SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:
Zo die intro is kut zegquote:
playstation controler zeggen en xbox controler laten zienquote:
Haha dat is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:15 schreef zquing het volgende:
[..]
playstation controler zeggen en xbox controler laten zien
Zal toch wel met opzet gedaan zijn toch? Toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:15 schreef zquing het volgende:
[..]
playstation controler zeggen en xbox controler laten zien
je bent een geek of niet hequote:Op woensdag 19 januari 2011 02:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat is me nog nooit opgevallen
misschien heeft 't inderdaad wel een diepere betekenisquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:16 schreef leRomein het volgende:
[..]
Zal toch wel met opzet gedaan zijn toch? Toch?
Ja zo van 'haha ik rap over een controller van Playstation maar laat er een van X-Box zien'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:17 schreef zquing het volgende:
[..]
misschien heeft 't inderdaad wel een diepere betekenis
Nee, want deze is ook hartstikke tof.quote:
Dude, dat hele album was vet! Sound of Revengequote:
het is zo geweldig dat ik 't wel meerdere keren met jullie moet delenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:30 schreef zquing het volgende:
[..]
het is zo geweldig dat ik 't wel meerdere keren met jullie moet delen
Ze hebben ook nog love shy wat vind je daar van dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:09 schreef zquing het volgende:
dit zegt wel genoeg, damn wat een geweldige plaat
Zo jammer vind ik dat, maak je 1 plaatje welke werkelijk geniaal is en dan daarna nooit meer. Om de paar maanden moet ik toch weer eens kijken of H2O weer iets nieuws gedaan heeft. Maar iedere keer komt weer het besef dat ik weer vergeefs gezocht heb
Zullen vast ook wel andere artiesten zijn met hetzelfde probleem
klacht lijkt me wel duidelijk
disclaimer: ik ben nu eenmaal een sucker voor extreem commerciele liedjes
Dit is echt niet het beste liedje van Chamillionaire. Evening News en Hip Hop Police zijn al beter. Het gaat hier niet om mensen die maar met 1 liedje op TMF zijn gekomen volgens mij.quote:
Haten op Chamillionaire.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:14 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]Chamillionaire
en dan ook echt
___! Ridin
kiezen.
Ja, doequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:48 schreef sinadO het volgende:
Zal ik ook even? Of zeggen jullie van laat maar?
Hip Hop Policequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dit is echt niet het beste liedje van Chamillionaire. Evening News en Hip Hop Police zijn al beter. Het gaat hier niet om mensen die maar met 1 liedje op TMF zijn gekomen volgens mij.
[..]
Haten op Chamillionaire.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |