abonnement Unibet Coolblue
pi_86899230
Ja, precies! Ons probleem. Dat ervaar ik ook zo nu de zwangerschap niet bepaald op rolletjes verloopt. Ik probeer de dingen in het huishouden te doen die ik altijd doe, maar voor mijn vriend is het ook best zwaar. Als ik moe ben omdat ik heb gestofzuigd dan zorgt hij voor Ivan. We hebben vannacht allebei een rotnacht gehad, maar hij zit weer op zijn werk. Vanochtend was onze eerste gedachte: wat zijn we toch een stel kneuzen samen! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 27 september 2010 @ 14:25:00 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86899581
Gedeelde kneuzigheid is halve kneuzigheid O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 september 2010 @ 22:06:40 #253
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86921679
Oeeeh zenuwachtig! Over 12 uur onze eerste afspraak bij de verloskundige!!!!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86922059
Spannend the_tankgirl!!
  dinsdag 28 september 2010 @ 07:53:10 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86930542
Succes zometeen Tankgirl *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 september 2010 @ 07:58:04 #256
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86930573
Veel plezier vandaag Tankgirl!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 08:29:54 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86930910
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oeeeh zenuwachtig! Over 12 uur onze eerste afspraak bij de verloskundige!!!!!
heel veel succes en plezier!! *O*

hier ook de zenuwen :X over een uurtje of drie is duidelijk of we gaan verhuizen ..

Sil hoe is het bij jou?

ik meende gistereavond toen ik bed lag, de baby te voelen schoppen (inwendig, niet dat ik al met m'n handen kon voelen ofzo) echt heel typisch die schopjes tegen je baarmoeder aan O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86931045
Tankgirl heel veel plezier vandaag! Spannend O+

Ik mag ook straks weer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:52:44 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86931272
Succes Tankgirl! ^O^

Silmarwen, hoe is het vandaag met je?

DJMO *O* hopelijk overtuigt deze bezichtiging je mannetje (als jij ook nog steeds wilt natuurlijk ;) )!

Hier alles goed, alleen af en toe een zeurend, zwaar gevoel in mijn onderbuik waar ik soms toch wel wat onrustig van wordt (en hartstikke winderig, arme lief van mij :@ ). Maar het zal wel door mijn groeiende baarmoeder komen. Ik voel het vooral als ik opsta na een tijdje te hebben gezeten, het is ook een soort van drukkend gevoel. Herkent iemand dit? Ik ben nu 13w2d.

Doordat er inmiddels al 4 echo's zijn gemaakt zijn we wel een beetje verwend geraakt, ik ben nu namelijk wel weer toe aan een nieuwe echo :D . Hopelijk wil de gyn er 12 oktober eentje doen, anders moet ik gewoon braaf wachten op de SEO.

Vandaag maar eens even op pad voor nieuw ondergoed, zowel boven als onder mag het nu allemaal wel wat ruimer :) .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 09:02:28 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86931451
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef twentemeisje het volgende:
Succes Tankgirl! ^O^

Silmarwen, hoe is het vandaag met je?

DJMO *O* hopelijk overtuigt deze bezichtiging je mannetje (als jij ook nog steeds wilt natuurlijk ;) )!

Hier alles goed, alleen af en toe een zeurend, zwaar gevoel in mijn onderbuik waar ik soms toch wel wat onrustig van wordt (en hartstikke winderig, arme lief van mij :@ ). Maar het zal wel door mijn groeiende baarmoeder komen. Ik voel het vooral als ik opsta na een tijdje te hebben gezeten, het is ook een soort van drukkend gevoel. Herkent iemand dit? Ik ben nu 13w2d.

Doordat er inmiddels al 4 echo's zijn gemaakt zijn we wel een beetje verwend geraakt, ik ben nu namelijk wel weer toe aan een nieuwe echo :D . Hopelijk wil de gyn er 12 oktober eentje doen, anders moet ik gewoon braaf wachten op de SEO.

Vandaag maar eens even op pad voor nieuw ondergoed, zowel boven als onder mag het nu allemaal wel wat ruimer :) .
ik heb hetzelfde als jij hoor, met die echo's :@ ik was bij jan ook al zo verwend, en ik weet dat mijn gyn elke controle een echo maakt (dit keer sowieso ook groeiecho's). met 18 weken krijg ik er weer een en dan me t20 de seo :@

natuurlijk wil ik dat huis nog!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86932800
Mijn eerste post in OUD, hallo allemaal :W Ik heb even zitten zoeken waar ik (33) als aanstaande papa mijn verhaal kwijt kan, en hoop dat ik in dit topic wat info en ervaringen kan vinden en delen.

Mijn vrouw (32) is voor het eerst zwanger, nu ruim 13 weken. Door aanhoudend bloedverlies zijn er binnen de eerste drie maanden voor de zekerheid al meerdere echo's gemaakt waarbij alles goed leek en het bloedverlies onverklaarbaar maar geen reden voor ongerustheid. We hebben besloten een combinatietest te laten uitvoeren, maar dat is tot drie keer toe niet gelukt omdat de nekplooi niet duidelijk genoeg te zien was voor uitsluitsel. Wel gaf de echoscopist aan dat de nek er niet dik uitziet en naar verwachting goed is. Daarbij lag het kindje alle keren in een foetushouding, waardoor de CRL van kruin tot stuit niet goed gemeten kon worden. De omtrek van het hoofdje is naar verwachting, alles zit er verder op en aan en het lijkt goed te bewegen. Dus wij dachten dat we na de spannende eerste drie maanden iets geruster konden zijn, dat hadden we gehad.

Maar na de derde keer vond hij het opvallend dat het kind tot drie keer toe in dezelfde houding lag, met het hoofdje gebogen en knietjes opgetrokken tot de kin. Dat had hij nog niet eerder meegemaakt. Wel heeft hij de combinatietest uitgevoerd, waaruit een kans van 1:42 op down kwam. We zijn doorverwezen naar Groningen voor een second opinion, waar we gisteren zijn geweest.

Op de echo zagen we het kind wel de beentjes af en toe een stuk strekken, en het zette zich geregeld af met 'sprongbewegingen'. Maar opnieuw ligt het hoofdje nog gebogen, en kwam de CRL zelfs nog lager uit dan afgelopen vrijdag. De kans van 1:42 bleef dus staan. Wel gaf ze aan dat sommige kindjes 'nu eenmaal' iets meer gebogen of iets gestrekter liggen, daar deed ze vrij laconiek over. Ook van de opmerking die onze echoscopist had gemaakt dat de buikomvang wat klein leek was ze niet onder de indruk, dat zei haar niet zo veel.

Vervolgens kregen we een gesprek met een andere arts over de testuitslagen en de risico's, en uiteindelijk kwam het er op neer dat we een keuze moesten maken voor een vervolgtest (vlokkentest of vruchtwaterpunctie), of het risico accepteren. We hebben besloten om over twee weken een vruchtwaterpunctie uit te laten voeren (met extra kans van ongeveer 1 op 100 op een miskraam), omdat wij de kans relatief gezien erg groot vinden en het graag met zekerheid willen weten.

Wat mij het meest heeft verbaasd/tegen is gevallen is dat er op geen enkel vlak iets duidelijk werd over waar deze verhoogde kans vandaan komt, slechts dat het een combinatie van factoren is (maar dat wisten we al, vandaar combinatietest) en dat het computerprogramma dit berekend heeft. Er was niets te zeggen over de invloed van de bloedwaarden etc. Dus in plaats van dat we hoopten met deze second opinion meer duidelijkheid te krijgen, werden er eigenlijk alleen maar meer vraagtekens opgeroepen, en werden we er niet geruster op.

Zijn er meer ervaringen met zo'n hoge uitkomst na de berekening? Uiteraard is de kans alsnog erg groot (bijna 98%) dat het geen down is, maar in vergelijking met 1 op de tig-duizend wat je vaak hoort vind het een enorm verschil, en wij hebben zoiets van er gaan vast niet voor niets alarmbellen af, al weet niemand dus duidelijk te vertellen waarom.

Nou ja, over twee weken weten we het in ieder geval zeker...

Oef, da's een lange post geworden. Wanneer je hier bent aangekomen: dank voor het lezen :)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86932856
wat een spannende periode Sequencial!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86932972
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef Sequencial het volgende:
Mijn eerste post in OUD, hallo allemaal :W Ik heb even zitten zoeken waar ik (33) als aanstaande papa mijn verhaal kwijt kan, en hoop dat ik in dit topic wat info en ervaringen kan vinden en delen.

Mijn vrouw (32) is voor het eerst zwanger, nu ruim 13 weken. Door aanhoudend bloedverlies zijn er binnen de eerste drie maanden voor de zekerheid al meerdere echo's gemaakt waarbij alles goed leek en het bloedverlies onverklaarbaar maar geen reden voor ongerustheid. We hebben besloten een combinatietest te laten uitvoeren, maar dat is tot drie keer toe niet gelukt omdat de nekplooi niet duidelijk genoeg te zien was voor uitsluitsel. Wel gaf de echoscopist aan dat de nek er niet dik uitziet en naar verwachting goed is. Daarbij lag het kindje alle keren in een foetushouding, waardoor de CRL van kruin tot stuit niet goed gemeten kon worden. De omtrek van het hoofdje is naar verwachting, alles zit er verder op en aan en het lijkt goed te bewegen. Dus wij dachten dat we na de spannende eerste drie maanden iets geruster konden zijn, dat hadden we gehad.

Maar na de derde keer vond hij het opvallend dat het kind tot drie keer toe in dezelfde houding lag, met het hoofdje gebogen en knietjes opgetrokken tot de kin. Dat had hij nog niet eerder meegemaakt. Wel heeft hij de combinatietest uitgevoerd, waaruit een kans van 1:42 op down kwam. We zijn doorverwezen naar Groningen voor een second opinion, waar we gisteren zijn geweest.

Op de echo zagen we het kind wel de beentjes af en toe een stuk strekken, en het zette zich geregeld af met 'sprongbewegingen'. Maar opnieuw ligt het hoofdje nog gebogen, en kwam de CRL zelfs nog lager uit dan afgelopen vrijdag. De kans van 1:42 bleef dus staan. Wel gaf ze aan dat sommige kindjes 'nu eenmaal' iets meer gebogen of iets gestrekter liggen, daar deed ze vrij laconiek over. Ook van de opmerking die onze echoscopist had gemaakt dat de buikomvang wat klein leek was ze niet onder de indruk, dat zei haar niet zo veel.

Vervolgens kregen we een gesprek met een andere arts over de testuitslagen en de risico's, en uiteindelijk kwam het er op neer dat we een keuze moesten maken voor een vervolgtest (vlokkentest of vruchtwaterpunctie), of het risico accepteren. We hebben besloten om over twee weken een vruchtwaterpunctie uit te laten voeren (met extra kans van ongeveer 1 op 100 op een miskraam), omdat wij de kans relatief gezien erg groot vinden en het graag met zekerheid willen weten.

Wat mij het meest heeft verbaasd/tegen is gevallen is dat er op geen enkel vlak iets duidelijk werd over waar deze verhoogde kans vandaan komt, slechts dat het een combinatie van factoren is (maar dat wisten we al, vandaar combinatietest) en dat het computerprogramma dit berekend heeft. Er was niets te zeggen over de invloed van de bloedwaarden etc. Dus in plaats van dat we hoopten met deze second opinion meer duidelijkheid te krijgen, werden er eigenlijk alleen maar meer vraagtekens opgeroepen, en werden we er niet geruster op.

Zijn er meer ervaringen met zo'n hoge uitkomst na de berekening? Uiteraard is de kans alsnog erg groot (bijna 98%) dat het geen down is, maar in vergelijking met 1 op de tig-duizend wat je vaak hoort vind het een enorm verschil, en wij hebben zoiets van er gaan vast niet voor niets alarmbellen af, al weet niemand dus duidelijk te vertellen waarom.

Nou ja, over twee weken weten we het in ieder geval zeker...

Oef, da's een lange post geworden. Wanneer je hier bent aangekomen: dank voor het lezen :)
Spannend.

Maar wat nu als er inderdaad uit de vlokkentest komt dat je kindje down heeft? Hebben jullie daar al over nagedacht?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:26:09 #264
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86933358
Wat spannend Sequencial, dat zijn verhoogde kansen waar je liever niet mee te maken krijgt (dat spreekt voor zich natuurlijk). En inderdaad, zoals Ticootje al vroeg, hebben jullie ook al besproken wat je doet met een uitslag 'Down'.

Wij hebben er (ik ben nu 36) zelf voor gekozen om geen combinatietest te doen. De verloskundige en gynaecoloog waren er ook duidelijk over, als we de zwangerschap in het geval van een kindje met Down niet afbreken, dan heeft die test ook geen toegevoegde waarde.. Wij wilden het extra risico op complicaties dus ook niet nemen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke afweging. Sterkte met het wachten!
pi_86933444
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef twentemeisje het volgende:
Wat spannend Sequencial, dat zijn verhoogde kansen waar je liever niet mee te maken krijgt (dat spreekt voor zich natuurlijk). En inderdaad, zoals Ticootje al vroeg, hebben jullie ook al besproken wat je doet met een uitslag 'Down'.

Wij hebben er (ik ben nu 36) zelf voor gekozen om geen combinatietest te doen. De verloskundige en gynaecoloog waren er ook duidelijk over, als we de zwangerschap in het geval van een kindje met Down niet afbreken, dan heeft die test ook geen toegevoegde waarde.. Wij wilden het extra risico op complicaties dus ook niet nemen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke afweging. Sterkte met het wachten!
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Als je bijvoorbeeld down in je familie hebt en een down kindje wel gewoon welkom is, maar je weet dat je de kans op een downkindje krijgen heel groot is, dan heeft zo'n test ook wel zin. Al is het alleen maar omdat downkindjes heel vaak ook allerlei lichamelijke problemen hebben, zoals het hartje.. Dat zijn best dingen die je misschien van tevoren wilt weten zodat als het nodig is dat artsen meteen kunnen ingrijpen na een bevalling mocht dat nodig zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86933735
maar dat kunnen ze meestal toch op de 20 weken echo zien Ticootje? hartproblemen enzo?
pi_86933903
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef Troeta het volgende:
maar dat kunnen ze meestal toch op de 20 weken echo zien Ticootje? hartproblemen enzo?
Ze zouden het moeten kunnen zien, ware het niet dat het zoontje geen down kindje trouwens van mijn vriendin een behoorlijk groot gat in zijn hart had (13 mm), dat over eht hoofd gezien is tijdens de 20 weken echo. Het ventje, nu ruim 1,5, is al een keer of 5 geopeereerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86933966
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze zouden het moeten kunnen zien, ware het niet dat het zoontje geen down kindje trouwens van mijn vriendin een behoorlijk groot gat in zijn hart had (13 mm), dat over eht hoofd gezien is tijdens de 20 weken echo. Het ventje, nu ruim 1,5, is al een keer of 5 geopeereerd!
Dat is wel heel slordig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86934009
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is wel heel slordig.
behoorlijk! 13mm gat op een oppervlakte van 22mm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:49:38 #270
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86934028
Ik ben het in principe ook met je eens hoor Ticootje! Maar zoals Troeta zij vertelde de gyn het ons ook, de grote medische problemen kunnen ze bij de SEO zien. Als ik een down-kindje verwacht dan willen we dat inderdaad ook het liefst voor de bevalling weten zodat we ons er (emotioneel) op voor kunnen bereiden. De verhoogde kans op complicaties bij een vlokkentest of vruchtwaterpunctie hebben wij er echter niet voor over. Maar misschien is de miskraam bij de vorige zwangerschap daar ook wel gedeeltelijk debet aan. We zijn (met name het eerste trimester) best heel angstig geweest voor een nieuwe miskraam.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:51:09 #271
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86934081
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

behoorlijk! 13mm gat op een oppervlakte van 22mm
Jemig, dat is inderdaad heftig! Is alles nu goed met hem?

Wat de combinatietest betreft, dit hadden ze er dan natuurlijk ook niet uitgehaald met een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Maar ze zijn wsl wat meer gespitst op het zoeken naar dit soort afwijkingen als er al een verhoogde kans op down is geconstateerd bij de combinatietest.
pi_86934237
Zo zeker slordig! Maar ja, in de meeste gevallen ontdekken ze dat wel, ik snap dat je geen risico's wil nemen met een vruchtwaterpunctie als je het kindje toch wil.
Mijn verloskundige zei trouwens dat je Down ook kan zien met de 20-wekenecho, maar eigenlijk niet meer naar gevraagd toen ik die kreeg.
pi_86934325
Uiteraard hebben we besproken wat we met de uitslag gaan doen in het geval van Down, en dat is voor ons beiden een duidelijke keuze waar we volledig achter staan. We zijn ons er ook van bewust dat het uitsluiten van Down niet betekent dat er niet iets anders aan de hand kan zijn. Maar aangezien we qua Down de mogelijkheid hebben om het van tevoren te weten in combinatie met de niet te verwaarlozen uitslag van de kansberekening, kiezen wij er voor om niet zes maanden lang daarover in onzekerheid te zitten maar te weten waar we aan toe zijn.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86934460
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
De verhoogde kans op complicaties bij een vlokkentest of vruchtwaterpunctie hebben wij er echter niet voor over.
Dat is bij ons (andersom) ook een doorslaggevende factor geweest, dat de verhoogde kans op complicaties naar aanleiding van de vwp kleiner is dan de berekende kans op Down.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86934477
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86934515
Mag ik vragen, je hebt over 2 weken vlokkentest... Hoelang duurt het dan voordat je uitslag hebt?

Dan zit je namelijk al best ver in de zwangerschap...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86934525
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
O+ O+ O+
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86934552
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
Oh wat een heeeeeeerlijk geluid is dat toch!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86934555
Mijn vrouw is nu 5 maanden zwanger het wordt ons eerste kindje, dus alles is nog nieuw en spannend.
Maar wij hebben geen combinatie-test/down syndroom check laten doen, aangezien wij het kindje sowieso willen houden.

We wilden het niet weten aangezien het misschien toch een vorm van stress ook met zich mee brengt misschien als je nog maandenlang met het idee zit dat het kindje het down syndroom heeft. En aangezien stress sowieso niet echt bevorderlijk is hebben we hiervoor gekozen.
StereoType
pi_86934589
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oh wat een heeeeeeerlijk geluid is dat toch!!
Zo lief dat ik moest huilen :')
Schoonmoeder was mee en toen ik thuis kwam lag daar een kadootje van dr :D die had ze meegenomen :P
Een boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief O+

Dinsdag heb ik de combinatietest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86934797
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik vragen, je hebt over 2 weken vlokkentest... Hoelang duurt het dan voordat je uitslag hebt?

Dan zit je namelijk al best ver in de zwangerschap...
Geen vlokkentest maar vruchtwaterpunctie. Dat is ook de reden dat het pas over 2 weken kan, vanaf een week of 15 heeft ze voldoende vruchtwater voor die test. Vlokkentest zou nu meteen een optie zijn, maar daarvan is de kans op een miskraam weer groter en kan soms zelfs alsnog een punctie nodig zijn. Dus vandaar dat we dan liever nog even wachten. De uitslag daarvan komt na 3 dagen (voor down, 3 chromosomen) en volgens mij na een week ofzo nog een uitslag voor eventuele andere aandoeningen die uit een chromosomentest af te leiden zijn.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86934853
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
Stoomtreintje O+

Wij hebben een AngelSound gekocht, kun je thuis zelf het hartje mee horen :)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86934893
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Tally het volgende:

Schoonmoeder was mee en toen ik thuis kwam lag daar een kadootje van dr :D die had ze meegenomen :P
Een boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief O+
Woezel en Pip ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86934904
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Sequencial het volgende:

[..]


Stoomtreintje O+

Wij hebben een AngelSound gekocht, kun je thuis zelf het hartje mee horen :)
Ik had er ook eentje! Heerlijk even 's avonds luisteren naar ht treintje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86934983
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik had er ook eentje! Heerlijk even 's avonds luisteren naar ht treintje O+
Ik heb er over nagedacht :P Maar hej ik ben 11w4d dus ik heb nog even om het aan te schaffen ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86935093
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb er over nagedacht :P Maar hej ik ben 11w4d dus ik heb nog even om het aan te schaffen ;)
toen had ik m al ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86935180
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Vicky het volgende:

[..]

toen had ik m al ;)
Ivm erge bloedingen had ik niet veel hoop op een goede afloop van de zwangerschap. Dus durfde ik niets te kopen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:26:20 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86935196
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
toen had ik m al ;)
Hier wordt hij vrijwel niet gebruikt, juist omdat we een keer het hartje niet konden vinden en N. zelfs de volgende dag maar meegegaan is naar de VK terwijl dat niet in de planning stond (dat hij mee zou gaan, die afspraak bij de VK was wel gewoon volgens planning). ;)
En dat was een stuk later dan 12 weken....

