abonnement Unibet Coolblue
pi_88472520
*O* *O* *O* London baby! *O* *O* *O*



De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

Reizen naar London:
KLM
British Airways
BMI
Transavia
RyanAir
EasyJet
VLM
Aer Lingus
Eurostar
GoLondon (Stena Line)

Reizen in London:
Veel discussie hier altijd over. De korte versie komt op het volgende neer.

1) De Oyster kaart is de goedkoopste en makkelijkste manier om voor een paar dagen met he openbaar vervoer (bus, metro, DLR, etc) door Londen te reizen. Je kunt de kaart voor £3 borg ophalen bij elke metro-station en er altijd geld bijstorten via een van de automaten met munten, papiergeld, PIN pas of credit card. Na afloop van je trip kun je hem weer inleveren en je overgebleven tegoed en borg terug krijgen. Zorg dat je tegoed niet meer dan £5 is, dan krijg je het direct cash terug en dat is makkelijker. Als je hem wilt houden, blijft het tegoed geldig zonder einddatum.

2) De tweede opties is een Travel Card voor 1, 3 of 7 dagen. De travelcard voor 1 dagen is altijd duurder dan de Oyster card, aangezien de Oyster kaart zelf een maximum heeft per dag (daarna reis je dus gratis) en dat maximum ligt onder de prijs van een Travel Card voor 1 dag. De Travel Card voor 3 dagen is slecht een paar cent goedkoper als je er vol gebruik van maakt, maar indien je een van de dagen maar 4-6 keer met de metro gaat, is de Oyster wederom goedkoper. Voor mensen die 4-7 dagen blijven wordt een 7-daagse Travel Card aantrekkelijk.

Overzicht kosten 1-daagse Travel Card (vergeleken met Oyster)


Overzicht kosten 1&3-daagse Travel Card (zelf even vergelijken met 3 x Daily Cap op Oyster)


Overzicht kosten 7-daagse / maand Travel Card


3) Als laatste is er de optie van cash enkele tickets kopen. Dit is vele malen duurder en na 2 ritjes heb je de borg van een Oyster Card al terug verdiend.

Overzicht van prijzen enkele reis met de metro:


Overzicht van prijzen enkele reis met de bus:


Overzicht van zone systeem


Verder kun je op de volgende sites meer zoeken over kortings-kaarten (voor kinderen, etc.).

Transport for London (Al het openbaar vervoer)
Goeie site over Oyster kaart versus Travel Card
Tube map (pfd)
Oystercard

Things to do in London:
LondonTown
Visit London
Time Out London
Events in Westminster
TKTS (voorheen \'Official Half-Price Ticket Booth\')

Vervoer van en naar het vliegveld:
Er zijn veelal twee opties, namelijk per rail (express/trein/DLR/metro) of bus. De rail opties zijn eigenlijk altijd sneller en makkelijker, bussen zijn vaak enkel handig als het toevallig goed uitkomt met de lokatie van de accomodatie. Voor de Gatwick en Heathrow Express hoef je niet van tevoren een kaartje te kopen, dat kan zonder extra kosten in de trein zelf. Voor de Express treinen moet je verder even Google-n naar de versie voor Easyjet/Ryanair/etc, waar vaak 10-20% korting op gegeven wordt (dan moet je wel van tevoren kopen). Bijvoorbeeld: www.gatwickexpress.com/easyjet/

Rail-vervoer
• Heathrow (goedkoopst): Piccadilly Line (~45 min tot centrum, enkeltje max £4)
• Heathrow: Heathrow Connect (25 min tot Paddington, enkeltje £7.40)
• Heathrow (snelst): Heathrow Express (15 min tot Paddington, enkeltje £16.50)
• Gatwick (goedkoop, West-Londen): Southern Trains (35-40 min tot Victoria, enkeltje £10.90, maar varieert met tijdstip)
• Gatwick (snelst, West-Londen): Gatwick Express (30 min tot Victoria, enkeltje £16.90)
• Gatwick (goedkoop, Oost-Londen): Thameslink (30 min tot London Bridge, enkeltje £8.90, maar varieert met tijdstip)
• Stansted: Stansted Express (45 min tot Liverpool Street, enkeltje £18.00)
• City Airport: DLR metro (24 min tot Bank, enkeltje £2.00)
• Luton: Thameslink of East Midlands, je kunt het hier opzoeken (25-35 min, enkeltje £11.90, maar varieert met tijdstip)
(eerst shuttle nemen naar Luton Airport Parkway, je kunt een trein ticket inclusief shuttle kopen)

Bussen
• Heathrow: Overzicht van bussen (Neem de metro - makkelijk en goedkoper)
• Gatwick, Luton & Stansted: Easybus
• Gatwick: National Express
• Stansted: PDF met alle vervoers opties
• Luton: Overzicht van bussen

Overig:
BBC Weather

FOK!kers in London (permanent):
• Drive-R
• Stuart
• MrOrange
• lushfemke
• Monopoly_Man

London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
London #21
London #22
London #23
London #24 Waar we tegen de wil van onze ouders gaan!
Londen #25
Londen #26
Londen #27: Dreaming of a White X-Mas
Tap tap tap
pi_88472578
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef Amun-Ra het volgende:
Even een vraag he, ik zat net het oyster card & travel card gedeelte in de OP nog eens door te lezen, en vraag me nu dus af: als ik met een oyster card de gehele dag door Londen reis, (vooral zone 1 even voor het gemak) dan heb ik nadat ik voor 7.20 pond die dag "gereisd" heb, geen kosten meer? alles wat ik dus nog meer verbruik boven de 7.20 is dus gratis vervoer?
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]



Ja.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Jezus kost zo'n dagkaart tegenwoordig 7,20?
Ik ben lang niet meer in Londen geweest zie ik :D
Tap tap tap
pi_88472970
And we're back.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 8 november 2010 @ 14:46:29 #4
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88473110
Dat is £7.20 als je in de spits wil reizen, maar dat is niet aan te raden.
reset
pi_88474411
Nee, je zal niet gratis reizen!
Er gaat iedere keer iets van je kaartje af, als je onvoldoende geld op je kaart hebt gaat het poort niet open en kun je niet eens naar beneden!

Waarom denk je dat het gratis zou zijn?
Ik was 29 pond kwijt in 4 dagen aan metro vervoer.
pi_88474569
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:24 schreef Vanky het volgende:
Nee, je zal niet gratis reizen!
Er gaat iedere keer iets van je kaartje af, als je onvoldoende geld op je kaart hebt gaat het poort niet open en kun je niet eens naar beneden!

Waarom denk je dat het gratis zou zijn?
Ik was 29 pond kwijt in 4 dagen aan metro vervoer.
Ja, 4 keer de dagkaart dus.
Tap tap tap
pi_88474851
Ik heb een Oyster card bij me, waar ik gewoon geld op zet als ik naar Londen ga. Eigenlijk heel gemakkelijk.

Je houdt je kaart voor dat gele vlek!
Top up your account, je kiest met hoeveel je dit wil opladen.

Je dropt je geld in het apparaat, je houdt je kaartje er opnieuw voor en het is opgeladen!

Daarna eigenlijk gewoon over dat geel stickertje houden telkens je de metro gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het wel zeer prijzig vind in Londen.
pi_88477682
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:24 schreef Vanky het volgende:
Nee, je zal niet gratis reizen!
Er gaat iedere keer iets van je kaartje af, als je onvoldoende geld op je kaart hebt gaat het poort niet open en kun je niet eens naar beneden!

Waarom denk je dat het gratis zou zijn?
Ik was 29 pond kwijt in 4 dagen aan metro vervoer.
Price Caps & Peak Travel Periods

Price caps are the maximum you will pay in a day, a price ceiling. No matter how many individual trips you make in any 24 hour period between 04:30 and 04:30 you will not be charged more than the price cap amount. This price cap spreads across all modes of transport, so if you mix bus, underground and DLR in one day the same price cap applies.

Now the confusing bit. If you travel in the peak period then you trigger a 'peak' price cap, a higher price cap than if you didn't travel in this period on that day. The Oyster peak travel periods is Monday to Friday between 06:30 and 09:30 and 16:00 and 19:00.

The peak cap is triggered if you travel between 04:30 and 09:29 Monday to Friday. So if you travel on the Underground at say 18:00 on a Tuesday using an Oyster you will be deducted a peak fare but it will not trigger the higher peak price cap.

Price Caps Zones 1 to 2
Oyster Pre Pay Peak* £7.20
Oyster Pre Pay off peak £5.60
----
pi_88479516
Zo, kom ook even meelezen hier. Heb net reisje geboekt naar Londen voor in december. Vijf nachten in het Crown Quality Paddington hotel. Zin in!
pi_88519920
Nog ruim vijf weken wachten. :N Hopelijk staken ze dan niet in België en Frankrijk en de London Tube.
----
pi_88520426
Vorig jaar december zouden we ook vijf dagen naar Londen gaan, maar kwamen niet verder dan twee dagen Brussel, omdat de Eurostar niet reed. Kijken of het nu wel lukt, dit maal met het vliegtuig. Ook omdat de Eurostar twee keer zo duur is geworden (veel schade geleden zeker....).
pi_88520541
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:35 schreef bloodymary het volgende:
Vorig jaar december zouden we ook vijf dagen naar Londen gaan, maar kwamen niet verder dan twee dagen Brussel, omdat de Eurostar niet reed. Kijken of het nu wel lukt, dit maal met het vliegtuig. Ook omdat de Eurostar twee keer zo duur is geworden (veel schade geleden zeker....).
Een vriendin van me zat toen vast in de trein en moest eruit gesleept worden :') Maar ze kregen wel nieuwe kaartjes.

edit: de trein moest uit de tunnel gesleept worden, vriendin niet uit trein :D
Tap tap tap
pi_88521516
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]



Een vriendin van me zat toen vast in de trein en moest eruit gesleept worden :') Maar ze kregen wel nieuwe kaartjes.

edit: de trein moest uit de tunnel gesleept worden, vriendin niet uit trein :D
Haha, ja zo las ik het eerst wel, dat je vriendin uit de trein gesleept moest worden. Maar wij hadden net een van de treinen daarna en die gingen dus niet. De volgende dag ook niet wegens hevige sneeuwval. Wel alles netjes vergoed gekregen, treinkaartjes, hotel in Londen, hotel en verblijf in Brussel, parkeergarage in Brussel. Dus we hebben toen nog een leuk gratis weekendje in Brussel gehad. En gaan nu Londen nog eens proberen.
pi_88530285
even een financieel vraagje
ik en mijn vriendin willen van 12 t/m 17 december naar londen gaan, dan hebben we omgerekend met de huidige koers rond 700 euro. Is dit genoeg om de 5 dagen normaal uit te kunnen houden.
daarmee bedoel ik dagje uit eten (niet te duur), madame tussaud, beetje shoppen enzo...
pi_88532581
Hey NL's in London! Ik ben sinds 3 maanden hierheen verhuisd, woon in Vauxhall. Voor mij persoonlijk een grote droom. Ik ben echt bewust hierheen verhuisd. Inmiddels een vaste baan gevonden en mezelf geinstalleerd in het Londonse leven.
pi_88533031
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef waka-waka het volgende:
even een financieel vraagje
ik en mijn vriendin willen van 12 t/m 17 december naar londen gaan, dan hebben we omgerekend met de huidige koers rond 700 euro. Is dit genoeg om de 5 dagen normaal uit te kunnen houden.
daarmee bedoel ik dagje uit eten (niet te duur), madame tussaud, beetje shoppen enzo...
Normaal gezien zal je ruim toekomen met dat bedrag, bij mij lukte het met een goeie 400 euro.
Uiteraard mag je dan ook niet het allerduurste hotel gaan nemen, ik heb geslapen in het Generator hostel in de wijk Bloomsbury.
Je leert er tevens ook andere mensen kennen.
pi_88533187
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef waka-waka het volgende:
even een financieel vraagje
ik en mijn vriendin willen van 12 t/m 17 december naar londen gaan, dan hebben we omgerekend met de huidige koers rond 700 euro. Is dit genoeg om de 5 dagen normaal uit te kunnen houden.
daarmee bedoel ik dagje uit eten (niet te duur), madame tussaud, beetje shoppen enzo...
dan heb je zo'n 600 pond te besteden, meer dan 100 pond per dag. Ik neem aan dat de kosten voor het hotel hier niet bij in begrepen zitten. Ligt er geheel aan wat je precies doet. Als je gaat shoppen kan het snel gaan. Ongemerkt gaat het snel in London, niets is gratis of goedkoop. Maar denk dat je wel safe bent. Ik zou pas gaan shoppen op de laatste dag. Eerst leuke dingen doen en daarna kijken wat je over hebt om uit te geven tijdens shoppen.
pi_88533418
whoops foutje ik bedoelde dat ik rond 700 pond heb met de huidige koers, dus ben dan wel safe denk ik dan :9
De hotel + vliegtickets zijn inderdaad niet inbegrepen.

[ Bericht 20% gewijzigd door waka-waka op 09-11-2010 23:00:00 ]
pi_88542713
Dan red je het makkelijk, tenzij je je echt suf gaat shoppen maar dat heb je zelf in de hand.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88542933
Voor de liefhebbers: Hans Liberg komt naar London. Voor alle shows zijn (met gemak) kaarten op de eerste rijen te krijgen. Is op 31 januari en de drie daaropvolgende maanden ook 3 shows.


http://www.cadoganhall.com/
  woensdag 10 november 2010 @ 12:01:47 #21
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88549930
Jaren geleden heb ik Hans Teeuwen in het Engels gezien. In het NL vind ik sommige dingen van hem geniaal, maar in het Engels kwam het bij mij gewoon niet goed over. Teeuwen gebruikt de Nederlandsche taal erg goed, maar die kennis heeft ie gewoon niet in het Engels.

NL cabaret moet in NL blijven.
reset
  woensdag 10 november 2010 @ 12:06:27 #22
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_88550108
Ik ga in januari 2 dagen met het vliegtuig naar Londen. Cadeautje van 2 vrienden van me. O+ Can't wait, vind Londen echt zo'n heerlijke stad!
pi_88550155
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef Individual het volgende:
Jaren geleden heb ik Hans Teeuwen in het Engels gezien. In het NL vind ik sommige dingen van hem geniaal, maar in het Engels kwam het bij mij gewoon niet goed over. Teeuwen gebruikt de Nederlandsche taal erg goed, maar die kennis heeft ie gewoon niet in het Engels.

NL cabaret moet in NL blijven.
Ik vond hem eigenlijk nog wel goed, moet ik zeggen. Hoewel er bij het voorprogramma wat Engelsen over de rooie gingen toen het over Maddy ging...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88550324
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef Individual het volgende:
Jaren geleden heb ik Hans Teeuwen in het Engels gezien. In het NL vind ik sommige dingen van hem geniaal, maar in het Engels kwam het bij mij gewoon niet goed over. Teeuwen gebruikt de Nederlandsche taal erg goed, maar die kennis heeft ie gewoon niet in het Engels.

NL cabaret moet in NL blijven.
Heb 'm pas geleden gezien (en ook paar jaar geleden) en vond 'm wel stukken verbeterd inmiddels. Zeker ook vergeleken bij die engelse dvd die 'ie heeft uitgebracht. Hij weet nu wat beter te improviseren en ook de taal heeft 'ie wat beter onder de knie. Denk dat hij in begin toch vrij nerveus was en ook z'n kennis van de Engelse taal was nog niet super. Zal wel veel gestudeerd hebben :P Ik ga de volgende keer wel weer als het programma weer nieuw is.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Drive-r het volgende:

[..]



Ik vond hem eigenlijk nog wel goed, moet ik zeggen. Hoewel er bij het voorprogramma wat Engelsen over de rooie gingen toen het over Maddy ging...
Engelsen kunnen ook niets 'grofs' hebben over bepaalde onderwerpen :')
  woensdag 10 november 2010 @ 12:16:27 #25
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88550458
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef zeebeschuit het volgende:

Engelsen kunnen ook niets 'grofs' hebben over bepaalde onderwerpen :')
Kijk eens een show van Jimmy Carr en zeg dat nog eens! :P
reset
pi_88551568
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Engelsen kunnen ook niets 'grofs' hebben over bepaalde onderwerpen :')
Hier liepen echt mensen scheldend weg :D

Die kerel (weet zijn naam even niet meer) begon over Maddy en hoe hij de opsporing zo slecht vond. Hij zag de hele tijd die foto van dat glimlachende kind, maar het meisje dat hij in de kelder had lachtte helemaal niet zo.

Goed, vrij flauw en die vent was ook weinig boeiend, maar wat dames stonden meteen op en begonnen te schelden, vrij komisch.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88552034
Oh ja dat was ook een nederlandse vent he. Ben z'n naam ook vergeten maar volgens mij heeft in Nederland ook niemand van 'm gehoord :D Manmanman wat sprak die vent ook beroerd Engels.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:16 schreef Individual het volgende:

[..]



Kijk eens een show van Jimmy Carr en zeg dat nog eens! :P
Ga ik doen :P
  woensdag 10 november 2010 @ 13:20:31 #28
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88556004
quote:
Geinig.

Relletjes in London momenteel @ Millbank. Blijkbaar een grote studenten-demo.
pi_88557086
quote:
weeh, hij loopt vast na iets meer dan 5 minuten ;(
Tap tap tap
pi_88565847
London baby!

Tripje is geboekt, 25 december door en 29 december terug!
Tickets Fulham-West Ham in bezit, nu morgen nog even hopen op Tottenham Hotspur - Newcastle United :)
pi_88587759
Kaartjes voor Jimmy Carr 19 december zijn natuurlijk al uitverkocht. :N
----
  donderdag 11 november 2010 @ 12:45:09 #33
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_88591170
Londen in januari :) 7-10 januari met voornamelijk dames.
Er gaan ook mannen mee, die niet de hele tijd willen shoppen. Wat doen de mannen hier in londen overdag voor leuks?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_88591599
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef Aarti het volgende:
Wat doen de mannen hier in londen overdag voor leuks?
Met mijn vriendin erop uit. :Y
----
  donderdag 11 november 2010 @ 13:01:58 #35
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_88591768
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef KingLysandus het volgende:

[..]



Met mijn vriendin erop uit. :Y
mijn man wil niet meer 3 uur buiten de Primark op me wachten. weet ook niet waarom niet 8)7
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  donderdag 11 november 2010 @ 13:08:15 #36
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88592021
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef KingLysandus het volgende:
Kaartjes voor Jimmy Carr 19 december zijn natuurlijk al uitverkocht. :N
Jimmy Carr net voor kerst zal al wel maanden zijn uitverkocht.
reset
  donderdag 11 november 2010 @ 13:10:05 #37
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88592080
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Aarti het volgende:

[..]



mijn man wil niet meer 3 uur buiten de Primark op me wachten. weet ook niet waarom niet 8)7
Stuur hem de pub in. 's Lands wijs 's lands eer. ;)
reset
pi_88592270
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Aarti het volgende:

[..]



mijn man wil niet meer 3 uur buiten de Primark op me wachten. weet ook niet waarom niet 8)7
Je kan ook naar de Primark in Rotterdam ipv daar. :P
----
pi_88592740
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Aarti het volgende:

[..]



mijn man wil niet meer 3 uur buiten de Primark op me wachten. weet ook niet waarom niet 8)7
Vergeet de Monsoon niet!
Tap tap tap
pi_88592829
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef Aarti het volgende:
Londen in januari :) 7-10 januari met voornamelijk dames.
Er gaan ook mannen mee, die niet de hele tijd willen shoppen. Wat doen de mannen hier in londen overdag voor leuks?
Voetbal kijken? En anders gewoon de pub natuurlijk, da's cultuur.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 11 november 2010 @ 13:37:24 #41
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_88593039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Drive-r het volgende:

[..]



Voetbal kijken? En anders gewoon de pub natuurlijk, da's cultuur.
Ja leuk, een weekend weg met je man. jij in de primark (en monsoon), hij in de pub :P
ik bedoelde meer dingen die we samen kunnen doen?

Is london dungeon wat?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_88593445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Aarti het volgende:

[..]


Ja leuk, een weekend weg met je man. jij in de primark (en monsoon), hij in de pub :P
ik bedoelde meer dingen die we samen kunnen doen?

Is london dungeon wat?
Borough market is leuk, beetje rondkijken en snacken. Wandelingetje richting Tate Modern, langs de Thames en dan richting St. Paul's ofzo. London Dungeons is echt zo'n toeristen-attractie, ik ben niet echt het type dat ook naar Madame Tussaud ofzo heen wil.

Ik blijf Londen te voet altijd leuk vinden als vrienden langs komen, dan zie je onderweg genoeg en ben je lekker buiten. Denk aan de parken, leuke wijken (Notting Hill, Camden, etc...).
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 11 november 2010 @ 14:02:10 #43
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88594062
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Aarti het volgende:

ik bedoelde meer dingen die we samen kunnen doen?

Sommige pubs laten ook vrouwen toe. :P

Boottochtjes zijn leuk. In je luie stoel tot 60km/u over de Thames scheuren in een grote boot. De rivier is een grote levensader van deze stad met erg veel geschiedenis. http://www.thamesclippers.com/
reset
pi_88594533
Ghost walk *O* Maar dat is 's avonds.
Tap tap tap
  donderdag 11 november 2010 @ 14:16:18 #45
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_88594583
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ghost walk *O* Maar dat is 's avonds.
waar is dat??
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_88598495
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef Individual het volgende:

[..]



Jimmy Carr net voor kerst zal al wel maanden zijn uitverkocht.
----
pi_88598680
Ik ben altijd blij als hij bij QI zit O+
Tap tap tap
  Admin donderdag 11 november 2010 @ 16:46:18 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88599963
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Vanky het volgende:

Uiteraard mag je dan ook niet het allerduurste hotel gaan nemen, ik heb geslapen in het Generator hostel in de wijk Bloomsbury.
Je leert er tevens ook andere mensen kennen.
Dat was een paar jaar mijn vaste plek voor als ik een weekendje London deed, maar op een gegeven moment beviel het me niet meer: het werd strenger, minder gezellig en de laatste keer dat ik er was kreeg ik niet eens meer een handdoek; die moest ik kopen (want ik had er zelf geen bij me omdat ik gewend was er een te krijgen). Daarna ben ik overgestapt op hotels.

Hoe is het daar tegenwoordig?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88603494
Voor degene die hier naar sushi restaurants aan het vragen was: er zijn er honderden en veel daarvan zijn niet al te goed. Wat betreft de ketens... Yo Sushi is duur en de rijst is erg slecht; Wasabi is take-away, wel goed maar ik neem aan de je een restaurant wil. Samurai sushi is ook niks aan.

Nobu is natuurlijk de meest beroemde naam wat betreft sushi, maar erg duur. Akari in Islington vind ik geweldig - redelijke prijzen, goeie sushi, genoeg andere interessante dingen om te eten en vrij authentiek. Het enige nadeel is dat het in Islington is en niet helemaal het centrum, maar ook zeker niet ver weg.
http://www.squaremeal.co.uk/restaurants/london/view/99881/Akari

Asakusa in Camden is erg goedkoop en ook erg goed - erg Japan, weinig steef or wat dan ook, maar goede sushi.

Verder is Brewer Street een goede straat voor sushi in het centrum van Londen - Kulu Kulu bijvoorbeeld is erg goed.
pi_88603630
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef Monopoly_Man het volgende:
Voor degene die hier naar sushi restaurants aan het vragen was: er zijn er honderden en veel daarvan zijn niet al te goed. Wat betreft de ketens... Yo Sushi is duur en de rijst is erg slecht; Wasabi is take-away, wel goed maar ik neem aan de je een restaurant wil. Samurai sushi is ook niks aan.

Nobu is natuurlijk de meest beroemde naam wat betreft sushi, maar erg duur. Akari in Islington vind ik geweldig - redelijke prijzen, goeie sushi, genoeg andere interessante dingen om te eten en vrij authentiek. Het enige nadeel is dat het in Islington is en niet helemaal het centrum, maar ook zeker niet ver weg.
http://www.squaremeal.co.uk/restaurants/london/view/99881/Akari

Asakusa in Camden is erg goedkoop en ook erg goed - erg Japan, weinig steef or wat dan ook, maar goede sushi.

Verder is Brewer Street een goede straat voor sushi in het centrum van Londen - Kulu Kulu bijvoorbeeld is erg goed.
En je hebt ook een Kulu Kulu in Covent Garden en bij South Ken tube, goeie toko's.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88615396
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd blij als hij bij QI zit O+
Ik kijk ook vaker BBC dan naar Nederlandse zenders. Geweldig gewoon.
----
pi_88691171
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef Monopoly_Man het volgende:
Nobu is natuurlijk de meest beroemde naam wat betreft sushi, maar erg duur. Akari in Islington vind ik geweldig - redelijke prijzen, goeie sushi, genoeg andere interessante dingen om te eten en vrij authentiek. Het enige nadeel is dat het in Islington is en niet helemaal het centrum, maar ook zeker niet ver weg.
Als N1 bewoner moet ik daar toch op reageren. Islington is uitstekend te bereiken, snel en misschien wel leuker dan het standaard centrum. Inderdaad niet ver weg. Ikzelf ga liever hier uit dan rond Leicester Sq. of Covent Garden :Y O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_88697360
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 02:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als N1 bewoner moet ik daar toch op reageren. Islington is uitstekend te bereiken, snel en misschien wel leuker dan het standaard centrum. Inderdaad niet ver weg. Ikzelf ga liever hier uit dan rond Leicester Sq. of Covent Garden :Y O+
Ik vind Upper Street ook best leuk, en woon in de buurt ook (NW1). Veel toeristen zullen Islington niet kennen en het is misschien inderdaad wel leuk om daar een avondje uit te gaan.
pi_88697406
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 02:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als N1 bewoner moet ik daar toch op reageren. Islington is uitstekend te bereiken, snel en misschien wel leuker dan het standaard centrum. Inderdaad niet ver weg. Ikzelf ga liever hier uit dan rond Leicester Sq. of Covent Garden :Y O+
Bijna alles is leuker dan Leicester Sq. of Covent Garden om uit te gaan. Dat is echt puur Essex en toeristen, hoewel dat voor een avondje wel grappig kan zijn. Het centrum heeft gewoon prima clubs (Mayfair/Soho), maar Old Street/Shoreditch is natuurlijk leuker! Alleen altijd zo'n takke end terug naar SW...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88706177
Mijn favoriete sushi-toko in Londen is Makiyaki. Maar goed dat is helemaal SW19 en als toerist kom je daar niet. Het is dat het hoofdkantoor van mijn werk dichtbij zit anders had ik het ook niet gekend.

Kulu Kulu kende ik niet. Maar eens bezoeken de volgende keer.
Akari in Islington is toch te ver weg vanuit Wimbledon.
pi_88729013
London-kenners.

Ik land aankomende zondag op Stansted met 3 anderen. Ons hotel zit vlakbij Buckingham Palace. Is de stansted express de beste optie of is een taxi qua prijs te vergelijken? En weet iemand wat het kost om een dag een abbonement te neme op een hop on hop off bus? thanks!
pi_88729332
Terravision bus stopt ook bij Victoria Station, dat is vlakbij Buckingham Palace. Taxi is wel duurder dan de trein.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88732020
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Terravision bus stopt ook bij Victoria Station, dat is vlakbij Buckingham Palace. Taxi is wel duurder dan de trein.
Mijn hotel zit om de hoek bij Victoria station, maar die bus doet er aardig lang over zeker? WEet iemand trouwens of de Vans store in Wesfield shopping centre de moeite waard is?
pi_88737165
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:35 schreef Bryan181 het volgende:
London-kenners.

Ik land aankomende zondag op Stansted met 3 anderen. Ons hotel zit vlakbij Buckingham Palace. Is de stansted express de beste optie of is een taxi qua prijs te vergelijken? En weet iemand wat het kost om een dag een abbonement te neme op een hop on hop off bus? thanks!
Stansted Express en overstappen op Tottenham Hale (het station voor Liverpool Street), dan de Victoria Line naar Green Park of Victoria. Totale reisduur zal rond de 45-50 minuten liggen.
Taxi zal zeker niet goedkoper zijn.
pi_88737427
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Stansted Express en overstappen op Tottenham Hale (het station voor Liverpool Street), dan de Victoria Line naar Green Park of Victoria. Totale reisduur zal rond de 45-50 minuten liggen.
Taxi zal zeker niet goedkoper zijn.
Thanks en het handigst is dan om bij aankomst een Oyster card aan te schaffen op t vliegveld? blijf er 2 dagen. Ik ga zondag en het paspoort van een vriend van mij verloopt 31 jan is dat een probleem?
pi_88738026
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef Bryan181 het volgende:

[..]


Thanks en het handigst is dan om bij aankomst een Oyster card aan te schaffen op t vliegveld? blijf er 2 dagen. Ik ga zondag en het paspoort van een vriend van mij verloopt 31 jan is dat een probleem?
Oyster card kun je denk ik wel kopen op Stansted Airport, eerlijkgezegd ben ik niet helemaal zeker. Anders zeker op Tottenham Hale, waar je hem voor het eerst nodig hebt. Voor twee dagen zou ik er gewoon een 10 pond opzetten, misschien net iets meer? Maar je merkt het zelf wel wanneer je er geld moet bijzetten.

Volgens mij zal dat paspoort geen probleem zijn maar daar weet ik niet genoeg van.
pi_88738064
Ik ben weleens met een ID naar Engeland gegaan die bij terugkomst nog maar een maand geldig was. Werd er wel op gewezen, maar ze deden niet moeilijk.
Tap tap tap
pi_88740066
Meestal moet je ID toch minimaal 3 maanden nog geldig zijn?
----
pi_88740220
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weleens met een ID naar Engeland gegaan die bij terugkomst nog maar een maand geldig was. Werd er wel op gewezen, maar ze deden niet moeilijk.
Hmm oek t zou wel lullig zijn als hij er niet in komt
pi_88741972
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef KingLysandus het volgende:
Meestal moet je ID toch minimaal 3 maanden nog geldig zijn?
Ik dacht één maand? Dan kun je het beter even opzoeken ja, of gewoon voor de zekerheid even verlengen.
Tap tap tap
pi_88779214
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]



Ik dacht één maand? Dan kun je het beter even opzoeken ja, of gewoon voor de zekerheid even verlengen.
Uk moet het geldig zijn, volgens mij geen minimale termijn.
All management is Strategic Management.
pi_88785766
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Uk moet het geldig zijn, volgens mij geen minimale termijn.
Dat weet je zeker?
pi_88788625
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Dat weet je zeker?
Moet toch altijd geldig zijn als je naar het buitenland gaat. :P

Oyster Card kun je ook alvast online bestellen.
----
pi_88789824
Vrijdag naar Londen voor het weekend, can't wait! :)
All management is Strategic Management.
pi_88810437
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Dat weet je zeker?
Bel gewoon even:
http://ukinnl.fco.gov.uk/(...)us/contact-consulate
Maar ik ben 90% zeker dat het geen probleem is.
pi_88812623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef KingLysandus het volgende:

[..]



Moet toch altijd geldig zijn als je naar het buitenland gaat. :P

Oyster Card kun je ook alvast online bestellen.
Ik bedoel natuurlijk of alleen geldigheid voldoet of dat er ook een minimale termijn is dat het paspoort nog geldig is..
pi_88813041
Volgens Zoover:

quote:
Reisdocumenten
Voor het reizen in Engeland heeft u een geldig reisdocument nodig. Dat betekent een geldig paspoort of Europese identiteitskaart. Het reisdocument moet geldig zijn tot de dag van uw thuiskomst.
Tap tap tap
pi_88817876
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Volgens Zoover:

[..]

Top thanks!
  woensdag 17 november 2010 @ 14:19:23 #75
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_88819356
Kent iemand hier een goeie site voor verhuur van appartementen in Londen? Ik ga met 11 personen naar londen, en we zouden het liefst 2 6 persoonsappt willen huren.
Kan niks gschikts op internet vinden..
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_88894043
Ik ben zo slim geweest om een ticket te boeken met me voornaam en achternaam ipv met mn initialen en achternaam. Is dat een probleem bij ryanair?
pi_88898190
Ik snap niet dat als je zo'n vraag hebt dat je die dan hier post in plaats van even contact op te nemen met Ryanair?
pi_88898277
ik wel bellen naar Ryanair kost je 3 ton
pi_88899984
Als het maar de naam is die op je paspoort staat. Is dat niet zo, dan gaat het geld kosten om dat aan te passen.

Ook net weer terug van twee dagen Londen, zou gisteren al terugkomen maar dat werd een dag later omdat ik dinsdag een dag vast heb gezeten op Eindhoven Airport. :')
Maar er is een redelijke kans op een studentenkamer, naast station Tottenham Hale. Ik hoop dat het doorgaat.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88903570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Jabberwocky het volgende:
Als het maar de naam is die op je paspoort staat. Is dat niet zo, dan gaat het geld kosten om dat aan te passen.

Ook net weer terug van twee dagen Londen, zou gisteren al terugkomen maar dat werd een dag later omdat ik dinsdag een dag vast heb gezeten op Eindhoven Airport. :')
Maar er is een redelijke kans op een studentenkamer, naast station Tottenham Hale. Ik hoop dat het doorgaat.
Huh vastgezeten? why?:p
pi_88909931
Mist, er vloog een dag niks. Bijna alle vluchten vertrokken van een ander vliegveld waarna passagiers met de bus werden vervoerd, maar van twee vluchten was het toestel er al en die passagiers zaten dus fijn een dag op het vliegveld. Mijn vlucht naar Londen was een van die twee, best kut.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88925230
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Mist, er vloog een dag niks. Bijna alle vluchten vertrokken van een ander vliegveld waarna passagiers met de bus werden vervoerd, maar van twee vluchten was het toestel er al en die passagiers zaten dus fijn een dag op het vliegveld. Mijn vlucht naar Londen was een van die twee, best kut.
Dat is zeker kut..
pi_88985731
Waar kan ik in Londen de wat meer rommelige marktjes etc. vinden? Brick Lane?
pi_89002830
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Arboxx het volgende:
Waar kan ik in Londen de wat meer rommelige marktjes etc. vinden? Brick Lane?
Brixton Market, Camden Market, Broadway Market...
Brick Lane is niet echt een markt maar er staan daar ook wel enkele kraampjes tussen de winkels enzo.
pi_89004120
Januari voor de 4de keer richting deze geweldige stad.
Ik vroeg me alleen af, ik hoorde van een kennis dat er ergens een bierbrouwerij ligt die een bezoekje waard is. Maar ben de naam vergeten. Iemand een idee om welke brouwerij het zou gaan?
pi_89004570
Ik ken alleen Fuller's, hoewel je ongetwijfeld nog veel mee kleine brouwerijen hebt. Fullers is nog redelijk groot en ligt in West Londen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 22 november 2010 @ 11:16:29 #87
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89006240
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Arboxx het volgende:
Waar kan ik in Londen de wat meer rommelige marktjes etc. vinden? Brick Lane?


En Greenwich Market waar ook allemaal lieve onafhankelijke winkeltjes omheen zitten. ;)

En als je echt rommel wil hebben zijn er nog dozijnen lokale markten waar ze van alles en nog wat verkopen.
reset
  maandag 22 november 2010 @ 11:20:16 #88
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_89006351
Hallo,

2 vraagjes :Y :

1. We vliegen a.s. zondag en komen aan op Stansted. Daar zit een wisselbureau zag ik op de site van Stansted Airport. Verstandig om daar geld op te nemen / pinnen? Ik heb momenteel nog geen britse ponden in huis, maar twijfel of het verstandig is om ze niet al van te voren bij de lokale bank om de hoek hier vast te halen. :{ Tips? (ik heb zo het gevoel dat op Stansted geld pinnen het verstandigst is, maar is dat ook zo?) :?

2. Stansted Express kost (retourtje, 2 personen) 53,40 GBP. Is dat acceptabel? Ik las op de site van stanstedexpress.com dat dit de kosten zijn. Neem aan dat dat daar aan een loket te koop is?

Gr, alvast bedankt voor de reactie(s) :7
Ex nihilo nihil fit
pi_89006495
Op Stansted kun je gewoon kostenloos pinnen.

Goedkopere alternatieven voor Stansted Express zijn de Terravision bus, easybus of national express. Tickets zijn aan loketten te koop inderdaad.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 22 november 2010 @ 11:33:00 #90
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_89006767
Thanks voor je reactie.
Lijkt me ook het slimst om gewoon te pinnen op locatie ja.

Wat betreft het vervoer van ST naar Londen, de stansted express lijkt me toch wel het prettigst reizen, soepeler, sneller, en comfortabeler. Terravision bus of easybus is dan wel goedkoper, maar de reistijd? Hoeveel langer doe je er effectief over (inschatting, iemand :?)

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef Jabberwocky het volgende:
Op Stansted kun je gewoon kostenloos pinnen.

Goedkopere alternatieven voor Stansted Express zijn de Terravision bus, easybus of national express. Tickets zijn aan loketten te koop inderdaad.
Ex nihilo nihil fit
pi_89007062
Ik ben deze week met Terravision van Victoria naar Stansted gegaan, dat duurde ongeveer een uur. Liverpool Street zal ook wel rond die tijd zitten, misschien iets korter. Maar vertrek- en aankomsttijden staan op de websites van Terravision en National Express ook wel meen ik.

Het is gewoon een tourbus, en met een kwartier extra reistijd bespaar je best wat ponden. Maar ik weet niet hoe je in het budget zit en of dat wat uitmaakt of niet natuurlijk. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 22 november 2010 @ 11:46:17 #92
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_89007154
nee het budget voor dat stukje reizen doet er niet echt toe.
als het maar soepel, en zonder problemen verloopt.
ofwel - de trein is relaxeder dan een op en neer schuddende mercedes sprinter bus :P
anders gaat die zwangere vriendin van me ook nog eens een keer of 10 over d'r nek - geen zin in B-)
Ex nihilo nihil fit
  maandag 22 november 2010 @ 11:49:29 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89007236
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Aarti het volgende:

[..]


Ja leuk, een weekend weg met je man. jij in de primark (en monsoon), hij in de pub :P
ik bedoelde meer dingen die we samen kunnen doen?

Is london dungeon wat?
Ik ben afgelopen donderdag met mijn lief ( die woont in hertford dus aardig vlakbij ) naar zowel dungeon alswel sealife en in the eye of geweest.
Via website van the dungeons kun je combitickets pre-orderen :) betaalden iets van 40 pond per persoon.
Wij hebben dit allemaal in een dag gedaan en nog genoeg tijd over om e.e.a. van winkels etc te zien.

Ik vond de dungeons wel lachen, leuke interactie etc. , duurt ongeveer 1.5 uur

Sealife was groter dan de meeste sealifes zoals die van brighton en chessington etc. en the eye.. ik vond het dood eng ( hoogtevrees he.. ) , maar het ziet er wel tof uit :)
Het mooie is dat het nog allemaal aardig dichtbij elkaar ligt.

Wij zijn vanaf kings cross met de tube naar london bridge gegaan ( die je dus ook nog kunt bezichtigen ;) daar dungeons gedaan en vandaaruit diezelfde tube de jubilee line naar westminster halte, daaar stapje uit met aan je rechterhand de Big Ben en voor je neus the eye en Sealife er zo goed als naast..

Tickets bij de deur zijn vrij duur, geloof dungeon alleen 25 pond per persoon.. maar als je via een combi ticket doet is het wel goed betaalbaar en leuk om eens te doen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89007239
Dan zou ik inderdaad maar gewoon de trein nemen. :7
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89007402
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Drive-r het volgende:
Ik ken alleen Fuller's, hoewel je ongetwijfeld nog veel mee kleine brouwerijen hebt. Fullers is nog redelijk groot en ligt in West Londen.
Dat was hem ja, hij zei niet de naam Fullers maar Griffin Brewery. Merci! :)
pi_89032879
Zaterdag is het weer Very Important Pedestrians Day
pi_89058996
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef Professional het volgende:

[..]



Dat was hem ja, hij zei niet de naam Fullers maar Griffin Brewery. Merci! :)
Je hebt ook Young's in Wandsworth

http://en.wikipedia.org/wiki/Young's_Brewery
pi_89060566
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Zaterdag is het weer Very Important Pedestrians Day
Geen auto's in de bekende winkelstraten? Of is er nog iets speciaals dan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89078033
Sitting: Eurostar heeft nu eindelijk WEL de optie 'any dutch station' op de site staan!
pi_89078468
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Sitting: Eurostar heeft nu eindelijk WEL de optie 'any dutch station' op de site staan!
Ik zie hem zo 1,2,3 niet staan?

Anywayz, eurostar heeft de tickets aangepast. Normaliter had je altijd 2 tickets, 1tje voor Londen - Brussel en Brussel - Amsterdam met daaronder de tekst 'any dutch station'. Nu is dat dus 1 ticket met Londen - Brussel met daaronder 'to/from any dutch station'. Dit is dus ook geldig van Brussel zuid tot aan het 1e station in Nederland. Sommige conducteurs kunnen daar moeilijk over doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89079404
Je ziet het al als je bij 'from' London intypt. Staat aan rechterkant Amsterdam(to/from any dutch station).

EN nu komt het gekke :') Een ticket van london > Any Dutch station is zelfs GOEDKOPER dan een ticket London > Brussel. Bijvoorbeeld a.s. donderdag trein van 14:34 kost naar brussel/any belgian 89 pond en naar amsterdam/any dutch 79 pond. Logica hebben ze bij de Eurostar nog steeds niet uitgevonden.

Dank voor je tip. Zelfs bij de vorige (2 tickets) gingen ze nog wel eens uitgebreid de kaartjes bekijken :')
pi_89080623
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Je ziet het al als je bij 'from' London intypt. Staat aan rechterkant Amsterdam(to/from any dutch station).

EN nu komt het gekke :') Een ticket van london > Any Dutch station is zelfs GOEDKOPER dan een ticket London > Brussel. Bijvoorbeeld a.s. donderdag trein van 14:34 kost naar brussel/any belgian 89 pond en naar amsterdam/any dutch 79 pond. Logica hebben ze bij de Eurostar nog steeds niet uitgevonden.

Dank voor je tip. Zelfs bij de vorige (2 tickets) gingen ze nog wel eens uitgebreid de kaartjes bekijken :')
Hehe. Ik blijf mijn tickets gewoon kopen bij de balie. Geen gedoe en dan weet ik dat ik de juiste tickets te pakken heb. In mijn categorie (tot 25 jr) met de 59,- pond return voor Londen - Nederland :P (waar je dus niks extra's betaald voor het feit dat je naar Nederland kunt gaan met de trein).

En wat betreft die conducteurs, ik heb standaard al mijn eurostar tickets bij me van afgelopen jaren als ik van Brussel naar Drenthe ga met de trein. Als er problemen zijn kan ik aantonen dat ik een nogal frequent deze route neem en daar normaliter nooit problemen mee heb. In het hoge noorden zien ze natuurlijk niet elke dag dit soort tickets en dan zijn er nog wel eens discussies waar ik geen trek in heb.

(ja ik ga vaak met de eurostar :+ )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89082321
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zie hem zo 1,2,3 niet staan?

Anywayz, eurostar heeft de tickets aangepast. Normaliter had je altijd 2 tickets, 1tje voor Londen - Brussel en Brussel - Amsterdam met daaronder de tekst 'any dutch station'. Nu is dat dus 1 ticket met Londen - Brussel met daaronder 'to/from any dutch station'. Dit is dus ook geldig van Brussel zuid tot aan het 1e station in Nederland. Sommige conducteurs kunnen daar moeilijk over doen.
Hoezo tot aan het 1ste station? Tot welk station dan ook, toch?
Ik heb drie weken geleden de reis nog gemaakt, en kreeg beide: een Eurostar ticket London - Brussel waarop stond dat het tot 'any dutch station' geldig is, en een apart ticket. Had het extra ticket gewoon moeten verkopen ofzo.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:37:14 #104
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89161208
Hmm, ik zit er aan te denken om een dagje naar Londen te gaan.
Is een dagje goed te doen met de Stena Line?
Dus vrijdag op zaterdag heen, zaterdag in Londen en zaterdagavond op zondag terug.
pi_89161308
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, ik zit er aan te denken om een dagje naar Londen te gaan.
Is een dagje goed te doen met de Stena Line?
Dus vrijdag op zaterdag heen, zaterdag in Londen en zaterdagavond op zondag terug.
Zoiets zat ik ook aan te denken (20-22 dec.), maar weet eerlijk gezegd niet of 1 dag genoeg is om wat te zien zonder als een gek rond te gaan. Voor de prijs is het zeker niet slecht geloof ik. Als dat uitgebreid kon worden met een nacht in een hotel dan was het misschien wel :P
pi_89161323
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, ik zit er aan te denken om een dagje naar Londen te gaan.
Is een dagje goed te doen met de Stena Line?
Dus vrijdag op zaterdag heen, zaterdag in Londen en zaterdagavond op zondag terug.
Dan verlies je best veel tijd met reizen natuurlijk. Ligt eraan wat je wilt doen hier :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 25 november 2010 @ 23:43:04 #107
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89161462
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan verlies je best veel tijd met reizen natuurlijk. Ligt eraan wat je wilt doen hier :Y
Gewoon een dagje gezellig met m'n vriendin er tussenuit.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:43:31 #108
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89161482
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zoiets zat ik ook aan te denken (20-22 dec.), maar weet eerlijk gezegd niet of 1 dag genoeg is om wat te zien zonder als een gek rond te gaan. Voor de prijs is het zeker niet slecht geloof ik. Als dat uitgebreid kon worden met een nacht in een hotel dan was het misschien wel :P
Je betaalt rond die tijd +- 290 euro.
pi_89161593
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je betaalt rond die tijd +- 290 euro.
Wat. Voor een kamer? Lijkt me niet.
Ik kan ook dan voor ¤98 p.p. met Stena Line naar Engeland inclusief treinreis Harwisch-London.
pi_89161646
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Gewoon een dagje gezellig met m'n vriendin er tussenuit.
Dan verlies je erg veel tijd aan het reizen vind ikzelf :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 25 november 2010 @ 23:49:17 #111
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89161777
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat. Voor een kamer? Lijkt me niet.
Ik kan ook dan voor ¤98 p.p. met Stena Line naar Engeland inclusief treinreis Harwisch-London.
Nee, 290 euro voor 2 slaaphutten tijdens de 2 overtochten incl. treintickets naar Londen. ;)
  donderdag 25 november 2010 @ 23:49:56 #112
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89161811
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan verlies je erg veel tijd aan het reizen vind ikzelf :Y
Het was een verjaardagskadootje om een weekendje weg te gaan. ;)
Dus het moet eigenlijk ook weer niet té overdreven worden.
pi_89161887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het was een verjaardagskadootje om een weekendje weg te gaan. ;)
Dus het moet eigenlijk ook weer niet té overdreven worden.
Je zou eigenlijk moeten proberen dan om zaterdagochtend te vertrekken en hier weer weer te gaan rond een uur of 7 's avonds (zondag). Dan is het de moeite wel waard :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 25 november 2010 @ 23:53:51 #114
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89162007
Zoals ik het geplant had was het:
Vrijdag op zaterdag - 20:00 - 6:30 met de boot
+- 8:30 in Londen
+- 18:30 Terug naar de boot
En dan 20:00 - 6:30 (zaterdag op zondag) terug naar HvH.
pi_89162074
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, 290 euro voor 2 slaaphutten tijdens de 2 overtochten incl. treintickets naar Londen. ;)
Ik zeg dus ook voor ¤98. :P
  donderdag 25 november 2010 @ 23:55:55 #116
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89162104
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zeg dus ook voor ¤98. :P
Ja. ;)
pi_89162111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Goddelijker het volgende:
Zoals ik het geplant had was het:
Vrijdag op zaterdag - 20:00 - 6:30 met de boot
+- 8:30 in Londen
+- 18:30 Terug naar de boot
En dan 20:00 - 6:30 (zaterdag op zondag) terug naar HvH.
Meer tijd op de boot dan in Londen. Is de Eurostar of een goedkope vlucht geen optie :?
Overigens kan de boot met je vriendin natuurlijk best leuk zijn :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 25 november 2010 @ 23:58:42 #118
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89162236
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Meer tijd op de boot dan in Londen. Is de Eurostar of een goedkope vlucht geen optie :?
Overigens kan de boot met je vriendin natuurlijk best leuk zijn :P
Dat is een heel stuk duurder. :{
En vliegen zit ik nou niet echt op te wachten, zoveel tijd van tevoren aanwezig zijn, blabla. ;)
pi_89162248
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja. ;)
Ik geloof dat wij om elkaar heen praten. Ik kan voor ¤98 naar Londen en terug inclusief treinreis van Harwich - Londen en slaaphut. Waarom zou ik dan ¤290 betalen?

quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Meer tijd op de boot dan in Londen. Is de Eurostar of een goedkope vlucht geen optie :?
Overigens kan de boot met je vriendin natuurlijk best leuk zijn :P
Je slaapt dan. Eigenlijk best relaxt, want de tijd dat je wakker bent verdoe je niet met reizen.
pi_89162256
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:15 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Hoezo tot aan het 1ste station? Tot welk station dan ook, toch?
Ja, van en tot elk station in Nederland. Niet(!) vanaf Brussel-Zuid reizen tot welk station dan ook in Belgie! Dat was dus het discussie punt.

quote:
Ik heb drie weken geleden de reis nog gemaakt, en kreeg beide: een Eurostar ticket London - Brussel waarop stond dat het tot 'any dutch station' geldig is, en een apart ticket. Had het extra ticket gewoon moeten verkopen ofzo.
Ik heb 2 week geleden de reis gemaakt en had slechts 1 ticket. :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89162296
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is een heel stuk duurder. :{
En vliegen zit ik nou niet echt op te wachten, zoveel tijd van tevoren aanwezig zijn, blabla. ;)
Met alleen handbagage valt dat wel mee als je online incheckt. Het is alleen duurder als je boekt op korte termijn, anders zijn er best redelijke deals te vinden.

Maar goed, je idee klinkt best leuk hoor, om dat met je vriendin te doen. Met gewoon 'een vriend' zou ik het door de beperkte tijd in Londen afraden.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89162298
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, van en tot elk station in Nederland. Niet(!) vanaf Brussel-Zuid reizen tot welk station dan ook in Belgie! Dat was dus het discussie punt.

[..]

Ik heb 2 week geleden de reis gemaakt en had slechts 1 ticket. :{
Heb gisterochtend een ticket gekocht op K- Cross en kreeg er 1. Hij gaf idd aan dat het voortaan nog maar 1 kaart was.
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:00:48 #123
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89162325
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij om elkaar heen praten. Ik kan voor ¤98 naar Londen en terug inclusief treinreis van Harwich - Londen en slaaphut. Waarom zou ik dan ¤290 betalen?

[..]

Je slaapt dan. Eigenlijk best relaxt, want de tijd dat je wakker bent verdoe je niet met reizen.
Whut? Ik ben 140 kwijt.
Misschien omdat jij doordeweeks gaat?
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:02:28 #124
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89162395
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:

[..]

Met alleen handbagage valt dat wel mee als je online incheckt. Het is alleen duurder als je boekt op korte termijn, anders zijn er best redelijke deals te vinden.

Maar goed, je idee klinkt best leuk hoor, om dat met je vriendin te doen. Met gewoon 'een vriend' zou ik het door de beperkte tijd in Londen afraden.
Ja, als ik met een vriend zou gaan zou ik ook langer gaan. Puur omdat je dan echt gaat om van alles te zien. Nu ga ik meer voor de gezelligheid. :Y
pi_89162485
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, als ik met een vriend zou gaan zou ik ook langer gaan. Puur omdat je dan echt gaat om van alles te zien. Nu ga ik meer voor de gezelligheid. :Y
Dan moet je het gewoon doen *O*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89162562
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Heb gisterochtend een ticket gekocht op K- Cross en kreeg er 1. Hij gaf idd aan dat het voortaan nog maar 1 kaart was.
Zou me niks verbazen als ik 1 van jullie al eens ben tegengekomen tijdens het reizen, ik ga ontzettend vaak met dat ding :P Qua vervoer voor onder de 25 blijft het de goedkoopste manier van reizen. En ik ben nog lang geen 25 :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89163379
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Whut? Ik ben 140 kwijt.
Misschien omdat jij doordeweeks gaat?
In theorie zou het daar tussen 28-11-2010 t/m 31-3-2011 altijd ¤98 moeten zijn.
Haken en ogen verhaal nog denk ik...
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:34:07 #128
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89163526
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

In theorie zou het daar tussen 28-11-2010 t/m 31-3-2011 altijd ¤98 moeten zijn.
Haken en ogen verhaal nog denk ik...
Het maakt verder ook niet uit. :P
pi_89174127
Kijk ook eens op http://www.stenaline.nl/ferry/londen/
Wij werken met een vanaf tarief, dus hoe eerder je boekt hoe voordeliger de prijs!
  Admin vrijdag 26 november 2010 @ 12:29:41 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89174202
Hoi StenaLine. Checken jullie af en toe dit topic om vragen te beantwoorden als die er zijn? Alleen een linkje spammen is zo eenzijdig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 26 november 2010 @ 12:32:05 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89174305
Wij gaan tig keer per jaar met http://www.norfolkline.nl/ferry/
Goedkoop, prettig, goede en snelle service, en van ons uit ( dordrecht) goed en snel te bereiken.
En als ik de verhalen hierboven zo lees heb ik alweer heimwee, en we zijn net pas terug _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89174463
Als er vragen zijn, dan beantwoorden we die graag!
pi_89199549
Zondag op maandag weer Strike van de tube..

The RMT and TSSA unions have called a strike on the Tube starting on the evening of Sunday 28 November. If the strike goes ahead, disruption is likely all day Monday 29 November, with services returning to normal on Tuesday 30 November.
pi_89200325
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef zeebeschuit het volgende:
Zondag op maandag weer Strike van de tube..

The RMT and TSSA unions have called a strike on the Tube starting on the evening of Sunday 28 November. If the strike goes ahead, disruption is likely all day Monday 29 November, with services returning to normal on Tuesday 30 November.
Ik begin al die stakingen nu wel beu te worden :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89200613
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef yvonne het volgende:
Wij gaan tig keer per jaar met http://www.norfolkline.nl/ferry/
Goedkoop, prettig, goede en snelle service, en van ons uit ( dordrecht) goed en snel te bereiken.
En als ik de verhalen hierboven zo lees heb ik alweer heimwee, en we zijn net pas terug _O-
Dan zit je toch nog steeds aan de bus vanaf harwich vast?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89203469
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef zeebeschuit het volgende:
Zondag op maandag weer Strike van de tube..

The RMT and TSSA unions have called a strike on the Tube starting on the evening of Sunday 28 November. If the strike goes ahead, disruption is likely all day Monday 29 November, with services returning to normal on Tuesday 30 November.

Bloedirritant inderdaad :(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin vrijdag 26 november 2010 @ 22:25:11 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89204572
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dan zit je toch nog steeds aan de bus vanaf harwich vast?
Huh?
Duinkerken-Dover
Auto
Ik ga toch niet met een bus mallerd :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:05:34 #138
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89210443
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef StenaLine het volgende:
Kijk ook eens op http://www.stenaline.nl/ferry/londen/
Wij werken met een vanaf tarief, dus hoe eerder je boekt hoe voordeliger de prijs!
Ik heb daar gisteravond geboekt.
pi_89227095
Is het verstandig een Oyster card van te voren te kopen, bijvoorbeeld via http://www.visitbritainsh(...)tor-oyster-card.html

Of is dit veel duurder?
pi_89227136
Ik zou er gewoon daar een kopen, stuk makkelijker en je hebt 'm gelijk in handen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89249628
Wij hebben gewoon daar een Oystercard gekocht. Heel simpel. Gewoon bij een rustige kassa.
Als je besteld moet je volgens mij iets van 3 pond verzendkosten betalen.
----
pi_89251420
Ik heb de mijne toen bij visit britain besteld, maar je kunt hem net zo makkelijk daar kopen. Tenzij je een mooi pasje wilt :P
Tap tap tap
pi_89260483
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef RicoSteinmann het volgende:
Is het verstandig een Oyster card van te voren te kopen, bijvoorbeeld via http://www.visitbritainsh(...)tor-oyster-card.html

Of is dit veel duurder?
Simpelweg niet nodig :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89261766
Maar 'ns mailtje de deur uitgedaan of het mogelijk is om een nacht langer door te kunnen brengen in London en dus een dag later retour te gaan. En wat de prijs überhaupt is rond die tijd.
pi_89263442
Vlieg de 30ste naar Londen. Hopelijk de rest van de week geen last van stakingen (en niet al teveel sneeuw).
pi_89263496
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef DUK het volgende:
Vlieg de 30ste naar Londen. Hopelijk de rest van de week geen last van stakingen (en niet al teveel sneeuw).
Sneeuw zou nog wel eens kunnen tegenvallen :o
Ik help je meehopen though!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89279806


www.smallcarbigcity.com

Is dit iets? Lijkt me wel vet en is eens wat anders dan zo'n toeristenbus..?
  Admin zondag 28 november 2010 @ 23:14:53 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89280313
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Sneeuw zou nog wel eens kunnen tegenvallen :o
Ik help je meehopen though!
Ah hier zit je, je woont vrij rustiek daar, althans van wat ik ervan gezien heb.
Je woont er voor werk of studie?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89280398
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah hier zit je, je woont vrij rustiek daar, althans van wat ik ervan gezien heb.
Je woont er voor werk of studie?
Werk, sinds 2006 :)
Hoe kwam jij zo in die wijk terecht dan? Woont jouw zoon daar soms vlakbij? Die woont toch ook in Londen :?

Overigens is werk niet de reden dat ik hier woon. Ik woonde vroeger al in Engeland en wilde gewoon terug. Zodoende. Uiteraard hoort werken daarbij maar wonen was de eerste reden en niet omdat ik hier toevallig een baan kreeg :)

Kom eens een bakkie doen als je in de buurt bent. Ik kom graag hier in Upper Street :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door Stuart op 28-11-2010 23:24:28 ]
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 28 november 2010 @ 23:25:05 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89280800
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

Werk, sinds 2006 :)
Hoe kwam jij zo in die wijk terecht dan? Woont jouw zoon daar soms vlakbij? Die woont toch ook in Londen :?
Ja, in Rainham, huisje gekocht, samenwonend.
En we pikten hem daar op komend vanaf Camden, ze gaan bij Angel Japanese eten en in een pub daar Rugby kijken ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89280896
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, in Rainham, huisje gekocht, samenwonend.
En we pikten hem daar op komend vanaf Camden, ze gaan bij Angel Japanese eten en in een pub daar Rugby kijken ;)
Leuk dat hij een huisje heeft gekocht :)
Iets verder weg vanaf Islington dan ik dacht, maar goed, als je tijd hebt kan koffie altijd :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 28 november 2010 @ 23:30:18 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89281015
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:

[..]

Leuk dat hij een huisje heeft gekocht :)
Iets verder weg vanaf Islington dan ik dacht, maar goed, als je tijd hebt kan koffie altijd :)
Wij crossen heel London door, we vermaken ons prima :) Ideaal openbaar vervoer systeem, en we kennen die hoek nog niet, dus dat zit er wel in dat we een keer jouw kant opkomen voor een koffie :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89281058
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij crossen heel London door, we vermaken ons prima :) Ideaal openbaar vervoer systeem, en we kennen die hoek nog niet, dus dat zit er wel in dat we een keer jouw kant opkomen voor een koffie :)
Gezellig. Kan ook uit eten zijn natuurlijk hoor. Ik ken genoeg leuke restaurantjes hier :)
Als je weer naar Londen komt laat het me maar weten en dan geef ik je mijn telefoonnummer wel (per PM).
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 28 november 2010 @ 23:40:33 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89281473
Leuk! Zal dit jaar niet meer zijn, we zijn net terug :D Maar een heel leuk idee, ik houd je op de hoogte wanneer we weer gaan :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89281549
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Zal dit jaar niet meer zijn, we zijn net terug :D Maar een heel leuk idee, ik houd je op de hoogte wanneer we weer gaan :)
Leuk! Ik werk slechts 4 dagen per week dus kan eigenlijk altijd wel op vrijdag/zaterdag/zondag als ik het van tevoren weet. Meest flexibel ben ik op vrijdag/zaterdag :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89336521
Ben ik de enige die hier sneeuw ziet in jolly old london? :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89336977
Zit al een paar dagen buiten Europa, dus ben benieuwd...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:02:11 #158
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89337118
Greenwich Park vanochtend

reset
pi_89337134
Wordt een leuke terugvlucht... altijd ellende met slecht weer op Engelse luchthavens.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89337425
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik de enige die hier sneeuw ziet in jolly old london? :P
Nee, helaas hebben wij hier ook sneeuw :{
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:15:07 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89340002
Greenwich snowglobe voor de edit

reset
pi_89340281
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Individual het volgende:
Greenwich Park vanochtend

[ afbeelding ]
O+
Tap tap tap
pi_89342930
Ik baal wel van al deze sneeuw op dit moment. Ga komende 1.5 week veel op pad. Terug naar Nederland en nog met de trein van Parijs naar Milaan. Ik heb echt zo'n voorgevoel dat we daar verschrikkelijk veel vertraging gaan krijgen :r

En dan wil je terug naar Londen, weer enorm veel vertraging :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89354519
Had vanochtend op Stansted al 1 uur delay. Deze week nog 3x daarheen/vandaan vliegen. Jottem!
Enige airport die sneeuw fatsoenlijk aankan is Heahtrow. De rest is huilen met de pet op.
pi_89354928
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Had vanochtend op Stansted al 1 uur delay. Deze week nog 3x daarheen/vandaan vliegen. Jottem!
Enige airport die sneeuw fatsoenlijk aankan is Heahtrow. De rest is huilen met de pet op.
Hehe, ik zie dat er nu al veel problemen zijn met de trein. We gaan dinsdag met de trein van Parijs naar Milaan (via zurich). Ben benieuwd hoeveel vertraging we daar gaan krijgen. Volgende keer inderdaad gewoon vliegtuig nemen tijdens de wintermaanden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89372292
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hehe, ik zie dat er nu al veel problemen zijn met de trein. We gaan dinsdag met de trein van Parijs naar Milaan (via zurich). Ben benieuwd hoeveel vertraging we daar gaan krijgen. Volgende keer inderdaad gewoon vliegtuig nemen tijdens de wintermaanden.
De trein zou vrij goed moeten zijn hoor, zeker via de Alpen. Verbaasd me als er vertraging is, maar in principe zijn ze wel gewend aan sneeuw op die route natuurlijk...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89373373
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 03:17 schreef Drive-r het volgende:

[..]

De trein zou vrij goed moeten zijn hoor, zeker via de Alpen. Verbaasd me als er vertraging is, maar in principe zijn ze wel gewend aan sneeuw op die route natuurlijk...
Driver jij woont in London he?:p wil je niet voor mij een simlockvrije iPhone 4 scoren?
pi_89373382
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:37 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Driver jij woont in London he?:p wil je niet voor mij een simlockvrije iPhone 4 scoren?
Nee, om eerlijk te zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89373658
jammer dit
pi_89373764
er was een tijd dat fokkers wat voor elkaar over hadden:p
pi_89374600
Niet lullig bedoeld verder, maar ik reis continue, werk lange dagen en heb dan weinig zin om in mijn vrije tijd dit soort dingen voor wildvreemden te regelen. Klinkt misschien aso, maar ik vind het vrij normaal. Ik heb nauwelijks tijd om vrienden te zien momenteel, en dat vind ik belangrijker dan een kleine besparing op een iPhone voor Fokker ;)
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89375649
Zit momenteel in Londen. Ben gisteren met een uur vertraging aangekomen op Gatwick maar moet zeggen dat ik het erger had verwacht. Sinds gisterenavond is Gatwick gesloten....
Vrijdag moet ik terugvliegen..hopelijk is de boel dan weer redelijk op de rails. Ik mag/kan van Easyjet mijn vlucht omboeken naar een vlucht van Luton of Stansted maar dat ligt echt te ver weg van SW London + als Gatwick gesloten is is het maar afwachten in hoeverre Luton en/of Stansted daar ook problemen van zullen ondervinden.
pi_89375840
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:39 schreef Drive-r het volgende:
Niet lullig bedoeld verder, maar ik reis continue, werk lange dagen en heb dan weinig zin om in mijn vrije tijd dit soort dingen voor wildvreemden te regelen. Klinkt misschien aso, maar ik vind het vrij normaal. Ik heb nauwelijks tijd om vrienden te zien momenteel, en dat vind ik belangrijker dan een kleine besparing op een iPhone voor Fokker ;)
Ik ben dezelfde mening toegedaan. Ik wil dit best doen als ik iemand enigzins ken maar niet voor een wildvreemde :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89376064
haha neem het niet allemaal zo serieus, tuurlijk vind ik het niet erg en vrij logisch
  Admin woensdag 1 december 2010 @ 10:44:10 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89376333
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Bryan181 het volgende:
haha neem het niet allemaal zo serieus, tuurlijk vind ik het niet erg en vrij logisch
Ik kom me nog even moeien, doordat ik veel in London zit tegenwoordig zie je pas hoe hard en vooral veel ze moeten werken en iedereen gewoon blij is met wat vrije tijd.
Engeland heeft trouwens de minste vrije dagen van de Europese landen.
En als het dan zoveel scheelt, er zijn nog meer dingen die schelen, koop een goedkoop reisje, koop de dingen die je wilt hebben én schelen en je hebt nog een toffe dag ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89376719
Ik heb geen idee hoe het met vrije dagen zit, maar ik vind het nog redelijk ok. Zit op 25 dagen, en heb iets meer feestdagen dan in Nederland.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89376822
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Drive-r het volgende:
Ik heb geen idee hoe het met vrije dagen zit, maar ik vind het nog redelijk ok. Zit op 25 dagen, en heb iets meer feestdagen dan in Nederland.
Same here. 20 dagen (omdat ik maar 4 dagen per week werk) plus alle bank holidays :Y
Mijn vrije dag is vrijdag en het is dan heerlijk als je de maandag erbij krijgt door een bank holiday!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89377142
In de tijd dat ik in Londen werkte had ik 30 vrije dagen. Dat vond ik ook redelijk ok. Ok, ik moest vaak in het weekend werken maar dat vind ik zelf geen probleem.
  Admin woensdag 1 december 2010 @ 11:12:09 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89377211
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Same here. 20 dagen (omdat ik maar 4 dagen per week werk) plus alle bank holidays :Y
Mijn vrije dag is vrijdag en het is dan heerlijk als je de maandag erbij krijgt door een bank holiday!
Was zelfs op het nieuws ;) Britain heeft de minste officiele vrije dagen
( ik had het over de officiele, excuus)

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 01-12-2010 11:52:39 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89378070
Maar als ze bij fulltime 25 dagen hebben, dan is dat toch hetzelfde als in Nederland.
pi_89378806
Het mooie is dat ik net een week terug ben uit London, maar het gewoon ben vergeten:(
pi_89381826
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:54 schreef Bryan181 het volgende:
Het mooie is dat ik net een week terug ben uit London, maar het gewoon ben vergeten:(
offtopic; wat kost een simlockvrije Iphone dan in Londen?
pi_89381877
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was zelfs op het nieuws ;) Britain heeft de minste officiele vrije dagen
( ik had het over de officiele, excuus)
8 officiele... volgend jaar 9 met het huwelijk!
Voor mij komen daar 25 vrije dagen bij, en dan sluit ons kantoor ook nog eens van Kerst tot Nieuwjaar wat niet telt als vrije dagen...
Ik heb dit jaar nog 15 dagen over die ik gewoon niet heb opgebruikt! Ik ken eigenlijk niemand die alle vrije dagen neemt die ze krijgen.
pi_89381916
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:07 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

offtopic; wat kost een simlockvrije Iphone dan in Londen?
£500... ik heb er al twee gekocht en verstuurd naar Nederland voor m'n moeder en m'n opa, maar ik ga dit ook niet voor vreemden doen, sorry.
pi_89381933
Holland heineken house komt in het noord-oosten van London!

http://www.thisislondon.c(...)s-orange-for-2012.do
pi_89382555
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Holland heineken house komt in het noord-oosten van London!

http://www.thisislondon.c(...)s-orange-for-2012.do
Ally Pally heh! Niet echt ideale locatie - het is een 15 minuten bergop wandelen van het dichtstbijzijnde station en helemaal niet in de buurt van de Olympische Spelen.

(noord trouwens, niet noord-oost ;) )

Wel prachtig uitzicht vandaar!
pi_89383445
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Ally Pally heh! Niet echt ideale locatie - het is een 15 minuten bergop wandelen van het dichtstbijzijnde station en helemaal niet in de buurt van de Olympische Spelen.

(noord trouwens, niet noord-oost ;) )

Wel prachtig uitzicht vandaar!
Ben daar 1x geweest voor Bonfire Night maar wat jij zegt, het is lang en saai wandelen :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 1 december 2010 @ 13:48:24 #188
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89383506
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Ally Pally heh! Niet echt ideale locatie - het is een 15 minuten bergop wandelen van het dichtstbijzijnde station en helemaal niet in de buurt van de Olympische Spelen.

(noord trouwens, niet noord-oost ;) )

Wel prachtig uitzicht vandaar!
Dat is idd geen ideale locatie..

Wel een mooie locatie. :)
reset
  woensdag 1 december 2010 @ 14:15:04 #189
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89384581
A ginger in my garden! :)

reset
pi_89384610
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:15 schreef Individual het volgende:
A ginger in my garden! :)

[ afbeelding ]
Leuke foto! Eekhoorns zie je trouwens wel vaak hier in de tuin :)
Je ziet overigens vrij veel vossen in Londen vind ik :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89384779
Ik probeerde net de 12.57 trein te pakken van St Pancras naar Brussel. Ik had geen tickets geboekt dus een beetje op de wilde gok. Kwam ik daar om 11.45. Een waiting queue die ver buiten de deur kwam. Toen voelde ik al nattigheid. Kwam even later de kerel naar buiten met de melding dat die trein niet meer reed en geen idee had wanneer de volgende ging.

Beetje sneeuw en direct vertragingen. Uff. Nu geboekt voor morgen ochtend, en hopen dat hij wel gaat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89384837
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Leuke foto! Eekhoorns zie je trouwens wel vaak hier in de tuin :)
Je ziet overigens vrij veel vossen in Londen vind ik :Y
De eekhoorns zijn echt brutaal hier. Wij hadden een eekhoorn die door het raam naar binnen sprong om voedsel (pak salami) te pakken en dat naar buiten te slepen. En alles wat we buiten het raam zetten neemt hij gegarandeerd mee :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:21:56 #193
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89384911
De schattingen zijn dat er zo'n 10,000 vossen in Londen wonen en omdat ik een grote tuin heb en in een groene buurt naast een park woon zie ik ze bijna elke dag wel. In de zomer had ik een hele familie in de tuin liggen.

Ze rennen wel eens achter eekhoorns aan, maar ze zijn nooit snel genoeg. Een keer was er een vos bovenop een duif gesprongen, maar die is toch weggekomen.

Blij dat in de afgelopen 10 jaar kliko's zijn ingevoerd. Daarvoor lagen de straten soms vol met afval..
reset
pi_89386454
dan houdt t op:)
pi_89387384
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:21 schreef Individual het volgende:
De schattingen zijn dat er zo'n 10,000 vossen in Londen wonen en omdat ik een grote tuin heb en in een groene buurt naast een park woon zie ik ze bijna elke dag wel. In de zomer had ik een hele familie in de tuin liggen.

Ze rennen wel eens achter eekhoorns aan, maar ze zijn nooit snel genoeg. Een keer was er een vos bovenop een duif gesprongen, maar die is toch weggekomen.

Blij dat in de afgelopen 10 jaar kliko's zijn ingevoerd. Daarvoor lagen de straten soms vol met afval..
Dat zie je nog wel in bepaalde wijken, dat de vuilniszakken zijn stukgevreten door de vossen en de zooi werkelijk over de hele stoep ligt :r
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 1 december 2010 @ 15:25:08 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89387653
Ally pally kun je wel tof schaatsen :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89388620
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zie je nog wel in bepaalde wijken, dat de vuilniszakken zijn stukgevreten door de vossen en de zooi werkelijk over de hele stoep ligt :r
Bij ons in de straat komen de vegers van de gemeente altijd relatief vroeg. Dus straat is bijna altijd netjes. :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89397918
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:10 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

£500... ik heb er al twee gekocht en verstuurd naar Nederland voor m'n moeder en m'n opa, maar ik ga dit ook niet voor vreemden doen, sorry.
Aangezien ik met Kerst zelf in Londen ben ook niet nodig ;)
pi_89405612
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Aangezien ik met Kerst zelf in Londen ben ook niet nodig ;)
Je kunt best vantevoren reserveren bij de Apple Store aangezien het erg druk is, en ze vooral rond de kerst erg snel door hun voorraad zullen gaan.

http://reserve.apple.com/(...)B&prelaunch=MC603B_A
pi_89406690
Hè bah, waarom mailen bedrijven zo traag....
Ben benieuwd of ik nog voor een redelijk bedrag naar Londen kan over 2 weken.
pi_89410475
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Hè bah, waarom mailen bedrijven zo traag....
Ben benieuwd of ik nog voor een redelijk bedrag naar Londen kan over 2 weken.
Je hebt belangst?
pi_89411341
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Je hebt belangst?
Nee hoor, maar de tijden dat je kunt bellen zit ik of op de uni of in de trein. Beetje onhandig om dan te bellen.

on topic: Stel dat het doorgaat en we een dag of wat in London zijn, wat zijn dan leuke dingen om te kopen/halen. Niet groots of duur maar toch gewoon iets leuks.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:18:11 #203
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89411743
Dat is nogal breed. "Iets leuks" kopen, dat hangt er vanaf wat je leuk vindt. Je kunt de standaard souvenirwinkeltjes in, maar ik betwijfel of dat is waar je op doelt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89412067
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat is nogal breed. "Iets leuks" kopen, dat hangt er vanaf wat je leuk vindt. Je kunt de standaard souvenirwinkeltjes in, maar ik betwijfel of dat is waar je op doelt.
Tja, dat begrijp ik. Bij nader inzien heb je volledig gelijk :')
Ach, misschien maar 'ns wat winkeltjes/Harrods whatever uitpluizen
(wil m'n zus toch ongetwijfeld doen... :{ )
pi_89412381
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, dat begrijp ik. Bij nader inzien heb je volledig gelijk :')
Ach, misschien maar 'ns wat winkeltjes/Harrods whatever uitpluizen
(wil m'n zus toch ongetwijfeld doen... :{ )
Hmmmz, als het niet duur mag zijn is Harrods niet de juiste plek om te gaan kijken :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89413317
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hmmmz, als het niet duur mag zijn is Harrods niet de juiste plek om te gaan kijken :N
Kan je nagaan dat zo'n zaak als Harrods nog steeds goed loopt...

Je gaat er toch vanuit dat iedereen zo'n beetje weet dat alles wat Harrods te bieden heeft ergens anders in londen tot 50% goedkoper te vinden is?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 00:08:42 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89413899
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar de tijden dat je kunt bellen zit ik of op de uni of in de trein. Beetje onhandig om dan te bellen.

on topic: Stel dat het doorgaat en we een dag of wat in London zijn, wat zijn dan leuke dingen om te kopen/halen. Niet groots of duur maar toch gewoon iets leuks.
cider,
cd's dvd's kleding electronica, make-up, schoenen, l;evensmiddelen

Oh nee, dat is mijn lijstje :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89414029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

cider,
cd's dvd's kleding electronica, make-up, schoenen, l;evensmiddelen

Oh nee, dat is mijn lijstje :')
Ik zie niet in waarom electronica (op apple na) en cd's en dvd's zo interessant zijn in Londen? En welke cider is hier zo interessant?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89414209
Nou ja, we zien wel. Eerst maar kijken of het überhaupt doorgaat en zo ja; dan zien we het wel.
Ben wel even toe aan ontspanning...
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 00:18:01 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89414280
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom electronica (op apple na) en cd's en dvd's zo interessant zijn in Londen? En welke cider is hier zo interessant?
Goedkoper, veel op voorraad, oh boeken zijn ook goedkoper, Cider? Wat denk je van alle?
Je kunt hier alleen maar strongbow in kleine flesjes krijgen, niet echt een ruime keuze.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89414920
Voor Cider zou ik toch eerder naar Normandie gaan....
pi_89416348
Engeland heeft de grootste cider consumptie per persoon ter wereld, en de grootste productie van het spul. Je kan onmogelijk veel soorten hier krijgen, etc... Cider is nu eenmaal een eenvoudig drankje, dat over de hele wereld wel in de een of andere vorm gemaakt wordt. Ik zou niet durven zeggen dat Normandie er speciaal goed in is ofzo, ik heb zelf in ieder geval liever Britse cider.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89416402
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:37 schreef Drive-r het volgende:
Engeland heeft de grootste cider consumptie per persoon ter wereld, en de grootste productie van het spul. Je kan onmogelijk veel soorten hier krijgen, etc... Cider is nu eenmaal een eenvoudig drankje, dat over de hele wereld wel in de een of andere vorm gemaakt wordt. Ik zou niet durven zeggen dat Normandie er speciaal goed in is ofzo, ik heb zelf in ieder geval liever Britse cider.
Haha nooit geweten. Ik heb liever wat anders dan een glas cider. Weet dan wel weer dat Normandie wel degelijk bekend staat om zijn cider. Maar dat het zo populair was in de de UK had ik echt geen weet van. Ik ken ook zo niet iemand die een echte cider drinker is bijv :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89416426
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha nooit geweten. Ik heb liever wat anders dan een glas cider. Weet dan wel weer dat Normandie wel degelijk bekend staat om zijn cider. Maar dat het zo populair was in de de UK had ik echt geen weet van. Ik ken ook zo niet iemand die een echte cider drinker is bijv :P
Normandie staat er ook zeker bekend om, maar zo is het ook een bekende drank in Ierland, Zweden, UK, Duitsland, etc... Er zijn overal regio's waar men uit heeft gevonden dat de fermentatie van fruit bepaalde voordelen heeft...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89416440
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:53 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Normandie staat er ook zeker bekend om, maar zo is het ook een bekende drank in Ierland, Zweden, UK, Duitsland, etc... Er zijn overal regio's waar men uit heeft gevonden dat de fermentatie van fruit bepaalde voordelen heeft...
Oke oke. Dat zal ook best, heb er niet zo veel weet van :@ . Het viel me alleen op dat onder studenten hier het niet erg gewild is. Maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien is een cider rond dit tijdstip, tijdens het werken aan een opdracht nog helemaal niet zo'n gek idee :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89416455
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oke oke. Dat zal ook best, heb er niet zo veel weet van :@ . Het viel me alleen op dat onder studenten hier het niet erg gewild is. Maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien is een cider rond dit tijdstip, tijdens het werken aan een opdracht nog helemaal niet zo'n gek idee :P
Ik vind het voor 's zomers, in een groot pint glas met ijs, erg goed te pruimen. En nu doorwerken met je donder!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89418233
Ik heb een kamer. *O*

Vanaf 17 januari woon ik op Holloway Road in Islington. Tot september, daarna moet ik iets nieuws vinden. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89418261
Lekker dichtbij Arsenal :P
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89418303
Haha klopt. Eigenlijk geef ik geen zak om clubvoetbal, maar enfin. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 2 december 2010 @ 09:35:35 #220
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89418905
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:07 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb een kamer. *O*

Vanaf 17 januari woon ik op Holloway Road in Islington. Tot september, daarna moet ik iets nieuws vinden. :)
Vlakbij de vrouwengevangenis. :P

Bij cider denk ik vooral aan kinderen, zwervers en northeners. Een vriend van me (northener idd) is een conaisseur en gaat naar kleine brouwerijtjes op zoek naar de perfect cider.

Ik hou het wel bij lager. :)
reset
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 09:55:05 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89419479
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha nooit geweten. Ik heb liever wat anders dan een glas cider. Weet dan wel weer dat Normandie wel degelijk bekend staat om zijn cider. Maar dat het zo populair was in de de UK had ik echt geen weet van. Ik ken ook zo niet iemand die een echte cider drinker is bijv :P
Iedere pub heeft het op vers op tap en daarbuiten nog diverse soorten op fles.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 09:56:53 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89419519
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:35 schreef Individual het volgende:

[..]

Vlakbij de vrouwengevangenis. :P

Bij cider denk ik vooral aan kinderen, zwervers en northeners. Een vriend van me (northener idd) is een conaisseur en gaat naar kleine brouwerijtjes op zoek naar de perfect cider.

Ik hou het wel bij lager. :)
}:|
Die vriend van je heeft er kijk op :6 Je moet ervan houden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89419601
Ah, dat wist ik ook niet van die Cider! Leer je ook nog eens iets hier.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 10:01:19 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89419612
Wat doen jullie eik in London? Studie, stage, tijdelijk werk?
En toch weet ik 99,9999999% zeker dat ik begin dit jaar bij de Hems een FOK!ker achter de bar heb zien staan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 10:03:29 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89419652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:00 schreef bloodymary het volgende:
Ah, dat wist ik ook niet van die Cider! Leer je ook nog eens iets hier.
Je hebt het in appel. peer, bosvruchten, aardbei/ciroen, die zijn lekker in de zomer.
Maar ik houd het bij de appel, en die is in enorm veel variaties te vinden.

én je kunt er nu mulled cider van maken, een soort glühwein zeg maar :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89420007
Gatwick voor de tweede dag op rij gesloten. Toch maar het zekere voor het onzekere genomen en mijn vlucht gewijzigd vanaf Stansted voor morgen.. Dan maar 1.5 uur in tube en trein vanaf Wimbledon...
  donderdag 2 december 2010 @ 11:06:57 #227
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89421508
Volgende keer een flesje White Lightning proberen Yvonne. Het is erg goedkoop. 3 liter voor £3. :P



Legal moonshine!
reset
pi_89423171
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:17 schreef DUK het volgende:
Gatwick voor de tweede dag op rij gesloten. Toch maar het zekere voor het onzekere genomen en mijn vlucht gewijzigd vanaf Stansted voor morgen.. Dan maar 1.5 uur in tube en trein vanaf Wimbledon...
Volgens mij zijn er op het moment overal cancelations en vertragingen. Ook op stansted etc.

Kan je nagaan als er straks echt sneeuw gaat vallen...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89423216
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:01 schreef yvonne het volgende:
Wat doen jullie eik in London? Studie, stage, tijdelijk werk?
En toch weet ik 99,9999999% zeker dat ik begin dit jaar bij de Hems een FOK!ker achter de bar heb zien staan.
3 jarige studie waarvan ik er bijna 2.5 jaar op heb zitten. En de Hems? .. hmm :') :@
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:50:54 #230
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89425082
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:01 schreef yvonne het volgende:
Wat doen jullie eik in London? Studie, stage, tijdelijk werk?
En toch weet ik 99,9999999% zeker dat ik begin dit jaar bij de Hems een FOK!ker achter de bar heb zien staan.
Wonen, werken, reizen en dat nu ruim 10 jaar. ;)
reset
pi_89432693
West country cider ^O^
Ik hou ook erg veel van Aspall.
  donderdag 2 december 2010 @ 16:10:09 #232
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89433111
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De eekhoorns zijn echt brutaal hier.
Vandaag weer het park ingeweest (thuiswerken is top) en toen ik een foto maakte gebeurde dit

Het beestje klom helemaal mijn jas over. :D
reset
pi_89433516
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:10 schreef Individual het volgende:

[..]

Vandaag weer het park ingeweest (thuiswerken is top) en toen ik een foto maakte gebeurde dit
[ afbeelding ]
Het beestje klom helemaal mijn jas over. :D
Awwwwwwww O+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 16:20:47 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89433706
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef Monopoly_Man het volgende:
West country cider ^O^
Ik hou ook erg veel van Aspall.
Aspail is ook lekker, ze hebben hem ook in bosvruchten, die is van hun ook lekker
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89436940
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:10 schreef Individual het volgende:

[..]

Vandaag weer het park ingeweest (thuiswerken is top) en toen ik een foto maakte gebeurde dit
[ afbeelding ]
Het beestje klom helemaal mijn jas over. :D
Awww O+
Hij was niet hondsdol ofzo? :P
Tap tap tap
  donderdag 2 december 2010 @ 17:08:10 #236
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89437100
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Awww O+
Hij was niet hondsdol ofzo? :P
Hondsdolheid bestaat niet in dit land. ;) Wel eens een hond proberen te importeren hier?

Het beestje was echt vriendelijk/hongerig/koud. :)
reset
pi_89441647
Ik begin die sneeuw in Londen nu wel beetje onzinnig te vinden. Als klein kind is het fantastisch, leuk door het park en zo. Sneeuwpop en dergelijke. Nu is het gigantisch irritant. Vliegvelden dicht, enorm veel vertraging. Bah.

En we spreken niet eens over veel sneeuw. Dit zijn echt miezerige beetjes. Afgelopen jaar in London ook al genoeg gezeik gehad met sneeuw. Uff
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89446681
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik begin die sneeuw in Londen nu wel beetje onzinnig te vinden. Als klein kind is het fantastisch, leuk door het park en zo. Sneeuwpop en dergelijke. Nu is het gigantisch irritant. Vliegvelden dicht, enorm veel vertraging. Bah.

En we spreken niet eens over veel sneeuw. Dit zijn echt miezerige beetjes. Afgelopen jaar in London ook al genoeg gezeik gehad met sneeuw. Uff
Dat 'gezeik' is in Nederland niet minder bij deze matige hoeveelheden hoor. Er is afgelopen nacht behoorlijk wat sneeuw gevallen voor NL/EN doen. Het is inderdaad rete irritant en idioot dat een land zo plat komt te liggen maar zoals gezegd, dat is in NL hetzelfde :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 20:48:00 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89447231
Joh half nederland ligt plat nu hoor :)
Spreken jullie trouwens nog nederlands daar? Nederlandse collega's ofzo?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89447491
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
Joh half nederland ligt plat nu hoor :)
Spreken jullie trouwens nog nederlands daar? Nederlandse collega's ofzo?
Nooit. Ik ken geen Nederlanders hier. Dat komt ook omdat ik daar niet naar op zoek ben denk ik :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89447852
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat 'gezeik' is in Nederland niet minder bij deze matige hoeveelheden hoor. Er is afgelopen nacht behoorlijk wat sneeuw gevallen voor NL/EN doen. Het is inderdaad rete irritant en idioot dat een land zo plat komt te liggen maar zoals gezegd, dat is in NL hetzelfde :Y
Mja, maar als je van/naar een plek in Nederland moet heb je iig. nog de optie om de bus/trein/auto te pakken. Als je veel reist (grote afstanden) door europa gaat dat nogal lastig. Ik weet dat het nogal veel gezanik is om niks en ik blij moet zijn met die fairytale achtige kerst sfeer in de UK. Maar ik baal gewoon :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89448170
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, maar als je van/naar een plek in Nederland moet heb je iig. nog de optie om de bus/trein/auto te pakken. Als je veel reist (grote afstanden) door europa gaat dat nogal lastig. Ik weet dat het nogal veel gezanik is om niks en ik blij moet zijn met die fairytale achtige kerst sfeer in de UK. Maar ik baal gewoon :)
Hier kun je ook de bus, tube of auto pakken :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89448226
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nooit. Ik ken geen Nederlanders hier. Dat komt ook omdat ik daar niet naar op zoek ben denk ik :)
Ik ken wel Nederlanders hier maar daar spreek ik gewoon Engels mee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89448270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken wel Nederlanders hier maar daar spreek ik gewoon Engels mee.
Waarom :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin donderdag 2 december 2010 @ 21:10:45 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89448604
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nooit. Ik ken geen Nederlanders hier. Dat komt ook omdat ik daar niet naar op zoek ben denk ik :)
Nee, mijn zoon ook niet, toch zijn er zo te lezen hier zat :)
Maar ik kan wel merken dat als wij er zijn hij weleens moet zoeken naar het juiste nederlandse woord :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89448976
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom :?
Omdat ik die altijd zie in combinatie met buitenlanders. En zij houden er niet zo van om in een groep alleen Nederlands te praten als er buitenlanders bijzijn. Onbeschoft enzeau.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89449148
Ik kom denk ik ook wel elke maand Nederlandse toeristen tegen
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hier kun je ook de bus, tube of auto pakken :Y
Ik bedoelde meer dat de afstanden die ik moet overbruggen vaak niet van/naar plekken in een land zijn maar van land naar land zijn. En dan zit je al snel met problemen als vertraging. Het is toch wank om 8 uur lang in een vliegveld te wachten? Maarja, ik heb niks te klagen in vergelijking met sommige anderen hier :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89449811
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, mijn zoon ook niet, toch zijn er zo te lezen hier zat :)
Maar ik kan wel merken dat als wij er zijn hij weleens moet zoeken naar het juiste nederlandse woord :)
50.000!
pi_89449824
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Omdat ik die altijd zie in combinatie met buitenlanders. En zij houden er niet zo van om in een groep alleen Nederlands te praten als er buitenlanders bijzijn. Onbeschoft enzeau.
Fair enough :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89449839
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, mijn zoon ook niet, toch zijn er zo te lezen hier zat :)
Maar ik kan wel merken dat als wij er zijn hij weleens moet zoeken naar het juiste nederlandse woord :)
Dat heb ik heel af en toe ook wel eens :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_89450069
Beetje laat (achteraf) maar sinterklaas was blijkbaar vandaag in London en er is tijdelijk een HEMA!

Sinterklaas special event: Thursday 2 December 7-9pm
HEMA collaboration runs: 3 22 December

This December iconic Dutch department store HEMA and KK Outlet will export one of Hollands lesser known traditions: Sinterklaas, a mythic figure related to our Santa Claus.
Santa Claus is known the world over, but its a little known fact that he was brought to America by Dutch immigrants in the nineteenth century. To the Dutch, he is known as Sinterklaas, and in Dutch tradition, he arrives at the beginning of December with his helper Piet to reward all the well behaved children of Holland.
He is received in rapturous ceremonies across all of Holland, something KK Outlet and HEMA will recreate on Hoxton Square.
Sinterklaas will arrive on horseback at KK Outlet. His flying visit will take place on Thursday 2 December, visitors to KK Outlet are welcomed to take part in Sinterklaas related practices, such as leaving a spare shoe in the gallery overnight, which on their return will be full of gifts from Sinterklaas and creating poems out of large chocolate type.
As well as Sinterklaass personal appearance therell be an exhibition of the best Sinterklaas related oddities, from a large wall of chocolate typeface to the best (and most kitsch) festive designs and products provided by HEMA and available to buy.
If you dont know what HEMA is, picture a cross between IKEA, Woolworths and Muji and youre just about there.
London at Christmas has much to offer but up until now has lacked two important things, Sinterklaas and HEMA. From 2 December this will all change
The exhibition and display of HEMA products will run throughout December and is open to all.

KK OUTLET |
42 Hoxton Square |
London |
N1 6PB |
United Kingdom
pi_89450876
Zijn er ook foto's van zeebeschuit?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 22:05:52 #253
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89451973
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
Joh half nederland ligt plat nu hoor :)
Spreken jullie trouwens nog nederlands daar? Nederlandse collega's ofzo?
NL vrienden, BE vrienden, NL familie en Engelse vrienden die vloeiend NL spreken hier dus ik spreek genoeg NL.

De eerste 2 jaar had ik helemaal geen NL contacten trouwens.

In mixed gezelschap gaat iedereen over op Engels natuurlijk.
reset
pi_89453502
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Individual het volgende:

[..]
In mixed gezelschap gaat iedereen over op Engels natuurlijk.
Mja, bij Nederlanders wel. Maar als je bijvoorbeeld ergens wat drinkt met mensen van een ander land vervallen ze vaak terug op hun eigen taaltje. Dat zie ik bij Nederlanders veel minder :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 december 2010 @ 22:57:47 #255
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89454980
Fransen hebben er bv meer last van dan Nederlanders idd.

Het ligt er ook aan hoe goed je de taal spreekt. Als je veel moeite moet doen zal je sneller in je eigen taal vervallen.
reset
pi_89455286
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Individual het volgende:
Fransen hebben er bv meer last van dan Nederlanders idd.

Het ligt er ook aan hoe goed je de taal spreekt. Als je veel moeite moet doen zal je sneller in je eigen taal vervallen.
Ja, de Polen en Slowaken kunnen er met name wat van hier :X
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:55:13 #257
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89467040
Nederlanders en Scandinaviers zijn de favoriete buitenlanders hier en beide integreren prima.

Nederlanders zitten ook niet geconcentreerd op een bepaalde plek zoals vele andere buitenlanders. De Latijnse, Afrikaanse en Aziatische culturen concentreren zich in bepaalde gebieden. Ga eens kijken bv in Elephant & Castle of Seven Sisters voor de Latijnse cultuur. Ik ben hier mensen tegengekomen die na ruim 10 jaar slechts een paar woordjes Engels spreken, maar wel vrij succesvol zijn.

Er is zeker wat xenofobie hier, maar dat is vooral humoristisch en stereotyperend en niet aggressief en bang zoals in NL. De hele tijd dat ik hier woon heb ik altijd in multiculturele bedrijven gewerkt en dat is nooit fout gegaan. :)
reset
pi_89469268
Ik ken hier geen enkele Nederlander. Scandinaviers integreren volgens mij ook juist niet: in mijn ervaring komen zij over het algemeen voor een jaartje hiernaartoe en lijken veel in groepen te blijven, vooral ook in de buurt van de Edgware Road?

Ach, Londen is eigenlijk zo divers dat je deze dingen echt niet merkt. Maar 55% is "White British" en dat het nog zo hoog ligt komt vooral door suburbia. Ik heb in veel buurten gewoont waar dat percentage waarschijnlijk 20% is, if that.
pi_89470804
Hey peeps, mijn zusje en haar vriendje komen eerste kerstdag en Boxing day op bezoek hier alleen weet iemand of er dan uberhaupt wel wat te doen is? Zo heb ik bijvoorbeeld gehoord dat de tube niet rijdt op eerste kerstdag en ik neem aan dat de meeste winkels ook wel dicht zullen zijn.

Misschien dat ik ze mee kan nemen naar Winter Wonderland in Hyde Park ofzo en ik denk dat ik maar een rondje Londen met ze doe om zo wat dingen te laten zien (Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Big Ben, London Eye). Heeft iemand anders nog tips voor me?
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:59:07 #260
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89471513
Met Kerst hoor je met familie binnen te zitten met flink veel eten en drinken. Een familiewandeling in de buurt hoort er wel weer bij.

In Londen is heel veel dicht met Kerst behalve de 24/7/365 ethnic shops en mini cabs. Restaurants zal je lang vantevoren moeten boeken en er zullen ook vast wel wat pubs open zijn.

Mijn Engelse Kerst komt over 2 weken al. ~:)
reset
pi_89471574
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:57 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik ken hier geen enkele Nederlander. Scandinaviers integreren volgens mij ook juist niet: in mijn ervaring komen zij over het algemeen voor een jaartje hiernaartoe en lijken veel in groepen te blijven, vooral ook in de buurt van de Edgware Road?

Ach, Londen is eigenlijk zo divers dat je deze dingen echt niet merkt. Maar 55% is "White British" en dat het nog zo hoog ligt komt vooral door suburbia. Ik heb in veel buurten gewoont waar dat percentage waarschijnlijk 20% is, if that.
Ik heb veel Zweedse collega's die juist enorm geintegreerd zijn, allemaal ook met Britten getrouwd en wonend in Essex... Dus Skandi's lijken het goed te kunnen, Fransen inderdaad voor geen meter.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 december 2010 @ 17:14:20 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89555305
Ik ga misschien met mijn vriend naar Londen. April 2011. Nog nooit eerder geweest.
Als ik goed heb gekeken gaan we dan hopelijk naar Westminster (op dat moment zijn daar versch. evenementen waar we heen willen - nee, niet de trouwerij van Prince William en Kate :+)
Nu hoop ik dat ik inderdaad goed heb gekeken en het idd in dat district is (We moeten naar het Coronet Theatre, Victoria Embankment aan de Theems & nog een nachtclub).

Welk Londen's vluchthaven licht het meest dichtbij Westminster? Stansted, Luton of Gatwick? Of, misschien beter gezegd, van welk vliegveld kan je het snelst Westminster bereiken?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89555517
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2010 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga misschien met mijn vriend naar Londen. April 2011. Nog nooit eerder geweest.
Als ik goed heb gekeken gaan we dan hopelijk naar Westminster (op dat moment zijn daar versch. evenementen waar we heen willen - nee, niet de trouwerij van Prince William en Kate :+)
Nu hoop ik dat ik inderdaad goed heb gekeken en het idd in dat district is (We moeten naar het Coronet Theatre, Victoria Embankment aan de Theems & nog een nachtclub).

Welk Londen's vluchthaven licht het meest dichtbij Westminster? Stansted, Luton of Gatwick? Of, misschien beter gezegd, van welk vliegveld kan je het snelst Westminster bereiken?
Gatwick, van de drie die jij noemt tenminste. Anders kan je ook Heathrow proberen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 december 2010 @ 18:11:31 #264
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89557218
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Gatwick, van de drie die jij noemt tenminste. Anders kan je ook Heathrow proberen.
Bedankt! Mja, als wij vliegen gaan we denk ik met Easyjet en die heeft alleen die drie luchthavens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89558192
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bedankt! Mja, als wij vliegen gaan we denk ik met Easyjet en die heeft alleen die drie luchthavens.
Alle 3 de luchthavens liggen sowieso ver van Londen vandaan (en dus ver van westminster). Maar alle 3 hebben goede connecties vanaf het moment dat je land. Ik zou dus niet kiezen welke het dichtste bij Westminster ligt maar welke gewoon het goedkoopste is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89558298
Ik wil graag 2 kerstpakketjes gaan versturen vanuit Londen naar Nederland. Via welk postbedrijf kan ik dit het beste (en goedkoopste!) doen? Ik heb al belachelijke prijzen gezien via sommige postbedrijven waar ik meer betaal voor het versturen dan de daadwerkelijke inhoud van het pakketje.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 december 2010 @ 18:44:25 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89558331
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alle 3 de luchthavens liggen sowieso ver van Londen vandaan (en dus ver van westminster). Maar alle 3 hebben goede connecties vanaf het moment dat je land. Ik zou dus niet kiezen welke het dichtste bij Westminster ligt maar welke gewoon het goedkoopste is.
Hmm oke.. Ja, ik had ook al even naar Eurostar gekeken maar ik kan nog geen reizen boeken voor april 2011 :{ ..

Als we wel gaan vliegen zouden we met de metro naar Westminster moeten i guess, ik vlieg alleen nauwelijks dus hoe moet ik precies achter die verbindingen komen? :@ Staat dat op de websites ook van de vliegmaatschappijen? Ik zie hier al wel wat over staan in de OP.

Oh, en heeft er iemand tips voor goedkope B&B's [of iets dergelijks] in de buurt van Westminster?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 5 december 2010 @ 18:53:21 #268
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89558638
Op de websites van de vliegvelden staat altijd wel welke bussen en treinen naar Londen gaan, en waar je de tickets daarvoor kunt kopen. Die tickets zijn eigenlijk altijd ook gewoon te koop op het vliegveld zelf trouwens, maar soms is vooraf boeken iets goedkoper. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89558683
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm oke.. Ja, ik had ook al even naar Eurostar gekeken maar ik kan nog geen reizen boeken voor april 2011 :{ ..

Als we wel gaan vliegen zouden we met de metro naar Westminster moeten i guess, ik vlieg alleen nauwelijks dus hoe moet ik precies achter die verbindingen komen? :@ Staat dat op de websites ook van de vliegmaatschappijen? Ik zie hier al wel wat over staan in de OP.

Oh, en heeft er iemand tips voor goedkope B&B's [of iets dergelijks] in de buurt van Westminster?
Eurostar all the way :7 O+ Wat betreft tijd maakt het volgens mij allemaal niet zo veel uit. Ik ben zelf alleen groot voorstander van de Eurostar in vergelijking met vliegen naar Londen.

Met de eurostar kom je in het centrum van Londen aan op een groot trein/metro station waar je zo door kunt lopen om de metro te pakken richting Westminster.

De 3 vliegvelden kom je buiten Londen aan, pak je of de bus of de trein richting een metro station dichtbij het centrum van Londen. En vanuit daar kun je metro nemen richting Westminster.

En waarom moet alles zo dichtbij westminster zitten? Er zijn daar overigens genoeg goedkope BB's hostels en hotels.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 5 december 2010 @ 18:56:47 #270
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89558752
Rond Victoria Station barst het ook van de hostels en budget hotels, daar zit vast iets tussen. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 december 2010 @ 19:19:29 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89559593
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eurostar all the way :7 O+ Wat betreft tijd maakt het volgens mij allemaal niet zo veel uit. Ik ben zelf alleen groot voorstander van de Eurostar in vergelijking met vliegen naar Londen.

Met de eurostar kom je in het centrum van Londen aan op een groot trein/metro station waar je zo door kunt lopen om de metro te pakken richting Westminster.

De 3 vliegvelden kom je buiten Londen aan, pak je of de bus of de trein richting een metro station dichtbij het centrum van Londen. En vanuit daar kun je metro nemen richting Westminster.

En waarom moet alles zo dichtbij westminster zitten? Er zijn daar overigens genoeg goedkope BB's hostels en hotels.
Omdat daar de evenementen zijn waar we heen willen (London burlesque week). De hele week zijn er op verschillende plekken in London burlesque evenementen, maar die liggen wel allemaal in Westminster. Vandaar, en echt veel geld hebben we nou ook weer niet (beide studenten) en daarom is het handig als het in de buurt zit, :) .

Ja, Eurostar sprak mij ook wel aan alleen ik heb geen idee van hun gemiddelde tarieven voor London, omdat ik nu dus niks kan boeken. Ik heb sowieso geen idee wat goedkoop is in Londen (qua eten, maar dus ook B&B's etc), hoor vaak dat het wel een vrij dure stad is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89559898
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Omdat daar de evenementen zijn waar we heen willen (London burlesque week). De hele week zijn er op verschillende plekken in London burlesque evenementen, maar die liggen wel allemaal in Westminster. Vandaar, en echt veel geld hebben we nou ook weer niet (beide studenten) en daarom is het handig als het in de buurt zit, :) .

Ja, Eurostar sprak mij ook wel aan alleen ik heb geen idee van hun gemiddelde tarieven voor London, omdat ik nu dus niks kan boeken. Ik heb sowieso geen idee wat goedkoop is in Londen (qua eten, maar dus ook B&B's etc), hoor vaak dat het wel een vrij dure stad is.
Ik weet niet hoe oud je bent? Ik ben zelf onder de 25 en betaal een retourtje NL - Londen met de eurostar 60 pond, dat is het goedkoopste ticket. Althans dat was het dit jaar. Als je vliegt is het denk ik een 40/50 pond vliegen retourtje + 10/20 pond trein? Het zal allemaal niet zo veel schelen. Enige verschil is het de hoeveelheid bagage die je mee kunt nemen via de Eurostar in vergelijking met vliegen. Dat is namelijk heul veel meer.

Wat betreft slaapplekken. Je kunt echt goedkoop gaan in een mixed hostel, paar bedden op 1 kamer. Volgens mij ben je dan max 20 pond per nacht kwijt?

En Londen is helemaal niet zo duur. Je moet alleen net even de eetgelegenheden en tentjes kennen die qua prijs/kwaliteit prima zijn. Dat scheelt enorm in de kosten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 december 2010 @ 19:55:03 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89560778
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent? Ik ben zelf onder de 25 en betaal een retourtje NL - Londen met de eurostar 60 pond, dat is het goedkoopste ticket. Althans dat was het dit jaar. Als je vliegt is het denk ik een 40/50 pond vliegen retourtje + 10/20 pond trein? Het zal allemaal niet zo veel schelen. Enige verschil is het de hoeveelheid bagage die je mee kunt nemen via de Eurostar in vergelijking met vliegen. Dat is namelijk heul veel meer.

Wat betreft slaapplekken. Je kunt echt goedkoop gaan in een mixed hostel, paar bedden op 1 kamer. Volgens mij ben je dan max 20 pond per nacht kwijt?

En Londen is helemaal niet zo duur. Je moet alleen net even de eetgelegenheden en tentjes kennen die qua prijs/kwaliteit prima zijn. Dat scheelt enorm in de kosten.
60,- valt best mee. Ik ben 19 (in januari 20) en mijn vriend 24.
Vliegen met Easyjet zou ons p.p. +/- 35/40 heen zijn, en dat ook weer terug. Dus tussen zo'n 60-80 euro.

Een mixed hostel is niet echt wat voor ons, we beseffen dat we dan duurder uit zijn, maar willen we graag ons eigen kamertje met eigen bed, :+ . Beetje privacy.
Ik had al even vluchtig gekeken, had wel iets gezien voor 60 pond per kamer per nacht, maar ik weet dus niet of dat goedkoop is ofniet, :+ . Ik denk dat het wel een redelijke prijs is? Ben gewend aan Kroatie voor 35 per kamer per nacht _O- .

Mja, ik denk dat je wel een punt hebt wat betreft die eettentjes.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 5 december 2010 @ 20:04:50 #274
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_89561122
Wil ook weer naar Londen en ga er in de zomervakantie ook zeker heen :D
Op de een op andere manier voel ik mij gelijk thuis daar :P
Maar mijn laatste reis is alweer een paar maanden geleden.
Toen zat ik 4 dagen in het Radisson Edwardian Vanderbilt Hotel aan de Glouchester Road waar alles mooi dichtbij zat :P.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_89565552
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een mixed hostel is niet echt wat voor ons, we beseffen dat we dan duurder uit zijn, maar willen we graag ons eigen kamertje met eigen bed, :+ . Beetje privacy.
Ik had al even vluchtig gekeken, had wel iets gezien voor 60 pond per kamer per nacht, maar ik weet dus niet of dat goedkoop is ofniet, :+ . Ik denk dat het wel een redelijke prijs is? Ben gewend aan Kroatie voor 35 per kamer per nacht _O- .
60 pond is toch wel een flinke kamer hoor, per nacht :P.Ik denk dat de gemiddelde prijs zo rond de 40 pond ligt voor een 2/3 sters hotel per kamer per nacht.

quote:
Mja, ik denk dat je wel een punt hebt wat betreft die eettentjes.
Ik denk dat je van de meeste fokkers hier genoeg tips kunt krijgen over goedkope kwalitatieve tentjes om te eten/shoppen etc. Dus gaan! Londen is veel beter dan Kroatie! :Y)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89566106
Een tijdje terug kwamen er in een Londen-topic links langs naar restaurants met de lekkerste hamburgers, wie weet nog welke dat waren? :P
Tap tap tap
  Admin zondag 5 december 2010 @ 21:54:21 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89566384
En omdat het Travel staat:
http://www.flickr.com/photos/yvonneheslinga/sets/

Mét pleefoto's voor UIO
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89568297
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Een tijdje terug kwamen er in een Londen-topic links langs naar restaurants met de lekkerste hamburgers, wie weet nog welke dat waren? :P
GBK voor beste hamburgers! :9~ Met name de pesterella.

Zo zien ze er ong. uit de hamburgers bij GBK


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 5 december 2010 @ 22:50:25 #279
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89569477
GBK ken ik niet, maar Ultimate Burger heeft ook alleraardigste burgertjes. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89571145
Hoe eet je zoiets? :D
Tap tap tap
  zondag 5 december 2010 @ 23:26:50 #281
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89571172
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe eet je zoiets? :D
Met je handen.
pi_89571860
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe eet je zoiets? :D
Je drukt hem fijn en dan eet je hem inderdaad met je handen :) Wel wat prijzig maar goede kwaliteit burgers! Ik dacht een 7 a 8 pond per hamburger. Maar je bent daarna ook wel vol :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89571987
Lol, ik zie geen burger :P
pi_89575989
Heren, het gaat hier helemaal verkeerd qua burgers, zie ik al. Ik vind GBK zelf matig en steeds minder goed, Union idem dito. Byron Burger groeit momenteel als kool en voor een goeie reden: hun burgers zijn veel beter. Een andere optie, als je wat relaxter wil zitten, is de burger bij Sophie's Steakhouse. Dat is iets meer een restaurant, maar hun burger is uitstekend geprijsd en je zit er net iets gezelliger.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 december 2010 @ 08:31:03 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89577016
quote:
12s.gif Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

60 pond is toch wel een flinke kamer hoor, per nacht :P.Ik denk dat de gemiddelde prijs zo rond de 40 pond ligt voor een 2/3 sters hotel per kamer per nacht.

[..]

Ik denk dat je van de meeste fokkers hier genoeg tips kunt krijgen over goedkope kwalitatieve tentjes om te eten/shoppen etc. Dus gaan! Londen is veel beter dan Kroatie! :Y)
Haha bedankt, dan ga ik nog doorzoeken tot ong. 40 pond.

En daar zal ik tzt even naar informeren hier! Nu eerst maar die reis regelen, :') .
En Kroatie is ook leuk, hoor :6 . We zaten max. 500 m van de zee af, :Y) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89577054
quote:
12s.gif Op maandag 6 december 2010 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha bedankt, dan ga ik nog doorzoeken tot ong. 40 pond.

En daar zal ik tzt even naar informeren hier! Nu eerst maar die reis regelen, :') .
En Kroatie is ook leuk, hoor :6 . We zaten max. 500 m van de zee af, :Y) .
Kroatie is leuk, maar het eten is waardeloos.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89577117
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:15 schreef Drive-r het volgende:
Heren, het gaat hier helemaal verkeerd qua burgers, zie ik al. Ik vind GBK zelf matig en steeds minder goed, Union idem dito. Byron Burger groeit momenteel als kool en voor een goeie reden: hun burgers zijn veel beter. Een andere optie, als je wat relaxter wil zitten, is de burger bij Sophie's Steakhouse. Dat is iets meer een restaurant, maar hun burger is uitstekend geprijsd en je zit er net iets gezelliger.
Byron Burger, dat was 'm O+
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 december 2010 @ 08:47:00 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89577185
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Kroatie is leuk, maar het eten is waardeloos.
Ik heb er niet zo divers gegeten, ik ben vegetariër en lust sowieso niet zoveel :+ . In landen als Kroatië houd je dan weinig keus over (denk brood, patat, pannekoeken en zelfgemaakte pasta - die laatste was trouwens wel heel lekker!)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89577321
Dan moet je richting Covent Garden voor Food for Thought, eerste keer dat ik als carnivoor ook eens blij werd van een vegetarisch tentje.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 december 2010 @ 09:02:57 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89577426
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef Drive-r het volgende:
Dan moet je richting Covent Garden voor Food for Thought, eerste keer dat ik als carnivoor ook eens blij werd van een vegetarisch tentje.
Ah, thanks!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 6 december 2010 @ 10:45:23 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89579385
Oh hebben jullie in London zelf ook van die hutjes die als paddestoelen uit de grond schieten waar ze milkshakes maken van allerlei mars bars enzo :9
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Admin maandag 6 december 2010 @ 10:53:05 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89579575
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef Drive-r het volgende:
Dan moet je richting Covent Garden voor Food for Thought, eerste keer dat ik als carnivoor ook eens blij werd van een vegetarisch tentje.
Hmmmm, Nealstreet, een van m'n lievelingsstraatjes
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 6 december 2010 @ 11:33:52 #293
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_89580657
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Kroatie is leuk, maar het eten is waardeloos.
Het is niet dat de Britten nu zulk goed eten hebben. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89580846
Nee, maar Londen wel (en nee, het is niet Brits) ^O^
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 6 december 2010 @ 11:49:20 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89581141
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Het is niet dat de Britten nu zulk goed eten hebben. :P
Ligt eraan waar je gaat eten :Y

In London en omgeving ( lief komt uit herfdfordshire ) is het voor mijn dochter wel te doen om uit eten te gaan en dat het ook betaalbaar is ( coeliakie en andere allergieen etc. ) ^O^ Hier hoef ik dat niet te proberen zonder haar eigen eten mee te nemen :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89725203
Weer zieke rellen in de stad :D
  donderdag 9 december 2010 @ 17:36:51 #297
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89727158
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Het is niet dat de Britten nu zulk goed eten hebben. :P
Misschien woon ik hier al te lang, maar ik vind het Britse eten heerlijk!

Bangers n mash, fish n chips, Cumberland pie, beef Wellington, baked potato, sunday roast, curries, full English en nog veel meer. :9~

Er is ook veel slecht eten, maar dat ligt vooral aan de kwalitiet en dat moet je doorhebben.
reset
pi_89744759
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:36 schreef Individual het volgende:

[..]

Misschien woon ik hier al te lang, maar ik vind het Britse eten heerlijk!

Bangers n mash, fish n chips, Cumberland pie, beef Wellington, baked potato, sunday roast, curries, full English en nog veel meer. :9~

Er is ook veel slecht eten, maar dat ligt vooral aan de kwalitiet en dat moet je doorhebben.
Weet je misschien een goede plek om beef Wellington te proberen?
----
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:09:29 #299
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89746025
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Weet je misschien een goede plek om beef Wellington te proberen?
De posh moeder van een vriendin maakt het heel goed. :P

Het is niet altijd makkelijk te vinden en ik weet niet waarom. Heb het maar 2 keer in een restaurant in Londen gegeten, maar ik ben niet goed in het onthouden van restaurants, clubs, pubs etc. Het is echt fan-tas-tisch! :9~

Je zou het bij Rules in Covent Garden kunnen proberen: http://www.rules.co.uk/home
reset
pi_89761510
Zo, ik gok dat ik al te laat ben maar heeft iemand ooit gehoord van de volgende hotels en ervaring ermee?
- Hotel California
- Blakemore hotel
- St. Giles hotel
pi_89772277
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef Individual het volgende:

[..]

De posh moeder van een vriendin maakt het heel goed. :P

Het is niet altijd makkelijk te vinden en ik weet niet waarom. Heb het maar 2 keer in een restaurant in Londen gegeten, maar ik ben niet goed in het onthouden van restaurants, clubs, pubs etc. Het is echt fan-tas-tisch! :9~

Je zou het bij Rules in Covent Garden kunnen proberen: http://www.rules.co.uk/home
Ik heb het Gordon Ramsay vaak zien maken. _O_

Edit: Wil er iemand een nieuw topic maken? Ik heb nu even geen tijd. :D
----
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')