SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:13 schreef Seam het volgende:
Nog zo eentje:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chamillionaire - Ridin' ft. Krayzie Bone
Zo die intro is kut zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:13 schreef Seam het volgende:
Nog zo eentje:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
playstation controler zeggen en xbox controler laten zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:13 schreef Seam het volgende:
ik accepteer de cookies.
Haha dat is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:15 schreef zquing het volgende:
[..]
playstation controler zeggen en xbox controler laten zien
Zal toch wel met opzet gedaan zijn toch? Toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:15 schreef zquing het volgende:
[..]
playstation controler zeggen en xbox controler laten zien
je bent een geek of niet hequote:Op woensdag 19 januari 2011 02:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat is me nog nooit opgevallen
misschien heeft 't inderdaad wel een diepere betekenisquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:16 schreef leRomein het volgende:
[..]
Zal toch wel met opzet gedaan zijn toch? Toch?
Ja zo van 'haha ik rap over een controller van Playstation maar laat er een van X-Box zien'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:17 schreef zquing het volgende:
[..]
misschien heeft 't inderdaad wel een diepere betekenis
Nee, want deze is ook hartstikke tof.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:19 schreef Seam het volgende:
Overigens is deze ook wel toepasbaar:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dutch clip DEF RHYMZ-Doekoe
deze man spreekt waarheidquote:
Dude, dat hele album was vet! Sound of Revengequote:Op woensdag 19 januari 2011 02:13 schreef Seam het volgende:
ik accepteer de cookies.
het is zo geweldig dat ik 't wel meerdere keren met jullie moet delenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:30 schreef zquing het volgende:
[..]
het is zo geweldig dat ik 't wel meerdere keren met jullie moet delen
Ze hebben ook nog love shy wat vind je daar van dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:09 schreef zquing het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
H TWO O Ft. PLATNUM - WHAT'S IT GONNA BE [2008]
dit zegt wel genoeg, damn wat een geweldige plaat
Zo jammer vind ik dat, maak je 1 plaatje welke werkelijk geniaal is en dan daarna nooit meer. Om de paar maanden moet ik toch weer eens kijken of H2O weer iets nieuws gedaan heeft. Maar iedere keer komt weer het besef dat ik weer vergeefs gezocht heb
Zullen vast ook wel andere artiesten zijn met hetzelfde probleem
klacht lijkt me wel duidelijk
disclaimer: ik ben nu eenmaal een sucker voor extreem commerciele liedjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop