abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2011 @ 02:04:03 #176
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94225328
Jij bent goed in foto's........ga met die motor onderdelen maar een vergelijken met de werkelijke motoren die in dat vliegtuig behoorde te zitten.

slechte zin...:) ik goa sloapen :)

P.S. APU =Auxilary Power Unit (zit in de staart....die kleine uitlaat zie je meestal wel)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:54:50 #177
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94257131
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
I.

Er zijn imho geen echte slachtoffers gevallen. Zelfs geen gewonden.
daar ben ik het absoluut mee oneens.
pi_94257852
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daar ben ik het absoluut mee oneens.
Dat kan, maar een onderbouwing zou leuk zijn. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 21:04:52 ]
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 22:38:12 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94265407
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat kan, maar een onderbouwing zou leuk zijn. :)
Hebben ze wel veel werk gedaan. Ik ben 2 weken terug in New York geweest voor de 3e keer en dus ook voor de 3e keer op Ground Zero. Ik ben deze keer ook in het kerkje geweest waar de reddingswerkers konden rusten,en in museum opgericht ter nagedachtenis van de gebeurtenissen en de slachtoffers. Daar is ondermeer een ruimte waar foto's hangen van alle slachtoffers. In de kerk zijn ook allerlei foto's, etc etc.

Nogal een operatie zeg, om dat daar neer te hangen. Die mensen op die foto's kunnen zich nooit meer laten zien want stel dat iemand ze herkend. Overigens hebben die mensen ook familie, die moeten ook voor altijd hun mond houden. Nogal een risico'tje.

Maar nee, jij weet dat er geen enkel slachtoffer is gevallen. Je bent niet goed bij je hoofd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94266507
Het KRO-programma "De Reunie" van zondag 13 maart ging over de HAVO2 klas van Ingeborg Lariby in 1973.

http://reunie.kro.nl/seizoenen/13/afleveringen/13-03-2011/

Een belangrijk gedeelte van dit programma, namelijk het interview met haar ouders in Malaga en het vertonen van de FAKE Hezarkhani-video voor de ogen van haar toenmalige klasgenoten staat nu ook op Youtube:

Toch is dit een bizarre situatie: je laat haar vrienden/vriendinnen uit die tijd een video zien die
aantoonbaar 100% nep is,
om daarmee aan te tonen dat hun vriendin uit die tijd op die manier omgekomen moet zijn...
Als je daar wat langer over na gaat denken, dan is dat toch eigenlijk te bizar voor woorden?!

Er is zoveel materiaal te vinden over die beruchte Hezarkhani-video dat aantoont dat deze footage puur bedrog is!
Hier zijn weer enkele voorbeelden van deze analyses:

Je zou haast de neiging gaan krijgen om mensen uit haar klas te gaan benaderen om hen op dit soort 9/11 gerelateerde fraudes te gaan wijzen en hen proberen uit te leggen dat er met 11 September veel meer aan de hand is dan slechts het officiele verhaal in de media...

[ Bericht 4% gewijzigd door Culto op 18-03-2011 11:44:32 (foto's toegevoegd) ]
pi_94274789
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hebben ze wel veel werk gedaan. Ik ben 2 weken terug in New York geweest voor de 3e keer en dus ook voor de 3e keer op Ground Zero. Ik ben deze keer ook in het kerkje geweest waar de reddingswerkers konden rusten,en in museum opgericht ter nagedachtenis van de gebeurtenissen en de slachtoffers. Daar is ondermeer een ruimte waar foto's hangen van alle slachtoffers. In de kerk zijn ook allerlei foto's, etc etc.

Nogal een operatie zeg, om dat daar neer te hangen. Die mensen op die foto's kunnen zich nooit meer laten zien want stel dat iemand ze herkend. Overigens hebben die mensen ook familie, die moeten ook voor altijd hun mond houden. Nogal een risico'tje.

Maar nee, jij weet dat er geen enkel slachtoffer is gevallen. Je bent niet goed bij je hoofd.
Ah natuurlijk... het is ook zo fucking veel werk om een paar foto's op te hangen, die overigens 1 op 1 met de foto's van de memorial sites overeenkomen. Daar heb je 10 jaar voor nodig...

En nee... ik ben misschien wel niet goed bij mijn hoofd :')

Dat jij nu voor de derde keer in NY bent geweest... whohooo... dat is echt een argument. Ben jij er ook kort na de "aanslagen" geweest... ik wel.. maar wat maakt het verschil eigenlijk? Als je voet binnen een van de fake memorial sites hebt gezet, dan ben je toch meteen overtuigd? .. zo simpel ligt het toch. Zeker bij de VW Golf generatie... denk zelf niet meer na, laat je leiden door wat het nieuws je brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2011 01:17:39 ]
pi_94275160
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef Culto het volgende:
Het KRO-programma "De Reunie" van zondag 13 maart ging over de HAVO2 klas van Ingeborg Lariby in 1973.

http://reunie.kro.nl/seizoenen/13/afleveringen/13-03-2011/

Een belangrijk gedeelte van dit programma, namelijk het interview met haar ouders in Malaga en het vertonen van de FAKE Hezarkhani-video voor de ogen van haar toenmalige klasgenoten staat nu ook op Youtube:

Toch is dit een bizarre situatie: je laat haar vrienden/vriendinnen uit die tijd een video zien die
aantoonbaar 100% nep is,
om daarmee aan te tonen dat hun vriendin uit die tijd op die manier omgekomen moet zijn...
Als je daar wat langer over na gaat denken, dan is dat toch eigenlijk te bizar voor woorden?!

Er is zoveel materiaal te vinden over die beruchte Hezarkhani-video dat aantoont dat deze footage puur bedrog is!
Hier zijn weer enkele voorbeelden van deze analyses:

Je zou haast de neiging gaan krijgen om mensen uit haar klas te gaan benaderen om hen op dit soort 9/11 gerelateerde fraudes te gaan wijzen en hen proberen uit te leggen dat er met 11 September veel meer aan de hand is dan slechts het officiele verhaal in de media...
Culto... je bent niet goed bij je hoofd ;)
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 08:42:04 #183
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94278565
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah natuurlijk... het is ook zo fucking veel werk om een paar foto's op te hangen, die overigens 1 op 1 met de foto's van de memorial sites overeenkomen. Daar heb je 10 jaar voor nodig...

En nee... ik ben misschien wel niet goed bij mijn hoofd :')

Dat jij nu voor de derde keer in NY bent geweest... whohooo... dat is echt een argument. Ben jij er ook kort na de "aanslagen" geweest... ik wel.. maar wat maakt het verschil eigenlijk? Als je voet binnen een van de fake memorial sites hebt gezet, dan ben je toch meteen overtuigd? .. zo simpel ligt het toch. Zeker bij de VW Golf generatie... denk zelf niet meer na, laat je leiden door wat het nieuws je brengt.

Je praat veel, maar je zegt niks. Het gaat er om dat ze die foto's wel moeten hebben, en dat daar tig mensen binnen zijn elke dag, en dat elk van die mensen een foto kan zien hangen en denkt "hey, maar das Henk, die heb ik eergisteren nog gezien op die en die verjaardag! Hoezo hangt hij dan hier".

Dat snapte je wel, je snapte heus wel dat het niet ging om het letterlijk ophangen van die foto's op een muur. Zoveel mensen die nep zijn volgens jou, of niet echt slachtoffer zijn, en geen enkele kennis, buurman, familielid, schoonfamilielid, collega die dan naar voren komt van 'ja maar hij of zij leeft nog en is helemaal niet dood. 3000 slachtoffers x alle mensen die elk van die slachtoffers kende, en die moeten allemaal hun mond houden, lijkt me een nogal omvangrijke operatie.

Zeker als het alternatief is om gewoon vliegtuigen in die torens te jagen en gewoon te laten gebeuren wat er gebeurd. Dan hoef je verder niet zo moeilijk te doen met slachtoffers te verzinnen en brokstukken te planten en foto's te faken en video's te faken en mensen hun mond laten houden en risico te lopen iemand zn muil open trekt en zo.

Nee de VW Golf generatie, dat is een argument. Maar blijf vooral met zand gooien :') Maak jij je nou maar niet zo druk over waar ik me door laat leiden, maak je alsjeblieft druk om waar je jezelf door laat leiden, want daar schort wel het een en ander aan. Ja, toen ben ik er ook geweest inderdaad. Het punt was niet dat dat een argument was in de zin van 'ik weet het beter dan jij', maar in de zin van dat het onderwerp me uitermate interesseert en ik daarom regelmatig terug ga.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94281022
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Culto... je bent niet goed bij je hoofd ;)
:)
Inderdaad, zodra je de moeite gaat nemen om je af en toe eens goed af te vragen wat je via de massa-media (ook de Nederlandse) over onderwerpen zoals 9/11 geacht wordt te geloven, dan wordt dat al heel snel als "afwijkend gedrag" beschouwd.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je je gaat bezighouden met de feiten over 9/11.

Ben je gek! Wat je verteld wordt door je tv, je krant en je neocon weeklblad ( ;) ), daar gaat het om!
Vooral niet te veel zelf gaan nadenken...
pi_94281809
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zeker als het alternatief is om gewoon vliegtuigen in die torens te jagen en gewoon te laten gebeuren wat er gebeurd.

Dat is exact het punt waar het om draait:

Er is niet gebeurd wat er volgens het officiele 9/11-scenario gebeurd zou zijn!

quote:
maar in de zin van dat het onderwerp me uitermate interesseert
Hardstikke goed dat je je interesseert voor het onderwerp 9/11.

Het zou echt heel goed zijn als er ook eens wat meer Nederlanders zich zouden gaan verdiepen in de hele struktuur van deze psy-op.
Zeker dit jaar: het is dit jaar 10 jaar geleden. Na 10 jaar mogen de dingen die op 9/11 gebeurd zijn toch wel eens bij hun naam genoemd worden?

9/11 was een simulatie van een terroristische aanslag.
Het enige konkrete wat er die dag gebeurd is, is de geplande sloop van het volledige WTC-complex.
De rest van het verhaal (de vluchten, de kapingen, de slachtoffers in het Pentagon en in de Towers) is in de massa-media gesimuleerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Culto op 18-03-2011 10:50:46 (typo) ]
pi_94290706
Zoals reeds vermeld, in het KRO-programma "De Reunie" over Ingeborg Lariby werd de fake-video van Hezarkhani getoond vol in het gezicht van haar klasgenoten uit 1973. Zie dit screenshot:

Dit doet denken aan de Elsevier van 9 september 2006:

Op de inhoudspagina van deze Elsevier staat deze afbeelding:

Beide achtergrondfoto's die voor de cover en voor de inhoudspagina gebruikt zijn, zouden door Carmen Taylor gemaakt zijn. Het gaat om deze 2 "foto's":

Het interessante is dat blijkt dat deze 2 zogenaamde "foto's" allebei ook weer fake zijn!
Taylor kan die foto's nooit zelf op die manier gemaakt hebben, zie onder andere dit artikel:

http://supercalifragilisticexpialidociousness.blog.com/

En deze post op letsroll:
http://letsrollforums.com(...)mplicity-t21746.html

Dus dit is ook weer een voorbeeld waarin door de Nederlandse mainstream-media de gebeurtenissen op 9/11 met Ingeborg Lariby geassocieerd worden met FAKE beeldmateriaal!

Dit gegeven op zich zou al genoeg reden moeten zijn om ook eens op een rationele, gezond-kritische manier te gaan kijken naar de rol en omstandigheden van Ingeborg Lariby zelf met betrekking tot 9/11.
Hier blijkt veel meer aan de hand te zijn dan dat je van de Nederlandse media daarover meekrijgt.

Dat is een lang verhaal, maar als voorbeeld deze post op letsroll over Ingeborg's connecties met het top-management van Regus:
http://letsrollforums.com/showpost.php?p=200021&postcount=47

En deze post over de leugen van ditzelfde top-management dat er zogenaamd 90 klanten in het Regus Center omgekomen zouden zijn.
Van het totale aantal WTC-slachtoffers blijken slechts 2 namen (behalve de 5 Regus-medewerksters zelf) geassocieerd te kunnen worden met Regus; en die blijken allebei C.G.I.- 'vicsims' te zijn!

http://letsrollforums.com/showpost.php?p=200037&postcount=48

Dan ga je je toch afvragen op een gegeven moment: wat is er dan eigenlijk met Ingeborg gebeurd?!

Al die connecties die ze had binnen Regus, terwijl 2 Regus-gerelateerde "slachtoffers" absoluut fake blijken te zijn?
Het is nu bijna 10 jaar geleden, er moet toch eens een keer een bevredigend antwoord op deze vraag komen...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:47:54 #187
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_94304718
Bijna klaar met het WTC model in Minecraft :P

Als jullie willen,kunnen jullie screenshots daarvan gebruiken :p
pi_94315724
Ik ben ff met vakantie enzo... weekje geen onzin van mij ;)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 01:19:32 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94322359
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben ff met vakantie enzo... weekje geen onzin van mij ;)
dus je geeft het toe?
pi_94324731
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 01:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus je geeft het toe?
Je kunt die uitspraak op meerdere manieren interpreteren. Jij kiest duidelijk de verkeerde. Wat 9/11 betreft , sta ik er net zo in als Culto en ws ook Darthouse. Geen onzin dus..
pi_94328218
Bizar gewoon.
quote:
Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze gaan wel zorgvuldig met de overledenen om op de memorial sites zeg:

[..]

Wist niet dat er in Ivoorkust ook blanke inheemse stammen in dorpen met kleihutten wonen. :D

Dit staat dus al 10 jaar zo en niemand die er ooit iets mee gedaan heeft. :X
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 21:26:36 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_94393798
Ik begon echt vraagtekens te zetten bij de officiele lezing over 9/11, na alles wat ik hier gelezen heb.
Maar nu las ik dat in De Reunie een item komt over de Nederlandse vrouw Ingeborg die omgekomen is tijdens 9/11, ze was aan het werk in de zuidtoren van het WTC als manager van een bedrijf toen de aanslag plaatsvond en ze omkwam.

En nu weet ik niet meer hoe dit te rijmen is met alles wat ik hier lees, dat het nooit plaatsgevonden heeft.
pi_94396443
Ik vind het niet heel interessant meer wat het precieze verhaal is. Op zn minst is het bewust toegelaten, en wie weet is het een gigantische psy-op van de hoogste orde geweest, maarja..

Er is hoe dan ook corruptie in het spel, en de gevolgen zijn duidelijk heel ernstig geweest wat betreft het uitrollen van bepaalde agenda's. Dat is iets wat inmiddels feit genoemd mag worden.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  zondag 20 maart 2011 @ 23:42:15 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94402013
Wat mij nogal opvalt, is dat vliegtuigen een bepaalde afstand moeten bewaren als ze na elkaar opstijgen,dat doen ze door ze meer dan 2 min van elkaar te laten opstijgen.
Mocht dit niet gehanteerd worden dan kan het achterste vliegtuig neerstorten door turbulentie.
nu komt het, de ontploffingen van de inslag vertoonde helemaal geen turbulentie.

maandag 21 maart 2011 @ 01:20:50 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94405549
proof of advanced fission devices:

Department of Health and Human Services

Notices

Page 12740

Department of Health and Human Services (DHS)

Centers For Disease Control and Prevention (CDC)

Docket Number NIOSH-227

Request for information on Conditions Relating to Cancer to consider for the World Trade Center Health Program

Agency: National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH) for the Centers For Disease Control and Prevention (CDC), Department of Health and Human Services (HHS)

ACTION: Notice and request for public comments.

SUMMARY: The Director of the National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH) of the Centers For Disease Control and Prevention (CDC) serves as the World Trade Center (WTC) Program Administrator for certain functions related to the WTC Health Program established by the James Zadroga 9/11 Health and Compensation Act (Pub. L. 111-347). In accordance with Section 3312(a)(5)(A) of that Act, the WTC Program Administrator is conducting a review of all available scientific and medical evidence to determine if, based on the scientific evidence, cancer or a certain type of cancer should be added to the applicable list of health conditions covered by the World Trade Center Health Program.

The WTC Program Administratoris requesting information on the following: (1) Relevant reports, publications, and case information of scientific and medical findings where exposure to airborne toxins, any other hazard, or any other adverse condition resulting from the September 11th, 2001 terrorist attacks, is substantially likely to be a significant factor in aggravating, contributing to, or causing cancer or a type of cancer; (2) clinical findings from the Clinical Centers of Excellence providing monitoring and treatment services to WTC responders (i.e. those persons who performed rescue, recovery, clean-up and remediation work on the WTC disaster sites) and community members directly exposed to the dust cloud on 9/11/01; and (3) input on the scientific criteria to be used by experts to evaluate the weight of the medical and scientific evidence regarding such potential health conditions.

DATES: Comments must be received by March 31, 2011.

ADDRESS: You may submit comments, identified by docket number NIOSH-227, by any of the following methods:

MAIL: NIOSH Docket Office, Robert A. Taft Laboratories, MS-C34, 4676 Columbia Parkway, Cincinnati, OH 45226.

