abonnement Unibet Coolblue
pi_90512287
Door een iets te ijverige moderator werd mijn vorige topic gesloten, omdat het een user base bash zou zijn.

Kennelijk is het verschil tussen een verzoek om duidelijke bronnen en bashen bij deze persoon niet helemaal helder. Maakt niet uit, ik zal proberen me in dit topic niet in een waarde oordeel te laten lokken.

Maar mijn vraag nu: als dit forum en wat er geroepen wordt niet met feiten en bewijzen kan worden onderbouwd, maar het slechts een kwestie van geloven is, horen de onderwerpen dan niet in het filosofie en levensbeschouwing forum?

Of kan iemand mij alsnog bewijzen tonen van alle beweringen hier, ik kan ze in de verschillende topics niet vinden.

Edit: fout in de titel, moet zijn in het tweede deel:'of is dat eng'

[ Bericht 2% gewijzigd door Hoppahoppa op 27-12-2010 22:05:31 (Typen op een Galaxy S valt niet mee....) ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Boks-Chick maandag 27 december 2010 @ 22:01:42 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90512371
whehehe, en dat in BNW! It's a conspiracy!
lolwut
  maandag 27 december 2010 @ 22:04:33 #3
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_90512517
BNW is er nou juist voor die vrijdenkers, dat is toch fijn dat ze een eigen hoekje hebben. Jij hoeft er niet in te geloven, maar je kan ze wel met rust laten.
Do androids dream of electric sheep?
pi_90512953
TS: Heb je al gekeken naar de zaken die genoemd zijn in het vorige topic? Je wilt hapklare brokken als bewijs. Die zijn er niet. Tenminste, niet in die zin dat het ook als algemeen bewijs zal worden aanvaard.

En waar wil je eigenlijk bewijs van hebben? BNW is namelijk nogal divers.
  maandag 27 december 2010 @ 22:12:22 #5
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90512971
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door een iets te ijverige moderator werd mijn vorige topic gesloten, omdat het een user base bash zou zijn.

Kennelijk is het verschil tussen een verzoek om duidelijke bronnen en bashen bij deze persoon niet helemaal helder. Maakt niet uit, ik zal proberen me in dit topic niet in een waarde oordeel te laten lokken.

Maar mijn vraag nu: als dit forum en wat er geroepen wordt niet met feiten en bewijzen kan worden onderbouwd, maar het slechts een kwestie van geloven is, horen de onderwerpen dan niet in het filosofie en levensbeschouwing forum?

Of kan iemand mij alsnog bewijzen tonen van alle beweringen hier, ik kan ze in de verschillende topics niet vinden.

Edit: fout in de titel, moet zijn in het tweede deel:'of is dat eng'
Ik heb je vorige topic gelezen en ik vond het eigenlijk wel een heel net en beschaafd topic :).

Maar ik kan je helaas niet verder helpen, want ik heb de bewijzen niet.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90514510
Ook op Fok! wordt vaak de fout gemaakt dat een bron pas een bron is als het een link op internet is.
Terwijl de bron net zo goed uit een boek, uit een radioprogramma of van een getuige kan zijn.
Wie dit leest is gek
pi_90515306
TS, wat verwacht je nu precies?
Dat de hapklare brokken je worden aangereikt?
Je zal zelf toch enige moeite moeten doen om zelf dingen te onderzoeken en misschien eens de topics die je interesseren helemaal lezen.
En er zijn een aantal zeer interessante topics bij.
Over Vrijmetselarij,over sektes zoals Scientology, over Bilderberg, over Illuminati, over complotten, Reptillians, over 9/11, over Leylijnen in het reistopic, enfin teveel om op te noemen.
En daar staat uitgebreide informatie bij, en linkjes .
Dus dompel je onder en kom dan later vertellen wat je er van vond, okee? :)
pi_90515673
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook op Fok! wordt vaak de fout gemaakt dat een bron pas een bron is als het een link op internet is.
Terwijl de bron net zo goed uit een boek, uit een radioprogramma of van een getuige kan zijn.
Exactly !
  maandag 27 december 2010 @ 23:54:16 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_90517899
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook op Fok! wordt vaak de fout gemaakt dat een bron pas een bron is als het een link op internet is.
Terwijl de bron net zo goed uit een boek, uit een radioprogramma of van een getuige kan zijn.
Maar het is wel heel lastig om in een discussie de waarheid te achterhalen als die uit een bron buiten internet gehaald wordt.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_90521396
Tja, het is lastig uit te leggen. Het zal te maken hebben met verschillende wereldbeelden van de users. Dingen aannemen, verstoten, zonder de keiharde empirische bewijsvoering.

Vroeger was ik zo; geen onderbouwing/bron dan lijkt het me onzin, overheden zijn te vertrouwen, ik wilde graag iets in de juridische kant doen later, 9/11 is door terroristen gepleegd en Bin Laden bestaat, religie en spiritualiteit is ongefundeerde onzin, complotten zijn onzin, noem het allemaal maar op.

Maar op een gegeven moment werd ik getriggerd, ik voelde onbewust dat er iets mis was, en op een zekere dag had ik een moment van bewustwording, en nu neem ik ook die ''onzin'' die Bankfurt vertelt aan.

Een jaar geleden was ik ook zo als jij TS. It's just a strange world..
pi_90522012
Da's niet eng, maar (bijna) niet mogelijk. :D Dit is een gedeelte van FOK waar je eerst in dingen als conspiracys moet geloven en daarna kun je dingen filteren en bekijken wat jou geloofwaardig lijkt. Als je op een Christelijk forum komt terwijl je 100% anti geloof bent dan gaat het hen niet lukken jou over te halen. Dat zelfde geld hier, je zegt dat je er open voor staat maar wil alles op een hapklare manier voorgeschoteld krijgen. Dat gaat dus niet, BNW is zo breed..
  dinsdag 28 december 2010 @ 06:40:12 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90525640
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door een iets te ijverige moderator werd mijn vorige topic gesloten, omdat het een user base bash zou zijn.

Kennelijk is het verschil tussen een verzoek om duidelijke bronnen en bashen bij deze persoon niet helemaal helder. Maakt niet uit, ik zal proberen me in dit topic niet in een waarde oordeel te laten lokken.
Probeer het nog een keer inderdaad, toch blijf ik bij mn punt;
Zoek zelf je antwoorden, niemand heeft de waarheid hier en trek zelf je conclusies.
Als het weer versterken word van een "hullie en zullie" gevoel.. daar hebben we al een topic over.
The truth was in here.
pi_90525950
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook op Fok! wordt vaak de fout gemaakt dat een bron pas een bron is als het een link op internet is.
Terwijl de bron net zo goed uit een boek, uit een radioprogramma of van een getuige kan zijn.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Exactly !
Dat ben ik volledig met je eens. Met dat verschil dat ik een getuige niet per definitie geloof en dat een boek wel bewijzen kan bevatten, maar vaak meer een uiteenzetting van een theorie is.

Verder hoop ik dat mensen die mijn vorige topic hebben gelezen toch wel begrijpen dat ik niet uit ben op een hullie-zullie topic. Eigenlijk vind ik het gewoon triest dat juist een moderator daar niet doorheen leest, maar goed. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik ook het gevoel deel dat er zaken zijn die niet kloppen, dat er (indirect of direct) leiding wordt gegeven aan ons, zonder dat wij dat 'zien'. Ik had gehoopt dat op een forum als dit mensen zouden zitten die iets meer wisten, maar dat blijkt niet zo te zijn. Nou ja, er zijn er die beweren van alles te weten, maar die verdwijnen op mystieke wijze op het moment dat je ze naar bronnen vraagt.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

TS: Heb je al gekeken naar de zaken die genoemd zijn in het vorige topic? Je wilt hapklare brokken als bewijs. Die zijn er niet. Tenminste, niet in die zin dat het ook als algemeen bewijs zal worden aanvaard.

En waar wil je eigenlijk bewijs van hebben? BNW is namelijk nogal divers.
Het enige wat eniszins in de buurt komt van bewijs is het filmpje van lord Blackheat. Interessante materie, al vind ik de teksten die er overheen worden gezet wel erg suggestief, waar ze pretenderen verklarend te zijn. Ik ga dat filmpje zeker nog wel een keer bekijken. De organisatie die het geld aanbiedt zou net zo goed een verzameling Arabische oliemagnaten kunnen zijn die via een bekende in Engeland contact zoeken, om maar iets te noemen. Of hij verkondigd gewoon onzin omdat hij seniel is. Dat kan ook nog, maar ik blijf er bij dat het een interessant filmpje is.

Wat mij eigenlijk nog het meeste opvalt hier op BNW is dat ik zou verwachten hier mensen te treffen die eigen gedachten hebben. Dat hier niet blind achter iemand aangelopen zou worden die van alles beweert, juist omdat dat hetgene is waar het concept van dit forum voor waarschuwt. Als ik dan zie dat er mensen zijn die blind achter types als Bankfurt aanhobbelen, dan vind IK dat vreemd. Kijk in mijn vorige topic, op het moment dat je vraagt naar tastbare bewijzen dan krijg je alleen maar te horen:"ik geef feiten, geen bewijzen." Dat zou je als wetenschapper eens moeten proberen....

Maar goed, voordat ik weer beschuldigd wordt van bashen (sorry voor mijn mening)... Ik heb hier al veel gelezen en wat mij dus vooral opvalt is dat er hele creatieve geesten zijn hier. Die mooie verhaallijnen kunnen bedenken, maar een mooi verhaal is niet altijd waar, kijk maar in de bijbel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:20:52 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90526700
Hoe kan je vragen om concreet bewijs, als bewijs juist het punt is in de gehele onderwerpen.
Bewijs is naar het schijnt nogal subjectief. Zelfs een rechtbank heeft rechters en jury leden nodig om 'bewijs' als bewijs te bestempelen.

Naar het schijnt, blijkt bewijs zich meer en meer samen te hangen met meningen en dogma's, dan daadwerkelijk de intentie om ergens tot de bodem te komen.
Ook het feit dat je hapklaar bewijs wilt, en niet een aanknoping om zelf achter de waarheid te komen zegt al genoeg over je intentie.

Tevens begin anders maar nogmaals hiermee:


Als je namelijk de positiviteit kunt inzien van Agenda 21 en de depopulatie plannen van de VN, dan is je zoek tocht naar bewijs bij dit filmpje al gedoemd te mislukken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:22:11 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90526716
OUD is HEEL eng ja :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90526741
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef HeatWave het volgende:
OUD is HEEL eng ja :').
Daar durf ik me ook niet te wagen hoor , no way :N :D
pi_90526805
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef Ticker het volgende:
Hoe kan je vragen om concreet bewijs, als bewijs juist het punt is in de gehele onderwerpen.
Bewijs is naar het schijnt nogal subjectief. Zelfs een rechtbank heeft rechters en jury leden nodig om 'bewijs' als bewijs te bestempelen.

Naar het schijnt, blijkt bewijs zich meer en meer samen te hangen met meningen en dogma's, dan daadwerkelijk de intentie om ergens tot de bodem te komen.
Ook het feit dat je hapklaar bewijs wilt, en niet een aanknoping om zelf achter de waarheid te komen zegt al genoeg over je intentie.
Yep, zelf zoeken is de boodschap. Lezen, lezen, lezen , de materie waar je in geinteresseerd bent onderzoeken, en niet aan andere mensen met allemaal hun eigen ideeen om pasklare antwoorden vragen, want die krijg je niet. Het kan je hooguit helpen je mening te vormen, dat dan weer wel.
pi_90526931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef HeatWave het volgende:
OUD is HEEL eng ja :').
Jaja, typefoutje en je kunt hier de topicnaam niet wijzigen. Staat in mijn TS. Misschien dat een moderator dat even kan wijzigen. Doen ze ook nog iets zinnigs.... ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:27 schreef Lavenderr het volgende:

Yep, zelf zoeken is de boodschap. Lezen, lezen, lezen , de materie waar je in geinteresseerd bent onderzoeken, en niet aan andere mensen met allemaal hun eigen ideeen om pasklare antwoorden vragen, want die krijg je niet. Het kan je hooguit helpen je mening te vormen, dat dan weer wel.
En daarin vind ik dit forum tot op heden niet bepaald behulpzaam, alleen Jokkebrok heeft tot nu toe serieus gereageerd en Typisch heeft me naar een zinnig topic verwezen. Verder word ik alleen voor idioot, schaap en onwetende uitgemaakt. Ik vind het grappig dat IK vervolgens door een moderator als basher wordt beschouwd, maar eigenlijk is dat te achterlijk voor woorden.

Natuurlijk moet ik ook zelf lezen, dat heb ik ook gedaan. Maar er wordt hier verschrikkelijk veel in kringetjes geluld en alles wat er op aarde gebeurt wordt met veel vouwwerk in de bestaande complottheorieën gefrunnikt, zonder enige realiteitszin of daadwerkelijke aanwijzigingen. Voor wat betreft de NWO kom ik wat dichter bij logische verbanden, maar de topics over Reptillians, 9/11 en dergelijke vind ik tot op heden tamelijk lachwekkend en niemand heeft tot nu toe ook maar iets aangedragen wat lijkt op logica.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90527126
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Jaja, typefoutje en je kunt hier de topicnaam niet wijzigen. Staat in mijn TS. Misschien dat een moderator dat even kan wijzigen. Doen ze ook nog iets zinnigs.... ;)
[..]

En daarin vind ik dit forum tot op heden niet bepaald behulpzaam, alleen Jokkebrok heeft tot nu toe serieus gereageerd en Typisch heeft me naar een zinnig topic verwezen. Verder word ik alleen voor idioot, schaap en onwetende uitgemaakt. Ik vind het grappig dat IK vervolgens door een moderator als basher wordt beschouwd, maar eigenlijk is dat te achterlijk voor woorden.

Natuurlijk moet ik ook zelf lezen, dat heb ik ook gedaan. Maar er wordt hier verschrikkelijk veel in kringetjes geluld en alles wat er op aarde gebeurt wordt met veel vouwwerk in de bestaande complottheorieën gefrunnikt, zonder enige realiteitszin of daadwerkelijke aanwijzigingen. Voor wat betreft de NWO kom ik wat dichter bij logische verbanden, maar de topics over Reptillians, 9/11 en dergelijke vind ik tot op heden tamelijk lachwekkend en niemand heeft tot nu toe ook maar iets aangedragen wat lijkt op logica.
Het laatste gedeelte van je vraag zal ik niet op ingaan, maar wat wil je veranderd hebben?
Of is dat eng? Au, dat is eng?
pi_90527199
Alles na de uitroeptekens kan wel weg, het is me bij nader inzien te suggestief en opruiend (dat meen ik, is geen cynisme)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:47:43 #21
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90532787
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
En daarin vind ik dit forum tot op heden niet bepaald behulpzaam, alleen Jokkebrok heeft tot nu toe serieus gereageerd en Typisch heeft me naar een zinnig topic verwezen.
Het zijn toch ook over het algemeen alleen maar theorieen? Verhalen, ideeen, fantasieen, waarbij men elkaar aan- en invult.

quote:
Verder word ik alleen voor idioot, schaap en onwetende uitgemaakt. Ik vind het grappig dat IK vervolgens door een moderator als basher wordt beschouwd, maar eigenlijk is dat te achterlijk voor woorden.
Dat topic ging toch ook dicht omdat jij werd gebasht :D?!

quote:
Natuurlijk moet ik ook zelf lezen, dat heb ik ook gedaan. Maar er wordt hier verschrikkelijk veel in kringetjes geluld en alles wat er op aarde gebeurt wordt met veel vouwwerk in de bestaande complottheorieën gefrunnikt, zonder enige realiteitszin of daadwerkelijke aanwijzigingen. Voor wat betreft de NWO kom ik wat dichter bij logische verbanden, maar de topics over Reptillians, 9/11 en dergelijke vind ik tot op heden tamelijk lachwekkend en niemand heeft tot nu toe ook maar iets aangedragen wat lijkt op logica.
't Is hier ook over het algemeen niet logisch, maar ja, da's BNW: Verhalen, ideeen, fantasieen, waarbij men elkaar aan- en invult en op zoek gaat naar bevestiging. Soms wordt er hier zelfs wiskunde aangehaald om ergens kracht bij te zetten, maar dan vaak weer wel met verzonnen parameters.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90533006
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

Dat topic ging toch ook dicht omdat jij werd gebasht :D?!
OW. Ik werd in bescherming genomen. Nou zo voelde het niet echt, maar goed.

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het zijn toch ook over het algemeen alleen maar theorieen? Verhalen, ideeen, fantasieen, waarbij men elkaar aan- en invult.

't Is hier ook over het algemeen niet logisch, maar ja, da's BNW: Verhalen, ideeen, fantasieen, waarbij men elkaar aan- en invult en op zoek gaat naar bevestiging. Soms wordt er hier zelfs wiskunde aangehaald om ergens kracht bij te zetten, maar dan vaak weer wel met verzonnen parameters.
Nou ja, dat vind ik dan een zwaktebod. Ik had gewoon meer verwacht van dit forum, zeker omdat sommige hier met zoveel zekerheid van alles beweren. Helaas is dat dan dus slechts gebakken lucht en blijft het bij fantaseren. Dan blijf ik bij mijn standpunt dat dit forum niets meer is dan een topic in filosofie en levensbeschouwing. Geen apart forum waard.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:58:04 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90533162
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

OW. Ik werd in bescherming genomen. Nou zo voelde het niet echt, maar goed.

[..]

Nou ja, dat vind ik dan een zwaktebod. Ik had gewoon meer verwacht van dit forum, zeker omdat sommige hier met zoveel zekerheid van alles beweren. Helaas is dat dan dus slechts gebakken lucht en blijft het bij fantaseren. Dan blijf ik bij mijn standpunt dat dit forum niets meer is dan een topic in filosofie en levensbeschouwing. Geen apart forum waard.
Nou we zullen je opmerkingen en conclusies in overweging nemen, bedankt voor de tip :P
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:00:40 #24
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90533242
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
OW. Ik werd in bescherming genomen. Nou zo voelde het niet echt, maar goed.
Zo heb ik het begrepen ja, omdat jij zelf niet liep te bashen. Je was gewoon beschaafd en beleefd :). Ik vond het wel raar dat je topic op slot ging, aangezien je nergens aangaf dat je dat wilde, maar goed.

quote:
Nou ja, dat vind ik dan een zwaktebod. Ik had gewoon meer verwacht van dit forum, zeker omdat sommige hier met zoveel zekerheid van alles beweren. Helaas is dat dan dus slechts gebakken lucht en blijft het bij fantaseren. Dan blijf ik bij mijn standpunt dat dit forum niets meer is dan een topic in filosofie en levensbeschouwing. Geen apart forum waard.
Ja, het is inderdaad wel jammer dat veel dingen hier 'feiten' worden genoemd door sommige mensen en dan vind ik inderdaad ook dat er een bewijs zou moeten zijn. Als er sprake is van feiten, dan is er gewoon een bewijs, klaar :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90533668
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zo heb ik het begrepen ja, omdat jij zelf niet liep te bashen. Je was gewoon beschaafd en beleefd :). Ik vond het wel raar dat je topic op slot ging, aangezien je nergens aangaf dat je dat wilde, maar goed.

Ach, dat vond ik ook, maar laat ik daar maar over ophouden. Moderator zijn is ook een apart vak, dat is niet voor iedereen weggelegd.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad wel jammer dat veel dingen hier 'feiten' worden genoemd door sommige mensen en dan vind ik inderdaad ook dat er een bewijs zou moeten zijn. Als er sprake is van feiten, dan is er gewoon een bewijs, klaar :).
Zo denk ik er ook over, maar kennelijk leeft het hier anders en is dat ook de bedoeling van dit forum. Jammer, betekent dat je hier constant aan het discussieren bent met mensen die roepen dat je blind en ongelovig bent terwijl ze zelf achter aannames en theorieën aanlopen.

Het mooie is dat diverse mensen roepen dat als ik maar genoeg lees dat ik dan vanzelf achter de waarheid kom. De enigste conclusie die ik tot nu toe trek is dat een aantal mensen hier gewoon een psychiatrische stoornis heeft. En dat is niet bashen, dat is een proffesionele diagnose van enkele posters hier, gratis en voor niets.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90533899
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Hoppahoppa het volgende:

Nou ja, dat vind ik dan een zwaktebod. Ik had gewoon meer verwacht van dit forum, zeker omdat sommige hier met zoveel zekerheid van alles beweren. Helaas is dat dan dus slechts gebakken lucht en blijft het bij fantaseren. Dan blijf ik bij mijn standpunt dat dit forum niets meer is dan een topic in filosofie en levensbeschouwing. Geen apart forum waard.
Wat jij wilt jongen. :)

Het filmpje wat ik postte over de speech van Lord Blackheat heb je iig gekeken. Filmpje + post van Ticker gezien / gelezen? Aan je reactie te zien, lijkt het me niet. Het heeft er alle schijn van dat je zelf geen moeite wilt doen, maar hier eigenlijk alleen maar komt om een statement te maken over de manier waarop BNW'ers informatie interpreteren en verbanden zoeken.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik vermoed dat jou topic werd gesloten omdat er op een gegeven moment alleen maar over een bepaalde user en zijn beweringen werd gesproken en dat langzaamaan begon uit te draaien op gebash. Dat Joepiepoepie dat niet begrijpt of dat iig weer als reden ziet om het vuurtje wat op te kunnen stoken, dat wisten we inmiddels wel. ;)
pi_90533975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, dat vond ik ook, maar laat ik daar maar over ophouden. Moderator zijn is ook een apart vak, dat is niet voor iedereen weggelegd.

[..]

Zo denk ik er ook over, maar kennelijk leeft het hier anders en is dat ook de bedoeling van dit forum. Jammer, betekent dat je hier constant aan het discussieren bent met mensen die roepen dat je blind en ongelovig bent terwijl ze zelf achter aannames en theorieën aanlopen.

Het mooie is dat diverse mensen roepen dat als ik maar genoeg lees dat ik dan vanzelf achter de waarheid kom. De enigste conclusie die ik tot nu toe trek is dat een aantal mensen hier gewoon een psychiatrische stoornis heeft. En dat is niet bashen, dat is een proffesionele diagnose van enkele posters hier, gratis en voor niets.
Wat doe je hier dan nog? Ga jij ook op bezoek in psychiatrische ziekenhuizen om de patiënten een beetje te stangen?

Lijkt me dat het wederom tijd wordt voor een slotje :s)
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:25:42 #28
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90534148
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

Verder wil ik nog even kwijt dat ik vermoed dat jou topic werd gesloten omdat er op een gegeven moment alleen maar over een bepaalde user en zijn beweringen werd gesproken en dat langzaamaan begon uit te draaien op gebash. Dat Joepiepoepie dat niet begrijpt of dat iig weer als reden ziet om het vuurtje wat op te kunnen stoken, dat wisten we inmiddels wel. ;)
Het feit dat JoepiePoepie zoiets niet kan bevatten zegt natuurlijk ook wel wat over diens mogelijkheid om 'bewijs' te herkennen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:27:15 #29
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90534215
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat jij wilt jongen. :)

Het filmpje wat ik postte over de speech van Lord Blackheat heb je iig gekeken. Filmpje + post van Ticker gezien / gelezen? Aan je reactie te zien, lijkt het me niet. Het heeft er alle schijn van dat je zelf geen moeite wilt doen, maar hier eigenlijk alleen maar komt om een statement te maken over de manier waarop BNW'ers informatie interpreteren en verbanden zoeken.
En ik heb juist het idee dat HoppaHoppa zich eerst heel veel ingelezen heeft in allerlei theorieen en BNW-topics, maar gewoon nog geen bewijzen gevonden heeft voor die theorieen.

quote:
Verder wil ik nog even kwijt dat ik vermoed dat jou topic werd gesloten omdat er op een gegeven moment alleen maar over een bepaalde user en zijn beweringen werd gesproken en dat langzaamaan begon uit te draaien op gebash. Dat Joepiepoepie dat niet begrijpt of dat iig weer als reden ziet om het vuurtje wat op te kunnen stoken, dat wisten we inmiddels wel. ;)
Nou, en ik vind het gewoon raar dat als iemand een topic opent, zelf al aangeeft dat hij zich ingelezen heeft, maar helaas de bewijzen - waar hij naar op zoek was - nog niet gevonden heeft, uitgescholden wordt voor luilak en schaap.

Ik denk dat voor sommige mensen (waaronder ik) het criterium voor feitelijk keihard bewijs, gewoon een heel stuk hoger ligt dan de gemiddelde believer/BNW'er.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90534221
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat jij wilt jongen. :)

Het filmpje wat ik postte over de speech van Lord Blackheat heb je iig gekeken. Filmpje + post van Ticker gezien / gelezen? Aan je reactie te zien, lijkt het me niet. Het heeft er alle schijn van dat je zelf geen moeite wilt doen, maar hier eigenlijk alleen maar komt om een statement te maken over de manier waarop BNW'ers informatie interpreteren en verbanden zoeken.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik vermoed dat jou topic werd gesloten omdat er op een gegeven moment alleen maar over een bepaalde user en zijn beweringen werd gesproken en dat langzaamaan begon uit te draaien op gebash. Dat Joepiepoepie dat niet begrijpt of dat iig weer als reden ziet om het vuurtje wat op te kunnen stoken, dat wisten we inmiddels wel. ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog? Ga jij ook op bezoek in psychiatrische ziekenhuizen om de patiënten een beetje te stangen?

Lijkt me dat het wederom tijd wordt voor een slotje :s)
Laat ik dan maar weer netjes blijven, zoals in het vorige topic. Ik heb die filmpjes bekeken en ik vind dat daar een aantal interessante zaken inzitten (dat vond ik trouwens niet van je 9/11 links) waar ik graag meer van wil weten. Maar na 2 filmpjes kijken maar in het luchtledige gaan filosoferen zonder dat er verder basis is vind ik te snel conclusies trekken.

Wat ik vooral jammer vind is dat een kritische houding kennelijk niet wordt gewaardeerd en dat er dan direct met slotjes wordt gegooid. En dat jij daar om vraagt (als één van de weinige die me nog probeerde te helpen in het eerste topic) vind ik extra treurig.

Maar goed, kennelijk leeft hier een totaal andere opvatting over de betekenis van het woord 'bewijs'. Ik vind het goed, ik doneer een rol aluminiumfolie.

Bastard, oude rukker, gooit er maar een slot op jongen!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90534258
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:25 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het feit dat JoepiePoepie zoiets niet kan bevatten zegt natuurlijk ook wel wat over diens mogelijkheid om 'bewijs' te herkennen.
Mja... Joepiepoepie schept er alleen maar genoegen in om op zielige wijze anders denkenden neer te proberen te sabelen en de verhoudingen op scherp te zetten. Hoe noem je dat nou ook al weer....

Oja.. ik weet het weer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90534488
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

Laat ik dan maar weer netjes blijven, zoals in het vorige topic. Ik heb die filmpjes bekeken en ik vind dat daar een aantal interessante zaken inzitten (dat vond ik trouwens niet van je 9/11 links) waar ik graag meer van wil weten. Maar na 2 filmpjes kijken maar in het luchtledige gaan filosoferen zonder dat er verder basis is vind ik te snel conclusies trekken.
Mijn 9/11 links? Dat waren links naar memorial sites waar je redelijk wat tijd zou moeten doorbrengen om te constateren dat er iets vreemds aan de hand is met die victims. Maar ja... dat kost natuurlijk tijd en ik snap ook wel dat je geen zin hebt om door memorials te gaan zitten bladeren.

quote:
Wat ik vooral jammer vind is dat een kritische houding kennelijk niet wordt gewaardeerd en dat er dan direct met slotjes wordt gegooid. En dat jij daar om vraagt (als één van de weinige die me nog probeerde te helpen in het eerste topic) vind ik extra treurig.
Tja.. als jij mensen hier voor psychisch gestoord gaat uitmaken en dan nog verwacht dat men je op je wenken bediend.. :{

quote:
Maar goed, kennelijk leeft hier een totaal andere opvatting over de betekenis van het woord 'bewijs'. Ik vind het goed, ik doneer een rol aluminiumfolie.

Bastard, oude rukker, gooit er maar een slot op jongen!
:W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 13:35:28 ]
pi_90534543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

Tja.. als jij mensen hier voor psychisch gestoord gaat uitmaken en dan nog verwacht dat men je op je wenken bediend.. :{

Psychiatrisch gestoord, dat is iets anders. Maar ach, je leest mijn posts niet goed, dat was al duidelijk.

Dagdag
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90534607
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mijn 9/11 links? Dat waren links naar memorial sites waar je redelijk wat tijd zou moeten doorbrengen om te constateren dat er iets vreemds aan de hand is met die victims. Maar ja... dat kost natuurlijk tijd en ik snap ook wel dat je geen zin hebt om door memorials te gaan zitten bladeren.
Waarom wijzig je dit nou snel? Hier stond net een aanwijzing naar waar ik info kon vinden over wat je idee was met die 9/11 links.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90534855
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, dat vond ik ook, maar laat ik daar maar over ophouden. Moderator zijn is ook een apart vak, dat is niet voor iedereen weggelegd.[..]

Zo denk ik er ook over, maar kennelijk leeft het hier anders en is dat ook de bedoeling van dit forum. Jammer, betekent dat je hier constant aan het discussieren bent met mensen die roepen dat je blind en ongelovig bent terwijl ze zelf achter aannames en theorieën aanlopen.

Het mooie is dat diverse mensen roepen dat als ik maar genoeg lees dat ik dan vanzelf achter de waarheid kom. De enigste conclusie die ik tot nu toe trek is dat een aantal mensen hier gewoon een psychiatrische stoornis heeft. En dat is niet bashen, dat is een proffesionele diagnose van enkele posters hier, gratis en voor niets.
Jammer van dat sneertje :')
pi_90534986
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jammer van dat sneertje :')
Het was dan ook volledig gemeend, maar ik had het niet over jou.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:51:28 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90535229
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jammer van dat sneertje :')
Er word wederom genoeg gesneerd weer geloof ik.. psychiatrische mensen hier die zomaar dingen voor waar aan zouden nemen. Terwijl ik toch echt het idee heb dat er hier zomaar een aantal rondlopen met een volledige overtuiging over een complot na zelf er veel onderzoek naar gedaan te hebben, en nog steeds doen.

Wederom vind ik het allemaal erg kort door de bocht hoor TS, je eist antwoorden, en als die niet meteen onder je neus worden geschoven door de genoemde psychiatrische patienten is het allemaal maar kul en kunnen we het BNW opdoeken of onderbrengen bij filosofie?

Ik wil je topic best nog een kans geven hoor TS, maar dit is precies waarom het gisteren al op slot was om de verontwaardige reacties te vermijden, onnodig de boel op spanning brengen ipv respectvol meedenken in een willekeurig onderwerp dat BNW rijk is.
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:52:25 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90535283
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het was dan ook volledig gemeend, maar ik had het niet over jou.
Misschien kun je de suggesties over de moderatie beter hier kwijt [BNW FB] Voor al uw complimenten!.
The truth was in here.
pi_90535576
Beste Bastard. Ik vraag je om het op slot te gooien. IK wil het niet nog een kans geven. En jij bent een waardeloze moderator, simpelweg omdat je wel negatief reageert op mensen die kritisch zijn, maar niet reageert op het schelden in het vorige topic op degene die kritisch is. En dat hoef ik niet ergens anders kwijt, want er gebeurt toch niets mee. Je moet moderaten, de discussie in banen leiden en niet een slot er op gooien als het je te kritisch wordt. Dan ben je gewoon een lafaard.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er word wederom genoeg gesneerd weer geloof ik.. psychiatrische mensen hier die zomaar dingen voor waar aan zouden nemen. Terwijl ik toch echt het idee heb dat er hier zomaar een aantal rondlopen met een volledige overtuiging over een complot na zelf er veel onderzoek naar gedaan te hebben, en nog steeds doen.

Wederom vind ik het allemaal erg kort door de bocht hoor TS, je eist antwoorden, en als die niet meteen onder je neus worden geschoven door de genoemde psychiatrische patienten is het allemaal maar kul en kunnen we het BNW opdoeken of onderbrengen bij filosofie?
Ik heb het topic over 9/11 van begin tot eind gelezen. Het allertreurigste is nog dat deze psychiatrisch patienten (Jokkebrok, Curoto en Bankfest of hoe ie ook heet) serieus denken dat ze met hogere onderzoeksjournalistiek bezig zijn. En dan die kul over dat ze bewijzen hebben terwijl ze alleen maar vage fotoshopjes en theorietjes hebben. Hou toch op.

Nogmaals: Ik geloof in een complottheorie, maar die onzin hier is zo ver gezocht dat ieder weldenkend mens het niet serieus kan nemen. En kom maar hoor, met het commentaar dat IK de onwetende blinde ben. Liever blind dan constant dingen zien DIE ER NIET ZIJN!

En nou een slot er op.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90535582
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het mooie is dat diverse mensen roepen dat als ik maar genoeg lees dat ik dan vanzelf achter de waarheid kom. De enigste conclusie die ik tot nu toe trek is dat een aantal mensen hier gewoon een psychiatrische stoornis heeft. En dat is niet bashen, dat is een proffesionele diagnose van enkele posters hier, gratis en voor niets.
Natuurlijk kan je vragen stellen bij het criterium die er wordt gesteld voor jouw ''professionele diagnose''. Wat maakt een psychiatrische stoornis een psychiatrische stoornis? Jij kijkt vast naar de richtlijnen die wetenschappenlijke onderzoeken hebben aangetoond, en neemt dit als vaststaand bewijs. Prima, maar naar mijn mening leef je in een gesloten wereld met te veel vertrouwen in wetenschappelijk bewijs. Zo'n diagnose is gevormd naar maatschappelijke staven, een omdat de maatschappij is feite gemaakt is, is de diagnose subjectief. Voor jou staat het vast, ik verwerp het.

Nogmaals: het heeft te maken met je wereldbeeld. Zoek je eigen waarheid.
pi_90535609
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Orchestra. het volgende:

[..]
Nogmaals: het heeft te maken met je wereldbeeld. Zoek je eigen waarheid.
Ik heb hem niet gevonden. En hier gaat dat ook niet gebeuren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90535718
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb hem niet gevonden. En hier gaat dat ook niet gebeuren.
Dan is er geen probleem toch?

Verwerp hetgeen wat je onzin vindt. Als de maatstaven tekort schieten die men hier geeft, geloof je er niet in. Van mij mag het. Iedereen zijn waarheid.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:10:35 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90535998
TS is er 1 van "iedereen is gek, behalve ik!" :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:12:39 #44
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90536099
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:03 schreef Orchestra. het volgende:
Dan is er geen probleem toch?

Verwerp hetgeen wat je onzin vindt. Als de maatstaven tekort schieten die men hier geeft, geloof je er niet in. Van mij mag het. Iedereen zijn waarheid.
Dat is juist wat ik eerder ook al aanhaalde:

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik denk dat voor sommige mensen (waaronder ik) het criterium voor feitelijk keihard bewijs, gewoon een heel stuk hoger ligt dan de gemiddelde believer/BNW'er.
Waarheid is gebaseerd op feiten, dus als je spreekt over 'Iedereen zijn waarheid' dan is er dus geen sprake van waarheid en/of feiten.

En dat is waar HoppaHoppa naar op zoek is, maar dat zal hij hier in BNW niet vinden, aangezien het hier voornamelijk gespeculeer en elkaar aan- en invullen betreft.

Maar ja, dat gespeculeer en elkaar aan- en invullen over theorieen is ook gewoon de reden waarom dit forum in het leven geroepen is :).

En wat ik eerder ook schreef: Het is wel gewoon jammer dat bepaalde dingen hier in BNW al heel snel 'feiten' worden genoemd door sommigen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90536144
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
TS is er 1 van "iedereen is gek, behalve ik!" :').
Zou hij gelijk hebben? Hellup :o
pi_90536198
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
TS is er 1 van "iedereen is gek, behalve ik!" :').
Nee hoor, er zijn er met mij heel veel die niet gek zijn. Alleen op dit forum zijn er een aantal die wel gek zijn. Maar deze ridiculisering is wel typerend voor BNW, blijkt mij.

Maar waar blijft Bastard nou met zijn slotje. Lavenderr, jij mag ook best sluiten hoor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90536285
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er met mij heel veel die niet gek zijn. Alleen op dit forum zijn er een aantal die wel gek zijn. Maar deze ridiculisering is wel typerend voor BNW, blijkt mij.

Maar waar blijft Bastard nou met zijn slotje. Lavenderr, jij mag ook best sluiten hoor.
Hoezo slotje? Kun je de kritiek niet meer aan? :')
pi_90536473
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoezo slotje? Kun je de kritiek niet meer aan? :')
Zeg jij dit zelf of is het dat stemmetje in je hoofd? Hetzelfde stemmetje dat zegt dat vleugels van een vliegtuig af moeten breken in plaats van dat ze door een (grotendeels) glazen pui gaan bij enkele honderden kilometers per uur??
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:20:38 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90536499
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Zeg jij dit zelf of is het dat stemmetje in je hoofd? Hetzelfde stemmetje dat zegt dat vleugels van een vliegtuig af moeten breken in plaats van dat ze door een (grotendeels) glazen pui gaan bij enkele honderden kilometers per uur??
Dit vind jezelf wel een totaal normale manier van redeneren en antwoorden? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90536523
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit vind jezelf wel een totaal normale manier van redeneren en antwoorden? :').
Verhoudingsgewijs vind ik dat ik nog best netjes ben ja.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90536548
BASH BASH BASH misschien helpt dit.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:22:43 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90536584
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

Maar waar blijft Bastard nou met zijn slotje. Lavenderr, jij mag ook best sluiten hoor.
Ik ben geen aap die zomaar een slotje zet als jij er om vraagt hoor... je wilde je topic, je hebt je topic incluis de opmerkingen die je oogst.
Maak er wat leuks van he :*
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:24:10 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90536637
ja, zo werkt een forum niet. iets neerplempen en als mensen het er niet mee eens zijn ga je zeuren om een slotje :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90536681
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

Waarheid is gebaseerd op feiten, dus als je spreekt over 'Iedereen zijn waarheid' dan is er dus geen sprake van waarheid en/of feiten.
Waarheid is subjectief. Er is geen algemene waarheid. Als jij iets aanneemt voor objectief vastgesteld, dus een feit, hoeft dat niet daadwerkelijk altijd zo het geval te zijn, c.q. ''de waarheid''.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:26:33 #55
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90536755
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door een iets te ijverige moderator werd mijn vorige topic gesloten, omdat het een user base bash zou zijn.

Kennelijk is het verschil tussen een verzoek om duidelijke bronnen en bashen bij deze persoon niet helemaal helder. Maakt niet uit, ik zal proberen me in dit topic niet in een waarde oordeel te laten lokken.

Maar mijn vraag nu: als dit forum en wat er geroepen wordt niet met feiten en bewijzen kan worden onderbouwd, maar het slechts een kwestie van geloven is, horen de onderwerpen dan niet in het filosofie en levensbeschouwing forum?

Of kan iemand mij alsnog bewijzen tonen van alle beweringen hier, ik kan ze in de verschillende topics niet vinden.

Edit: fout in de titel, moet zijn in het tweede deel:'of is dat eng'
Je wilde antwoorden omtrend complotten toch?!......misschien is dit een mooie test, om de geloofwaardigheid van deze site/link te testen.

Barack Obama to make UFO announcement in coming weeks
zondag 26 december 2010 22:31:47

Antwoord......in enkele weken dus :{w ik zou zeggen 'eind januari', da's +/- 5 weken.

Wat kunnen we verwachten en daar zijn volgens mij maar 2 antwoorden mogelijk.
A; Het nieuws komt niet.....dus de geloofwaardigheid van de site/link is weg.
B; Komt het nieuws wel......dan zijn we 'dus' niet alleen in het heelal. ;)

Wordt vervolgd..........
http://beforeitsnews.com/(...)in_coming_weeks.html
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_90536863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Je wilde antwoorden omtrend complotten toch?!......misschien is dit een mooie test, om de geloofwaardigheid van deze site/link te testen.

Barack Obama to make UFO announcement in coming weeks
zondag 26 december 2010 22:31:47

Antwoord......in enkele weken dus :{w ik zou zeggen 'eind januari', da's +/- 5 weken.

Wat kunnen we verwachten en daar zijn volgens mij maar 2 antwoorden mogelijk.
A; Het nieuws komt niet.....dus de geloofwaardigheid van de site/link is weg.
B; Komt het nieuws wel......dan zijn we niet alleen in het heelal. ;)

Wordt vervolgd..........
http://beforeitsnews.com/(...)in_coming_weeks.html
Uhm. Tja. Nou. Ik ben benieuwd. Ik heb nooit gezegd dat ik niet geloof in buitenaards leven. Statistisch gezien is het best egocentrisch om er niet in te geloven. Maar de hier daarvoor aangedragen bewijzen zijn wel erg kul. Maar goed, we wachten af.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90536870
was
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Je wilde antwoorden omtrend complotten toch?!......misschien is dit een mooie test, om de geloofwaardigheid van deze site/link te testen.

Barack Obama to make UFO announcement in coming weeks
zondag 26 december 2010 22:31:47

Antwoord......in enkele weken dus :{w ik zou zeggen 'eind januari', da's +/- 5 weken.

Wat kunnen we verwachten en daar zijn volgens mij maar 2 antwoorden mogelijk.
A; Het nieuws komt niet.....dus de geloofwaardigheid van de site/link is weg.
B; Komt het nieuws wel......dan zijn we 'dus' niet alleen in het heelal. ;)

Wordt vervolgd..........
http://beforeitsnews.com/(...)in_coming_weeks.html
was er niet ook zo'n nieuwsbericht eind 2009? ff kijkjen of ik het nog ergens kan vinden...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_90536955
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben geen aap die zomaar een slotje zet als jij er om vraagt hoor... je wilde je topic, je hebt je topic incluis de opmerkingen die je oogst.
Maak er wat leuks van he :*
Ik voel mij gezegend. Maar het topic wat ik wilde heb ik nog steeds niet hoor. Omdat niemand hier in staat is om iets zinnigs te zeggen over wat ze zelf beweren. Zolang dat niet gebeurt is dit een tamelijk zinloos topic. Maar goed, we zitten al op pagina 3, dus nog maar 10 te gaan.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:33:08 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90537077
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik voel mij gezegend. Maar het topic wat ik wilde heb ik nog steeds niet hoor. Omdat niemand hier in staat is om iets zinnigs te zeggen over wat ze zelf beweren. Zolang dat niet gebeurt is dit een tamelijk zinloos topic. Maar goed, we zitten al op pagina 3, dus nog maar 10 te gaan.
Geef ze even de tijd? Misschien hebben ze niet allemaal kerstvakantie.
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:36:48 #60
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90537245
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef DarthHouse het volgende:
Je wilde antwoorden omtrend complotten toch?!......misschien is dit een mooie test, om de geloofwaardigheid van deze site/link te testen.

Barack Obama to make UFO announcement in coming weeks
zondag 26 december 2010 22:31:47

Antwoord......in enkele weken dus :{w ik zou zeggen 'eind januari', da's +/- 5 weken.

Wat kunnen we verwachten en daar zijn volgens mij maar 2 antwoorden mogelijk.
A; Het nieuws komt niet.....dus de geloofwaardigheid van de site/link is weg.
B; Komt het nieuws wel......dan zijn we 'dus' niet alleen in het heelal. ;)

Wordt vervolgd..........
http://beforeitsnews.com/(...)in_coming_weeks.html
Goh, dat wordt ook een jaarlijkse aangelegenheid zeg :D!

Maar goed, we wachten het wederom af... :)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90537306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geef ze even de tijd? Misschien hebben ze niet allemaal kerstvakantie.
Ach, gisteren kwam het er ook niet van. Toen verviel het ook al snel in mensen die mijn TS niet goed lazen en alleen maar aannamen dat ik te lui was om zelf te lezen/zoeken en dat ik een ongelovig dom schaap was.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:43:12 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90537517
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, gisteren kwam het er ook niet van. Toen verviel het ook al snel in mensen die mijn TS niet goed lazen en alleen maar aannamen dat ik te lui was om zelf te lezen/zoeken en dat ik een ongelovig dom schaap was.
Misschien he.. misschien ligt het aan de toon die je bezigt?
Ach wie ben ik maar mij is geleerd dat je met een vriendelijk woord vaak wat verder komt.
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:47:57 #63
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90537686
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
Misschien he.. misschien ligt het aan de toon die je bezigt?
Ach wie ben ik maar mij is geleerd dat je met een vriendelijk woord vaak wat verder komt.
Ik vind niet dat HoppaHoppa onvriendelijk overkomt, wel gewoon recht voor z'n raap - zonder omheen te draaien wat ie wil zeggen en zonder schelden -, ik hou daar wel van :). Helaas heeft hij zich in een aantal van de laatste posts ietsjes laten gaan, maar goed, hij werd immers al van het begin af aan uitgescholden.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:53:44 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90537898
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind niet dat HoppaHoppa onvriendelijk overkomt,
Wat jij vind boeit mij allang niet meer.
The truth was in here.
pi_90537932
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind niet dat HoppaHoppa onvriendelijk overkomt, wel gewoon recht voor z'n raap - zonder omheen te draaien wat ie wil zeggen en zonder schelden -, ik hou daar wel van :). Helaas heeft hij zich in een aantal van de laatste posts ietsjes laten gaan, maar goed, hij werd immers al van het begin af aan uitgescholden.
Dat zie je, omdat JIJ niet selectief leest. Maar goed.

[quote]10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

-edit, hou eens op met dat gebash-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 28-12-2010 15:10:28 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90537988
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien he.. misschien ligt het aan de toon die je bezigt?
Ach wie ben ik maar mij is geleerd dat je met een vriendelijk woord vaak wat verder komt.
Als jij mijn TS in het vorige topic onaardig vond, dan-edit, nee- Degene die daar begonnen te schelden werden door jou niet terecht gewezen, maar zogauw als ik kritiek lever wordt het topic gesloten.-edit, stoppen hiermee nu-

[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 28-12-2010 15:09:19 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:18:02 #67
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90538710
Ik vind trouwens dat Orchestra. hier wel gewoon netjes discusieert en gewoon netjes zijn visie geeft op de dingen, het leven, de waarheid, en alles. Dat mag ook wel even gezegd worden, vind ik.

Dat ik niet mee kan gaan in zijn visie (en hij waarschijnlijk niet in de mijne) is een ander verhaal :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90538835
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind trouwens dat Orchestra. hier wel gewoon netjes discusieert en gewoon netjes zijn visie geeft op de dingen, het leven, de waarheid, en alles. Dat mag ook wel even gezegd worden, vind ik.

Dat ik niet mee kan gaan in zijn visie (en hij waarschijnlijk niet in de mijne) is een ander verhaal :).
De meeste users reageren toch normaal hier :?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:05 #69
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90538935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
De meeste users reageren toch normaal hier :?
Nou, mensen ongefundeerd uitmaken voor troll, kloon, schaap, en luilak, vind ik niet echt normaal.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90538938
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De meeste users reageren toch normaal hier :?
Dat ben ik met je eens, het gaat in dit topic stukken beter als in het vorige. Maar tegelijkertijd zijn de meeste bijdragen toch niet nuttig, omdat ze geen relatie hebben met de TS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hoppahoppa op 28-12-2010 15:29:18 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90539109
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar tegelijkertijd zijn de meeste bijdragen toch niet nuttig, omdat ze geen relatie hebben met de TS.
Maar ja, jij wilt olie persen uit een steen, en dat gaat niet. Je kunt mensen niet dwingen om voor jou bewijzen hier neer te zetten.
En mensen neerzetten als ziek in het hoofd helpt niet.
En modbashen is natuurlijk helemaal geen goed idee he :N
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:36:35 #72
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90539358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat ben ik met je eens, het gaat in dit topic stukken beter als in het vorige. Maar tegelijkertijd zijn de meeste bijdragen toch niet nuttig, omdat ze geen relatie hebben met de TS.
Dat is waar, ik zag dit topic en het vorige dan ook eigenlijk meer als '1'. Maar laten we dat vorige topic dan maar gewoon vergeten :).

Alhoewel ik uberhaupt niet denk dat je antwoorden gaat krijgen op je vragen, en dan kun je je nog zo goed inlezen in allerhande theorieen, maar voor jou (en ook voor mij) ligt het criterium voor feitelijk bewijs gewoon een heel stuk hoger dan voor de 'gemiddelde BNW'er'.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90539435
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ja, jij wilt olie persen uit een steen, en dat gaat niet. Je kunt mensen niet dwingen om voor jou bewijzen hier neer te zetten.
En mensen neerzetten als ziek in het hoofd helpt niet.
En modbashen is natuurlijk helemaal geen goed idee he :N
Ik dwing helemaal niemand. Zie jij een pistool tegen je hoofd of iets dergelijks? Waar het mij om gaat is dat een aantal mensen van alles beweren en er vervolgens geen onderbouwing aan geven. In elk ander forum is dat een zonde, hier is het heel normaal. Als je mensen daar op wijst (zoals ik netjes deed in mijn vorige topic) dan wordt je weggezet als lui en schaapachtig. Dat soort mensen hoef ik niet in mijn topic. Die mensen heb ik (in een vlaag van frustratie, uitgescholden en gelukkig lijken ze nu weg in het topic. Slecht middel, goed resultaat.

En als de mod het verdient, dan mag hij daarop gewezen worden. Een moderator is geen god en in dit geval is het gedrag van de genoemde moderator gewoon zwaar discutabel. Ook de cynische ondertoon, de opmerkingen naar JoepiePoepie, dat hoort gewoon niet als moderator. Hij probeert een reactie uit te lokken, waar het zijn taak is om de discussie in goede banen te leiden. Ik vind dat kwalijk en daar spreek ik hem rechtstreeks op aan. Ik zal ook die kritiek proberen netter te brengen, zodat jij dat niet hoeft weg te modden. Jij houdt de discussie tenminste wel zuiver, maar goed, vrouwen zijn dan ook (in de regel) betere moderators.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90539503
Aye, laat ik maar nog één poging wagen. Probeer je eigen waarheid te vinden in al deze complot theorieën. Is het 9/11 wat je interesseert? Ga naar een 9/11 forum. Interesseer je je meer in politieke zaken? Begin dan eens naar bloodlines te googlen bijvoorbeeld. Wil je er liever echt op uit? Ga eens naar een lezing of een bijeenkomst. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat zeker helpt bij het beter begrijpen van 'vrijdenkers'. Verder kun je ook, als dat je interesseerd, eens een opendag van een Freemason loge bezoeken.. Denk niet dat ik dat hier te hard moet zeggen, maar toch..

Succes!
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:42:08 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90539631
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jij houdt de discussie tenminste wel zuiver, maar goed, vrouwen zijn dan ook (in de regel) betere moderators.
Dit heb je uit wetenschappelijke bronnen? Of zit je lekker omhoog te likken.. *sllrrp*
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_90539849
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit heb je uit wetenschappelijke bronnen? Of zit je lekker omhoog te likken.. *sllrrp*
Ik zeg het en als ik het niet verder onderbouw dan is het mijn mening. Maar er is op zich ook best het één en het ander geschreven over verschillen in karakter tussen mannen en vrouwen. Ik zeg ook niet dat het per definitie altijd en overal zo is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Typisch het volgende:
Aye, laat ik maar nog één poging wagen. Probeer je eigen waarheid te vinden in al deze complot theorieën. Is het 9/11 wat je interesseert? Ga naar een 9/11 forum. Interesseer je je meer in politieke zaken? Begin dan eens naar bloodlines te googlen bijvoorbeeld. Wil je er liever echt op uit? Ga eens naar een lezing of een bijeenkomst. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat zeker helpt bij het beter begrijpen van 'vrijdenkers'. Verder kun je ook, als dat je interesseerd, eens een opendag van een Freemason loge bezoeken.. Denk niet dat ik dat hier te hard moet zeggen, maar toch..

Succes!
Dank voor de tips. Over 9/11 heb ik al erg veel gelezen. Politiek is één van mijn grootste interessen, vandaar dat ik het filmpje dat Jokkebrok stuurde ook zo interessant vind. Ik ga dan ook zeker eens naar Bloodlines googelen, al is de term mij eigenlijk onbekend. Maar leren=goed.

Ik wist trouwens niet dat de vrijmetselaars open dagen hielden. Dat is eigenlijk ook een beetje gek, gelet op het mystieke geheimzinnige dat er omheen hangt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90540120
Over die opendagen, het beste waar je het mee kunt vergelijken is een meeloopdag van een universiteit/hbo opleiding. Je ziet niet wat er écht gebeurt, ze laten je proeven. :D En als je het vies vind dan weet je dat voortaan. Vind je het lekker? Misschien wil je dan wel meer.
pi_90540524
Ik zit net een topic te lezen van Ticker over uiltjes in Washington (via Bloodlines zoekopdracht). Boeiende discussies met een aantal mensen. Nadat ik de Dan Brown boeken heb gelezen ben ik altijd benieuwd geweest naar wat nou de waarheden zijn in de beweringen van Brown over allerlei verwijzingen naar vrijmetselaars in de architectuur van Washington. Dat zijn nou de topics die mij interesseren, en de link naar geheime genootschappen die invloed hebben in onze wereldpolitiek. In dat topic worden ook goede pogingen gedaan om dingen te bewijzen, zij het via een omweg en in een enigzins dogmatische discussie. Maar we komen ergens.
Dit is in ieder geval niet zo farfetched als die 9/11 en Reptillian discussies.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:23:43 #79
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90541257
quote:
Ik wil me deels met deze post voorstellen omdat ik nieuw ben op BNW, maar ik wil ook wel kritisch zijn over dit forum.

Ik ben naar Fok! gekomen voor de discussies op het politieke forum. Maar ik heb daarnaast al jaren het vermoeden dat de geopolitiek maar deels wordt bedreven via de geijkte kanalen waar we van op de hoogte zijn. Er zijn verbanden tussen bedrijven, landen en (politieke) groeperingen die onder de oppervlakte blijven van onze dagelijkse leefwereld en politiek. Ik ben dus niet volledig vrij van complot denken, maar ik heb mijn huis ook niet ingepakt met aluminiumfolie.

Ik geloof niet in chemtrails, 9/11-conspiracy, grote alien cover-ups of dat Elvis nog leeft. En al helemaal niet in verbanden tussen deze zaken.

Ik geloof wel in Bilderberg-achtige structuren, maar niet noodzakelijkerwijs met als doel om de bestaande leidinggevende structuur van de wereld omver te werpen.

Ik ben naar BNW gekomen in de hoop hier een hint van overtuigend bewijs te vinden voor mijn vermoedens. Helaas kom ik tot de conclusie dat hier een aantal mensen zijn die verschrikkelijk goed zijn in het leggen van verbanden, maar dan wel zonder dat ze daar ook maar enig bewijs voor hebben. Wanneer je vraagt naar bewijs dan wordt het vaak ineens stil, of er volgt een tirade over dat je er niets van begrijpt en dat het toch allemaal duidelijk is voor de ingewijden. Dat maakt de boel niet geloofwaardiger.

Theorieën hoeven van mij niet. Ik wil keiharde bewijzen dat er een NWO is. En als iemand keiharde bewijzen heeft voor de zaken waar ik niet in geloof, dan zie ik die ook graag. Geen gelul, geen verwijzingen naar tientallen boeken, geen theorieën, maar onweerlegbare bewijzen.

Ik sta er voor open, al zullen enkelen van jullie dat direct in twijfel trekken. Dat interesseert me eerlijk gezegd niet. Overtuig me, ik ben er klaar voor!
En nu is het; Ik wil antwoord op mijn vragen!! 'of is dat eng'.

Ik ga toch een poging wagen;

Feit 1;
1995 Speelt Ajax de championsleague finale tegen AC Milan, Ajax won deze, met een doelpunt van Kluivert. :P
Feit 2;
1996 Speelt Ajax wederom de finale, maar nu is de tegenstander Juventus....maar Ajax verliest door strafschoppen. :'(

Nu begint een feit een draai naar een theorie te krijgen, want in de jaren erna, wordt er gesuggereerd dat enkele spelers van Juventus doping zouden hebben gebruikt. De bron kwam uit de media en dat was de krant namelijk.
Afgelopen zomer heeft Oranje de finale van het WK voetbal gehaald. Wat lees ik een x-aantal
weken geleden in de krant;
Bron de Telegraaf, met de kop; Del Bosque: geen doping in voetbal.

quote:
Vicente del Bosque MADRID -
De Spaanse bondscoach Vicente del Bosque heeft de speculaties dat er ook voetballers zijn verwikkeld in het nieuwe dopingschandaal rond de Madrileense arts Eufemiano Fuentes van de hand gewezen. Ik heb in mijn 43-jarige loopbaan nog nooit iets verdachts gezien en ik heb het ook niet meegemaakt dat iemand met bedriegerij geprobeerd heeft zich sportief voordeel te verschaffen.

Del Bosque reageerde op een citaat in El Mundo. Deze krant voerde Fuentes sprekend op: Als ik zou praten dan waren we Europees - noch wereldkampioen. De 55-jarige sportarts zou dat een celgenoot zondag hebben toevertrouwd, toen hij wachtte op verhoor door de onderzoeksrechter. Later mochten Fuentes en vijf andere verdachten naar huis.

Spanje versloeg Nederland in de finale van het WK in Zuid-Afrika in 2010.
Als bondscoach zou ik in beide gevallen natúúrlijk altijd NEE zeggen!? :')

Maar de kern van het verhaal is natuurlijk liegt FUENTES de dopingarts ja of nee. Dus hier begint
een 'feit' te veranderen in een soort van "complottheorie". Met andere woorden, zeg jij het maar?!

Bron Wikipedia voor wat het waard is.
quote:
Het Roswellincident was op 8 juli 1947 via diverse media (kranten en radiostations) groot nieuws in de Verenigde Staten. De vermeende crash van een vliegende schotel nabij Roswell staat bij ufo-aanhangers bekend als het belangrijkste ufo-incident ooit. Talrijke getuigen hebben, soms tot aan hun dood, volgehouden dat een buitenaards ruimteschip met buitenaardse lijken is geborgen.




Zeg 't maar!?....Is dit een antwoord wat je wilde/verwachtte, is het een hoax of is het stiekem
toch wel echt gebeurd.

Hetzelfde geldt uiteraard voor;
911
JFK
Bobby Kennedy
JFK jr
Martin Luther King
John Lennon
Marilyn Monroe
WatergateChemtrails
Blue beam
HAARP
UFO's
Mini Nukes
De maanlanding
Fema kampen etcetc.

Geloof wat je wilt geloven.....alleen met 100% feiten kun je iets onderuit halen. En dat proberen we
allemaal een beetje te doen in BNW.....op zoek naar die ene belangrijke clue, de clue die de rest
van de 6+ miljard mensen over het hoofd zag. :|W
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_90544661
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

En nu is het; Ik wil antwoord op mijn vragen!! 'of is dat eng'.

Ik ga toch een poging wagen;

Feit 1;
1995 Speelt Ajax de championsleague finale tegen AC Milan, Ajax won deze, met een doelpunt van Kluivert. :P
Feit 2;
1996 Speelt Ajax wederom de finale, maar nu is de tegenstander Juventus....maar Ajax verliest door strafschoppen. :'(

Nu begint een feit een draai naar een theorie te krijgen, want in de jaren erna, wordt er gesuggereerd dat enkele spelers van Juventus doping zouden hebben gebruikt. De bron kwam uit de media en dat was de krant namelijk.
Afgelopen zomer heeft Oranje de finale van het WK voetbal gehaald. Wat lees ik een x-aantal
weken geleden in de krant;
Bron de Telegraaf, met de kop; Del Bosque: geen doping in voetbal.

[..]

Als bondscoach zou ik in beide gevallen natúúrlijk altijd NEE zeggen!? :')

Maar de kern van het verhaal is natuurlijk liegt FUENTES de dopingarts ja of nee. Dus hier begint
een 'feit' te veranderen in een soort van "complottheorie". Met andere woorden, zeg jij het maar?!

Bron Wikipedia voor wat het waard is.

Zeg 't maar!?....Is dit een antwoord wat je wilde/verwachtte, is het een hoax of is het stiekem
toch wel echt gebeurd.

Geloof wat je wilt geloven.....alleen met 100% feiten kun je iets onderuit halen. En dat proberen we
allemaal een beetje te doen in BNW.....op zoek naar die ene belangrijke clue, de clue die de rest
van de 6+ miljard mensen over het hoofd zag. :|W
Je geeft in ieder geval de bronnen weer waar je je geloof uit put. Dat is hier al heel wat en daar dank ik je voor.

Ik begrijp ook wel dat sommige dingen ontkend worden, refererend naar je voetbal-voorbeeld. Dat spreekt voor zich, maar op het moment dat feit ombuigt naar theorie, dan wordt het lastig. Heeft Armstrong doping gebruikt? Ik weet het niet, maar het is niet voor niets zo dat je pas gestraft kunt worden als iets is bewezen.

Hetzelfde geldt voor Roswell. Is het echt gebeurd? Sure, zou kunnen. Maar ik geloof daar niet in, omdat ik het bewijs niet overtuigend vind. Zoals je aangeeft, geloof wat je wilt geloven. Maar ik draai het om.
Jij zegt: 'alleen met 100% feiten kun je iets onderuit halen'.
Ik zeg: 'alleen met 100% feiten kun je aantonen dat iets gebeurd is.'

Dat is het verschil tussen mij en een aantal anderen hier op BNW. Ik geloof niet iets omdat er een linkje op internet staat met een foto van een Alien, of een artikel in een krant. Waarom zou ik?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:24:53 #81
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90546437
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

Dat is het verschil tussen mij en een aantal anderen hier op BNW. Ik geloof niet iets omdat er een linkje op internet staat met een foto van een Alien, of een artikel in een krant. Waarom zou ik?
Dus, als 'iets' niet in de krant staat.....maar wel op het journaal komt, is het per definitie waar?!
Aangezien de krant en het journaal imao op eenzelfde lijn staan, is er dus geen nieuws wat jij wilt geloven :?

Dus jij gelooft alleen in 100% keiharde feiten, die je 100% kunt aantonen. Da's een mooie theorie
hier in Brave New World......succes verder. :W
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_90547347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Dus, als 'iets' niet in de krant staat.....maar wel op het journaal komt, is het per definitie waar?!
Aangezien de krant en het journaal imao op eenzelfde lijn staan, is er dus geen nieuws wat jij wilt geloven :?

Dus jij gelooft alleen in 100% keiharde feiten, die je 100% kunt aantonen. Da's een mooie theorie
hier in Brave New World......succes verder. :W
Tja, hier in BNW wordt de krant toch ook niet standaard voor waarheid gehouden, maar alleen als wat er staat in lijn is met wat jij gelooft? Maar goed. ik ben het niet met je eens en dan begin je met zwaaien. Dat is de manier om tot een dialoog te komen. Kennelijk wil jij ook alleen praten met mensen die jou meteen geloven. Nahja, in dat geval :W
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:47:20 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90547457
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Dus, als 'iets' niet in de krant staat.....maar wel op het journaal komt, is het per definitie waar?!
Aangezien de krant en het journaal imao op eenzelfde lijn staan, is er dus geen nieuws wat jij wilt geloven :?

Dus jij gelooft alleen in 100% keiharde feiten, die je 100% kunt aantonen. Da's een mooie theorie
hier in Brave New World......succes verder. :W
De persoon bij uitstek om dus voor de gek te houden, zolang het niet 100% te bewijzen is dat iets is voorgekomen zit de groep die een complot gepleegd heeft gebeiteld.
Verdeel en heers. ;)
The truth was in here.
pi_90547783
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

De persoon bij uitstek om dus voor de gek te houden, zolang het niet 100% te bewijzen is dat iets is voorgekomen zit de groep die een complot gepleegd heeft gebeiteld.
Verdeel en heers. ;)
Ja, dat klopt. Ik ben makkelijk te foppen. Wilde je nog iets zinnigs toevoegen dat nog niet gezegd is? Of probeer je me weer uit de tent te lokken?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90547847
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind trouwens dat Orchestra. hier wel gewoon netjes discusieert en gewoon netjes zijn visie geeft op de dingen, het leven, de waarheid, en alles. Dat mag ook wel even gezegd worden, vind ik.

Dat ik niet mee kan gaan in zijn visie (en hij waarschijnlijk niet in de mijne) is een ander verhaal :).
Ach ja, ik probeer alles maar een beetje te nuanceren. Ik kan best begrijpen dat wat voor de een aannemelijk is, voor de ander volstrekte onzin is.

Ik heb er nu wel vrede mee, de gang van zaken hier, zolang het niet persoonlijk wordt. Misschien hebben we elkaar later wel hard nodig, you never know.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:58:46 #86
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90547948
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

En nu is het; Ik wil antwoord op mijn vragen!! 'of is dat eng'.

Ik ga toch een poging wagen;

Feit 1;
1995 Speelt Ajax de championsleague finale tegen AC Milan, Ajax won deze, met een doelpunt van Kluivert. :P
Feit 2;
1996 Speelt Ajax wederom de finale, maar nu is de tegenstander Juventus....maar Ajax verliest door strafschoppen. :'(

Nu begint een feit een draai naar een theorie te krijgen, want in de jaren erna, wordt er gesuggereerd dat enkele spelers van Juventus doping zouden hebben gebruikt. De bron kwam uit de media en dat was de krant namelijk.
Afgelopen zomer heeft Oranje de finale van het WK voetbal gehaald. Wat lees ik een x-aantal
weken geleden in de krant;
Bron de Telegraaf, met de kop; Del Bosque: geen doping in voetbal.

[..]

Als bondscoach zou ik in beide gevallen natúúrlijk altijd NEE zeggen!? :')

Maar de kern van het verhaal is natuurlijk liegt FUENTES de dopingarts ja of nee. Dus hier begint
een 'feit' te veranderen in een soort van "complottheorie". Met andere woorden, zeg jij het maar?!

Bron Wikipedia voor wat het waard is.

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zeg 't maar!?....Is dit een antwoord wat je wilde/verwachtte, is het een hoax of is het stiekem
toch wel echt gebeurd.

Hetzelfde geldt uiteraard voor;
911
JFK
Bobby Kennedy
JFK jr
Martin Luther King
John Lennon
Marilyn Monroe
WatergateChemtrails
Blue beam
HAARP
UFO's
Mini Nukes
De maanlanding
Fema kampen etcetc.

Geloof wat je wilt geloven.....alleen met 100% feiten kun je iets onderuit halen. En dat proberen we
allemaal een beetje te doen in BNW.....op zoek naar die ene belangrijke clue, de clue die de rest
van de 6+ miljard mensen over het hoofd zag. :|W
Vind hem netjes !
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:01:42 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90548060
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Ik ben makkelijk te foppen. Wilde je nog iets zinnigs toevoegen dat nog niet gezegd is? Of probeer je me weer uit de tent te lokken?
Doe toch eens kalm kerel :D Je hebt echt de pik op me ofzo geloof ik he? Na 10 jaar FOK doet me dat niet zoveel hoor, bespaar je de moeite dus maar. ;)

Maar is het niet zo dan? Jij gelooft pas iets als waarheid als het 100% te bewijzen is.. dus als er een complot word afgespeeld en het is niet 100% aan te tonen dat het een complot is alleen een smoking gun of gerede twijfel dan nog geloof je het niet. Dat zijn toch je eigen woorden hier?
quote:
Ik zeg: 'alleen met 100% feiten kun je aantonen dat iets gebeurd is.'
Ja. Dus, ben jij onderandere de best denkbare pion om te hebben, that's all. :)
Wetenschappers (waar je je onder wilt scharen) zijn toch ook altijd op zoek naar de ultieme waarheid? Nou dat is wat hier in BNW ook gedaan word, iets begint met een theorie, en dan zoek je steun voor je theorie, en dan probeer je het te staven en als je niet 100% overtuigd kan worden dan hou je gerede twijfel over.. dus BNW *)
The truth was in here.
pi_90548319
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zit net een topic te lezen van Ticker over uiltjes in Washington (via Bloodlines zoekopdracht). Boeiende discussies met een aantal mensen. Nadat ik de Dan Brown boeken heb gelezen ben ik altijd benieuwd geweest naar wat nou de waarheden zijn in de beweringen van Brown over allerlei verwijzingen naar vrijmetselaars in de architectuur van Washington. Dat zijn nou de topics die mij interesseren, en de link naar geheime genootschappen die invloed hebben in onze wereldpolitiek. In dat topic worden ook goede pogingen gedaan om dingen te bewijzen, zij het via een omweg en in een enigzins dogmatische discussie. Maar we komen ergens.
Dit is in ieder geval niet zo farfetched als die 9/11 en Reptillian discussies.
Het is een begin. ^O^

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 19:09:24 ]
pi_90548396
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Doe toch eens kalm kerel :D Je hebt echt de pik op me ofzo geloof ik he? Na 10 jaar FOK doet me dat niet zoveel hoor, bespaar je de moeite dus maar. ;)
Ja, op basis van wat ik tot nu toe van je heb meegekregen moet ik je niet. Dat klopt, maar ik heb een open mind dus als je je gedraagt ga ik je vanzelf weer aardig vinden. ;)

quote:
Maar is het niet zo dan? Jij gelooft pas iets als waarheid als het 100% te bewijzen is.. dus als er een complot word afgespeeld en het is niet 100% aan te tonen dat het een complot is alleen een smoking gun of gerede twijfel dan nog geloof je het niet. Dat zijn toch je eigen woorden hier?

Ja. Dus, ben jij onderandere de best denkbare pion om te hebben, that's all. :)
Wetenschappers (waar je je onder wilt scharen) zijn toch ook altijd op zoek naar de ultieme waarheid? Nou dat is wat hier in BNW ook gedaan word, iets begint met een theorie, en dan zoek je steun voor je theorie, en dan probeer je het te staven en als je niet 100% overtuigd kan worden dan hou je gerede twijfel over.. dus BNW *)
Natuurlijk zijn er wel dingen die ik geloof zonder 100% bewijs, gewoon omdat het aannemelijk is voor mij. Ik geloof dat mijn collega vanochtend met de auto naar zijn werk is gekomen en dat hij niet door ET naar kantoor is gebracht, maar ik heb hem niet zien arriveren. Als iemand mij morgen zegt dat hij op een bezemsteel naar het werk vliegt, dan ga ik hem echt niet op staan wachten.

Ik probeer alleen maar even de dubbele moraal aan te geven. De kranten worden niet geloofd, maar als er in een oude plaatselijke krant een artikeltje staat over Aliens dan is de krant ineens waarheid. Zaken worden verdraaid, dat doe ik zelf ook hoor en dat is ook menselijk, maar ik pretendeer niet de waarheid te spreken over een dergelijk onderwerp. Ik zeg ook nergens dat Roswell per definitie niet waar is, ik geef alleen aan dat ik het niet geloof omdat ik het bewijs niet overtuigend vindt. Zo denk ik ook over Jesus, kabouters en nog wat zaken.

Wat ik dus probeer aan te geven (de tiende keer) is dat er een aantal zaken zijn waarvan ik ook zie dat ze niet kloppen en daar zoek ik naar antwoorden. Ik ben geen non-believer op alle punten, maar ik vind een aantal zaken gewoon te absurd en te waanzinnig onderbouwd. Daarom ben ik hier ook beland, maar met name in het eerste topic werd elke vorm van discussie uit de weg gegaan. Het is zoals iemand zegt en daarmee basta. Darthouse doet nu weer hetzelfde. Ik vind dat jammer.

Ja, politiek spelen er rare dingen. Dat filmpje van die Engelse Lord heeft mij nieuwsgierig gemaakt. Maar ik heb hier echt al HEEEL veel gelezen. Politieke complottheorieën ok, maar alles wat ik gelezen heb over Aliens, Reptillians en 9/11 kan ik gewoon niet serieus nemen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:14:07 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90548621
Toch maf ergens, je eist dingen, schreeuwende TT, botte reacties, mensen afdoen als psychisch gestoord maar dan niet afvragen waarom ze je niet allemaal te hulp springen en vriendelijk zijn tegen je.
Je bent niet de eerste die hier alleen is om te schreeuwen dat mensen te ver doorslaan en verder geen positieve bijdrage lijken te kunnen leveren. Daar worden sommige wat kribbig van ja om het zo te noemen. ;) Incluis mijzelf :@
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:15:42 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90548700
En voor the record, ik heb ook mijn grenzen als het om complotten gaat. Sommige zijn echt ver van mijn realistische pad en zal ik niet kunnen volgen, dus ik doe mijn best ook niet voor.
The truth was in here.
pi_90549442
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Bastard het volgende:
Toch maf ergens, je eist dingen, schreeuwende TT, botte reacties, mensen afdoen als psychisch gestoord maar dan niet afvragen waarom ze je niet allemaal te hulp springen en vriendelijk zijn tegen je.
Je bent niet de eerste die hier alleen is om te schreeuwen dat mensen te ver doorslaan en verder geen positieve bijdrage lijken te kunnen leveren. Daar worden sommige wat kribbig van ja om het zo te noemen. ;) Incluis mijzelf :@
Je moet het eerste topic nog maar eens lezen en eens goed kijken hoe dat is verlopen. Dan zul je ook zien dat ik heel lang, heel netjes ben gebleven, ondanks enkele schofterige types en mensen die gewoon volledig mijn vragen negeerde. En daar heb ik zo langzamerhand genoeg van. Jouw rol daarin zul je wel nooit toegeven en dat hoeft van mij ook niet, maar houd alsjeblieft op met je pogingen om mij weer op de kast te krijgen door de situatie weer te verdraaien, want daar word ik ook een beetje kribbig van.

En verder vind ik dat je bijzonder snel oordeelt over mijn toekomstige bijdrage hier. Ja, ik ben nieuw, ja ik omarm niet ieder idee dat hier zonder onderbouwing wordt gedropt en ja ik ben misschien wat recht-door-zee kritisch op mensen die pretenderen de waarheid te brengen en vervolgens geen bronnen kunnen leveren. So what? Dat is mijn stijl en niemand hoeft mij te antwoorden, daar kan ik niet toe verplichten

Maar als je wel met mij in gesprek of discussie wil, ga dan niet roepen dat je alles weet, terwijl je slechts een theorie hebt. En ga dan niet op het moment dat ik een vraag stel mij lopen negeren of bashen als ongelovige. Want dan hoeft het van mij niet.

Kunnen we dan nu een punt zetten achter deze onzinnige zijtak en gewoon weer over de inhoud praten? Misschien gaan we elkaar nog wel waarderen, want:
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Bastard het volgende:
En voor the record, ik heb ook mijn grenzen als het om complotten gaat. Sommige zijn echt ver van mijn realistische pad en zal ik niet kunnen volgen, dus ik doe mijn best ook niet voor.
Dit belooft dat we niet ver van elkaar afzitten, als we het over inhoud gaan hebben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:38:57 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90549863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dit belooft dat we niet ver van elkaar afzitten, als we het over inhoud gaan hebben.
Geeft niks, we zullen waarschijnlijk beide scherp van tong kunnen zijn. ;)
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:40:19 #94
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90549931
Is dit het topic waar nieuwe frisse usertjes welkom worden geheten?
pi_90550066
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Terecht het volgende:
Is dit het topic waar nieuwe frisse usertjes welkom worden geheten?
Hehehe, ja, als je het zo wilt noemen..... Maar je brengt in ieder geval humor mee, dus je bent welkom!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:44:24 #96
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90550135
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hehehe, ja, als je het zo wilt noemen..... Maar je brengt in ieder geval humor mee, dus je bent welkom!
Ik schijn anders een walgelijk arrogant mannetje en tevens een paardenlul te zijn, hoor.
pi_90550337
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik schijn anders een walgelijk arrogant mannetje en tevens een paardenlul te zijn, hoor.
Dat maakt me geen hol uit, als je maar inhoudelijk discussieert. Dan hoeven we het niet eens eens te zijn.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:49:17 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90550389
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik schijn anders een walgelijk arrogant mannetje en tevens een paardenlul te zijn, hoor.
Maar toch lief dat je kennis komt maken.
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:50:07 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90550433
Vroeger werden de newbees tenminste nog gebashed. :{
The truth was in here.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:51:03 #100
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90550479
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat maakt me geen hol uit, als je maar inhoudelijk discussieert. Dan hoeven we het niet eens eens te zijn.
Toppertje. Goed, je zegt het e.e.a. gelezen te hebben, wat weet je van de BCCI?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')