abonnement Unibet Coolblue
pi_86836136
Welkom bij deel 13 van het topic 'Studentenkamers'!
Dit topic betreft informatie en foto\'s van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Enkele voorgaande topics:
Deel 1: Studentenkamers
Deel 2: Studentenkamers #2
Deel 3: Studentenkamers #3
Deel 4: Studentenkamers #4
Deel 5: Studentenkamers #5
Deel 6: Studentenkamers #6
Deel 7: Studentenkamers #7
Deel 8: Studentenkamers #8
Deel 9: Studentenkamers #9
Deel 10: Studentenkamers #10
Deel 11: Studentenkamers #11
Deel 12: Studentenkamers #12

Enkele foto's uit het vorige deel:

Memento-Mori's appartementje in Casa Confetti




SiETSKE's kamer:



De kamer van Edwinuss:


Ewelina's studio:




[ Bericht 8% gewijzigd door Vonkenboer op 25-09-2010 19:13:50 ]
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 19:13:27 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_86837343
Ik heb de foto's in de op weer werkend gemaakt en een paar typo's eruit gehaald.
Probeer ipv url tags img tags te gebruiken dan zijn de foto's allemaal direct zichtbaar zonder dat men er op hoeft te klikken.
pi_86871691
Hopelijk in dit topic weer veel nieuwe foto's!

Ik zit nu tijdelijk in een kamer van <4m^2 ik zal er van de week een foto van maken. Mijn bed is normaal al groter (4,1m^2) O-)
pi_86884676
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb de foto's in de op weer werkend gemaakt en een paar typo's eruit gehaald.
Probeer ipv url tags img tags te gebruiken dan zijn de foto's allemaal direct zichtbaar zonder dat men er op hoeft te klikken.
Ik ga toch niet zo'n hele OP schrijven joh. Ik heb gewoon de vorige gekopieerd. Heb wel iets beters te doen!

Gaat huurcontract wel vaker via de post?
pi_86884732
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:55 schreef dynamiet het volgende:
Hopelijk in dit topic weer veel nieuwe foto's!

Ik zit nu tijdelijk in een kamer van <4m^2 ik zal er van de week een foto van maken. Mijn bed is normaal al groter (4,1m^2) O-)
Ik ben benieuwd.
pi_86953419
Nou laat ik ook eens mee doen :)


De slaapkamer


Die staan rechts voor het bed onder de schuine kant


Kledingkast zonder deuren ivm schuin stuk. De bedoeling was om ze af te zagen zodat het zou passen, maar dat werkt niet met die andere 2 deuren.


Stukje woonkamer


Andere kant van de woonkamer


Keuken (en ja, te lui om de vaat af te drogen en op te ruimen :') )
pi_86955190
Even meelezen weer, we hebben hier alles opnieuw ingericht. Helaas is de camera kapot -O-
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86968237
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:53 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
De komende 4-5 weken ben ik nog op de volgende kamer te vinden (3 avonden per week en alleen slapen)


pi_86974169
Mooie bezemkast. Wat voor verhaal zit erachter?

Mijn keuken is groter dan dat :@
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86986500
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Cerbie het volgende:
Mooie bezemkast. Wat voor verhaal zit erachter?

Mijn keuken is groter dan dat :@
Mijn nieuwbouwappartement zou volgens de makelaar 4 weken geleden worden opgeleverd dus mooi voor het academisch jaar. De oplever datum is alleen uitgesteld tot 1 november.

Tot dan mocht ik gelukkig slapen in de "bezemkast" van mijn vrienden die een appartement hebben in Groningen.
pi_86988733
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Mijn nieuwbouwappartement zou volgens de makelaar 4 weken geleden worden opgeleverd dus mooi voor het academisch jaar. De oplever datum is alleen uitgesteld tot 1 november.

Tot dan mocht ik gelukkig slapen in de "bezemkast" van mijn vrienden die een appartement hebben in Groningen.
Dat is nog wel geluk hebben dan, vervelend van die vertraagde oplevering :X

Ben benieuwd naar de foto's van je appartement. :)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86991349
Morgen tussen twee colleges door maar eens beginnen met schilderen en plinten leggen! :9
pi_87047596
Ik ga na 8 jaar in een huis te hebben gewoond in Emmen, dinsdag kijken naar een kamer in Utrecht (om te beginnen), zal wel enorm wennen worden, heb nu 2 verdiepingen en 3 slaapkamers :P

Maar als het wat wordt, ga ik er zeker iets moois van maken!
pi_87052182
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:45 schreef JDx het volgende:
Ik ga na 8 jaar in een huis te hebben gewoond in Emmen, dinsdag kijken naar een kamer in Utrecht (om te beginnen), zal wel enorm wennen worden, heb nu 2 verdiepingen en 3 slaapkamers :P

Maar als het wat wordt, ga ik er zeker iets moois van maken!
Wat voor kamer en waar?
pi_87054497
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Wat voor kamer en waar?
Ga kijken naar eentje in Zuilen en eentje vlak achter de jaarbeurs. Gewoon kamertjes van 20m2, paar honderd euro all-in. Verder alles gedeeld. Zal wel wennen worden, maar 2 huizen is onmogelijk, dus dan eerst maar een huis en een kamer, als het bevalt later op zoek naar huis of appartement in Utrecht.

Ps. ik ken er verder ook helemaal niemand, dus wordt nog wat ;)
pi_87086488
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Ga kijken naar eentje in Zuilen en eentje vlak achter de jaarbeurs. Gewoon kamertjes van 20m2, paar honderd euro all-in. Verder alles gedeeld. Zal wel wennen worden, maar 2 huizen is onmogelijk, dus dan eerst maar een huis en een kamer, als het bevalt later op zoek naar huis of appartement in Utrecht.

Ps. ik ken er verder ook helemaal niemand, dus wordt nog wat ;)
Zuilen sowieso niet gast. G to the hetto.
pi_87093603
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Zuilen sowieso niet gast. G to the hetto.
Ok, mja ik ben wel een Ghetto type :'(

Maar goed, denk dat ik sowieso kies voor centrum, kan ik mn auto verkopen.
pi_87100708
Leuk, nieuwe foto's ^O^
pi_87109769


Woonkamer, maar wil hem beetje opknappen.. heb er nu een verzameling gratis meubels instaan, wil er sowieso een mooie zwarte bank inzetten en 2 lounge stoelen. Slaapkamer en andere kamers volgen nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door NeverNooitVriendje op 02-10-2010 19:52:07 ]
pi_87110790
picca is stuk
pi_87110952
Nu niet meer, als het goed is (Heb vodafone usb internet stick, en dat ding doet altijd rare ipdingen ervoor zetten)
pi_87122174
Is dat nog wel een studentenkamer, met meer dan een kamer+slaapkamer?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87128034
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
[ afbeelding ]

Woonkamer, maar wil hem beetje opknappen.. heb er nu een verzameling gratis meubels instaan, wil er sowieso een mooie zwarte bank inzetten en 2 lounge stoelen. Slaapkamer en andere kamers volgen nog.
vind het keurige 'gratis' meubels anders :)
heb je meer foto's?
pi_87756358
Hier dan na een half jaar zoeken mijn kamer!
Zit er nog geen week in, dus alles is nog niet helemaal klaar enzo. Komen nog wat dingen in te staan, even als een nieuwe tv etc. Alleen ik vind de indeling niet erg practisch. Iemand ideeën? Mag ook wel wat voor gekocht worden evt!





Met prive koelkast:


Nou kom maar op! :D
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_87761156
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hier dan na een half jaar zoeken mijn kamer!
Zit er nog geen week in, dus alles is nog niet helemaal klaar enzo. Komen nog wat dingen in te staan, even als een nieuwe tv etc. Alleen ik vind de indeling niet erg practisch. Iemand ideeën? Mag ook wel wat voor gekocht worden evt!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met prive koelkast:
[ afbeelding ]

Nou kom maar op! :D
Leuke kamer :D
Ik denk dat je het nu wel het meest praktisch hebt ingericht! Vroeg me af of je nog van plan was wat in die hoek te zetten tussen je bed en de wastafel? Heb je trouwens ook ruimte voor eventuele boeken en kleding?
It's up to me now, turn on the bright lights..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')