FACSIMILE: (513) 533-8285

EMAIL: nioshdocket@cdc.gov

All information received in response to this notice will be available for public examination and copying at the NIOSH Docket Office, 4676 Columbia Parkway, Cincinnati, Ohio, 45226. The comment period for NIOSH-227 will close on March 31, 2011. All comments received will be available on the NIOSH Docket Web page at:

http://www.cdc.gov/niosh/docket

by April 30, and comments will be available in writing by request. NIOSH includes all comments received without change in the docket and the electronic docket, including any personal information provided.

For further information contact: Dori Reissman, M.D., NIOSH, Patriots Plaza Suite 9200, 395 E Street, SW., Washington DC 20201, telephone (202) 245-0625 or email nioshdocket@cdc.gov

John Howard

Director, National Institute for Occupational Safety and Health,

Centers For Disease Control and Prevention.

[FR Doc. 2011-5157 Filed 3-7-11; 8:45am]

Billing Code 4163-19-P

TODAY, I submitted the following document with confirmation of receipt by email:

http://www.box.net/shared/hf1eev4jvv

* After considerable study, examining the dust carefully, calculating the temperatures and the overall percentages of the elements in the dust; for example using the mean for Zinc, this element composed 0.10% of the dust at 1004.70 ppm's, which means if we had 50,000 tons of dust and it's likely we had more then that, then this means we had 5,000 tons of Zinc in that dust. Or, likewise, we had 15,500 tons of Strontium. Determining total weights for other elements is also possible. We have the dust, we have USGS SEM analysis of the dust. This was a very independent analysis and we have it. Use it.

By using the dust and having gone back and watched again some of the NIST video releases (they released 1000+ videos last year) I am convinced that very, very small nuclear devices were planted at perhaps every third floor.
  Moderator maandag 21 maart 2011 @ 09:51:05 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_94410239
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef truepositive het volgende:
Ik vind het niet heel interessant meer wat het precieze verhaal is. Op zn minst is het bewust toegelaten, en wie weet is het een gigantische psy-op van de hoogste orde geweest, maarja..

Er is hoe dan ook corruptie in het spel, en de gevolgen zijn duidelijk heel ernstig geweest wat betreft het uitrollen van bepaalde agenda's. Dat is iets wat inmiddels feit genoemd mag worden.
De ouders van Ingeborg wel denk ik.

En ja, natuurlijk kan er sprake zijn van agenda's, dat is (bijna) altijd zo.
pi_94411642
Dat is inderdaad verbluffend. Het rook uit de andere toren wordt op geen enkele manier beinvloed door het vliegtuig.
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef THEFXR het volgende:
Wat mij nogal opvalt, is dat vliegtuigen een bepaalde afstand moeten bewaren als ze na elkaar opstijgen,dat doen ze door ze meer dan 2 min van elkaar te laten opstijgen.
Mocht dit niet gehanteerd worden dan kan het achterste vliegtuig neerstorten door turbulentie.
nu komt het, de ontploffingen van de inslag vertoonde helemaal geen turbulentie.

pi_94412931
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begon echt vraagtekens te zetten bij de officiele lezing over 9/11, na alles wat ik hier gelezen heb.
Maar nu las ik dat in De Reunie een item komt over de Nederlandse vrouw Ingeborg die omgekomen is tijdens 9/11, ze was aan het werk in de zuidtoren van het WTC als manager van een bedrijf toen de aanslag plaatsvond en ze omkwam.

En nu weet ik niet meer hoe dit te rijmen is met alles wat ik hier lees,

dat het nooit plaatsgevonden heeft.
Als je zo objectief mogelijk naar de beschikbare data over Ingeborg gaat kijken, kun je een heel eind komen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Bob Gaudreau, al bijna vanaf de oprichting in 1989 de Marketing Director van Regus.

Bron: http://www.regus.nl/nl-nl/Bedrijven/Leiderschap/

Bob Gaudreau werkte al samen met Ingeborg in het allereerste Regus Business Center op Stephanie Square in Brussel van 1990-1993.
In begin 1998 is het Bob Gaudreau geweest die haar weer in dienst heeft genomen bij Regus in New York. Dat was toen nog in het Business Center op 245 Park Avenue.

Deze informatie komt van Shirar O'Connor, tot 2000 de Marketing Manager Americas van Regus.
http://www.thepontgroup.com/Shirar.html

Shirar heeft ook een periode in Nederland gewerkt. Ze heeft Ingeborg toen ook al minstens 1 keer ontmoet en vanaf medio-1998 zagen ze elkaar regelmatig bij Regus in New York.

Shirar geeft aan dat ze al jaren goed bevriend is met Mark Dixon (Oprichter en CEO van Regus) en met Bob Gaudreau.
Zo goed zelfs, dat ik haar naam als referentie mocht gebruiken om met Bob Gaudreau in kontakt te kunnen komen. Helaas heb ik van hem nooit geen reaktie ontvangen.

Bob Gaudreau is heel nauw betrokken geweest bij de Regus-vestiging in WTC2, die vanaf maart 2001 openging (volgens de officiele bronnen). Zie dit artikel:
http://www.allbusiness.co(...)ments/6141785-1.html

Nu nog over Mark Dixon: zijn Personal Assistent toen hij Regus opstartte in 1989 met dat ene Center in Brussel,
was Ingeborg!

Bron: haar biografie door Gerlof Leistra van Elsevier.
http://books.google.nl/bo(...)page&q=dixon&f=false

De konklusie uit bovenstaande is duidelijk:
Ingeborg had zeer goede jarenlange konnekties met de Regus-top, met name ook met Bob Gaudreau, een van de initiatiefnemers voor de WTC2-vestiging.

Als je dan vervolgens (met in je achterhoofd deze konklusie) eens goed gaat kijken naar de vier overige Regus-slachtoffers van 9/11, dan kom je bij het volgende uit;

Dit zijn de enige 2 beschikbare "foto's" van Regus 9/11-slachtoffer Tatiana Ryjova:
http://www.legacy.com/gue(...)na-ryjova&pid=106941

Op allebei de afbeeldingen loopt er een heel raar driehoekig "vlak" op precies dezelfde plaats over haar bovenarm heen!
Ook zie aan de andere kant van haar gezicht eenzelfde soort "schaduw-vlak", dat er heel onnatuurlijk uitziet voor een schaduw die je daar zou verwachten.

Dit soort vreemde gekopieerde "schaduwen" geven aan dat deze 2 afbeeldingen morphs van elkaar zijn.
Je ziet het ook aan de "halos" rondom haar zwarte jurk en haar positie in de foto zelf:
ze staat gewoon scheef en ze 'zweeft' als het ware iets boven de vloer.

Dan komt er dus meteen weer een vraag op:
Waarom zijn er van haar na bijna 10 jaar slechts 2 "foto's" (afbeeldingen) beschikbaar die ook nog eens morphs blijken te zijn?! Antwoord: (ook gezien in de hele context van de fake 9/11-"vicsims")
"Tatiana Ryjova" is een sim! Oftewel: een Simulated Identity. Dit is geen echt bestaand persoon: dit is 100% computer-generated geweest en dus ontwikkeld (ruim) vòòr 9/11...

En dan kom je logischerwijze weer bij Ingeborg Lariby, Bob Gaudreau en Mark Dixon terecht.
Je wordt geacht te geloven dat Ingeborg omgekomen is in die Tower, terwijl Regus in de media gebruik heeft gemaakt van aantoonbaar FAKE-identities als hun zogenaamde "9/11-victims"...

Dus ondanks al die konnekties die ze met deze Regus top-mensen had, hebben ze haar gewoon die ochtend naar haar kantoor op de 93e etage laten gaan, terwijl ze wisten wat er gebeuren ging?? No way!
De Regus-top heeft al genoeg risiko's moeten nemen om die 4 fake-identities van de 9/11-"aanslag" te kunnen aanwenden. Dan zouden ze ook nog voor alle zekerheid hun kollega en vriendin vanaf de begintijd nog eens gaan vermoorden met alle risiko's op ontdekking van dien?

Als dat echt zo zijn, had je een totaal andere reaktie van haar familie gezien...
  Moderator maandag 21 maart 2011 @ 11:33:16 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_94413075
@ Culto, bedankt alvast! Ga het zometeen allemaal doorlezen :)
pi_94413378
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef truepositive het volgende:

Er is hoe dan ook corruptie in het spel, en

de gevolgen zijn duidelijk heel ernstig geweest wat betreft het uitrollen van bepaalde agenda's.

Dat is iets wat inmiddels feit genoemd mag worden.
Absoluut mee eens.

Dit moeten we vooral niet uit het oog gaan verliezen:

http://www.unknownnews.net/casualties.html

Honderdduizenden burgerdoden in Afghanistan en Irak als direkt gevolg van de 9/11 Psy-Op.

En dit moeten we ook absoluut niet vergeten:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Afghanistan.dhtml

De omgekomen Nederlandse militairen in Afghanistan en Irak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')