quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
Al is deze smalspoor-variant wel leuk:
[ afbeelding ]
D5 van de Brohltalbahn.
80% minder was ook royaal genoeg geweest op zichquote:
Jup. Na 3 foto's heb je die brug in Alkmaar wel weer gezien. Gewoon proberen een max van 10 foto's aan te houden en alleen de echte hoogtepunten te posten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
80% minder was ook royaal genoeg geweest op zich
Ik denk niet dat het dezelfde trein is, maar ik zag een sleep van deze rijtuigen rond 20:30 door Köln Hbf komen met (dacht ik) een BR 111 er voor. Daar zaten wel 2 DB Club-rijtuigen tussen ook, die had ik nog nooit gezien. Kennelijk scheurden er minstens 2 zuiptreinen door NRW gisterenquote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Gisterenmiddag te Natrup-Hagen:
[ link | afbeelding ]
Terwijl twee andere spotters de stek beneden verkozen, maakte ik de beslissing de WLE zuiptrein van boven te fotograferen. De 189 801 is met een sleep Müller rijtuigen als DPE 91731 onderweg van Hamburg Berged naar Köln Hbf en passeert hier tussen Osnabrück en Münster(Westf) het station en oude Bahngelände van Natrup-Hagen.
Deze zag ik gisteren iets na 15u door Osnabrück komen terwijl ik stond te wachten op een rondleiding door het stellwerk.quote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het Zweedse Hectorrail rijdt met opvallende loks van de serie 185.2 in prachtige kleuren rond in Noord-Duitsland en verder naar Scandinavië. Op zondag 19 september is de 241 009 met de nagenoeg vol beladen DGS 45699 (in opdracht van TXL) vanuit het Zweedse Malmö onderweg naar Duisburg. De trein bestaat uit flink wat DHL wissellaadbakken en passeert hier het oude Bahngelände bij Natrup-Hagen.
zekerquote:
Die in Rotterdam lijkt me duidelijk een Wurlitzerquote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef dennistd het volgende:
In Rotterdam staat nu een snoepautomaat met boeken erin: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21729
Toevallig van hetzelfde merk als de koffieautomaat die ik gisteren op Osnabrück Hbf zag?
Je kon niet wachten op mijn foto van het bordje van Geilhausen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef dennistd het volgende:
Lijkt mij ook, maar het was wel iets waarbij ik deze foto ontopic kwijt kon
Nee, klopt. Moet ik nog fixen maar te lui.quote:Op maandag 20 september 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
je icon wijzigen klik hier werkt niet meer James
Best interessant eigenlijk...quote:Onbeperkt reizen voor een vaste, lage prijs.
Geachte heer,
Wij werken aan twee nieuwe abonnementen waarmee u onbeperkt kunt reizen voor een vast bedrag per maand. En nu willen wij uw hulp vragen om deze nieuwe abonnementen zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Doet u mee aan de test?
Onze nieuwe mogelijkheden
Zeven dagen per week onbeperkt reizen tijdens de daluren voor ¤95 per maand.
Wilt u alleen in het weekend onbeperkt reizen? Dat kan met een abonnement voor ¤25 per maand.
Zo werkt de test
Als u meedoet aan de test, koopt u voor drie maanden het testabonnement van uw keuze. Uw Voordeeluren-abonnement wordt tijdelijk stopgezet. Wij compenseren de drie maanden waarin u geen gebruik maakt van uw Voordeelurenabonnement: u krijgt ¤ 5 korting per maand op een testabonnement. Tijdens de test zal onderzoeksbureau Blauw u een aantal vragen stellen. Wij horen graag wat uw ervaringen zijn en welke tips of suggesties u voor ons heeft. Uw antwoorden gebruiken we dan voor de eventuele nationale introductie later.
Wilt u testrijder worden? Als u hier klikt leest u alles over de testabonnementen en hoe u mee kunt doen.
Dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
Nou, ik dus welquote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Ireyon het volgende:
Tijdens daluren.. wat heb je daar nou aan als normaal werkend mens?
Ik denk dat ik het krijg omdat ik al maanden vrijwel uitsluitend met de OV-chipkaart reis bij NS.quote:Op maandag 20 september 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOu ik doen. Ik wil dat mailtje ook wel
Voor mij zou het wel wat schelen (3 euro per maand ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Ireyon het volgende:
Tijdens daluren.. wat heb je daar nou aan als normaal werkend mens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |