Huh vastgezeten? why?:pquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Jabberwocky het volgende:
Als het maar de naam is die op je paspoort staat. Is dat niet zo, dan gaat het geld kosten om dat aan te passen.
Ook net weer terug van twee dagen Londen, zou gisteren al terugkomen maar dat werd een dag later omdat ik dinsdag een dag vast heb gezeten op Eindhoven Airport.![]()
Maar er is een redelijke kans op een studentenkamer, naast station Tottenham Hale. Ik hoop dat het doorgaat.
Dat is zeker kut..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Mist, er vloog een dag niks. Bijna alle vluchten vertrokken van een ander vliegveld waarna passagiers met de bus werden vervoerd, maar van twee vluchten was het toestel er al en die passagiers zaten dus fijn een dag op het vliegveld. Mijn vlucht naar Londen was een van die twee, best kut.
Brixton Market, Camden Market, Broadway Market...quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Arboxx het volgende:
Waar kan ik in Londen de wat meer rommelige marktjes etc. vinden? Brick Lane?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Arboxx het volgende:
Waar kan ik in Londen de wat meer rommelige marktjes etc. vinden? Brick Lane?
quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef Jabberwocky het volgende:
Op Stansted kun je gewoon kostenloos pinnen.
Goedkopere alternatieven voor Stansted Express zijn de Terravision bus, easybus of national express. Tickets zijn aan loketten te koop inderdaad.
Ik ben afgelopen donderdag met mijn lief ( die woont in hertford dus aardig vlakbij ) naar zowel dungeon alswel sealife en in the eye of geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja leuk, een weekend weg met je man. jij in de primark (en monsoon), hij in de pub
ik bedoelde meer dingen die we samen kunnen doen?
Is london dungeon wat?
Dat was hem ja, hij zei niet de naam Fullers maar Griffin Brewery. Merci!quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Drive-r het volgende:
Ik ken alleen Fuller's, hoewel je ongetwijfeld nog veel mee kleine brouwerijen hebt. Fullers is nog redelijk groot en ligt in West Londen.
Je hebt ook Young's in Wandsworthquote:Op maandag 22 november 2010 11:55 schreef Professional het volgende:
[..]
Dat was hem ja, hij zei niet de naam Fullers maar Griffin Brewery. Merci!
Geen auto's in de bekende winkelstraten? Of is er nog iets speciaals dan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Zaterdag is het weer Very Important Pedestrians Day
Ik zie hem zo 1,2,3 niet staan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Sitting: Eurostar heeft nu eindelijk WEL de optie 'any dutch station' op de site staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |