quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat viel mij vanmorgen ook al op ja
Ik heb het net toevallig vanochtend gedaan, en inderdaad wat een troep. Gelukkig middels Apatch nog redelijk normaal gekregen. Ik stoor me alleen groen en geel aan die video- en fotosharing die je door je strot gedouwd krijgt als je iets wil linken. Ik snap echt niet hoe je dat kan bedenken, laat staan zo opdringen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm okay dus het ligt niet aan mij.
Zat al mn windows opties na te kijken en van msn.
Verdomme.. kut msn.
Overigens raad ik niemand aan windows essentials 2011 ofzoiets te installeren.
Dat verneukt msn al helemaal.
ik denk niet dat er nu al een fix is...quote:
Duidelijk! Tnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:00 schreef splendor het volgende:
Smerige actie van Microsoft inderdaad en ik vraag me ook af hoe ze dit gedaan hebben? Als je een link plaatst wordt er toch lokaal een link van gemaakt? en niet pas nadat contact is gezocht met de server? Dat zou beteken dat MSN aan silent-updating doet, iets waarvoor ik volgens mij geen toestemming heb gegeven toen ik akkoord ging met de algemene voorwaarden.
Edit:
http://www.forumvancouver(...)-messenger-2009.577/
Dus er zou een Worm circuleren en dus schakelen ze maar even alle links uit.Echt weer MS hé.. grof geschut inzetten, wat nauwelijks effect heeft en alleen ellende oproept.
Uit de voorwaarden:
'"We kunnen de versie van uw software automatisch controleren. We kunnen ook automatisch software-upgrades naar uw computer downloaden om de service bij te werken, uit te breiden of verder te ontwikkelen."![]()
Daarom moet je ook niet de messenger van MS gebruiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:01 schreef Stuart het volgende:
Oud nieuws. MS doet dit bij alle oude versies van MSN
Mee eens. Gebruik MSN al jaren niet meer. Vind die manier van communiceren irritant. Gebruik alleen FB eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet de messenger van MS gebruiken.
Weet je toevallig een alternatief waarbij ook de webcam- en file-transferfunctionaliteit goed werkt? Daar ontbreekt het helaas vaak aan en dat zijn toch dingen die ik veel gebruik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet de messenger van MS gebruiken.
Ik krijg het gratis bij de updates van windows 7. Hoezo hardnekkig? En ik wil die rommel niet omdat ik dan rare tekst enzo te zien krijg. ( mijn beeld gaat er raar uitzien) komt door die gare laptop die ik heb ;')quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm okay dus het ligt niet aan mij.
Zat al mn windows opties na te kijken en van msn.
Verdomme.. kut msn.
Overigens raad ik niemand aan windows essentials 2011 ofzoiets te installeren.
Dat verneukt msn al helemaal.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef splendor het volgende:
[..]
Weet je toevallig een alternatief waarbij ook de webcam- en file-transferfunctionaliteit goed werkt? Daar ontbreekt het helaas vaak aan en dat zijn toch dingen die ik veel gebruik.
-edit- Hoewel het beste alternatief natuurlijk is gewoon collectief overstappen naar een XMPP protocol. Alleen dat gaat niet gebeuren vrees ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |