abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92440205
Een vriendin van mij had het daar vanavond over, en ik heb een paar filmpjes erover gezien op youtube.

Normaal ben ik namelijk eigenlijk écht totaal niet van de "samenzweringstheorieën", maar zoals bijvoorbeeld dat met Rihanna (laatste filmpje) waarom zouden ze de moeite nemen om die foto zo te bewerken... dat vind ik dan weer beetje apart. Verder hoorde ik ook dat vrijwel alle onderzoekers hiernaar zijn vermist of zelfmoord hebben gepleegd, weet iemand daar iets van?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92440237
En ik vroeg me eignelijk af hoe jullie er hier verder tegenaankijken. En nog belangrijker of er al iets is wat heeft aangetoond dat dit onzin is :P ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_92440340
Eentje is ook niet genoeg hea.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_92440422
Gozer, dit is bullshit.
pi_92440547
http://itanimulli.com

Kijk en shit bricks.
pi_92440597
Ja sorry maar daar reageerde niemand :p alleen heeft iemand linkje dan ofzo? Met "tegenbewijs" zeg maar
pi_92440613
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef RoW_0 het volgende:

Kijk en shit bricks.
wat heeft die site ermee te maken :@?
pi_92441315
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef RoW_0 het volgende:

Kijk en shit bricks.
itanimulli
illuminati

Kusjes.
pi_92444884
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

itanimulli
illuminati

Kusjes.
HUH dus als je dat omdraait komt je op de site van de amerikaanse veiligheidsdienst :o whatthefuck
  maandag 7 februari 2011 @ 04:01:32 #10
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92446280
Dit hoort in BNW.

Illuminati zijn een idee van complotters.

Zij zouden de leiding in de wereld hebben.
Iedereen op een hoge positie is een van hen.
Dat weten ze doordat diegene anders nooit op die hoge positie zou kunnen komen.
Hierdoor kunnen ze dus over alle belangrijke politici en andere leiders zeggen dat het illuminati zijn.
Aangezien alle mensen op hoge posities dus volgens hen illuminati zijn hebben zij de macht in handen.
Omdat zij de macht in handen hebben kan je alleen op een hoge positie komen als je een van hun bent.

Etc Etc.

Oftewel een cirkelredenatie.
Het concept illuminati is dus een geloof.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92446343
Ik ben tot de conclusie gekomen. Dat ik het niet geloof :')
pi_92446351
Al vind ik dat filmpje van rihanna in de OP nog steeds heel raar, dat ze om 1 of andere vage reden die foto van haar heb veranderd
pi_92446391
En ik vind het raar dat zoooooveel bekende artiesten dezelfde gebaren maken zoals die driehoek, en dat dat oog de hele tijd overal weer terugkomt net als de pyramide en zon schaakvloer achtig iets :')
pi_92446398
net als dat handgebaar waarbij je je middelvinger en je ring vinger plat houdt alleen de buitenste 2 vingers omhoogsteekt zeg maar.. zelfs de paus doet dat :o
pi_92446407
Ik geloof in de Triforce
Eastside, Westside, Genocide
pi_92446412
Creepy :P
pi_92456151
http://www.itanimulli.com leidt naar de NSA national security agency van de VS :S
pi_92456913
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
http://www.itanimulli.com leidt naar de NSA national security agency van de VS :S
Webpage not available?

Anyway, iedereen kan websites maken die ergens naar doorsturen :')
pi_92457411
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef gamezz het volgende:

[..]

Webpage not available?

Anyway, iedereen kan websites maken die ergens naar doorsturen :')
Misschien hebben ze bij de NSA wel gevoel voor humor.
The view from nowhere.
pi_92464510
:')
  maandag 7 februari 2011 @ 17:29:06 #21
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92466651
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 04:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net als dat handgebaar waarbij je je middelvinger en je ring vinger plat houdt alleen de buitenste 2 vingers omhoogsteekt zeg maar.. zelfs de paus doet dat :o
Dat is een vrij natuurlijk gebaar. Het is gemakkelijk te maken dus tal van groepen hebben een dergelijk gebaar als symbool. De Grijze wolven uit Turkije, studentenverenigingen, satanisten, jeugdbendes, Chicago Bulls fans etc etc.
Wil niet zeggen dat het op een grote hoop gegooid kan worden. Let dus goed op bij dergelijke handgev=baren of ze wel identiek zijn. Positie duim maakt heel veel uit bv. Complotters doen alsof het allemaal hetzelfde is en allemaal bij hun complot hoort.
Overigens maken mensen meestal dergelijke gebaren zonder symbolische bijbedoelingen. Als een popster naar de fans gebaart is het over het algemeen toch echt een soort euforie gebaar. Het kan ook een overwinningsgebaar zijn.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  maandag 7 februari 2011 @ 17:39:21 #22
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92467009
In de Christelijke symboliek heb je overigens ook een oog (alziende oog van God) al dan niet in een driehoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_of_Providence
Een aanzienlijk deel van de vermeende illuminati symbolen is dus in feite vanuit Christelijk motief.
Het oog en de piramide op het 1 dollar biljet is daar een voorbeeld van.
pi_92467260
Subject: RE: ITANIMULLI.COM just some questions i have

From: John Fenley (Add as Preferred Sender)

Date: Sun, Dec 20, 2009 1:33 am
To:

I decided to forward the domain Itanimulli.com domain to the NSA as a joke... kind of like a rickroll + shock site. I registered the website years ago precisely because it does spell Illuminati backwards, but didn't really do anything with it for a long time. When I had the idea to forward the domain to the NSA I couldn't pass it up, and couldn't stop laughing...

I don't believe that the Illuminati actually exists, and only one black helicopter has ever buzzed my house (that's a whole other story). I'm not sure what the New World Order Plan is, but if you have more information, I'll gladly tell you what I think of it.

I am not an employee of the NSA or DARPA, though I have participated in several DARPA contests including the 2 Grand Challenges, the Urban Challenge and the recent Network Challenge.

Thanks for your interest,
John Fenley
pi_92471292
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef ZureMelk het volgende:
In de Christelijke symboliek heb je overigens ook een oog (alziende oog van God) al dan niet in een driehoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_of_Providence
Een aanzienlijk deel van de vermeende illuminati symbolen is dus in feite vanuit Christelijk motief.
Het oog en de piramide op het 1 dollar biljet is daar een voorbeeld van.
Zuiver christelijk geloof gebruikt geen symbolen. Dat oog komt ujt Egypte, staat op dezelfde website.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:37:22 #25
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92478834
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zuiver christelijk geloof gebruikt geen symbolen. Dat oog komt ujt Egypte, staat op dezelfde website.
Zuivere geloven zijn heel eng. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')