Laat dat jong toch gewoon zwemmen.quote:
mandarijntje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik vraag dit en krijg spontaan honger
watertaxi maar das voor mietjes. Echte mannen lopen gewoon!quote:
No thanks, ik heb liever iets ongezondersquote:
Een appeltaartje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
No thanks, ik heb liever iets ongezonders
Sommige mensen doen wel nuttige dingen naast het slowchattenquote:
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier nietquote:
Tot later Flashquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de was draait, ik hoef alleen nog maar even naar de winkel zodalekMaar nu eerst even op bed liggen
frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Zoiets zou ik best lusten nu jaquote:
dan mogen ze mij die bussen aanwijzen ik zie al een uur geen bus. Ze draaien en gaan de laan op zuid opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden volgens mijn OV-vrienden trouwens 40 pendelbussen over de erasmusbrrug onder begeleiding van motoragenten. Ik zou me maar niet zo druk maken
En een lekker kroketjequote:
frikandel speciaalquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En een lekker kroketje.
En vooraf een bakje snert [ afbeelding ]
Ik maak wel een hollandse stamppotquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Dat hoef je voor mij niet te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak wel een hollandse stamppot
quote:
Dag is nog niet voorbijquote:
stuartquote:
hey summerquote:
Nog beter als het helemaal geen covers zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed ook, de normale covers zijn fijner
quote:
quote:
quote:
freiemelquote:
Dat was het hier de hele dag alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Niks voor jou inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Glee ken ik niet. Hoe ik niet te kennen ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |