Refrein vind ik van het hele liedje het beste. Vind de baspartij in de coupletten heel gek klinken bij het geheel. Gitaar relatief simpel en dan zo'n apart basdeuntje er door heen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje
Benieuwd wat jullie ervan vinden
niks mis met de bas imoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Refrein vind ik van het hele liedje het beste. Vind de baspartij in de coupletten heel gek klinken bij het geheel. Gitaar relatief simpel en dan zo'n apart basdeuntje er door heen.
Nog een loopje van mij:
http://tumblr.com/x7c1h6c9jf
Sick..quote:
haha dikke shit hoor !!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Tacitknowledge het volgende:
Live clip tijdens een cover band competitie! We doen ons best.
Met een naam als ''Rectum Raiders'' hebben we lichtelijk een verwachting hoog te houden.
''Gay Bar'' cover in het Duits, met wat eigen interpretaties zowel muzikaal als theatraal.
Ideeën zijn welkom ^^.
Cheersquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Bahamut0503 het volgende:
Sick.... maak je die clip ook zelf?
de combinatie werkt echt wel goed manquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef B-FliP het volgende:
[..]
CheersDe muziek is 100% van mijn hand..
De videoclip heb ik samengesteld uit een aantal video's die k op internet heb gevonden, die heb k opgeknipt en bewerkt als videoclip die bij t nummer past..
Dat heb je best wel vet gedaan. De timing tussen de verschillende delen is hier en daar niet echt jofel, maar over het algemeen best tof.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef dj0knuf het volgende:
Yeah, heb een "youtube-band" op gericht; TheCollaborationBand. Ik probeer muzikale mensen overl van daan te halen, om vervolgens samen een liedje in te studeren. (we ontmoeten elkaar nooit)
Zie hier het resultaat van onze eerste cover:
Het arpje klinkt wel een beetje presetterig, maar goed, ik vond het best wel leuk totdat de zang erbij kwam, toen ben ik afgehaakt. De mix is ook niet helemaal lekker, de arp heeft veel te veel galm, er blijft nauwelijk ruimte voor de kick en bas (zit die erin?)quote:
Dit is het orgineelquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Stupide het volgende:
Ik ken het origineel niet, maar deze vind ik niet zo. Dat snaregeluid is wat suf en haalt het tempo echt uit het nummer. De lead is qua melodie ook een beetje monotoon, veel herhaling van dezelfde noten.
da moet je me ff uitleggenquote:De vrolijke opgefoktheid die ik van het chiptunegenre wel kan waarderen, ontbreekt hier een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |