligmakers apostelen zijn;
3 Dit eerst wetende, dat in het laatste der dagen spotters komen zullen, die naar hun eigen begeerlijkheden zullen wandelen,
4 En zeggen: Waar is de belofte Zijner toekomst? want van dien dag, dat de vaders ontslapen zijn, blijven alle dingen alzo gelijk van het begin der schepping.
5 Want willens is dit hun onbekend, dat door het woord Gods de hemelen van over lang geweest zijn, en de aarde uit het water en in het water bestaande;
6 Door welke de wereld, die toen was, met het water van den zondvloed bedekt zijnde, vergaan is.
7 Maar de hemelen, die nu zijn, en de aarde, zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, en worden ten vure bewaard tegen den dag des oordeels, en der verderving der goddeloze mensen.

Met name het boek openbaringen verklaart duidelijk dat aan het einde der tijden het Satan zal zijn die de overmacht in de wereld heeft.

We zien die profeties in wezen voor onze neus in vervulling gaan.

Het doorzien van wat men geheim wil houden, de waarheid dus, maakt je vrij van je onbegrip en onwetendheid. De religie van het occultisme werkt altijd met een elite die werkelijk weet wat er gaande is, en het gepeupel dat in onwetendheid gehouden wordt. Kennis van de bijbel bewapent je met een visie die door deze geniepigheid heenkijkt. Die niet voor de gek gehouden wordt. De bijbel is geinspireerd door de geest der waarheid, en ieder die hem leest ontvangt die geest. Dit geeft je een voorsprong op de krachten die erop uit zijn om je te misleiden, te verleiden, en te gronde te richten. Want dat is wat men probeert te doen, om meer controle op je uit te kunnen oefenen, op een temporeel niveau. Uiteindelijk graaf je hiermee je eigen graf.

De bijbel kan je hier dus echter vrij van maken. Geen andere religie, geen ander heilig boek, had je dezelfde mogelijkheid kunnen geven. Geen enkel ander geschrift is in staat te onderscheiden wat men aan het doen is op dit moment. Dat maakt de bijbel uniek.

Dus kennis van deze zaken kan je doen geloven in de kracht en de inspiratie achter de bijbel. Opdat ieder die ziet kan geloven, en ieder die gelooft verlost kan worden van een anders onvermijdelijk oordeel. Door het accepteren van Christus als messias, en een leven in zijn voetsporen leren te leven, gehoorzamend aan God. Dat is de uiteindelijke zin.
pi_96686413
Nog eentje van Rihanna dan:
pi_96691496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb hem net bekeken en inderdaad... zit wel heel vol symbolen en subliminale boodschappen.

Wat ik eruit haal is dat dit voorbereiding is op de komende 'aliens' die ons van onze wereldse crisis gaan redden, voor onze spirituele en transhumanistische evolutie gaan zorgen, en ons daarmee naar 'het licht' zullen leiden, onze ogen zullen openen, zoals aan het einde weergegeven wordt bij de kus tussen alien katey perry en de Adam figuur, die die Adam tot leven wekt zoals de adem van God Adam en Eva tot levende wezens maakte, waarna ze richting de zon lopen, het 'licht', vanuit de chaos waar ze zich in bevinden, een soort enorme schroothoop.

Dit is zo openlijk satanisch, ik denk dat dit voor iedereen toch leesbaar moet zijn in termen van symbolen en boodschap, zeker voor hen die een beetje bekend zijn met het hele 'alien invasie' verhaal, spirituele evolutie, en 'order out of chaos'.

Dan heb je al die voorbijflitsende beelden van dieren die zich voortplanten en weet ik veel wat allemaal, vrij basale zaken lijkt me, plus de occulte symbolen, het hele 'ogen openen' thema waar ze ook over zingt, dit is voorbereiding op zaken die binnenkort af zullen spelen.

Ook een hint naar dat deze 'alien' iets bovennatuurlijks is, en helemaal geen ruimtewezen of iets, zit in de tekst. De hint naar 'de duivel' of een engel, wat voor engel? Een gevallen engel. Hij is de 'lucky star', naar wie verwijst dat? Lucifer. Het lied is een ode aan de duivel die onze ogen zal openen waardoor we goden worden, een herhaling van Genesis 3. Dit is de belofte die spoedig gerealiseerd zal worden in de new world order, maar uiteraard een leugen.


You're so hypnotising
could u be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like going floating, leave my body glowing

They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they dont understand u

You're from a whole other/another world
a different dimention
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

You're so super sonic
wanna feel your powers, stumb me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and im ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

There is this transcendental, on another level
boy, you're my lucky star
i wanna walk on your wave length
and be there when you vibrate
for you i risk it all
all

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Extraterrestrial

Extraterrestrial

Boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Nog een keer gekeken en nog meer herkend.

Dit is werkelijk zo uber satanisch en duidelijk te herkennen voor iedereen bekend met de mysteries en de bijbel.

Wat je ziet in het begin is een alien die aan het vallen is in de ruimte. Dit is een verwijzing naar de duivel die uit de hemel viel: 18 En Hij zeide tot hen: Ik zag den satan, als een bliksem, uit den hemel vallen.

De alien veranderd vervolgens in Katey Perry en zij zingt dat haar ogen geopend worden. Zoals Eva's ogen geopend worden. Wat ziet ze? Er flitsen beelden voorbij van dieren die elkaar aanvallen en opeten en oorlog. Dit is het gevolg van de zonde. In de bijbel wordt beschreven dat de dieren alleen maar planten en gras aten, pas na de zondeval begonnen ze te doden, er was immers geen dood voor de zonde. Dit wordt in beelden weergegeven. Ook oorlog een gevolg van zonde. In wezen beelden van rebellie.

Vervolgens zie je katey perry die neerdaalt op de aarde, temidden van een grote schroothoop en een soort robot die op de grond ligt, verlamd. In de mysteries, in theosofie bijv. wordt beschreven dat God de mensen als 'automatons' had gemaakt, robots zonder vrije wil, en dat het de slang was die hen van deze staat heeft bevrijd door hen intellect te geven. Dus in de mysteries was de zondeval in werkelijk onze bevrijding van de duivel Yahweh.

In Genesis staat dat God levensadem in de neusgaten van Adam blies, en hij tot een levende ziel werd. Hier is dat dus vervangen door die kus, de man is Adam, en door de kus komt hij tot leven. Daarnaast veegt ze eerst het stof van zijn scherm af, oftewel, de robot was blind, maar dankzij de duivel kan hij nu zien. Tijdens de kus beelden van dieren die zich voortplanten, ik neem aan dat dit te maken heeft met het idee van voortbrengen van leven: de robot was dood, en komt nu tot leven dankzij katey perry, de alien. Hij wordt geboren, ogen gaan open, ontvangt leven.

Bij de kus komt de zon op en de robot is ineens veranderd in een mensenfiguur, Adam. Maar geen normaal mens, eerder een soort lichtgevende godmens. Lijkt op een negroide figuur, maar zilvergekleurd.

Vervolgens beelden van een zonnebril die echter in een plastic bakje zit en daardoor op een doodshoofd lijkt. Katey zet die op, een symbool van onsterfelijkkheid?

Vervolgens wordt door de wind haar kleding weggeblazen, en wat zien we? Bokkepoten! Werd de duivel traditioneel niet altijd als een figuur met bokkenpoten weergegeven? Nu weten we zeker wie Katey Perry hier voorstelt, Satan uit Genesis. Vandaar: infect me with your love, fill me with your poison. Wat voor ding infecteert je met vergif als het je kust? Zou het een slang kunnen zijn?

Adam en Satan geven elkaar de hand en lopen richting het licht. Lucifer heeft het licht gebracht.

Wat Kanye zingt is ook wel interessant, een boel dwingelanderij dat we moeten doen wat hij zegt, want hij heeft ons ontvoerd enz. Ik denk dat hij dezelfde rol speelt als Katey, maar vanuit een ander perspectief. Het kwade aspect van de yin yang zo je wil.

Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven wanneer ik dit zie. Dit is programmering en brainwashing van mensen met de occulte filosofien van de mysteriescholen, satanisme. Dit is echt geen toeval allemaal, en zo overduidelijk, dat het onontkenbaar is in mijn ogen, behalve voor hen die niet willen zien.

En dan als laatste voor hen die bovenstaande kunnen geloven, als je het liedje zelf begint te zingen nodig je persoonlijk de duivel in je leven uit, geeft hem toestemming om je te 'hypnotiseren' en 'magnetiseren'. Dus je opent er spirituele deuren mee, en kan van alles binnenlaten wat je vervolgens het leven zuur maakt. Ook niet onbelangrijk.

Edit nog een toevoeging: de clip opent met beelden van de robot in de schroothoop (dus Adam in de tuin van eden in wezen, vanuit satanische wijze gezien), met een liedje op de achtergrond:

'where in the world could my lover be,
where in this wonderful world, is there someone for me'

De camera zoemt in op de borst van de robot waar een pentagram in vlammen wordt weergegeven. Het pentagram is een symbool voor Venus, of Afrodite, de godin van de liefde. Een andere naam voor Venus is Lucifer.

Dit stukje is dus een verwijzing naar Adam in de tuin van Eden die alleen is, en dat is niet goed volgens God:

18 Ook had de HEERE God gesproken: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegen hem over zij.
19 Want als de HEERE God uit de aarde al het gedierte des velds, en al het gevogelte des hemels gemaakt had, zo bracht Hij die tot Adam, om te zien, hoe hij ze noemen zou; en zo als Adam alle levende ziel noemen zoude, dat zou haar naam zijn.
20 Zo had Adam genoemd de namen van al het vee, en van het gevogelte des hemels, en van al het gedierte des velds; maar voor den mens vond hij geen hulpe, die als tegen hem over ware.

Dat liedje verwijst dus naar Adam die naar een partner verlangt. Dat zou dus Eva worden.

In het begin zien we Kanye West die in een soort ruimteschip wat op het alziend oog door de ruimte vliegt en zingt dat hij een 'filthy mind en filthy ways heeft, etcetera. Beelden van chaos op schermen in het ruimteschip achter hem. Dit is de introductie van de duivel van zichzelf. Hij valt op een gegeven moment ui dit ruiimteschipt in de vorm van een alien die valt. Die verandert op een gegeven moment in Katey Perry, die vlak daarna zingt 'you opened my eyes'. Dus dit is denk ik een verwijzing naar de val van Eva, die vervolgens in een beeld van de duivel verandert. En uiteindelijk op de aarde ook Adam redt van zijn staat als 'automaton'.

Het is genesis op zijn satanisch.

Waarom doet men dit?

Natuurlijk heeft Katey Perry dit niet zelf geschreven. Overigens heeft ze ooit eens op camera toegegeven dat het allemaal niet zo ging in de muziekindustrie, dus toen 'heeft ze haar ziel aan de duivel verkocht'. Dat blijkt.

Wat men doet met dit soort video's is indoctrineren van mensen met filosofie die rebels is tegen de christelijke kijk op zaken. Waarom? Omdat we in een oorlog verwikkeld zijn tussen goed en kwaad, op zijn star wars. Hoe meer mensen misleid kunnen worden om dezelfde leugens te accepteren als in het begin, hoe meer mensen verloren gaan. De strijd gaat om ons. Dat is op het allerdiepste level.

Wat men wil is een hele maatschappij scheppen waarbij het occulte de norm is geworden. Een paganistische utopie. Daarvoor moet satanisme, paganisme dus geaccepteerd worden. Op subliminaal niveau programmeren deze videos ons. Plus leiden ze ons in het aanbidden van demonen, en het uitnodigen van hen. Hierdoor accepteren we makkelijker bepaalde veranderingen en gaan ons er ook zo naar gedragen. Dit is een vorm van magie.

Wellicht denken sommigen als ze dit lezen dat ik krankjorum ben, het zij zo. Ik denk echter dat deze video zo overduidelijk is, dat moet iedereen toch aan het twijfel brengen, in ieder geval ieder denkend mens. Maar goed.

Ik dacht al dat men er hier wel iets mee kon. :)

Bizar hoeveel symboliek in die clip is verwerkt, he? Ik bedoel, ik geloof niet in het bovennatuurlijke, maar de symboliek herken ik meestal wel. Deze clip zette mij en m'n maat wel ff zo van: WTF?!

Bedankt dat je de moeite hebt genomen zo'n uitgebreide analyse te maken. Uiteraard had ik er andere interpretaties aan gegeven (dan doel ik op de reden waarom voor occulte symboliek is gekozen, dus andere beweegredenen), maar weet wel zeker dat je er meer symboliek uit zou halen dan ik. Een aantal zaken die je noemde zijn mij niet eens opgevallen, of wist ik niet van (bijv: venus = lucifer?). Dus je hebt mij ook weer wat geleerd. :)

Nogmaals bedankt!
pi_96692321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik dacht al dat men er hier wel iets mee kon. :)

Bizar hoeveel symboliek in die clip is verwerkt, he? Ik bedoel, ik geloof niet in het bovennatuurlijke, maar de symboliek herken ik meestal wel. Deze clip zette mij en m'n maat wel ff zo van: WTF?!

Bedankt dat je de moeite hebt genomen zo'n uitgebreide analyse te maken. Uiteraard had ik er andere interpretaties aan gegeven (dan doel ik op de reden waarom voor occulte symboliek is gekozen, dus andere beweegredenen), maar weet wel zeker dat je er meer symboliek uit zou halen dan ik. Een aantal zaken die je noemde zijn mij niet eens opgevallen, of wist ik niet van (bijv: venus = lucifer?). Dus je hebt mij ook weer wat geleerd. :)

Nogmaals bedankt!
Geen dank, beleef er zelf ook 'plezier' aan, maar eigenlijk is het zorgwekkend want je weet dat mensen slachtoffer gaan worden van dit soort dingen, op subtiele manieren. Inderdaad bizar veel. En zo openlijk, dat is wat me vooral versteld doet staan, dat het steeds verder gaat en steeds duidelijker wordt. En ik denk dat ik nog een heleboel symbolen niet herkend heb, subliminale boodschappen.

Daarbij is dit aan kinderen gericht. Als je het interview met Katy Perry bekijkt, zie je duidelijk dat ze zich als een meid van 16 uitdrukt, een voorbeeld voor wat, 12 jarigen? en het over 'boys' heeft. Maar Katy zou normaal gesprokken met mannen omgaan, niet met jongens. Dus dit is erop gericht om de jeugd te indoctrineren.
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 14:06:24 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_96748664
Is die lied al eens besproken hier? Vind het nogal luguber.

"..and my name was Elisa Day"
pi_96838393
En deze dan:


Op het einde verzameld al het oorlogsmaterieel zich in een piramide.



Lyrics:
To the right, to the left
We will fight to the death
To the edge of the earth
It's a brave new world, it's a brave new world

A warning to the prophet, the liar, the honest
This is war
Oh, to the leader, the pariah, the victim, the messiah
This is war


It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight
To fight, to fight, to fight

I do believe in the light
Raise your hands up to the sky
The fight is done, the war is won
Lift your hands toward the sun

Toward the sun
(It's the moment of truth and the moment to lie)
(The moment to live and the moment to die)

Toward the sun
(It's the moment of truth and the moment to lie)
(The moment to live and the moment to die)
Toward the sun
(The moment to fight, the moment to fight)
(To fight, to fight, to fight)
The war is won

Of 'Closer to the Edge':

met quotes van jongeren:

- Everyone is just going crazy these days, its like the end of the world
- some people believe in God, I believe in music
some people pray, I turn up the radio
- music makes the world go around, if it wasnt around I wouldnt be around
music is EVERYTHING to me, thats all I can say

Wel opvallend dat al dat soort artiesten/video clips van VEVO vandaan komen (Kanye West, Rihanna, etc.)

[ Bericht 12% gewijzigd door DeuceFour op 15-05-2011 15:02:28 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 14:57:41 #134
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_96838934
nog niet alles gelezen, maar okey

dat laatste filmpje, volgens mij is die foto zo gek omdat hij eigenlijk van boven is gemaakt...en niet van voren.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_97224415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef Gray het volgende:

Bizar hoeveel symboliek in die clip is verwerkt, he? Ik bedoel, ik geloof niet in het bovennatuurlijke, maar de symboliek herken ik meestal wel. Deze clip zette mij en m'n maat wel ff zo van: WTF?!

Dan moet je deze analyse en symboliek ook eens bekijken:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef GoudIsEcht het volgende:
Nog eentje van Rihanna dan:
Valt wel het een en ander op af te dingen hier en daar, maar hij heeft er toch minstens een sluitend verhaal van weten te maken.
pi_97225436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ali, jouw reactie was me helemaal ontgaan! Excuses!

Duidelijk verhaal. Ik ben uit interesse weleens aan de bijbel begonnen, maar ben vrij snel weer afgehaakt. Het kon me niet bekoren...

Jij bestudeert hem omdat jij gelooft dat het een door God geïnspireerde bundel is. Je had dus al een 'gevoel' bij God, wat het voor jou wellicht meteen een boeiend boek maakte. Tenminste, dat maak ik uit je verhaal op. Ik heb dat gevoel dus niet en daar zit hem dan waarschijnlijk de crux.

Het trekt mij echter allemaal wel. Die mystiek en symboliek achter die clips is buitengewoon fascinerend en soms zelfs gewoonweg bizar, maar ik kan er dus niets mee omdat ik geen connectie met, zoals gelovigen het noemen, God heb. Ik kijk er nu naar, denk er eens over na, en ga weer door met de gebeurtenissen van alle dag.

Feit is wel dat het mij ook opvalt dat het allemaal erg gericht is tegen het Christendom en dat op zo'n manier dat als je er een klein beetje kennis van hebt, het gewoon moet opvallen. Het gebeurt allemaal zo open.
pi_97226018
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zuiver christelijk geloof gebruikt geen symbolen. Dat oog komt ujt Egypte, staat op dezelfde website.
Maar in de bijbelse profetieën worden weer te pas en te onpas symbolen gebruikt. Hoe zit dat dan?
-
  maandag 23 mei 2011 @ 23:42:38 #139
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97230860

Ik vond dit nummer erg goed klinken toen ik het voor het eerst hoorde, maar vraag me ook af of er een bepaalde mogelijke Illuminati betekenis achter de symboliek zit, omdat die symboliek mij heel erg opviel toen ik die videoclip zag. Ik denk zelf dat het vooral naar hallucinogene ervaringen verwijst bij drugsgebruik, maar misschien zit er meer achter.

Eigen analyse:

Op een gegeven moment zie je Trent Reznor voor een machine zitten met elektrische pulsen, dit zou kunnen verwijzen naar mind control. Je ziet hem ook in een bepaalde houding in het water zitten, zou dat kunnen verwijzen naar de doop in het Christendom (maar dan omgekeerd door het donkere? Iemand een idee?) Er is overduidelijk een gebroken obelisk te zien, verschillende keren, dit staat erg bekend in het occultisme, een obelisk. Hoge hoeden, wat ook een occulte betekenis zou hebben volgens sommigen. Hij maakt verschillende bewegingen naar beneden op het einde van de clip, zou dat kunnen verwijzen naar zijn ondergang zonder de drugs?
Ik kan alleen losse delen en losse symbolen eruit halen, maar een samenhangend geheel kan ik er moeilijk van maken.

Ik vind het zelf een hele mooie clip trouwens, hele mooie muziek en mooie beelden.

Ik merk dat er erg overwicht is in dit topic aan Illuminati muziek, ik heb dan ook drie nummers die juist anti-duivels/anti-illuminati zijn.



De tweede song vind ik persoonlijk veel beter, alleen komen de anti-Illuminati elementen daarin minder sterk terug....
Hed P.E. (Higher Education Planet Earth) is dan ook de enige Metalband die ik ken die echt heel duidelijk samenzweringstheorieën in hun muziek terug laten komen, waarbij ik me afvraag of ze geen risico's beginnen te lopen hierdoor, omdat het duidelijk geen pro-duivelse/pro-illuminati muziek is, op de harde klanken na, hoewel die harde klanken denk ik meer bedoeld zijn om tegen die samenzweringstheorieën te provoceren, wat vrij uniek is, omdat het meestal juist voor het tegenovergestelde dient. Het zou ook kunnen dat ze hierdoor proberen een grotere doelgroep te bereiken.....


Ook weer heel duidelijke anti-Illuminati muziek.

[ Bericht 6% gewijzigd door MetalIsAwesome op 24-05-2011 00:07:01 ]
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_97242999
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Maar in de bijbelse profetieën worden weer te pas en te onpas symbolen gebruikt. Hoe zit dat dan?
Ik bedoel natuurlijk in religieuze settingen, diensten, niet in de geschriften.

4 Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
5 Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten;
6 En doe barmhartigheid aan duizenden dergenen, die Mij liefhebben, en Mijn geboden onderhouden.

De symbolen in de mysteries dienen ter communicatie waarbij alleen de ingewijden de ware betekenis kennen, de rest niet. In het christelijk geloof is hier geen sprake van. Bij Rooms Katholicisme dan weer wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ali_Kannibali op 24-05-2011 12:42:20 ]
pi_97243123
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ali, jouw reactie was me helemaal ontgaan! Excuses!
Maakt niet uit.

quote:
Duidelijk verhaal. Ik ben uit interesse weleens aan de bijbel begonnen, maar ben vrij snel weer afgehaakt. Het kon me niet bekoren...

Jij bestudeert hem omdat jij gelooft dat het een door God geïnspireerde bundel is. Je had dus al een 'gevoel' bij God, wat het voor jou wellicht meteen een boeiend boek maakte. Tenminste, dat maak ik uit je verhaal op. Ik heb dat gevoel dus niet en daar zit hem dan waarschijnlijk de crux.
Hmm, het bestuderen van de wereld en een uitleg krijgen van wat de bijbel hier over te zeggen heeft, overtuigde me van de inspiratie van de bijbel. Dat bracht me ook tot geloof. Ik denk dat iedereen tot dit punt kan komen, maar dat kan jaren duren.

quote:
Het trekt mij echter allemaal wel. Die mystiek en symboliek achter die clips is buitengewoon fascinerend en soms zelfs gewoonweg bizar, maar ik kan er dus niets mee omdat ik geen connectie met, zoals gelovigen het noemen, God heb. Ik kijk er nu naar, denk er eens over na, en ga weer door met de gebeurtenissen van alle dag.

Feit is wel dat het mij ook opvalt dat het allemaal erg gericht is tegen het Christendom en dat op zo'n manier dat als je er een klein beetje kennis van hebt, het gewoon moet opvallen. Het gebeurt allemaal zo open.
Ja, je kan het eigenlijk niet negeren. Ik kon dat in ieder geval niet, het niet zomaar naast me leggen. Ik moest weten hoe de vork in de steel zit. Te fascinerend om de schouders bij op te halen.
pi_100593233
Ik zag laatst ook weer een videoclip op tv voorbijkomen waar de symbolen weer meer dan oververtegenwoordigd waren.. Vind het toch heel raar/apart dat er zoveel verschillende artiesten zijn die die symbolen erdoorheen gooien :?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100791508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Hoe meer mensen misleid kunnen worden om dezelfde leugens te accepteren als in het begin, hoe meer mensen verloren gaan. De strijd gaat om ons. Dat is op het allerdiepste level.
Hoe meer per persoon, of hoe meer in aantal personen? Welk begin? En op wat voor manier verloren?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:08:59 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100792706
Had iemand deze al geplaatst: MTV Awards + Illuminati

Iets teveel toeval allemaal of kan iemand dit weer baggetaliseren tot onschuldig :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:36:39 #145
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100818509
kick!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100819067
Kicken is vragen om notes.

Niet doen dus.
  zondag 12 februari 2012 @ 08:31:00 #147
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_107883739
Toch even omhoog vanwege wéér een dode illuminati-puppet on a string.

Artikel uit 2011, maar interview vond al plaats in begin 2010, en duidelijk te zien hoe ze de grip die de hogere hand op haar heeft probeert te verzwakken door liefde:
quote:
Whitney Houston: Beware of Dark, Occult Celebrities

Whitney Houston and her management team recently released an electronic press kit interview to the internet to accompany the European segment of her “Nothing But Love” tour, and she had the opportunity to address some topics she wanted to speak about within a controlled interview environment.

When Whitney was asked what the success of her new album meant to her she stated: “It means they want to hear someone sing [laugh].”

She emphasized people want to hear and feel love, and she nervously spoke out against the strange and dark-spirited stage and video performances of currently popular musicians, such as Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z, Beyonce, Kanye West, Pink, Kylie Minogue, Dr. Dre, U2 and Eminem which seem to include numerous references to the Illuminati cult, New World Order, Devil-worshipping, Freemasons, occult rituals, torture, mind control, martial law, mutilation and pornography.

“They want to hear um, ah, someone who, um, from all the years I have been in the business, which is now going on 30 years, um, sing love to them, um, not so much, um, strip for them, take their clothes off for them, or, you know, do soft porn for them,” she said.

Her statements are a less specific berating than ones from other musicians in the past, such as Tupac Shakur, Tiffany Evans, Ol’ Dirty Bastard, Prodigy and Kurt Cobain; however, Whitney has to beware of lawsuits and her safety.


Wie zal de volgende zijn?

Ik vraag me tevens af voor welke wetswijziging, teneinde onze vrijheid om zeep te helpen, dit weer een afleidingsmanoeuvre is.

[ Bericht 1% gewijzigd door beestjuh op 12-02-2012 08:49:33 ]
power to the people
pi_107886532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
Is die lied al eens besproken hier? Vind het nogal luguber.

"..and my name was Elisa Day"
Wat is daar raar aan?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 12 februari 2012 @ 16:47:55 #149
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_107896635
quote:
9s.gif Op zondag 12 februari 2012 08:31 schreef beestjuh het volgende:
Toch even omhoog vanwege wéér een dode illuminati-puppet on a string.

Artikel uit 2011, maar interview vond al plaats in begin 2010, en duidelijk te zien hoe ze de grip die de hogere hand op haar heeft probeert te verzwakken door liefde:

[..]


Wie zal de volgende zijn?

Ik vraag me tevens af voor welke wetswijziging, teneinde onze vrijheid om zeep te helpen, dit weer een afleidingsmanoeuvre is.
Allemaal toeval, die dode celebrities die niet mee wilde doen aan de rituelen en spelletjes :)
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  zondag 12 februari 2012 @ 20:38:32 #150
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107905273
Toen Carey ging scheiden van Mottola, ging het bergafwaarts met haar carriere.

Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107918602
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door sientelo op 13-02-2012 01:08:41 ]
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_107919066
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef sientelo het volgende:
edit
Hey... tyfustroll... ben jij er ook nog? 8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 01:30:32 ]
pi_107919159
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_107919212
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hey... tyfustroll... ben jij er ook nog? 8-)
ik ben geen troll
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_107919239
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:47 schreef sientelo het volgende:

[..]

ik ben geen troll
oh, okay.. sorry dan. :)
pi_107919252
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

oh, okay.. sorry dan. :)
Oke dank je :)
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
  maandag 13 februari 2012 @ 08:35:25 #157
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107920562
Gek filmpje. Hierin zeg Micheal ook dat Mottola de duivel is. Na ongeveer 7 min.
Maar dat met zijn huid, vele vragen zich natuurlijk wel af: had hij echt een huidziekte.
Er wordt ook kort gesproken over de degrees van freemasons.
Deze komt ook uit de 'black community'.


Hier zie je Mottola op Amerikaanse tv:

Ik vind het wat ironisch, hij is hier in een black community.
Ik bedoel van een huidziekte krijg je toch geen stijl haar?
Waarom stijlt hij zijn haar? Kweet niet hoor.

RIP Whitney Houston.
Vond dit haar mooiste nummer
quote:
"Greatest Love Of All"

I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be
Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone to fulfill my needs
A lonely place to be
So I learned to depend on me

[Chorus:]
I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all
Inside of me
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all

I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be

[Chorus]

And if by chance, that special place
That you've been dreaming of
Leads you to a lonely place
Find your strength in love
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107922154
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef heartz het volgende:

Gek filmpje. Hierin zeg Micheal ook dat Mottola de duivel is.
Ik heb Carey niet zo gevolgd, maar ik denk dat Mottola haar handlers was. Dat is vaak een partner, vader, oom, of iemand anders die 'dichtbij' staat.

Als er veel drank-drugs issues zijn dan zijn ze meestal stout; volgen ze teveel hun eigen wil, en moeten ze weer in rehab.

Als je een tijd weinig van iemand hoort is er of rehab bezig, of is hij of zij teveel een eigen ding aan het doen...
  maandag 13 februari 2012 @ 10:15:15 #159
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107922254
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:11 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik heb Carey niet zo gevolgd, maar ik denk dat Mottola haar handlers was. Dat is vaak een partner, vader, oom, of iemand anders die 'dichtbij' staat.

Als er veel drank-drugs issues zijn dan zijn ze meestal stout; volgen ze teveel hun eigen wil, en moeten ze weer in rehab.

Als je een tijd weinig van iemand hoort is er of rehab bezig, of is hij of zij teveel een eigen ding aan het doen...
Als je dat eerste filmpje hebt gezien, hoor je dat Micheal zegt dat Mariah bij hem kwam uithuilen omdat hij (Tommy) een beetje paranoia zou zijn. Hij zou haar telefoontjes afluisteren en haar laten achtervolgen, waar eerder ook al geruchten van waren. Verder zegt hij dat Tommy de duivel is.
Dat zie je ook in dat andere fimpje van Micheal.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107925083
Het was trouwens weer op een 11 (11-02-2012).

Overigens had Madonna krap een week ervoor nog een groot ritueel gedaan:

http://vigilantcitizen.co(...)-the-music-industry/
pi_107925176
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:15 schreef heartz het volgende:

[..]

Als je dat eerste filmpje hebt gezien, hoor je dat Micheal zegt dat Mariah bij hem kwam uithuilen omdat hij (Tommy) een beetje paranoia zou zijn. Hij zou haar telefoontjes afluisteren en haar laten achtervolgen, waar eerder ook al geruchten van waren. Verder zegt hij dat Tommy de duivel is.
Dat zie je ook in dat andere fimpje van Micheal.
Een handler, net als Bobby Brown bij Whithney.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:11:12 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107925256
Gelukkig dan maar dat Mariah al weer geruime tijd een gelukkig gezinnetje vormt met man en twee kinderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107925277
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig dan maar dat Mariah al weer geruime tijd een gelukkig gezinnetje vormt met man en twee kinderen.
Ze is helemaal niet gelukkig, ze schijnt die kinderen niet eens te mogen.
pi_107925436
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig dan maar dat Mariah al weer geruime tijd een gelukkig gezinnetje vormt met man en twee kinderen.
Een tijd terug was ze nog een keer doorgeflipt in een of andere show. Ik volg haar verder niet zo.

Wie weet gaat het nu beter met haar, ze is in elk geval niet zo vaak meer in de picture, dus missschien(?) heeft ze inderdaad voor zichzelf gekozen, of probeert ze dat...
  maandag 13 februari 2012 @ 12:19:38 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107925543
quote:
4s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef HyperViper het volgende:

Ze is helemaal niet gelukkig, ze schijnt die kinderen niet eens te mogen.
Eigenlijk wilde ze ze niet, zijn ze haar opgedrongen. Het duivelsgebroed. Rosemary's baby is er heilig bij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107925800
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ze ze niet, zijn ze haar opgedrongen.
Dat is wat ik ook begreep inderdaad. Het schijnt ook al een tijdje niet zo lekker te gaan met haar herstel... Verder dan de Mac schijnen die kinderen ook niet te komen.. Het klinkt misschien hard maar die kinderen zijn beter af zonder Mariah...
  maandag 13 februari 2012 @ 12:35:33 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107926021
Mac?
KFC nog altijd, natuurlijk. En daarna een schijf meloen als toetje.
Het blijven wel twee kleine negertjes. Nou ja, driekwartnegertjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107926102
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:35 schreef Copycat het volgende:
Het blijven wel twee kleine negertjes. Nou ja, driekwartnegertjes.
Zou dat haar probleem zijn met die kinderen? Ik vind het maar een raar verhaal.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:45:49 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107926314
Dat ze niet in de gaten had dat manlief Nick Cannon een neger is en ze nu zwaar teleurgesteld is in de huidskleur van haar kinderen, Monroe en Morroco?

Die namen alleen al geven die allesverzengende kinderhaat trouwens wel duidelijk aan.
Ik ga mijn kinderen later Mansfield en Tunesia noemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107926493
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef Copycat het volgende:
Dat ze niet in de gaten had dat manlief Nick Cannon een neger is en ze nu zwaar teleurgesteld is in de huidskleur van haar kinderen, Monroe en Morroco?
Nja ik denk dat ze juist niet donker genoeg zijn.
quote:
Die namen alleen al geven die allesverzengende kinderhaat trouwens wel duidelijk aan.
Ik ga mijn kinderen later Mansfield en Tunesia noemen.
Mijn kinderen mogen later hun eigen naam kiezen. Tot hun 18e zullen ze dus gewoon een nummertje zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick Cannon. _O_
pi_108039289
Het blijft in elk geval goed tekeer gaan in de music industry.

Toen Whithey overleed waren er ook de grammy's.

Nikki Minaj is een van de meest gedresseerde muziekbarbies van dit moment, en kijk hoe zij er bij liep:

http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1536&bih=718

Moet ze de nieuwe Whitney worden? Iets anders..?
pi_108184348
Een paar interessante dingen die ik vond op het internet na het zien van dit topic, wat me opviel is dat er veel over "TBMC" (Trauma based mind control) ofwel "Monarch Programming" ging.

Analyse van een illuministische video clip van Britney Spears, lang maar dan weet je wel gelijk waarom ze toen haar hoofd kaal scheerde *O* :
http://vigilantcitizen.co(...)-hold-it-against-me/

Beeld van Britney Spears als haar alter ego, gecreerd door TBMC boven komt? en jack sparrows alter ego jonny depp? 8)7 (06:40 ftw moment):

Wat is TBMC? Wat beter dan uitleg van een hersteld slachtoffer. Dit is echt te ziekelijk :( . FUBAR
(7 delen):
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')