abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 december 2010 @ 14:10:16 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89957097
Setjes, met Pioneer in elkaar gedraaid..
Genre in verschillende House.

http://soundcloud.com/Houniet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_89957136
Ik heb al veel te lang niks gemaakt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89971938
Nee, nu even serieus :)!

Remix die ik ongeveer een jaar geleden heb gemaakt.


Remix die ik een week geleden heb afgerond.


Twee best wel verschillende stijlen
Eigenlijk bouw ik alles wat los en vast zit en zolang ik er plezier in heb :Y)!
Hmz...
  donderdag 16 december 2010 @ 20:16:28 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90014245
Nieuwe mix _O_ O+.

D O W N L O A D

Tracklist komt nog!
HOUSE
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90024292
For God His iPod ^O^

het is niet echt een creatie, de titel zegt t al :Y Common ''go'' met een jazz nummer eronder, ik verveelde me namelijk kapot :P
wil je erover praten...?
  donderdag 16 december 2010 @ 23:19:23 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90024596
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
For God His iPod ^O^

Thnx.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 16 december 2010 @ 23:19:42 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90024610
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
For God His iPod ^O^

het is niet echt een creatie, de titel zegt t al :Y Common ''go'' met een jazz nummer eronder, ik verveelde me namelijk kapot :P
Het is niet echt mijn ding, maar het is wel lekker chill.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90026166
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

Het is niet echt mijn ding, maar het is wel lekker chill.
''Mijn'' genre is eigenlijk ook house maar moest t even van me af zingen ;) thx
wil je erover praten...?
pi_90090884
quote:
_O_ supervet!
pi_90097568
Nieuwe Hip-Hop beat


Dat tshirt wil ik zooo graag trouwens :)
  zondag 19 december 2010 @ 00:44:42 #14
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_90107190
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
For God His iPod ^O^

het is niet echt een creatie, de titel zegt t al :Y Common ''go'' met een jazz nummer eronder, ik verveelde me namelijk kapot :P
Beetje effecten aan de zang gooien, klinkt beetje clean zo. Maar wel relaxed ding
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 19 december 2010 @ 06:06:56 #15
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_90113205
quote:
Nice, als je zou zeggen dat het een nieuwe Shpongle track is zou ik het zo geloven. :D
pi_90159478
Vorig weekend hebben we even een nieuw nummertje geschreven :)
Hij is nog niet af, maar het is wel een leuk tussendoortje:


Oh.... en ik had nog even een acoustische nummertje ingezongen.... deze ging wat minder goed ^^ Maar toch een goede poging al zeg ik het zelf :P


:)
  maandag 20 december 2010 @ 03:25:00 #17
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_90161993
Ik zal eerlijk zijn, ik vind de zang niet mooi. Het drummen gaat je beter af, ik zou er een andere zanger bijhalen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_90201807
hey jongons!

heb vandaag met een vriend gitaar opgenomen, en daar is dit nummer uit gekomen!

http://soundcloud.com/markvanrijswijk/gezoes-fran

Artiestennaam en titel slaan totaal nergens op, omdat we gewoon geen ''band' ofzo zijn. en titels zijn stom.

in ieder geval!

veel plezier met luisteren, en zo niet? vertel ons graag wat er aan schort! :D
  woensdag 22 december 2010 @ 22:42:04 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_90314578


Klik hier gezien het makkelijker te beluisteren is.

Zoals de tekst erbij zegt: gemaakt op een atari 1040 STe met musicmon 2.5e.
3 kanalen en hardwarematig geluid dus het kostte nogal wat moeite om de instrumenten te maken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_90340264
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef cerror het volgende:
[ link | afbeelding ]

Klik hier gezien het makkelijker te beluisteren is.

Zoals de tekst erbij zegt: gemaakt op een atari 1040 STe met musicmon 2.5e.
3 kanalen en hardwarematig geluid dus het kostte nogal wat moeite om de instrumenten te maken.
Lekkere track man, alleen gebruik ik persoonlijk liever maxYmiser
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:29:49 #21
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_90547838
quote:
Vette nummers hoor! Wat ik me wel eens afvraag, is hoe psytranceproducers aankijken tegen de beperkte hoeveelheid sounds die je altijd in die nummers terughoort. Die baslijntje zijn in 9 van de 10 nummers inwisselbaar en ook kicks hebben vrijwel altijd dezelfde sound. Ik vind het wel lekker, maar veel onderscheid tussen psytrancenummers is er meestal niet.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:29:12 #23
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_90549402
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Stupide het volgende:
Vette nummers hoor! Wat ik me wel eens afvraag, is hoe psytranceproducers aankijken tegen de beperkte hoeveelheid sounds die je altijd in die nummers terughoort. Die baslijntje zijn in 9 van de 10 nummers inwisselbaar en ook kicks hebben vrijwel altijd dezelfde sound. Ik vind het wel lekker, maar veel onderscheid tussen psytrancenummers is er meestal niet.
Cheers :)

Tja wat ik een beetje jammer vind aan hedendaagse psytrance (naast dat er enorm veel muziek onder de noemer psytrance gemaakt wordt die eigenlijk weinig tot geen psychedelic elementen heeft) is dat veel artiesten een album uitbrengen met redelijk dezelfde nummers met idd een btje dezelfde sound in alles. Dat is wellicht ook een btje de keuze van de platenmaatschappijen/labels (wat ze vinden dat in hun stijl past).

Als Bionic krijgen we juist vaak te horen dat onze tracks onderling erg van elkaar verschillen als je het vergelijkt met andere artiesten.. :) In principe ben je natuurlijk gewoon helemaal vrij om de geluiden te gebruiken die je wil (alles wat je kan bedenken en maken met de middelen die je hebt) en ook de composities te maken die je wil, het is de artiest waaruit de muziek komt die de bepalende factor is.

Floor en ik maken gewoon wat we mooi vinden en zijn natuurlijk wel geinspireerd door een groot scala aan artiesten (psy en niet psy), en hebben ook een redelijk lange historie in muziek en hebben ons flink verdiept in audiotechniek om de sound te krijgen die we willen.. We gaan helemaal op in lekker rollende full-on basjes en schone of soms juist hele smerige geluiden maar elke track beginnen we met een schoon palet aan sounds en een ander gevoel. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 28-12-2010 19:34:48 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_90568719
Lange tijd geleden dat ik wat geupload heb

[edit] weggehaald voor update[/edit]

Kan nog wel wat tips gebruiken over een goede drive. Andere tips ook welkom natuurlijk. :)


quote:
Klinkt erg goed! Goeie opbouw, toffe sfeer, heerlijk wegdromen dit! Dat oosterse instrument, zelf ingespeeld of refill ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Trance_X op 29-12-2010 13:56:42 ]
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_90574532
3 eigen nummers van de band met als single het derde nummer: " if we could go back in time.
Myspace profiel.
pi_90589018
Ik ben gister begonnen met een nieuw Drum & Bass nummer. Er moet alleen nog wel het een en ander aan gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat julilie er tot nu toe van vinden. Opbouwende kritiek is sowieso welkom!

http://soundcloud.com/koch-2/weve-got-bad-company/s-C9oCE
  woensdag 29 december 2010 @ 19:22:51 #27
274289 Ducktails
He's lost control
pi_90595715
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben gister begonnen met een nieuw Drum & Bass nummer. Er moet alleen nog wel het een en ander aan gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat julilie er tot nu toe van vinden. Opbouwende kritiek is sowieso welkom!

http://soundcloud.com/koch-2/weve-got-bad-company/s-C9oCE
Klinkt al best goed. Goede bass sound. Al hou ik er persoonlijk meer van bij DnB als de drum wat meer 'steady' is.

Vandaag een remake/remix van Aphex Twin's Rhubard gemaakt.
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/rhubards-remix
pi_90596692
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef blckbb het volgende:
Heb ondanks mijn opname problemen me nog toe kunnen leggen op Mardy Bum van the Arctic Monkeys. Heb de intro en de solo opgenomen. Timing is niet 100% perfect omdat ik van de lead telkens een klein stukje moest afknippen bij het begin om het te matchen met de rhythm track. Laat maar weten wat je ervan vind :)

Intro
Solo
pi_90599666
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Ducktails het volgende:

[..]

Klinkt al best goed. Goede bass sound. Al hou ik er persoonlijk meer van bij DnB als de drum wat meer 'steady' is.

Vandaag een remake/remix van Aphex Twin's Rhubard gemaakt.
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/rhubards-remix
Behoorlijk wazig, op een goede manier! :) Bij mij clipt die lage bass op het begin wel een beetje, misschien een compressor opzetten ofzo?
pi_90606014
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef B-FliP het volgende:

[..]
We gaan helemaal op in lekker rollende full-on basjes en schone of soms juist hele smerige geluiden maar elke track beginnen we met een schoon palet aan sounds en een ander gevoel. :)
Ok, duidelijk. Laat maar komen, zou ik zeggen. :)
pi_90606166
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:54 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Klinkt erg goed! Goeie opbouw, toffe sfeer, heerlijk wegdromen dit! Dat oosterse instrument, zelf ingespeeld of refill ?
Thanx! Dat dingetjhe is een redelijk verknipte sample uit een bestaande plaat.
  donderdag 30 december 2010 @ 13:46:23 #32
274289 Ducktails
He's lost control
pi_90626023
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Ducktails het volgende:

[..]

Klinkt al best goed. Goede bass sound. Al hou ik er persoonlijk meer van bij DnB als de drum wat meer 'steady' is.

Vandaag een remake/remix van Aphex Twin's Rhubard gemaakt.
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/rhubards-remix
Link is dood.
Nieuwe link: http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/rhubards-mix
pi_90639844
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Ducktails het volgende:

[..]

Link is dood.
Nieuwe link: http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/rhubards-mix
Ik ken het origineel dat volgens mij Rhubarb heet en je doet wel een aardige poging om er iets anders van te maken. Ik vind 'm ook zeker wel potentie hebben t/m 1:42. Daarna wordt ie een klein beetje herhalend en zeurderig als ik het zo mag noemen. Verder lijkt het een middenweg tussen ambient en dance, m.a.w. het lijkt uit dat midden los te willen komen maar doet dat niet.

Wat ik zelf vaak doe is een nummer even laten rusten en dan een paar dagen later of een week later nog eens luisteren, dan kun je het met iets meer afstand beluisteren en ontdek je vaak wel dingen die net even beter kunnen.

Dit is een van de laatsten die ik op soundcloud heb gezet..

http://soundcloud.com/arnemulder/wings-over-istanbul
pi_90641886
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ken het origineel dat volgens mij Rhubarb heet en je doet wel een aardige poging om er iets anders van te maken. Ik vind 'm ook zeker wel potentie hebben t/m 1:42. Daarna wordt ie een klein beetje herhalend en zeurderig als ik het zo mag noemen. Verder lijkt het een middenweg tussen ambient en dance, m.a.w. het lijkt uit dat midden los te willen komen maar doet dat niet.

Wat ik zelf vaak doe is een nummer even laten rusten en dan een paar dagen later of een week later nog eens luisteren, dan kun je het met iets meer afstand beluisteren en ontdek je vaak wel dingen die net even beter kunnen.

Dit is een van de laatsten die ik op soundcloud heb gezet..

http://soundcloud.com/arnemulder/wings-over-istanbul
Eens met jouw commentaar over de Rhubarb-remix.

@ Wings over Istanbul:
Ligt lekker in de mix allemaal, sounds passen goed bij elkaar, maar ook deze vind ik wat eentonig. Ik verwacht toch een soort doorbraak waardoor je loskomt van die eeuwige twee akkoorden waar het nummer op steunt. Fluitachtige melodie aan het einde vind ik wel leuk.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:43:25 #35
274289 Ducktails
He's lost control
pi_90645901
Thanx voor de feedback. Ik zal je advies opvolgen en er over een weekje nog eens naar kijken. ;) Het is trouwens een beetje geïnspireerd op Four Tet en Gold Panda.

Wings over Istanbul klinkt erg uitgebalanceerd. Wel iets te rustig voor mijn smaak, maar het klinkt als een goed geheel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ducktails op 30-12-2010 20:54:16 ]
pi_90671080
Update van een track waar ik mee bezig ben
Genre: trance met een vleugje mystiek
Gemaakt in fl studio 9

http://www.myownmusic.de/artistpage_info.php?artist_id=10658

Comments welkom! :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Trance_X op 31-12-2010 16:45:53 ]
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:15:00 #37
75969 isitreal
or is it riel
pi_90718856
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Trance_X het volgende:
Update van een track waar ik mee bezig ben
Genre: trance met een vleugje mystiek
Gemaakt in fl studio 9

http://www.myownmusic.de/artistpage_info.php?artist_id=10658

Comments welkom! :)
Best wel lekker deuntje. Ik had dansvloermateriaal verwacht, maar dit valt natuurlijk ook onder de grote noemer 'trance'.

Er zijn een paar elementen in het nummer die wel wat meer galm kunnen gebruiken, te beginnen met de trommeltjes aan het begin. Vergelijk bijvoorbeeld maar die trommeltjes met de galm op die 'vingerknip' zo rond 0:52. De synth die er na een minuut of twee inkomt is ook erg droog en kan best nog wat galm hebben. Kick is ook wat dof.

Clap kan misschien wat zachter. De leadmelodie rond 5 minuten vind ik niet zo, die zou ik zelf wegdoen en een andere sound en melodie pakken. Het nummer kabbelt nu prima voort (er is niet echt een sturende akkoordprogressie bijvoorbeeld), dus dan moet je de details in je nummer wel goed voor elkaar hebben om het interessant te houden. Of een pakkende lead bedenken.

Maar in totaal helemaal niet verkeerd. Als dit soort muziek vet vindt, moet je eens Easily Embarrassed (http://soundcloud.com/easilyembarrassed) checken. :)
pi_90743928
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 19:53 schreef Stupide het volgende:

[..]

Best wel lekker deuntje. Ik had dansvloermateriaal verwacht, maar dit valt natuurlijk ook onder de grote noemer 'trance'.

Er zijn een paar elementen in het nummer die wel wat meer galm kunnen gebruiken, te beginnen met de trommeltjes aan het begin. Vergelijk bijvoorbeeld maar die trommeltjes met de galm op die 'vingerknip' zo rond 0:52. De synth die er na een minuut of twee inkomt is ook erg droog en kan best nog wat galm hebben. Kick is ook wat dof.

Clap kan misschien wat zachter. De leadmelodie rond 5 minuten vind ik niet zo, die zou ik zelf wegdoen en een andere sound en melodie pakken. Het nummer kabbelt nu prima voort (er is niet echt een sturende akkoordprogressie bijvoorbeeld), dus dan moet je de details in je nummer wel goed voor elkaar hebben om het interessant te houden. Of een pakkende lead bedenken.

Maar in totaal helemaal niet verkeerd. Als dit soort muziek vet vindt, moet je eens Easily Embarrassed (http://soundcloud.com/easilyembarrassed) checken. :)
Bedankt voor je constructieve commentaar. Die synth uit de fm7 klinkt inderdaad wat mager. Ik was daar zelf ook niet helemaal tevreden over. De kick zet ik wat helderder in de mix evenals alle andere geluiden. De synthlead op 5.00 is overigens dezelfde als iets daarvoor en de synth aan het begin maar gelayerd met de zither van het begin. Alleen kan de layering iets beter of inderdaad wat jij zegt een andere sound proberen.

Inderdaad hele toffe muziek dat van easily embarrassed. Past helemaal in mijn straatje. Bedankt voor de tip! :)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  zondag 2 januari 2011 @ 22:09:59 #40
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_90768169
Nummertje van een ongeveer een jaar oud. Gewoon lekker chillen. *O*
pi_90788787
Volgens mij ligt het ietwat uit de standaard van een hoop andere nummers die hier geplaatst worden maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening. :D

Het is een demoversie van een nummer wat we hebben opgenomen in de studio. De verhouding van de sax met de stem is ietwat uit balans maar we vonden het toch een nummer wat de moeite waard was om op YouTube te zetten om de mening van anderen te horen.

Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_90831123
quote:
Heel erg dope, heb je dat soort chineese gitaar instrumentje zelf ingespeeld of is het van een VSTI?
Als het een VSTI is wil ik graag weten welke :D
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:39:26 #43
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_90831926
http://soundcloud.com/dutchsky/streetlife-nifty-fifty

Cover van Streetlife / The Crusaders, Ik ben gitaritst. Iedereen in de band is tussen de 14 en 20. 2 gitaristen bassist drummer keyboard zangeres
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:50:50 #44
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_90846289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Heel erg dope, heb je dat soort chineese gitaar instrumentje zelf ingespeeld of is het van een VSTI?
Als het een VSTI is wil ik graag weten welke :D
Thanks. Dat instrumentje heb ik zelf ingespeeld (lees: verknipt en verplakt) op basis van een sample uit een bestaande plaat. En het is met Reason gemaakt, dus geen vst's. :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:21:13 #45
330715 ArashPiano
Typ in ArashPiano bij YouTube
pi_90858942
Hallo Fok!-kertjes van me, :*

Ik ben sinds kort begonnen met covers van bekende nummers te spelen op mijn piano en
wilde eigenlijk weten of ze een beetje gelukt zijn? Graag zou ik reacties van jullie kant zien en misschien requests?

Alvast bedankt! Jullie helpen mij hier echt mee zodat ik meer nummers kan spelen! :D

Link naar mijn YouTubekanaal: http://www.youtube.com/user/ArashPiano
Of typ ArashPiano in bij YouTube zoekveld.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:29:00 #46
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_90859428
Klinkt erg relaxed, maar het lijkt er wel op dat je een beetje aan het haasten bent qua timing. Iets meer rust in je spel zou het nummer goeddoen, denk ik. Dat padje achter de pianoklanken vind ik wel tof.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:33:03 #47
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_90859696
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef GoodGawd het volgende:
http://soundcloud.com/dutchsky/streetlife-nifty-fifty

Cover van Streetlife / The Crusaders, Ik ben gitaritst. Iedereen in de band is tussen de 14 en 20. 2 gitaristen bassist drummer keyboard zangeres
Ik vind de zang niet zo... Afgezien van de uitspraak zit er ook weinig dynamiek in. Verder is er volgens mij weinig mis mee, opname klinkt ook prima. Het is wel een beetje een afgezaagd nummer, dat zich ook wel zou lenen voor iets meer explosiviteit. Nu klinkt het toch een beetje tam. Maar verre van slecht hoor. :)
pi_90881026
quote:
Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Stupide het volgende:
Nummertje van een ongeveer een jaar oud. Gewoon lekker chillen. *O*
Weer zo'n relaxed nummertje, al moet ik zeggen dat het niet zo blijft hangen. Zou wel prima nummer kunnen zijn voor ergens in het midden van een album. Foto in het filmpje past er goed bij :)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:26:46 #49
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_90883379
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef Stupide het volgende:

[..]

Ik vind de zang niet zo... Afgezien van de uitspraak zit er ook weinig dynamiek in. Verder is er volgens mij weinig mis mee, opname klinkt ook prima. Het is wel een beetje een afgezaagd nummer, dat zich ook wel zou lenen voor iets meer explosiviteit. Nu klinkt het toch een beetje tam. Maar verre van slecht hoor. :)
Ja dynamiek is altijd wel een punt bij ons T_T en zangeres inderdaad paar keer in de kont knijpen want daar moet altijd meer pit in ja ^_^
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_90909415
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Weer zo'n relaxed nummertje, al moet ik zeggen dat het niet zo blijft hangen. Zou wel prima nummer kunnen zijn voor ergens in het midden van een album. Foto in het filmpje past er goed bij :)
Het is ook een simpel loopje met een vrijwel afwezige melodie, eerder wat willekeurige noten die een beetje passen bij de akkoorden. Beetje een zondagmiddagplaatje zonder pretenties. 8-)
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:25:21 #51
122155 arucard
Amplifier Worship
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:16:13 #52
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_90933441
quote:
Heheh, die roept om vocals. :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:27:24 #53
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90945527
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Heheh, die roept om vocals. :D
Ik kan niet zingen (denk ik)
O)))
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:01:44 #54
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_90950227
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik kan niet zingen (denk ik)
Misschien een vriend/in. Of je maakt er een online wedstrijd van...kratje bier...whatever. Klinkt wel of het zang nodig heeft iig. c_/
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:50:29 #55
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_91019373
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:09:57 #56
274289 Ducktails
He's lost control
pi_91026760
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef cerror het volgende:
http://cerror.tumblr.com/(...)a-not-finished#notes

Probeerseltje, nog niet klaar.
Super catchy! :D Dit nummer heeft wat mij betreft alleen nog een goeie jaren-80 stem nodig.

Vandaag ff een nummer van The Cinematic Orchestra verbouwt:
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/dawn-set
  zondag 9 januari 2011 @ 19:35:13 #57
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_91079218
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Ducktails het volgende:
Vandaag ff een nummer van The Cinematic Orchestra verbouwt:
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/dawn-set
Sfeervol zondags plaatje. Misschien nog wat beats erbij?

Voor de liefhebbers en andere geïnteresseerden: Hier mijn 2010-album 'circuit bending the universe at your desk.' 11 nummers in de elektronica/psybient/downtempo/ambient/space-hoek. In 11 mp3tjes van 320 kbs, een kleine 74 minuten aan muziek. Vrijwel volledig in Reason in elkaar gezet.



Klik hier voor de link...

Reacties zijn natuurlijk altijd meer dan welkom. :)
pi_91137112
http://soundcloud.com/lunar-one/lunar-one-smile-upon-my-face

Klein stukje van een track waar ik mee bezig ben.
pi_91137209
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef cerror het volgende:
http://cerror.tumblr.com/(...)a-not-finished#notes

Probeerseltje, nog niet klaar.
Hah vet man, klinkt heerlijk fout (ik hoop niet dat ik je nu beledig)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:24:28 #60
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91147910


[ Bericht 52% gewijzigd door GoodGawd op 11-01-2011 02:52:19 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91148517
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
For God His iPod ^O^

het is niet echt een creatie, de titel zegt t al :Y Common ''go'' met een jazz nummer eronder, ik verveelde me namelijk kapot :P
Ik vind het tof! :)
You know fuck all about heavy manners...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:43:47 #62
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_91162069
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef horned_reaper het volgende:
Vorig weekend hebben we even een nieuw nummertje geschreven :)
Hij is nog niet af, maar het is wel een leuk tussendoortje:


Oh.... en ik had nog even een acoustische nummertje ingezongen.... deze ging wat minder goed ^^ Maar toch een goede poging al zeg ik het zelf :P


:)
Zeker goede poging hoor, je kan horen dat je geen zangervaring hebt, en je gaat af en toe flink de mist in,maar je hebt een mooie stem. Ik zou es een paar lesjes nemen als ik jou was!
doei
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:46:32 #63
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_91162176
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik kan niet zingen (denk ik)
Wie weet een leuke tekst hierop? Dan zing ik het wel :D
doei
pi_91184407

Franse kerst :), geïnspireerd op de versie van Anúna :)


Een Zweeds "verhaal" :)
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_91185834
nieuwe trance track!

http://snd.sc/fxSzoX
pi_91199173
maatje van me met ze nieuwe single met lange frans


ja, ja, ja, jij wel hoor!!
pi_91240653
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Parabolismic het volgende:
Een Zweeds "verhaal" :)
Deze klinkt tof. Heerlijk rustgevend, al versta ik geen zier van de tekst. :D
pi_91245270
Heb ik eindelijk iets fatsoenlijks gemaakt, mag ik het niet posten vanwege copyrightrechten.

Ik had me anderhalve maand geleden opgegeven voor een remixcontest en was er sindsdien elke dag wel mee bezig. Ik had er veel moeite in gestoken en het resultaat op het allerlaatste nippertje opgestuurd. Het is nu afwachten wie de winnaar is.

Maar ik ben zeer tevreden over mijn eigen resultaat. :)

Maar ik mag het niet posten.
  donderdag 13 januari 2011 @ 00:18:16 #69
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91245468
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:14 schreef Pulzzar het volgende:
Heb ik eindelijk iets fatsoenlijks gemaakt, mag ik het niet posten vanwege copyrightrechten.

Ik had me anderhalve maand geleden opgegeven voor een remixcontest en was er sindsdien elke dag wel mee bezig. Ik had er veel moeite in gestoken en het resultaat op het allerlaatste nippertje opgestuurd. Het is nu afwachten wie de winnaar is.

Maar ik ben zeer tevreden over mijn eigen resultaat. :)

Maar ik mag het niet posten.
Waarom niet?
O)))
pi_91247886
Ik heb er een heel contract voor getekend. Moest ik downloaden, printen, ondertekenen, scannen en weer terugsturen als PDF.

Maar ik heb nog geen bevestigings-email gehad dat ze het hebben ontvangen. Ik zie misschien spoken, maar ben een beetje huiverig. Stel, iemand gaat het downloaden en claimen dat het van hem is.

Maar uiteindelijk heb alleen ik nog al het ruwe materiaal.
pi_91275033
Maar als het een contest is, weet je toch nog niet of je gewonnen hebt? Het klinkt wel als de ultieme juridische dichttimmerwerken.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:14 schreef Pulzzar het volgende:
Maar ik mag het niet posten.
In dat geval zit je niet in het juiste topic.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:08:41 #72
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91276802
Je kan het toch posten, en om de 20 seconden een piep af laten gaan ofzo ^_^
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91282781
Wat zit ik nou sowieso moeilijk te doen! :')

Als ik het niet helemaal wil posten, dan toch een fragment?

Bij deze!
https://www.yousendit.com/download/bFlFck93TXZPSHhjR0E9PQ

De gitaren zijn van het originele nummer. De rest is allemaal mijn werk.

Ik heb voornamelijk gewerkt met Audacity. En die 'druppels' heb ik gecreëerd met een demoversie van FruityLoops.

Ik heb geen softsynths gebruikt, maar alles opgenomen met mijn stagepiano. Ik wilde met MIDI werken, maar het lukte me niet erachter te komen hoe je via de software sequencer een extern keyboard aanstuurt. En ik zag het niet zitten een 450 pagina's tellende handleiding te bestuderen. Dus alles is direct opgenomen. Van elk stukje melodie heb ik een fragment opgenomen en dat vervolgens aan elkaar geplakt met Audacity.

Ik ben geen professionele muzikant en weet te weinig van compressors, equalizing, reverb, etc. Ik weet wat het is. En ik weet dat je moet highpassen; de allerlaagste frequenties wegfilteren.

De ruwe mix heb ik gemaakt met Audacity, maar daarmee had ik geen effecten toegevoegd. Ik had alle sporen apart geëxporteerd en ging vervolgens met Garageband verder. Daar zijn de geluidseffecten het makkelijkst te gebruiken. Ik ben daar puur op mijn gehoor en gevoel afgegaan. Ik heb een goede koptelefoon, maar geen monitors, dus ik moest de ingebouwde speakers van de Mac gebruiken om te beoordelen of een bepaald spoor niet te hard of te zacht was.

Uiteindelijk ben ik toch heel tevreden, want ik heb het resultaat op meerdere geluidsapparatuur afgespeeld en het klinkt allemaal wel goed. :)
pi_91283039
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Parabolismic het volgende:

Franse kerst :), geïnspireerd op de versie van Anúna :)


Een Zweeds "verhaal" :)
Heb jij dat gemaakt?
_O_
pi_91297176
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Stupide het volgende:

[..]

Deze klinkt tof. Heerlijk rustgevend, al versta ik geen zier van de tekst. :D
Hehe ik ook niet :') maar het is gewoon zo'n leuke uitdaging om in een vreemde taal te zingen :9
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Heb jij dat gemaakt?
_O_
Yeah ^_^
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_91366330
Even een testje gemaakt met mijn nieuwe microfoon, nog niet echt helder geluid, jammer. Opgenomen in nog geen twee uurtjes en niet echt gefinalized.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:10:00 #77
331939 Adjeye-3
Music-producer
pi_91413615
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_91437788
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben gister begonnen met een nieuw Drum & Bass nummer. Er moet alleen nog wel het een en ander aan gebeuren. Ik ben wel benieuwd wat julilie er tot nu toe van vinden. Opbouwende kritiek is sowieso welkom!

http://soundcloud.com/koch-2/weve-got-bad-company/s-C9oCE
Veel te soft, moet veel harder bangen, meer hihats, en paar effecten erdoor ;p
Die lead in het midden klinkt ook wat droog, wat overdrive erop :p
  maandag 17 januari 2011 @ 01:11:42 #81
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91446578
Ik moet dinsdag een presentatie geven over Mario, dit ga ik in 'ik-persoon' vertellen en verkleed mij uiteraard als Mario. :')

Terwijl ik mij omkleed op de gang zet ik de presentatie alvast aan en daarvoor heb ik het klassieke Mario deuntje omgetoverd naar iets meer mijn eigen stijl.

Klik hier!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 17 januari 2011 @ 01:51:00 #82
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91447470
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef EdNoolk het volgende:
Even een testje gemaakt met mijn nieuwe microfoon, nog niet echt helder geluid, jammer. Opgenomen in nog geen twee uurtjes en niet echt gefinalized.
Je kan echt horen dat je een Nederlander bent XD
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91448840
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet dinsdag een presentatie geven over Mario, dit ga ik in 'ik-persoon' vertellen en verkleed mij uiteraard als Mario. :')

Terwijl ik mij omkleed op de gang zet ik de presentatie alvast aan en daarvoor heb ik het klassieke Mario deuntje omgetoverd naar iets meer mijn eigen stijl.

Klik hier!
Welke Tracker gebruik je?
  maandag 17 januari 2011 @ 08:56:01 #84
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91450833
quote:
Op maandag 17 januari 2011 03:17 schreef shintek het volgende:

[..]

Welke Tracker gebruik je?
OpenMPT. Fasttracker 2 kloon.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:36:27 #85
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91451668
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef EdNoolk het volgende:
Even een testje gemaakt met mijn nieuwe microfoon, nog niet echt helder geluid, jammer. Opgenomen in nog geen twee uurtjes en niet echt gefinalized.
Blijft een vette beat.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:51:17 #86
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_91452046
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

:@
K had een beat verwacht na een aantal seconden na die uplifter, een btje a la industrial, maar t blijft een bjte hangen waar t begint.. k zou er een mooie strakke maar logge langzame drumpartij bij doen en wat rauwe techy geluiden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 17 januari 2011 @ 14:15:17 #87
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_91461838
http://www.fatcatheartattack.com/Two.wma

Liedje van m'n band, nog niet in goeie kwaliteit maar het gaat om het arrangement, hoe vinden jullie dat in elkaar zitten ? :)
  maandag 17 januari 2011 @ 14:59:44 #88
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91464100
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.fatcatheartattack.com/Two.wma

Liedje van m'n band, nog niet in goeie kwaliteit maar het gaat om het arrangement, hoe vinden jullie dat in elkaar zitten ? :)
Het is wel aardig, ik zou eens proberen een modulatie erin te gooien beetje aan het einde voor wat meer dynamiek in de structuur, geeft het ook weer een beetje een boost. Denk dat het ook wel bij dit nummer past omdat het refrein simpel is. Als de zanger dat iig haalt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91464352
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:51 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Je kan echt horen dat je een Nederlander bent XD
Klopt wel aardig, ondanks dat ik gewoon vloeiend Engels kan spreken. Misschien als ik het meer als een 'gangster' zou rappen dat de uitspraak dan anders naar voren komt, maar ga me niet anders voordoen dan ik ben. Wil niet de wocro zijn :D

quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Blijft een vette beat.
Klopt en de tekst is ook heel relaxed op sommige stukken _O_

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.fatcatheartattack.com/Two.wma

Liedje van m'n band, nog niet in goeie kwaliteit maar het gaat om het arrangement, hoe vinden jullie dat in elkaar zitten ? :)
Totaal klinkt het wel lekker, ik vind het vocaal alleen op sommige punten irritant. Verder wel goed :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:17:02 #90
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_91464969
Okee bedankt voor het luisteren :) We gaan kijken wat we ermee kunnen doen :)
  maandag 17 januari 2011 @ 16:42:33 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_91469360
Met o.a. Jamie Cullum, The Shapeshifters, Chocolate Puma, Dada Life en The Gorillaz _O_ O+.

Download @ http://soundcloud.com/houniet/grand-theft-houniet/download/

Website voor meerdere sets:
http://soundcloud.com/Houniet

Groeten!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_91515465
Een experimentele dub(step?)

Beetje lopen klooien met samples. Alle geluiden behalve drums en subbass zijn gitaar samples, ernstig verdraaid.

http://soundcloud.com/koch-2/i-need-help-with-sampling
pi_91515745
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef shintek het volgende:

http://soundcloud.com/koch-2/weve-got-bad-company-1

Veel te soft, moet veel harder bangen, meer hihats, en paar effecten erdoor ;p
Die lead in het midden klinkt ook wat droog, wat overdrive erop :p
Bedankt voor je reactie!

Wat bedoel je precies met meer hi hats met effecten? Het hoeft niet per se een pendulum achtige DnB te worden. Ik zat meer te denken aan een dnb-nummer a la Bad Company, vandaar ook de titel :P Er moeten inderdaad nog wel meer geluiden in om het geheel op te vullen en nog een aantal vette drops..
pi_91519582
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie!

Wat bedoel je precies met meer hi hats met effecten? Het hoeft niet per se een pendulum achtige DnB te worden. Ik zat meer te denken aan een dnb-nummer a la Bad Company, vandaar ook de titel :P Er moeten inderdaad nog wel meer geluiden in om het geheel op te vullen en nog een aantal vette drops..
Deze track heeft wel potentie hoor, alleen ik hou van agressive drums
Bijv:

Edit: nog een vette bassline erin :p
pi_91519827
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

OpenMPT. Fasttracker 2 kloon.
Aha :)

Kheb een AtariST met maxYmiser
pi_91549130
Korte Hardcore clip met een nummer waar ik mee bezig ben.

SC.mp3 - 1.01MB
pi_91566846
Is het misschien een idee als iemand wat post dat hij/zijn dan ook wat constructiefs over de voorgaande zegt? Nu is het een dumpplek waar niemand wat aan heeft.
pi_91566983
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef -Beer- het volgende:
Is het misschien een idee als iemand wat post dat hij/zijn dan ook wat constructiefs over de voorgaande zegt? Nu is het een dumpplek waar niemand wat aan heeft.
Dont look at me :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:52:32 #99
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91568286
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef -Beer- het volgende:
Is het misschien een idee als iemand wat post dat hij/zijn dan ook wat constructiefs over de voorgaande zegt? Nu is het een dumpplek waar niemand wat aan heeft.
Ok.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 05:18 schreef shintek het volgende:
Korte Hardcore clip met een nummer waar ik mee bezig ben.

SC.mp3 - 1.01MB
Dit is dus gewoon kut hè...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91568433
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef shintek het volgende:

[..]

Dont look at me :)
Nee gewoon in het algemeen :)
pi_91571057
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ok.

[..]

Dit is dus gewoon kut hè...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angerfist brengt toch nog tracks uit ;P
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:46:16 #102
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_91585593
Ik zing normaal alleen in de badkamer, maar vandaag dus ook even hier.
Het is opgenomen met de interne microfoon van mijn laptop, dus de kwaliteit is super. :P

Pocahontas zingen met Saisai :+
O+
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:12:11 #103
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91587631
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef shintek het volgende:

[..]

Aha :)

Kheb een AtariST met maxYmiser
Ik heb ook een Atari ST maar gebruik MusicMon 2.5.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91594978
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:46 schreef Saisai het volgende:
Ik zing normaal alleen in de badkamer, maar vandaag dus ook even hier.
Het is opgenomen met de interne microfoon van mijn laptop, dus de kwaliteit is super. :P

Pocahontas zingen met Saisai :+
Mooi :D alleen veel ruis :p
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik heb ook een Atari ST maar gebruik MusicMon 2.5.
Ik had vroeger altijd een Atari ST, maar later verkocht, toen ik achter die Chiptune stuff kwam wou ik er weer zo graag een, kheb ook een Gameboy Classic/Original met 64mb flash cart, run ik LSDJ op :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 02:07:12 #105
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_91598339
Dan kan die hier ook wel :o


Liedje uit de oefenruimte :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:56:07 #106
274289 Ducktails
He's lost control
pi_91621289
Remix gemaakt van Wilhems Scream van James Blake: http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/wilhems-scream-remix

Hij is nog niet af, dus feedback is welkom!
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:14:31 #107
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_91624623
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef shintek het volgende:

[..]

Mooi :D alleen veel ruis :p
Nee joh, het regende tijdens het zingen in huis :)
en thanks
O+
pi_91635092
NS en ProRail hebben hun fouten toegegeven...

Tijd voor een nummer over de ellende op het spoor:


JUF
JUF
pi_91714206
Nou...Madcap heeft een uurtje of wat met Fruity Loops gestoeid.
ent Dit kwam er uit

Voor een gitarist :P en verder een komplete leek wat FL betreft, vind ik het zelf best geslaagd.
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_91714633
Ook hier maar even spammen voor mensen die even geen inspiratie hebben --> Unknown Covers

Ben benieuwd naar jullie creaties :D
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91721917
Meegedaan aan een remixcontest (ook gewonnen trouwens :))

<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:27:59 #112
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_91727005
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef kaos- het volgende:
Meegedaan aan een remixcontest (ook gewonnen trouwens :))

Tof! Klinkt vet :)

Nog een video van gisteravond, eerste optreden dus altijd ff afwachten hoe het gaat, maar ik ben tevreden *O*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:36:46 #114
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91845175
- update zometeen wel. -

Klein lo-fi loopje. 4 channel mod. Vanochtend even in elkaar geflanst.

[ Bericht 34% gewijzigd door boem-dikkie op 25-01-2011 15:43:33 ]
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91849769
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
http://tumblr.com/x7c1ccpvie

Klein lo-fi loopje. 4 channel mod. Vanochtend even in elkaar geflanst.
Niet gevonden :D boem dikkie...

Nieuwe dubstep remix:

  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:43:50 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91850829
Nee ik heb hem nog even aangepast. Komt zo online.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91850854

Drum n Bass plaatje, gister eventjes in elkaar gezet met FL studio 8
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:51:04 #118
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91851157
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:24:35 #119
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91852745
Nee beter niet :')

[ Bericht 79% gewijzigd door GoodGawd op 25-01-2011 16:58:40 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:36:44 #120
122155 arucard
Amplifier Worship
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:22:46 #121
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_91878854
Ik heb hem helemaal afgeluisterd en dat is meestal een goed teken, dat het niet ging vervelen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_91882139
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef JUF2011 het volgende:
NS en ProRail hebben hun fouten toegegeven...

Tijd voor een nummer over de ellende op het spoor:


JUF
:D _O_ _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_91882175
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef kaos- het volgende:
Meegedaan aan een remixcontest (ook gewonnen trouwens :))

Straat o nee werkplaats :D
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_91882222
quote:
8-) Old School game muziek *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_91897199
krijg zo veel goede reacties op de remix, dus ik dacht ik post hem hier ook maar eens even:)

http://soundcloud.com/reggster/reggster-like-a-g6-hardstyle-remix

Grtz Reggster
pi_91953863
Aangezien m'n pc was gecrashed en ik mijn backup er nog niet op heb heb ik besloten een trackje te maken met uitsluitend sounds en plugins die bij FL Studio zitten. Hier het resultaat:

Download .mp3
Download .flp

Voor de liefhebbers ook de flp erbij gegooid. Enjoy!
pi_91954127
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef Hyperdrive het volgende:
Aangezien m'n pc was gecrashed en ik mijn backup er nog niet op heb heb ik besloten een trackje te maken met uitsluitend sounds en plugins die bij FL Studio zitten. Hier het resultaat:

Download .mp3
Download .flp

Voor de liefhebbers ook de flp erbij gegooid. Enjoy!
Erg vermakend :)

Maar als je dieper zoekt heb je nog hele goeie samples ;)
pi_91954280
Ja normaal gebruik ik vrijwel geen fl-native samples, maarja dat backup verhaal he... :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:53:07 #129
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_92004423
Hier een nummer van mijn mijn recente album 'circuit bending the universe at your desk:

http://soundcloud.com/pho(...)-dangerous-creatures

Gemaakt met Reason en verder nichts veel meer. :D

Hele album kan hier gedownload worden:
http://wtrns.fr/mjU7z6IKa0NLbg
pi_92124094


Heisfijn 19

Marc Romboy and Stephan Bodzin - Callisto (Joris Voorn Remix)
Hot Chip - I Feel Better (Max Cooper Remix)
Michael Cassette - Memories (90's Piano Mix)
Pryda - Illusions
Parker & Hanson - Alquimia (Andrew Bayer Remix)
Lust & Alenza - Natural Selection
Hiroyuki Oda - Submarine (Shingo Nakamura Remix)
Danny Routh - Children
Mehilove - Shine on
Maor Levi - Reflect (Jerome Isma-Ae, Daniel Portman Remix)
Roddy Reynaert - Warp
Dinka - Violet
Mat Zo - Synapse Dynamics (Arty Remix)
Peter Lesko - Homerun (Karanda Remix)
Progressiver - Marina
Soarsweep - Madarika Beach
First State featuring Relyk - Cross The Line
Jamie R - Morning Drive (Amurai's Yerevan Remix)
Fast Distance - Safari
Arty - Zara
MEM - Forza
Orjan Nilsen - Shoutbox!
Ferry Corsten Pres Pulse - Rendition
D-Mad - We Have It (Broning Remix)
Mark Norman - Actual Events

Download:
http://www.is-music.net/mixtapes/download/2014/
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:01:37 #131
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_92164335
ik maak soms puur uitverveling ook wel eens wat hardcore voor mezelf, gewoon omdat ik t soms leuk vind.. Meestal vage bootlegs en veel samples

http://soundcloud.com/alexs87/alexs-bootleg-scumbag
http://soundcloud.com/alexs87/crap
Wel een eigen kickje :)

hardstyle
http://soundcloud.com/ale(...)h-alleen-maar-testje

ohja, jumpje van toen :') , eurthmics http://soundcloud.com/alexs87/alexs-sweet-dreams-jumpstyle-wtf
http://soundcloud.com/alexs87/alexs-zelda-jumpstyle-r

wat relaxter
http://soundcloud.com/alexs87/racoon-lach-er-erom-alexs-mixje

en nog veel meer crap :')
pi_92232679
Een trance/dance nummer die ik laats gemaakt hebt:
pi_92246520
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Mjong_E het volgende:
Een trance/dance nummer die ik laats gemaakt hebt:
Er zit haast geen opbouw in man, en hij is iets te luid, probeer je instrumenten beter te compressen/limiten, en ik zie er niet veel trance elementen in, zoals wat frisse open hihats etc,

Gewoon een suggestie! verder vind ik het net als een tiesto trackje klinken, keep it up!

Dit is mijn nieuwste creatie:

  donderdag 3 februari 2011 @ 09:10:04 #134
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_92262620
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef shintek het volgende:

[..]

Er zit haast geen opbouw in man, en hij is iets te luid, probeer je instrumenten beter te compressen/limiten, en ik zie er niet veel trance elementen in, zoals wat frisse open hihats etc,

Gewoon een suggestie! verder vind ik het net als een tiesto trackje klinken, keep it up!

Dit is mijn nieuwste creatie:

lol, ik heb ook ooit ge dnb't

pi_92286859
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Mjong_E het volgende:
Een trance/dance nummer die ik laats gemaakt hebt:
Afmixing/mastering is idd ruk. Maar beetje een "FL Studio Techno Remix" sound wat je op youtube altijd tegenkomt :') So keep practicing :)
pi_92291019
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef shintek het volgende:

[..]

Dit is mijn nieuwste creatie:

Hoewel het natuurlijk geen echt nummer is qua lengte enzo, mis ik vooral een ronkende baslijn. En de leadsynth is wel heel erg dun.
pi_92291611
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

Afmixing/mastering is idd ruk. Maar beetje een "FL Studio Techno Remix" sound wat je op youtube altijd tegenkomt :') So keep practicing :)
De afmix is inderdaad helemaal niks. De melodietjes trek ik nog wel. Maar alles staat gewoon lomp op z'n hardst, kick en bas vallen compleet weg terwijl die de basis van een dancetrack zouden moeten zijn. Die pad-achtige synth moet bijvoorbeeld veel zachter en de lead ook. Maak keuzes: Zet alle faders gewoon eens lekker op nul en draai dan open wat je echt essentieel vind. Probeer met de keuze van sounds een balans in geluiden te vinden en snij indien noodzakelijk met eq of compressie ongewenste zaken weg.

De opbouw is ook niet echt jofel. Het middenstuk is veel te lang voor de ideeën die het bevat.
pi_92296630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Stupide het volgende:

[..]

Hoewel het natuurlijk geen echt nummer is qua lengte enzo, mis ik vooral een ronkende baslijn. En de leadsynth is wel heel erg dun.
Volgens mij ben ik vergeten demo in de titel van mijn youtube video te zetten...

edit: nvm had ik al tijdens het uploaden gedaan. :)
pi_92297503
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb hem helemaal afgeluisterd en dat is meestal een goed teken, dat het niet ging vervelen.
No offence maar dat vind ik echt de grootste alto nerd muziek die er is :') Zelfs erger dan dnb en dubstep :')

desondanks doe ik je dat genre niet na ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef reggster het volgende:
krijg zo veel goede reacties op de remix, dus ik dacht ik post hem hier ook maar eens even:)

http://soundcloud.com/reggster/reggster-like-a-g6-hardstyle-remix

Grtz Reggster
Hehe zijn veel remixjes van gemaakt idd. Maand of 2 / 3 geleden deed mijne het wel goed, aantal keren op de radio gedraaid en support van veel bekende (en onbekendere) dj's _O_

ik upload wel een keer een versie ergens :') share mn soundcloud hier liever niet :+
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:31:26 #141
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92299024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef brood_met_aarbeien het volgende:

[..]

No offence maar dat vind ik echt de grootste alto nerd muziek die er is :') Zelfs erger dan dnb en dubstep :')

desondanks doe ik je dat genre niet na ^O^

Welk genre is het dan volgens jou?
O)))
pi_92304605
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Stupide het volgende:

[..]

De afmix is inderdaad helemaal niks. De melodietjes trek ik nog wel. Maar alles staat gewoon lomp op z'n hardst, kick en bas vallen compleet weg terwijl die de basis van een dancetrack zouden moeten zijn. Die pad-achtige synth moet bijvoorbeeld veel zachter en de lead ook. Maak keuzes: Zet alle faders gewoon eens lekker op nul en draai dan open wat je echt essentieel vind. Probeer met de keuze van sounds een balans in geluiden te vinden en snij indien noodzakelijk met eq of compressie ongewenste zaken weg.

De opbouw is ook niet echt jofel. Het middenstuk is veel te lang voor de ideeën die het bevat.
Het was een van mn eerste nummers. Nog een beetje van alles uitproberen enzo, ik denk dat ik er te veel in wou stoppen inderdaad. Ik blijf nog lekker doorgaan dan wordt het vanzelf steeds beter, Hier is mijn laatste nummer. Ik heb net de puntjes op de i gezet:

Beschikbaar in HD-quality

Er zit nul wat meer opbouw en wat meer varriatie in.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:21:36 #143
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_92312782
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Mjong_E het volgende:
Er zit nul wat meer opbouw en wat meer varriatie in.
Btje teletubbiemuziek.. Het klinkt alsof je nog een btje moet uitvinden wat je nou precies wil maken.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_92370403
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef shintek het volgende:

[..]

Er zit haast geen opbouw in man, en hij is iets te luid, probeer je instrumenten beter te compressen/limiten, en ik zie er niet veel trance elementen in, zoals wat frisse open hihats etc,

Gewoon een suggestie! verder vind ik het net als een tiesto trackje klinken, keep it up!

Dit is mijn nieuwste creatie:

Hoe ziek. Ik was vandaag een beetje wat teksten aan het checken die ik een tijd geleden geschreven had en toen vond ik een line over shintekbeats ofzo. Dus ik een paar uur geleden zoeken naar die persoon op Youtube, zag ik dat filmpje staan op het profiel. En nu zie ik dat jij het bent. Echt te ziek toeval dit!

[ Bericht 61% gewijzigd door EdNoolk op 05-02-2011 14:55:02 ]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:07:23 #145
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92371202
Wat vinden jullie van mijn eerste poging tot dubstep? :D

http://soundcloud.com/user5547012/dubstep
wat is dit
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:59:56 #146
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_92372733
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Mjong_E het volgende:

Er zit nul wat meer opbouw en wat meer varriatie in.
Opbouw is iets beter inderdaad. De melodieën zijn nog wel erg onlogisch/ongestructureerd en het middenstuk is nog steeds veel te lang. Melodietjes komen me op een gegeven moment echt de strot uit, veel te veel herhaling. Kick en bas zijn helaas ook volledig ondergesneeuwd t.o.v. de melodietjes.

Ik kan me goed vinden in het commentaar van B-Flip. Evenwel gewoon doorgaan met muziekmaken, dan vind je je eigen stijl vanzelf. :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:02:33 #147
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_92372822
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Dhaha het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerste poging tot dubstep? :D

http://soundcloud.com/user5547012/dubstep
Ik ben geen kenner van het genre, maar de snare en die stabby synth kunnen nog wel wat reverb gebruiken. En de bas moet veel meer sub hebben.
pi_92411385
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef arucard het volgende:

[..]

Welk genre is het dan volgens jou?
nintendo64 / gameboy muziek :')
pi_92411417
Oh kut man was niet op jou bedoeld sorry :P ik weet ff niet meer welke, maar had foute gequote :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:53:11 #150
274289 Ducktails
He's lost control
pi_92489625


[ Bericht 100% gewijzigd door douche-eendje op 08-02-2011 10:39:41 ]
pi_92493240
-edit-verkeerd topic
pi_92514798
Net als een g6 remix


Gewoon een lompe hardstyle dreun erdoor gegooit :)
pi_92521889
Ik heb het weer even geprobeerd, nu iets meer tijd aan de kwaliteit van het geluid besteed. En zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen horen werkt het niet helemaal. Ik vind het nog facking moeilijk om alles een beetje op hetzelfde geluidsniveau te krijgen. Hoor graag reacties, ook negatief.

  woensdag 9 februari 2011 @ 18:33:48 #155
278190 Cbazz
i love music
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:58:22 #157
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_92632956
Nieuw liedje

Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:13:56 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_92633566
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje

Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Refrein vind ik van het hele liedje het beste. Vind de baspartij in de coupletten heel gek klinken bij het geheel. Gitaar relatief simpel en dan zo'n apart basdeuntje er door heen.

Nog een loopje van mij:

http://tumblr.com/x7c1h6c9jf
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:20:57 #159
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_92782028
Wat nieuw werk van mij:
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_92863236
Hier wat prutsels van mij: http://soundcloud.com/jimka
JeweetzelluF
pi_92899382
Live clip tijdens een cover band competitie! We doen ons best.
Met een naam als ''Rectum Raiders'' hebben we lichtelijk een verwachting hoog te houden.
''Gay Bar'' cover in het Duits, met wat eigen interpretaties zowel muzikaal als theatraal.


Ideeën zijn welkom ^^.
I am not Immanuel Kant, I Am a Dragon
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:40:38 #162
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_92899731
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Refrein vind ik van het hele liedje het beste. Vind de baspartij in de coupletten heel gek klinken bij het geheel. Gitaar relatief simpel en dan zo'n apart basdeuntje er door heen.

Nog een loopje van mij:

http://tumblr.com/x7c1h6c9jf
niks mis met de bas imo
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_92920007
Had een middagje niets te doen dus ging maar wat geinige gitaardingetjes opnemen :)

zie hier het resultaat (excuus voor een paar kleine valse nootjes maar heb geen zin om die eruit te halen :') )


Enjoy (or not ;) )
Playing guitar is a religion.
pi_92920088
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef B-FliP het volgende:
Wat nieuw werk van mij:
Sick.. ^O^ .. maak je die clip ook zelf?

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Tacitknowledge het volgende:
Live clip tijdens een cover band competitie! We doen ons best.
Met een naam als ''Rectum Raiders'' hebben we lichtelijk een verwachting hoog te houden.
''Gay Bar'' cover in het Duits, met wat eigen interpretaties zowel muzikaal als theatraal.


Ideeën zijn welkom ^^.
haha dikke shit hoor !! _O_

[ Bericht 40% gewijzigd door Bahamut0503 op 17-02-2011 16:18:47 ]
Playing guitar is a religion.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:31:26 #165
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_92921097
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Bahamut0503 het volgende:
Sick.. ^O^ .. maak je die clip ook zelf?
Cheers :) De muziek is 100% van mijn hand..

De videoclip heb ik samengesteld uit een aantal video's die k op internet heb gevonden, die heb k opgeknipt en bewerkt als videoclip die bij t nummer past..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_92921302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Cheers :) De muziek is 100% van mijn hand..

De videoclip heb ik samengesteld uit een aantal video's die k op internet heb gevonden, die heb k opgeknipt en bewerkt als videoclip die bij t nummer past..
de combinatie werkt echt wel goed man :)
Playing guitar is a religion.
pi_93082715
Yeah, heb een "youtube-band" op gericht; TheCollaborationBand. Ik probeer muzikale mensen overl van daan te halen, om vervolgens samen een liedje in te studeren. (we ontmoeten elkaar nooit)
Zie hier het resultaat van onze eerste cover:

  zondag 20 februari 2011 @ 23:35:57 #169
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_93084269
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef dj0knuf het volgende:
Yeah, heb een "youtube-band" op gericht; TheCollaborationBand. Ik probeer muzikale mensen overl van daan te halen, om vervolgens samen een liedje in te studeren. (we ontmoeten elkaar nooit)
Zie hier het resultaat van onze eerste cover:


Dat heb je best wel vet gedaan. De timing tussen de verschillende delen is hier en daar niet echt jofel, maar over het algemeen best tof. :)
  zondag 20 februari 2011 @ 23:39:33 #170
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_93084450
quote:
Het arpje klinkt wel een beetje presetterig, maar goed, ik vond het best wel leuk totdat de zang erbij kwam, toen ben ik afgehaakt. De mix is ook niet helemaal lekker, de arp heeft veel te veel galm, er blijft nauwelijk ruimte voor de kick en bas (zit die erin?) :7
  maandag 21 februari 2011 @ 09:51:08 #171
274289 Ducktails
He's lost control
pi_93092287
Wayfaring Stranger van Jamie Woon door de mangel gehaald.
pi_93112657
Vanmiddag even lopen spelen met mijn HD 500

vond dit wel het posten waard :)

Playing guitar is a religion.
  maandag 21 februari 2011 @ 18:39:17 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93113257
Fight for this Love cover van Cheryl Cole.

http://bit.ly/fSulKj (korte URL omdat hij in de originele URL '+' heeft staan en dan maakt hij er geen goede link van.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:18:51 #174
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_93131360
Ik ken het origineel niet, maar deze vind ik niet zo. Dat snaregeluid is wat suf en haalt het tempo echt uit het nummer. De lead is qua melodie ook een beetje monotoon, veel herhaling van dezelfde noten. De vrolijke opgefoktheid die ik van het chiptunegenre wel kan waarderen, ontbreekt hier een beetje.

Ook hier maar ff neerzetten, het langste nummer dat ik ooit gemaakt heb. Inspiratie komt uit een of ander animatiefilmpje dat ik in een uitzending van Zomergasten op tv zag. Anyway:

http://soundcloud.com/pho(...)oth-robbers-six-hour

Gemaakt met Reason 5 en een beetje Wavelab. Hopelijk vinden jullie het wat.
pi_93138875
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Stupide het volgende:
Ik ken het origineel niet, maar deze vind ik niet zo. Dat snaregeluid is wat suf en haalt het tempo echt uit het nummer. De lead is qua melodie ook een beetje monotoon, veel herhaling van dezelfde noten.
Dit is het orgineel :).. gwoon een beetje multitrackrecording....

quote:
De vrolijke opgefoktheid die ik van het chiptunegenre wel kan waarderen, ontbreekt hier een beetje.
da moet je me ff uitleggen :?

[ Bericht 26% gewijzigd door Bahamut0503 op 22-02-2011 08:40:08 ]
Playing guitar is a religion.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:40:26 #176
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_93140054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef Bahamut0503 het volgende:
da moet je me ff uitleggen :?
In beide gevallen heeft Stupide het over boem-dikkies bleep tune. :D

Jouw opname klinkt wel lekker btw. :)

En Stupide, opnieuw een track die naadloos op een shpongle album kan.
Als je nog eens een remake maakt dan kun je misschien wat meer doen met dat distorted stemmetje aan het einde.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:19:08 #177
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93145482
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Stupide het volgende:
Ik ken het origineel niet, maar deze vind ik niet zo. Dat snaregeluid is wat suf en haalt het tempo echt uit het nummer. De lead is qua melodie ook een beetje monotoon, veel herhaling van dezelfde noten. De vrolijke opgefoktheid die ik van het chiptunegenre wel kan waarderen, ontbreekt hier een beetje.

Ook hier maar ff neerzetten, het langste nummer dat ik ooit gemaakt heb. Inspiratie komt uit een of ander animatiefilmpje dat ik in een uitzending van Zomergasten op tv zag. Anyway:

http://soundcloud.com/pho(...)oth-robbers-six-hour

Gemaakt met Reason 5 en een beetje Wavelab. Hopelijk vinden jullie het wat.
Het is dan ook vrijwel een kloon van het originele nummer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:13:36 #178
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_93161346
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

In beide gevallen heeft Stupide het over boem-dikkies bleep tune. :D
Precies. ;)

quote:
En Stupide, opnieuw een track die naadloos op een shpongle album kan.
Als je nog eens een remake maakt dan kun je misschien wat meer doen met dat distorted stemmetje aan het einde.
Thanks! Dat zijn de betere complimenten... :D Meestal doe ik geen remakes van nummers, ik steek liever energie in nieuwe dingetjes, maar ik waardeer je feedback. *O*
pi_93346123
Maak voornamelijk wat rustige muziek, maar heb een tijd hardstyle geproduceerd.


Meer van mij is hier te beluisteren
http://soundcloud.com/thierry_nappa
The longer you listen, the sweeter the pitch.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:53:12 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93483505
Een nieuwe track van mij.. Heb mn studio iets anders ingericht (verademing) en deze gemaakt:


Video is samengesteld uit videoshards van V for Vendetta..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_93505178
Plaat waar ik momenteel mee bezig ben :)

http://soundcloud.com/lunar-one/lunar-one-wip-1
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:02:13 #182
331324 Axwell
Feel the vibe
pi_93505491
trackje die het goed doet op verschillende houseblogs met support van bekende nederlandse DJ's :)

soundcloud url!
http://tinyurl.com/ifoundu2011
pi_93505499
Randomized recursive desintegration
Randomized recursive reintegration

Voor de mensen die nog 40 minuutjes van hun leven kunnen missen ;)
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_93565914
http://soundcloud.com/bedonstall/riddline-demeanor

Een liedje met gitaar-bass en drums gemaakt via reason/ableton. 8-)
  zondag 6 maart 2011 @ 09:35:55 #185
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93718291
cerror en ik hebben maar weer eens wat afgemaakt.

http://8bc.org/music/Xyce/Sous+les+arbres+(xm)/
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:59:56 #186
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93761508
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
cerror en ik hebben maar weer eens wat afgemaakt.

http://8bc.org/music/Xyce/Sous+les+arbres+(xm)/
Klinkt een btje alsof jullie de midi gebruikt hebben van de gitaarpartij van Cherry Blossom Girl van Air...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 7 maart 2011 @ 11:23:31 #187
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93762195
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Klinkt een btje alsof jullie de midi gebruikt hebben van de gitaarpartij van Cherry Blossom Girl van Air...
Haha, we waren ons al aan het afvragen hoeveel mensen het zouden herkennen. De eerste 20-25 seconden zijn inderdaad van Cherry Blossom Girl gecovered. Geen midi gebruikt though, gewoon op gehoor gedaan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:27:11 #188
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93764472
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, we waren ons al aan het afvragen hoeveel mensen het zouden herkennen. De eerste 20-25 seconden zijn inderdaad van Cherry Blossom Girl gecovered. Geen midi gebruikt though, gewoon op gehoor gedaan.
Hehe ok, ja t is ook wel een van mn lievelingsnummers van Air.. Heb een capo aangeschaft alleen om die af en toe te kunnen spelen.. :P

Verder is t wel een relaxed muziekje.. :)
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:21:26 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93799174
Nieuwe house mix opgenomen.
Stream- en download @ http://soundcloud.com/Houniet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:06:47 #190
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_93966292
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_93972922
pandora in beeld :D
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 03:04:31 #192
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_93992403
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef OVchipkaart het volgende:
pandora in beeld :D
ja :P toch weer mee bezig geweest. oa met HotFix5
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_93995813
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:04 schreef Punnik het volgende:

[..]

ja :P toch weer mee bezig geweest. oa met HotFix5
En?
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:50:04 #194
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_93999297
Die laatste vind ik tof, Punnik. Doet me een beetje denken aan Jean Michel Jarre.

  zondag 13 maart 2011 @ 21:12:32 #195
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_94066280
En dan hier nog maar eentje, iets nieuwer als degene die hierboven staat.

http://soundcloud.com/pho(...)booth-robbers-greasy

Spacy idm met melodietje. :) Geheel in Reason opgetrokken.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:21:10 #196
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_94071802
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

En?
Nou uhm.. daar is het tot zover ook nog bij gebleven ;)
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
  zondag 13 maart 2011 @ 22:21:29 #197
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_94071837
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:12 schreef Stupide het volgende:
En dan hier nog maar eentje, iets nieuwer als degene die hierboven staat.

http://soundcloud.com/pho(...)booth-robbers-greasy

Spacy idm met melodietje. :) Geheel in Reason opgetrokken.
oei :P dat klinkt wel lekker chill
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_94195073

ORIGINELE HIPHOP RAP BEAT.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:13:31 #200
8875 Mdk
Smart-ass
pi_94240026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:47 schreef Volumeknop het volgende:
Heb ik alleen zelf ge mash'd.
Haha cool gedaan man met die video ook :)
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  zondag 20 maart 2011 @ 00:20:57 #201
338596 bloemblaadje
verwelkt niet
pi_94501459
Met welke programma's maken jullie nou al die elektronische nummers?

Reason 5.0, Fruityloops?
pi_94510021
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Moffol het volgende:
Met welke programma's maken jullie nou al die elektronische nummers?

Reason 5.0, Fruityloops?
Fruityloops.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:15:43 #204
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_94510160
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Moffol het volgende:
Met welke programma's maken jullie nou al die elektronische nummers?

Reason 5.0, Fruityloops?
Cubase
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:32:49 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94510859
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Moffol het volgende:
Met welke programma's maken jullie nou al die elektronische nummers?

Reason 5.0, Fruityloops?
OpenMPT (fasttracker2 kloon) op de pc en MusicMon 2.5e op de Atari.

Nog bezig met een Atari nummertje trouwens, hier een previewtje:

http://emeryf.tumblr.com/(...)iskette-went-corrupt
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:26:21 #206
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_94512846
fruityloops voor de lol, ik heb echt geen zin om een ander programma opnieuw te gaan leren.
pi_94515668
FL studio in combinatie met Reason 4.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:36:11 #208
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_94675508
net even wat voor de gein opgenomen:

pi_94712230
Hey allen...

Hier kunnen jullie wat composities beluisteren die ik momenteel voor modeshows in Parijs componeer.

http://www.mp3unsigned.com/TR_Blunt

Ik woon in Parijs sinds 2006 en ben hier voornamelijk bezig met add's en modeshows.

Ik doe ook soundscaping, remixes, en audio edits.

Ben in veel genres thuis waaronder, modern compostitions, house, hiphop, reggae, turntablisme, etc.

Feedback is welkom.

Op http://www.youtube.com/user/PressXTN kun je de composities beluisteren en zien met de shows die ik voor een nederlandse/vietnamese designer doe.

1 love.

Met vr. gr. blunt
pi_94712554
Een stukje electronische random herrie : http://wtfmusic.org/#music/52/1305

Dit keer wel een een aardig stuk al zeg ik het zelf zit wel een soort consistentie in :)
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  maandag 28 maart 2011 @ 15:10:39 #212
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_94715038
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef dj0knuf het volgende:
net even wat voor de gein opgenomen:

wat voor camera is dat
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_94715489
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

wat voor camera is dat
Een mooie ;)

Sony hdr cx155. Super dingetje ;)

bedankt voor reactie :)
pi_94726048
Gister een nieuwe guitar cover van Epica online gezet.
Death Of A Dream van The Divine Conspiracy <<<--- Album//
Her en der zitten er wat fouten, maar zo erg zijn die nou ook weer niet.

De kwaliteit is niet al te best, excuses daarvoor.


Vertel maar wat jullie er van vinden...
pi_94736723
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef OVchipkaart het volgende:
Een stukje electronische random herrie : http://wtfmusic.org/#music/52/1305

Dit keer wel een een aardig stuk al zeg ik het zelf zit wel een soort consistentie in :)
WTF (music)
pi_94742662
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

WTF (music)
ja ;)
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  maandag 28 maart 2011 @ 23:28:19 #217
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_94750612
quote:
_O_ waarom neem je zo'n ding mee _O_
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:27:30 #219
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_94919685
Zo, dit zijn wij :D


Kramtried - Se komme foar my door Alexander Kooistra
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:05:27 #220
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_94921722
Voor de iets hardere dubstep/drumstep/hoe 't ook heet liefhebbers
http://www.box.net/shared/bmdapshexc
kan wel wat commentaar gebruiken...
pi_94922730
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef jusdOrange het volgende:
Voor de iets hardere dubstep/drumstep/hoe 't ook heet liefhebbers
http://www.box.net/shared/bmdapshexc
kan wel wat commentaar gebruiken...
Lekker! ^O^
Klein puntje: Vanaf 2:47 klinkt het een klein beetje rommelig.
Maar dat zijn dan ook alleen de laatste 10 seconden.
Respect!
  zaterdag 2 april 2011 @ 08:15:26 #222
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94933878
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Zo, dit zijn wij :D


Kramtried - Se komme foar my door Alexander Kooistra
Ik heb het gevoel alsof de drummer het soms niet bij kan houden..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:22:39 #223
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_94937723
Oh, jawel hoor, alleen nog oudere opnames, wat helaas niet superstrak is opgenomen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_95077493
FOK!Idols: De inzendingen
Daar zijn ook een aantal creaties van FOK!kers te vinden. En als je ze dan toch beluisterd... stem dan ook meteen op je favoriet(en) *O*
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:56:46 #225
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_95231520
Akoestische cover gemaakt van Hysteria van Muse.


:)
pi_95241197
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Akoestische cover gemaakt van Hysteria van Muse.


:)
Hey klinkt goed! Wie zingt er?
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:09:04 #227
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95275328
Vanmiddag heb ik met mijn twee mede bandleden even een beginnetje voor een nieuw nummer bedacht en ingespeeld.

De kwaliteit is nog heel erg slecht (opgenomen in de huiskamer en nog niet afgemixt) maar het idee is alvast leuk om te horen.
We wouden eigenlijk een aantal andere nummers uitschrijven die we al lang en breed af hebben, maar dit rolde er opeens uit. ^^

http://www.myspace.com/44(...)e=0&ap=1&rpeat=false

Nu de rest van het nummer nog :P
pi_95275509
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef horned_reaper het volgende:
Vanmiddag heb ik met mijn twee mede bandleden even een beginnetje voor een nieuw nummer bedacht en ingespeeld.

De kwaliteit is nog heel erg slecht (opgenomen in de huiskamer en nog niet afgemixt) maar het idee is alvast leuk om te horen.
We wouden eigenlijk een aantal andere nummers uitschrijven die we al lang en breed af hebben, maar dit rolde er opeens uit. ^^

http://www.myspace.com/44(...)e=0&ap=1&rpeat=false

Nu de rest van het nummer nog :P
Zeker tof gitaar rifje! Nu nog een mooie zang partij erover :D
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:15:16 #229
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95275576
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

Zeker tof gitaar rifje! Nu nog een mooie zang partij erover :D
Danku, danku :)
Die komt vrijwel direct na de gitaarsolo en zal ik zelf inzingen.

Maar aangezien we verder nog geen tekst of concept voor dit nummer hebben is het even afwachten wat we ervan gaan maken. ;)
pi_95277322
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Danku, danku :)
Die komt vrijwel direct na de gitaarsolo en zal ik zelf inzingen.

Maar aangezien we verder nog geen tekst of concept voor dit nummer hebben is het even afwachten wat we ervan gaan maken. ;)
Ben benieuwd :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:24:38 #231
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_95278581
Nieuw nummer van cerror en ik. Amiga 4 channel mod en een cover van The weepies' Be my Thrill. https://8bc.org/music/Xyce/Devenir+mon+defi+%28amiga%29/
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_95290003
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Nieuw nummer van cerror en ik. Amiga 4 channel mod en een cover van The weepies' Be my Thrill. https://8bc.org/music/Xyce/Devenir+mon+defi+%28amiga%29/
ook al op 8bc?

nice hoor, drop binnenkort een paar LSDJ tracks

verder een nice cover, ken het origineel totaal niet :(

De bass is prima, melodieën zijn ook in orde, geen noten die er niet horen!

10/10
  zondag 10 april 2011 @ 14:59:23 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_95300758
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:42 schreef shintek het volgende:

[..]

ook al op 8bc?

nice hoor, drop binnenkort een paar LSDJ tracks

verder een nice cover, ken het origineel totaal niet :(

De bass is prima, melodieën zijn ook in orde, geen noten die er niet horen!

10/10
Thanks! :*

Al een tijd op 8bc, zowel onder 'xyce' met cerror als 'xylo' alleen. Ga je iets nieuws brengen met LSDJ of weer het totaal uitgekauwde 'unce unce'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_95333155
Yeah, TheCollaborationBand heeft weer een nieuwe:


(Ook mee doen? -> pb'tje)
  maandag 11 april 2011 @ 10:01:50 #235
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95333397
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef dj0knuf het volgende:
Yeah, TheCollaborationBand heeft weer een nieuwe:


(Ook mee doen? -> pb'tje)
Mee doen voor wat ?
pi_95334683
quote:
Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Mee doen voor wat ?
Mee doen in de zin van, zingen/instrument bespelen in een volgede cover ;)
  maandag 11 april 2011 @ 12:31:01 #238
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95338074
quote:
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95341136
Getekende Betekenis van Zeekoe Valuta, het nieuwe album van de RaaskalBOMfukkerZ

hier live:

  maandag 11 april 2011 @ 17:28:18 #240
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_95349270
http://soundcloud.com/dawnbreaker/wishyouwerehere-mixdown

ik weet het, nog niet helemaal super maar had hem toch geupload dus ook maar eens delen...
ik moet aan m'n bends werken, maar fuck die zijn zwaar akoestisch
&lt;hr&gt;
  maandag 11 april 2011 @ 18:00:02 #241
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_95350527
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

Hey klinkt goed! Wie zingt er?
Thnx, een meisje waarvan ik een cover tegen kwam ook, soort van collab achtig idee dus :D

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef drsnoodaard het volgende:
Getekende Betekenis van Zeekoe Valuta, het nieuwe album van de RaaskalBOMfukkerZ

hier live:

wtf :D
pi_95351397
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Thnx, een meisje waarvan ik een cover tegen kwam ook, soort van collab achtig idee dus :D
Haha idd! Handig gaat dat tegenwoordig ;)
pi_95447449
klinkt goed!

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef horned_reaper het volgende:
Vanmiddag heb ik met mijn twee mede bandleden even een beginnetje voor een nieuw nummer bedacht en ingespeeld.

De kwaliteit is nog heel erg slecht (opgenomen in de huiskamer en nog niet afgemixt) maar het idee is alvast leuk om te horen.
We wouden eigenlijk een aantal andere nummers uitschrijven die we al lang en breed af hebben, maar dit rolde er opeens uit. ^^

http://www.myspace.com/44(...)e=0&ap=1&rpeat=false

Nu de rest van het nummer nog :P
pi_95451587
Dankje! :)

De sample werd tot onze verbazing afgelopen week opeens op de radio gebruikt hier in de regio.
Ze wouden hem in een jingle zetten voor een rock programma ^^
  woensdag 13 april 2011 @ 19:26:16 #245
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_95456530
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef dj0knuf het volgende:
Yeah, TheCollaborationBand heeft weer een nieuwe:


(Ook mee doen? -> pb'tje)
Gaaf gedaan ! :) Nog met nieuwe projecten bezig ?

Live video van afgelopen donderdag :)
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 21:22:34 #246
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95463669
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_95468676
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Gaaf gedaan ! :) Nog met nieuwe projecten bezig ?

Jep zat, oa: Oasis, wonderwal. Wish you where here, pink floyd, Pyro kings of leon.....

Druk weekend dus :p
  woensdag 13 april 2011 @ 22:48:15 #248
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_95469454
http://cerror.tumblr.com/(...)sure-if-its-done-yet
simpele 80s electro achtige bende.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_95470544
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef cerror het volgende:
http://cerror.tumblr.com/(...)sure-if-its-done-yet
simpele 80s electro achtige bende.
geef inderdaad wel dat 80's gevoel vindt ik... zou niet misstaan in gta vice city :D
&lt;hr&gt;
  donderdag 14 april 2011 @ 14:02:26 #250
270551 dreammer
noise noise noise
  maandag 18 april 2011 @ 20:28:48 #251
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_95684337
Dat acidgeluidje vind ik tof, maar ik snap niet echt waarom het vooral links gepand is. De kick en snare daarentegen vind ik niet zo. Het lijkt ook wel of de 2e en 4e kick door de snare weggedrukt worden.

Zelf ook weer een nieuw nummertje gemaakt, losjes geïnspireerd op het ruimtestation Mir, inmiddels overleden. Genre: psybient of wat er verder voor door moet gaan.

http://soundcloud.com/phone-booth-robbers/phone-booth-robbers-mir

Geheel in Reason opgetrokken. :)
pi_95687373
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Stupide het volgende:
Dat acidgeluidje vind ik tof, maar ik snap niet echt waarom het vooral links gepand is. De kick en snare daarentegen vind ik niet zo. Het lijkt ook wel of de 2e en 4e kick door de snare weggedrukt worden.

Zelf ook weer een nieuw nummertje gemaakt, losjes geïnspireerd op het ruimtestation Mir, inmiddels overleden. Genre: psybient of wat er verder voor door moet gaan.

http://soundcloud.com/phone-booth-robbers/phone-booth-robbers-mir

Geheel in Reason opgetrokken. :)
Zo best chill!
Waar maak je het mee?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  maandag 18 april 2011 @ 22:30:31 #253
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_95692721
Met Reason 5, een midikeyboard en een heel klein beetje Wavelab voor het bewerken van samples en het opkrikken van het volume naderhand.
pi_95717380
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Stupide het volgende:
Dat acidgeluidje vind ik tof, maar ik snap niet echt waarom het vooral links gepand is. De kick en snare daarentegen vind ik niet zo. Het lijkt ook wel of de 2e en 4e kick door de snare weggedrukt worden.

Zelf ook weer een nieuw nummertje gemaakt, losjes geïnspireerd op het ruimtestation Mir, inmiddels overleden. Genre: psybient of wat er verder voor door moet gaan.

http://soundcloud.com/phone-booth-robbers/phone-booth-robbers-mir

Geheel in Reason opgetrokken. :)
Nice dude.
Hier wat van mij:

http://www.myspace.com/ra(...)Tiende-Maag-77693523
pi_95769958
Wat vinden jullie hiervan. Het is een Drum and Bass nummer met wat dubstep invloeden. Het is in principe bijna af maar opbouwende kritiek is welkom.

http://home.kpn.nl/timm60(...)0Company%20B%201.mp3
pi_96034268
Hier een nieuw projectje uit onze studio, ben benieuwd wat jullie ervan vinden....


Grtz
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 10:09:31 #257
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_96034365
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef reggster het volgende:
Hier een nieuw projectje uit onze studio, ben benieuwd wat jullie ervan vinden....


Grtz
Mmm, zit niet zoveel dynamiek in.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  woensdag 27 april 2011 @ 10:14:07 #258
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96034491
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 27 april 2011 @ 17:04:02 #259
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_96050362
Twee nummers uit de oefenruimte een wat oudere en een nieuwe :) Alle tips weer welkom zoals altijd :D


pi_96052777
Dit is mijn SoundCloud profiel

4 hardcore tracks en een acid track geupload. Sommigen softwarematig, sommigen gedeeltelijk softwarematig, maar uiteindelijk 'gespeeld' op m'n MPC.

Vooral deze bevalt me zeer:
http://soundcloud.com/niles-triple/triple-h-files-tribute
Het is een tribute aan de oude Promo Files. Beetje pretentieus misschien (het zijn immers wel DE Files!), maar het eindresultaat bevalt me.

Laat maar horen wat je er van vindt :)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 18:57:26 #261
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_96054864
Laat ik dan ook eens iets posten: Bitch!
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  woensdag 27 april 2011 @ 19:03:03 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96055130
Ik heb weer een nieuwe house-mix opgenomen. Volgende week naar een studio :9.
Press Play ► to open my music box
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96062930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee nummers uit de oefenruimte een wat oudere en een nieuwe :) Alle tips weer welkom zoals altijd :D


KLinkt echt super! Maar die zang, die wordt pas veel later versterkt?
  woensdag 27 april 2011 @ 21:19:45 #264
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_96062982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

KLinkt echt super! Maar die zang, die wordt pas veel later versterkt?
Thnx :)
En... wat bedoel je precies ? :D
pi_96063345
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Thnx :)
En... wat bedoel je precies ? :D
Oow haha, ik faal! Ik had het filmpje 2 keer geopend, het beeld van de een...en het geluid van de ander....waardoor het leek aslof er een dikke vertraging in zat xD
  woensdag 27 april 2011 @ 21:25:41 #266
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_96063406
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

Oow haha, ik faal! Ik had het filmpje 2 keer geopend, het beeld van de een...en het geluid van de ander....waardoor het leek aslof er een dikke vertraging in zat xD
Ghehe, ik dacht al, wtf bedoelt die gast nou :')
pi_96082995
Ha! Ik lees hier niets over hoe recentelijk je materiaal moet zijn, dat komt uit. Zo ziet iemand het misschien nog eens, in FOK's legale SPAM-topic.
Gisteren maar eens dat Windows Movie Maker voor 't eerst aangeslingerd en een YouTube-account geopend. Welkom in de 21e eeuw, n00bie!

1e bijdrage is dus een oud nummer van nog net de vorige eeuw, toen n00bie nog een coole skatepunkert was dacht te zijn. Ongecompliceerde Punk Rock, California-stylee, zeg maar dus. Was toen hip.

Tekst en muziek zijn van mijn hand, tevens de zang- en baspartij. Die andere knakkers die je ziet, doen de rest. Met verve.
pi_96089958
Hier een volledige akoestische setting. Vanochtend een beetje lopen kloten in cubase en dit is het resultaat:

http://soundcloud.com/sebasstudio/dont-worry-baby-remix

[ Bericht 2% gewijzigd door ssebass op 28-04-2011 17:55:54 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 22:57:32 #269
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_96115944
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha! Ik lees hier niets over hoe recentelijk je materiaal moet zijn, dat komt uit. Zo ziet iemand het misschien nog eens, in FOK's legale SPAM-topic.
Gisteren maar eens dat Windows Movie Maker voor 't eerst aangeslingerd en een YouTube-account geopend. Welkom in de 21e eeuw, n00bie!

1e bijdrage is dus een oud nummer van nog net de vorige eeuw, toen n00bie nog een coole skatepunkert was dacht te zijn. Ongecompliceerde Punk Rock, California-stylee, zeg maar dus. Was toen hip.

Tekst en muziek zijn van mijn hand, tevens de zang- en baspartij. Die andere knakkers die je ziet, doen de rest. Met verve.
Niet slecht, sterker nog: best goed. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef ssebass het volgende:
Hier een volledige akoestische setting. Vanochtend een beetje lopen kloten in cubase en dit is het resultaat:

http://soundcloud.com/sebasstudio/dont-worry-baby-remix

Ook wel grappig. Cover van The Beach Boys?
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_96116426
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef NielsTriple het volgende:
Dit is mijn SoundCloud profiel

4 hardcore tracks en een acid track geupload. Sommigen softwarematig, sommigen gedeeltelijk softwarematig, maar uiteindelijk 'gespeeld' op m'n MPC.

Vooral deze bevalt me zeer:
http://soundcloud.com/niles-triple/triple-h-files-tribute
Het is een tribute aan de oude Promo Files. Beetje pretentieus misschien (het zijn immers wel DE Files!), maar het eindresultaat bevalt me.

Laat maar horen wat je er van vindt :)
Hardtechno track toegevoegd! :)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:53:47 #271
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_96386085
Ik heb het topic vermoord :(
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:24:11 #272
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_96397274
Misschien moet je eerst eens wat reageren op anderen voordat je mensen je eigen muziek opdringt... ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:06:58 #273
115571 NielsTriple
(Verbannen)
pi_96409461
Ik dring helemaal niets op. :)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:27:37 #274
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_96445727
Het was ook niet erg serieus bedoeld, maar je hebt ook de boodschap niet begrepen... ;(
pi_96460737

Ik ben zeer geinteresseerd in muziek maken en heb ook wat apparatuur en instrumenten voor, maar ik ben nogal perfectionistisch en stel mezelf nogal hoge eisen, waardoor ik al afhaak voordat ik ermee begin.

Maar ik wilde zien of ik uberhaupt ertoe in staat ben om muziek te schrijven, of ik het kan. Daarom schreef ik me vorig jaar in voor een remix-contest. Ik kon me opgeven een remix te maken voor de nieuwe CD van Robert Miles. Ik kon kiezen uit 7 tracks en ik koos voor Somnambulism.

Mijn deelname werd goedgekeurd en ik kreeg via e-mail een link om het ruwe audio-materiaal te downloaden.

Ik wilde een remix maken die heel anders was dan het origineel, maar toch herkenbaar. Van het ruwe materiaal heb ik audiosporen met gitaar gebruikt en een synthesizer die typerend is voor dit nummer. De rest heb ik zelf gespeeld en opgenomen.

Er ging meer werk in zitten dan ik dacht. Ik wilde eerst met MIDI werken via het programma Reaper, maar ik kwam er niet achter hoe je via die software MIDI moet opnemen. Ik had me gek lopen zoeken naar informatie daarover, maar het lukte me niet.

Ik kan wel overweg met Audacity en ik besloot hetgeen wat ik zou spelen direct als audio op te nemen, dus in real time. Ik heb van elk instrument een bepaald gedeelte meerdere malen opgenomen en uiteindelijk luisterde ik welke de beste opname was.

https://www.yousendit.com/download/MEtUMWZCZ1BtNEpjR0E9PQ

Dit is mijn remix. Op YouTube hoor je het origineel. Mijn versie is veel soberder en rustiger, maar ook wat melodieuzer. "Somnambulism" betekent slaapwandelen, dus ik wilde mijn versie zou schrijven vanuit de beleving van iemand die aan het dromen is. Aan het eind van het nummer, sterft de muziek weg en komen er geluiden van het verkeer in de stad. Daarmee wil ik de indruk wekken dat de persoon wakker wordt nadat hij aan het slaapwandelen was in de stad.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:56:38 #276
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96501810
Tijdje geleden mijn nummer hier geplaatst:


En nu voor de grap bezig met een hardcore edit :D
Hier een preview :P

Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 8 mei 2011 @ 13:21:30 #277
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_96502617
Belachelijk lekker nummer die Waspoeder Avontuur!

Hardcore remix weet ik zo net nog niet, klinkt alsof je de 'Hardcore' plugin voor FL niet hebt/niet goed gebruikt. Klinkt te vol... Intro daarentegen is wel weer geweldig!
  zondag 8 mei 2011 @ 13:24:38 #278
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96502724
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef Tokamak het volgende:
Belachelijk lekker nummer die Waspoeder Avontuur!

Hardcore remix weet ik zo net nog niet, klinkt alsof je de 'Hardcore' plugin voor FL niet hebt/niet goed gebruikt. Klinkt te vol... Intro daarentegen is wel weer geweldig!
Haha bedankt man :D, ja bij die hardcore edit ben ik gewoon wat aan het kloten gegaan. Gewoon verschillende plugins over die kick gezet en op een gegeven moment hoorde je gewoon de melodie niet meer maar alleen die kick :D, dus moet daar nog wat aan sleutelen :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 8 mei 2011 @ 13:42:17 #279
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_96503393
Haha lol, denk dat hij er nog het beste uit komt UK-style (google maar ff op scott brown)

Zie m ook nog wel als Drum&Bass zo overigens.

Anyway succes ermee!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tokamak op 08-05-2011 15:05:57 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 23:10:15 #280
274289 Ducktails
He's lost control
pi_96529166
Dat nummer Waspoeder Avontuur is erg goed! Goed en uitgebalanceerd geproduceerd hoor, iets wat ik ook nog echt onder de knie wil krijgen.

Zelf ook weer een aantal creaties gemaakt:

Ooit al eens hier gepost, maar nu verbeteringen gemaakt
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/lennart-meijvogel-rhubarb

http://soundcloud.com/len(...)-meijvogel-highfloat

http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/wilhems-scream-remix
pi_96534010
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Axwell het volgende:
trackje die het goed doet op verschillende houseblogs met support van bekende nederlandse DJ's :)

soundcloud url!
http://tinyurl.com/ifoundu2011
Klinkt echt vet!
Kun je me mss uitleggen hoe je die dirtysound/piepjesgeluid hebt gemaakt?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:06:03 #282
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96538628
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef Ducktails het volgende:
Dat nummer Waspoeder Avontuur is erg goed! Goed en uitgebalanceerd geproduceerd hoor, iets wat ik ook nog echt onder de knie wil krijgen.

Zelf ook weer een aantal creaties gemaakt:

Ooit al eens hier gepost, maar nu verbeteringen gemaakt
http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/lennart-meijvogel-rhubarb

http://soundcloud.com/len(...)-meijvogel-highfloat

http://soundcloud.com/lennart_meijvogel/wilhems-scream-remix
Haha bedankt man, ik ben totaal geen producer en alles wat ik maak doe ik voor de lol. Ik kreeg gewoon goede reacties op dit nummer daarom wil ik hem verspreiden snapje. Ben nu verder met een trance nummer bezig die al aardig klinkt maar ben nog niet tevreden :o
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_96557209
-

[ Bericht 100% gewijzigd door zaanse-mayonaise op 09-05-2011 18:29:55 ]
pi_96758853
Verveelde me n beetje, dus had ik een microfoon aan m'n loop pedaaltje aangesloten.
Niet super speciaal ofso xD.

pi_96917353
Lkkr rustig hier xD
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:18:16 #286
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_96927998
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef dj0knuf het volgende:
Lkkr rustig hier xD
Ja iksdee, ben wel weer bezig met iets maar nog niet af :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_96941040
Leuke dingen in dit topic, waspoeder avontuur klonk erg lekker. Bij deze mijn bijdrage, klassiek, hoop dat dat ook mag in dit topic:

http://soundcloud.com/eiland/compositie1
pi_96993342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef kortingophonden het volgende:
Geweldig, dat jullie op die leeftijd deze muziek spelen :D
pi_97024777
Ik heb weer wat lopen loopen op mn gitaar, (nogal ontstem ghehe).
Ga hem opnieuw doen, dan wat minder druk en een drum eronder.

pi_97025866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:31 schreef dj0knuf het volgende:
Ik heb weer wat lopen loopen op mn gitaar, (nogal ontstem ghehe).
Ga hem opnieuw doen, dan wat minder druk en een drum eronder.

Best leuk zo'n loop player. Moet er misschien ook maar eentje aanschaffen. Ik neem het nu gewoon op of gebruik een backing. Begin deze week toevallig ook een nummer van john mayer opgenomen. Beetje oefenen met improviseren.

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_97026215
:)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Best leuk zo'n loop player. Moet er misschien ook maar eentje aanschaffen. Ik neem het nu gewoon op of gebruik een backing. Begin deze week toevallig ook een nummer van john mayer opgenomen. Beetje oefenen met improviseren.

Hey sebas, ik had hem al gezien (volgens mij in gitaristen topic :) )
Klinkt echt nice, lekker rustig en clean :D. Zo'n loop pedaaltje is echt dikke fun voor dat geld, zeker een aanrader. Vooral om lekker na het werk mee te klooien xD.
pi_97026686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef dj0knuf het volgende:
:)

[..]

Hey sebas, ik had hem al gezien (volgens mij in gitaristen topic :) )
Klinkt echt nice, lekker rustig en clean :D. Zo'n loop pedaaltje is echt dikke fun voor dat geld, zeker een aanrader. Vooral om lekker na het werk mee te klooien xD.
Ja ik had voorheen een boss gt-8 maar was alleen nog maar met effecten bezig. Ik heb die toen verkocht en losse pedalen gekocht en eigenlijk gebruik ik alleen mijn mxr carbon copy (analog delay) en af en toe een big muff. Die carbon copy is echt geweldig die zou je ook eens moeten proberen. Speel het zelf over een koch twintone wat op zichzelf al een heerlijk clean geluid heeft.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_97028190
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja ik had voorheen een boss gt-8 maar was alleen nog maar met effecten bezig. Ik heb die toen verkocht en losse pedalen gekocht en eigenlijk gebruik ik alleen mijn mxr carbon copy (analog delay) en af en toe een big muff. Die carbon copy is echt geweldig die zou je ook eens moeten proberen. Speel het zelf over een koch twintone wat op zichzelf al een heerlijk clean geluid heeft.
Die boss gt-8 is echt sick :) Waarom ben je overgestap op losse effecten? Ik heb zelf om te beginnen een digitech rp355. Multi effects pedaal, met looper en drum loops etc. Leuk speelgoed om mee te beginnen ;)
pi_97201502
Wat vinden jullie van de combinatie Engels/Nederlands van deze groep?
Is toevallig ook van iemand die ik ken die daar in zit...

HDS - Imperfect World

en...

HDS - Music

Thanks..!
  maandag 23 mei 2011 @ 17:53:28 #296
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_97209280
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]



:P
-=&gt; de MilieuVriendelijkeGroeten &lt;=-
www.punnik.nl
pi_97329068
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Punnik het volgende:
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]



:P
leuk zo'n hoby kamertje :)
Echt zo'n achtergrond deuntje van een of ander verslavend spelletje xD
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:33:39 #298
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_97335855
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Punnik het volgende:
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]



:P
Was jij toevallig lid van een groep genaamd "lemon"?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:36:43 #299
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97343373
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Punnik het volgende:
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]



:P
Nice ^^
pi_97350308
Hier een paar commercials waar ik de muziek voor heb gemaakt:
Embrace Life : Stay A Hero : Bijenkorf 2010:
En m'n solo album "Pillars of Light":
http://siddharthabarnhoorn.bandcamp.com/album/pillars-of-light

Enjoy! :-D

Groetjes,
Sid
Siddhartha Barnhoorn
Film Composer
http://www.sidbarnhoorn.com
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:20:33 #301
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97350346
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Punnik het volgende:
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]



:P
^) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')