abonnement Unibet Coolblue
pi_89351735


We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
Het Grote UGG Australia Topic #8

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Nederlands verkoopadres:
Van den Assem Schoenen bv
Dit bedrijf werkt samen met FOK!, onder meer door het aan FOK! ter beschikking stellen van meer dan 250 VIP cards voor de Uggs Australia Outlet in Rotterdam.

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 02-12-2010 17:22:36 ]
pi_89351745
Whehe, bij Editie NL een item over hoe vreselijk uit Uggs wel niet zijn. En een kijkje binnen bij de van Assem outlet.
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:29:45 #3
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89351816
Haha, er zit een foutje in de OP.

"We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit! "

Laatste "hier" in de zin was eigenlijk een link naar klaagbaak :P nu lijkt het net dit topic hahaha
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:31:23 #4
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89351870
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, bij Editie NL een item over hoe vreselijk uit Uggs wel niet zijn. En een kijkje binnen bij de van Assem outlet.
:Y :P
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_89351929
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha, er zit een foutje in de OP.

"We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit! "

Laatste "hier" in de zin was eigenlijk een link naar klaagbaak :P nu lijkt het net dit topic hahaha
Scherp! Ik zie dat het in topic 7 voor het laatst goed stond :D
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 18:41:49 #6
43556 miss_dynastie
pi_89352291
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, bij Editie NL een item over hoe vreselijk uit Uggs wel niet zijn. En een kijkje binnen bij de van Assem outlet.
Uit? Bijna iedereen hier op straat loopt op Uggs of nepperds _O-
pi_89352388
Nepperds :'(
pi_89352470
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nepperds :'(
Idd, en dan helemaal schuin afgesleten :X
pi_89352527
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:46 schreef Melochan het volgende:

[..]

Idd, en dan helemaal schuin afgesleten :X
Van die 'hippe' meisjes van 14 met 'Uggs'
En en er dan schuin naastlopen

en mensen die dan denken dat je op alle Uggs niet kan lopen, hallo dat zijn de nepperds :W
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:55:52 #10
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89352890
Ik heb neppe 'Uggs'. No way dat ik honderden euro's gaat uitgeven aan die teringlelijke dingen.
Voor mij alleen om me voeten warm te houden.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89364542
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb neppe 'Uggs'. No way dat ik honderden euro's gaat uitgeven aan die teringlelijke dingen.
Voor mij alleen om me voeten warm te houden.
De ortopden in Nederland zullen je dankbaar zijn daarvoor. En dat gaat je heel wat meer kosten dan een paar uggs.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:25:21 #12
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_89367153
ik ga me bedenken of ik mn volgende paar ook bestel vanuit de usa.. kijken wat het me zou schelen..
pi_89376321
yvonne, ik heb 3 paar Uggs. Eentje heb ik na één seizoen weg kunnen flikkeren, al kostten die toendertijd ook $139,- Mijn twee echte paar Uggs heb ik inmiddels 4 en 2 jaar en ze zijn nog steeds goed. O+ De zgn neppe lopen echt uit naar de binnenkant, dat is slecht en niet mooi.
Dus doe jezelf een lol en bestel de echte Uggs, it's amaaazing, Mike!
Go hard or go home
pi_89376443
Guys, ik heb de knoop toch maar doorgehakt en ik wil Uggs bestellen op shoestore.net. Echter, als ik de code shoeblog in vul, zegt hij dat die expired is?! How can?!
pi_89384245
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Ooi86 het volgende:
Guys, ik heb de knoop toch maar doorgehakt en ik wil Uggs bestellen op shoestore.net. Echter, als ik de code shoeblog in vul, zegt hij dat die expired is?! How can?!
Gewoon, code is verlopen?
pi_89386051
Uggs handschoenen zijn O+
pi_89391048
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef Melochan het volgende:

[..]

Gewoon, code is verlopen?
Die code is 1000 jaar wel okee geweest en dan nu zijn verlopen? Het is echt mijn pechdag :(
pi_89391745
coupon code: ugghyves

5% off for entire purchase.

doet het nog wel.
Beter dan niks :+

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 16:58:30 ]
pi_89392380
Thx voor de tips in het vorige topic. Ik wil eigenlijk de zwarte of de bruine, dus geen gestreepte. En bij de skihutonline hebben ze geen zwart meer, maar toch ff kijken. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89394369
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
yvonne, ik heb 3 paar Uggs. Eentje heb ik na één seizoen weg kunnen flikkeren, al kostten die toendertijd ook $139,- Mijn twee echte paar Uggs heb ik inmiddels 4 en 2 jaar en ze zijn nog steeds goed. O+ De zgn neppe lopen echt uit naar de binnenkant, dat is slecht en niet mooi.
Dus doe jezelf een lol en bestel de echte Uggs, it's amaaazing, Mike!
Ik heb zowel echte als neppe en helaas zakken mijn knieën wat naar binnen als ik niet oplet, en ook de echte geven dan geen steun. Mijn mensendiecktherapeute heeft me aangeraden ze alleen te dragen met een voetbedje van de schoenspeciaalzaak. Heb ze eerlijk gezegd nog niet aangeschaft :$
pi_89398585
De outlet is ook gewoon op internet trouwens, o.a. Classic Argyle grijs voor ¤79,95. Andere kleuren zelfs nog goedkoper.
pi_89401327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
De outlet is ook gewoon op internet trouwens, o.a. Classic Argyle grijs voor ¤79,95. Andere kleuren zelfs nog goedkoper.
Serieus? Link?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_89401719
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Serieus? Link?
assem.nl, hij is wel erg traag..
pi_89402149
Inderdaad belachelijk traag, of laadt gewoon helemaal niet... Eindeloos refreshen dus. En helaas weinig sale in herenmaten :(
pi_89402170
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

assem.nl, hij is wel erg traag..
edit: Nu toch wel traag.

Maar die argyle zijn niet zo goed tegen de regen e.d. lijkt me? en minder warm?!
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')