abonnement Unibet Coolblue
pi_89790870
Wat een baas zeg.
pi_89791031
Wauw, koning _O_ :P
im just a soul who's intentions are good,
oh lord, please, no, dont let me be misunderstood
pi_89793011
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:33:46 #29
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89793037
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat niet de kroonprins van de Mongolishe Tsaar, afstammeling van Djenghis Kahn?
dat is hem ja, heb een tijd terug een docu over hem gezien.
wonderlijk mannetje ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89793087
Tadaa, het levensverhaal van de prins van Mongolie, directe afstammeling van Genghis Khan:
http://home.zonnet.nl/theloesen.t/Meijers_1.html

Het verhaal is gewoon zo slecht dat het grappig is...
In een ander artikel beweerde hij nog na Korea in een aantal oorlogen, waaronder Vietnam, als adviseur actief te zijn geweest, en ook geregeld zelf mee te hebben gevochten.

3 paspoorten, geen Amerikaans, kan dus nooit een security clearance hebben gekregen en is dus geen SF. (edit: ah, de expert was me voor :) )

[ Bericht 10% gewijzigd door Royyy op 11-12-2010 03:52:53 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:45:19 #31
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89793212
hier dus de docu:
Het bloed van Genghis Khan
http://player.omroep.nl/?aflID=5740816

af en toe is hij ook behoorlijk speels hoor, zijn dorpsgenoten die hij tot ridder slaat :')

edit: mm dezelfde docu als hierboven al genoemd. onder een andere link dan..

[ Bericht 5% gewijzigd door opastokvis op 11-12-2010 11:18:09 ]
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89794297
Ik zie het kruis van verdienste en daarna de Baton van trouwe dienst, daarna had de baton voor de VN medaille moeten zijn, maar darvoor beginnen al die andere buitenlandse batons, sowieso mag je in Nederland maar twee vaardigheidsemblemen per borstzak dragen. Al die andere buitenlandse onderscheidingen staan nergens vermeld. In het topic over Korea staan alle Amerikaanse onderscheidingen aan Nederlanders gegeven. Hij is schutterskampioen maar heeft daar geen vaardigheidsembleem voor, beetje vreemd. Volgens mij is het een charlatan.
pi_89795087
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Royyy het volgende:
Tadaa, het levensverhaal van de prins van Mongolie, directe afstammeling van Genghis Khan:
http://home.zonnet.nl/theloesen.t/Meijers_1.html

Het verhaal is gewoon zo slecht dat het grappig is...
In een ander artikel beweerde hij nog na Korea in een aantal oorlogen, waaronder Vietnam, als adviseur actief te zijn geweest, en ook geregeld zelf mee te hebben gevochten.
Mijn god, dat verhaal rammelt nog harder dan mijn kroegfiets... :')
pi_89795361
Altijd leuk om te zien hoe mensen zogenaamd "aan de schandpaal worden genageld", om dan vervolgens niet de ballen te hebben dan ook gewoon de naam van de nepveteraan erbij te vermelden.
Wat een grap is dit. :')

Zo blijf je dus aan gang.....
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_89795530
...

Z'n naam is al een paar keer gepost in artikelen, let jij wel op? :')

Om het dan maar even voor je te vergemakkelijken:
Gerard Karel Meijers
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:39:04 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89795768
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
Studies and Observation Group.

Een heel erg obscuur groepje dat tijdens de jaren 60 en 70 van de koude oorlog actief was.
Deden veel dingetjes die op papier streng verboden waren. :P
En voor de duidelijkheid, MACV staat voor Military Assistance Command, Vietnam
De parapluterm waar de Amerikanen onder opereerden in dat land destijds.

Ontopic, wat een flapdrol dit.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89795786
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Dit is een gewoon een hele grote poser die leuke verhalen kan vertellen en zijn geld aan medialles, ribbons, pins en patches uitgeeft die hij nooit en ternimmer heeft verdiend. Ik zie hier enkele U.S. ribbons die buiten dat ze in de verkeerde volgoorde zijn geplaats ook nog eens toevoegingen hebben die niet op de ribbons thuis horen. Iets dat hij als hij werkelijk Amerikaans militair geweest zou zijn had moeten weten of in zijn militaire onderlagen had kunnen nakijken. Ook is het vreemd dat hij als zogenaamd ex- U.S. Army militair ribbons niet draagt die elke soldaat tijdens oorlogs dienst krijgt. Met de hoeveelheid rotzooi die hij op zijn jas flikkert zou men toch verwachten dat die twee extra ribbons er nog wel opgepaast hadden. Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat. De beste man heeft nooit voor de U.S. Army gediend en zeker niet voor de U.S. Army Special Forces, hoeveel prachtige blinkende SF speldjes etc hij dan nog op zijn pak wil steken. Als hij zegt de Nederlandse nationaliteit te bezitten, is dat daarom alleen al onmogelijk omdat men binnen de U.S. Army Special Forces enkel de Amerikaanse nationaliteit mag hebben, en dus niet als buitenlander met een "green card" mag dienen, en men zelfs geen dubbele nationaliteit mag hebben. In de link van Vronsky http://www.vietvet.org/noise.htm zag ik een paar namen van mannen de revue paseren, die ik als jonge hond tijdens SFAS of kort daarna in 7th SFG(A) heb leren kennen en die dat gedaan hebben waar deze snuiter enkel maar van kan dromen. Mannen die zich nu in hun graf zouden omdraaien als ze deze ruggengraatloze vetzak zouden zien.
Maar in dat stuk staat toch dat er Aussie SAS in de opleiding zat? Hoe kan dat dan of was het een multinationale opleiding?
pi_89795888
Denk dat het was om een beetje de banden tussen beide krijgsmachten te versterken, houd er rekening mee dat er ongeveer 60 duizend soldaten 10 jaar lang daar gezeten hebben in Vietnam :p.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_89795914
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Royyy het volgende:
Tadaa, het levensverhaal van de prins van Mongolie, directe afstammeling van Genghis Khan:
http://home.zonnet.nl/theloesen.t/Meijers_1.html

Het verhaal is gewoon zo slecht dat het grappig is...
In een ander artikel beweerde hij nog na Korea in een aantal oorlogen, waaronder Vietnam, als adviseur actief te zijn geweest, en ook geregeld zelf mee te hebben gevochten.

3 paspoorten, geen Amerikaans, kan dus nooit een security clearance hebben gekregen en is dus geen SF. (edit: ah, de expert was me voor :) )
Volgens mij gewoon een gefrustreerde oud-kniller of kind-van die leeft in een fantasiewereld.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:49:13 #41
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_89795920
Leeft die man eigenlijk nog?
Als hij in 1924 geboren is, dan zou hij nu 86 zijn.
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:17:40 #42
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89796415
-faal-
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:25:28 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89796579
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mijn god, dat verhaal rammelt nog harder dan mijn kroegfiets... :')
Jij bent toch een enthusiast militair historicus als ik me goed herinner? Weet jij waar je kan nakijken wie een paar van die ijzeren kruizen en zo heeft gekregen, als daar een paar keer zijn naam opduikt (of niet) is dat veel duidelijker dan alle speculaties of dat hij ze in de verkeerde volgorde draagt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89797149
Heeft niet echt de blik van een veteraan in zijn ogen, of is gewetenloos.
Hij verzorgt wel zijn gezicht goed, maar laat de rest van zijn lichaam een beetje verslonzen, hij ziet er uit alsof hij ieder moment een hartaanval kan krijgen, de meeste veteranen die ik ken zijn eerder mager.
En ik kan mij niet voorstellen dat er in 'zijn' tijd al van die gestileerde doodshoofden waren zoals op zijn mouw zit. Die ziet er uit alsof die van de dump komt, jaren '80, net als dat parachutelogo van de U.E.P., en als hij van 1928 is was hij toen al lang met pensioen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:50:17 #45
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89797224
Die doodskop stamt uit de Vietnamoorlog, is een MACV SOG patch.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:21:11 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89798060
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:47 schreef Resistor het volgende:
Heeft niet echt de blik van een veteraan in zijn ogen, of is gewetenloos.
Hij verzorgt wel zijn gezicht goed, maar laat de rest van zijn lichaam een beetje verslonzen, hij ziet er uit alsof hij ieder moment een hartaanval kan krijgen, de meeste veteranen die ik ken zijn eerder mager.
En ik kan mij niet voorstellen dat er in 'zijn' tijd al van die gestileerde doodshoofden waren zoals op zijn mouw zit. Die ziet er uit alsof die van de dump komt, jaren '80, net als dat parachutelogo van de U.E.P., en als hij van 1928 is was hij toen al lang met pensioen.
Tja, als je al wilt neppen, moet je iig je research goed voor elkaar hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:21:56 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89798088
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef DRAX het volgende:
veel van die andreaskruizen, iets Duits? of Zuid-Amerikaans?
Beiers zelfs aan het blauw witte wapen in het kruis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89799961
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Maar in dat stuk staat toch dat er Aussie SAS in de opleiding zat? Hoe kan dat dan of was het een multinationale opleiding?
Dat gaat over de SOG opleiding, niet over de Special Forces.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:27:22 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89800351
Chicks love a man in uniform
pi_89800439
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Royyy het volgende:

[..]

Dat gaat over de SOG opleiding, niet over de Special Forces.
Tijdens het Vietnam Conflict zatten buiten eenheden van de U.S. ondermeer ook eenheden uit Australia en Zuid-Korea
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')