Het heeft ons iig erg voorzichtig gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86935198
Hey, wij hebben ook een Angelsound apparaatje.
Een paar weken terug moest je af en toe echt zoeken, maar nu bij 5 maanden hoef ik het ding alleen maar op mn vrouw dr buik te zetten en je hoort de trein al aan komen denderen.

het blijft elke keer een kippenvel momentje.

Het enige irritante dat ik wel steeds heb is dat ik nog 4 maanden moet wachten tot ik ons kindje kan vasthouden.
StereoType
pi_86935355
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Keizer02 het volgende:
Hey, wij hebben ook een Angelsound apparaatje.
Een paar weken terug moest je af en toe echt zoeken, maar nu bij 5 maanden hoef ik het ding alleen maar op mn vrouw dr buik te zetten en je hoort de trein al aan komen denderen.

het blijft elke keer een kippenvel momentje.
Enig idee of het een paar weken geleden vaak op dezelfde plaats zat (op hetzelfde moment van de dag) of dat dat per dag duidelijk verschilde? Wij vragen ons wel eens af of het zich meer zou moeten kunnen verplaatsen.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86935512
Nou, een paar weken/maandje terug was het kindje inderdaad wat meer op 1 plekje en lag hij ook wat dieper achterin en moest ik dus ook wat steviger met het apparaatje drukken om hem duidelijk te kunnen horen. Maar het is wel bijna elke keer dat we luisteren dat het kindje net weer op een ander plekje ligt.

Nu bij 5 maanden merk ik dat hij continue beweegt en dat ik echt met dat apparaatje af en toe achter hem aan moet gaan, maar het hartje horen we nu wel dubbel zo duidelijk.

maar er werd bij de pretecho al gezegd dat het kindje heel erg actief is, en aangezien dit ons eerste kindje is weet ik niet echt hoe standaard onze manier van angelsound gebruiken is. maar het werkt bij ons in ieder geval heel goed.
StereoType
pi_86935698
Ik kon het hartje altijd net boven mijn schaambot vinden, eigenlijk nergens anders.
Was erg blij met de angelsound, want ik was elke keer zo bang dat het kindje niet meer leefde. Komt vast door een eerdere miskraam, want een vriendin van mij vond het maar een belachelijk apparaat en ze wilde hem niet eens van me hebben!
Maar ik kon elke nacht lekker inslapen zonder te piekeren. Sinds de baby elke dag beweegt heb ik hem niet meer gebruikt.
pi_86935788
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
O+ O+ O+ O+ wat heerlijk!!! :*
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:50:59 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86936023
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord O+
Helemaal overheen gelezen :@

Gefeliciteerd :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:12:53 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86936715
Wat fijn Tally! O+ Wat zul je dolblij zijn! Het is je zo gegund meis! :*

Wij hebben over twee weken weer een afspraak, dan hopelijk ook hartje en misschien al een sneak preview op het geslacht als de gyn een echo doet... (bedacht me dat vanmorgen ineens dat met een beetje geluk dat bij 15w3d al te zien is...). Nog twee weken geduld dus!

Ik heb het vorige week ook over die angelsound gehad met mijn lief, maar ik ben bang dat wanneer we het hartje dan een keer niet zouden vinden, ik in opperste staat van paniek zou geraken... :@
pi_86937305
Tally wat fijn!! *O* *O*

ik heb ook weer een sticker van de vk, mooi, vooral zo doorgaan. Okay, doen we :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86937338
Hoera voor alle fijne berichten! Ik ben ook benieuwd naar Tankgirl.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86937610
Wat moeilijk voor jullie Sequencial! Ik hoorde gisteren helaas ook dit verhaal al, je vrouw is namelijk een collega van mij (hoe toevallig). Veel sterkte met afwachten voor jullie

Fijn tally!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 september 2010 @ 12:44:34 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86937778
Tally *O*
Welkom Sequencial :) sterkte met afwachten ...

ik doe verder even een egopost :@

het is erdoor *O* 13 oktober krijgen we de sleutel *O*

meer details vanaf hier!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86937946
gefeliciteerd DJMO, en wat mag je lekker snel beginnen met alles!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')