Nee, er staat 'Chewie'.quote:
quote:
Goed zo jongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer zal ik origineler zijn.
Als we een beetje hard doorwerken is er vanavond nog een nummer 17
Heeft iemand daar serieus Roosendaal genoemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hebben jullie trouwens mijn citymarketing voor Bergen gezien?![]()
Wat is de mooiste stad van Nederland ?
Post 103
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heeft iemand daar serieus Roosendaal genoemd
quote:
Mijn opa heeft er vroeger een keer 1 mee naar huis genomen, die aangereden was. Hebben ze opgegetenquote:
Die grijze vliegen altijd op tijd weg, maar die lichtbruinachtige duiven zijn net zelfmoordterroristen. Die blijven gewoon zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:27 schreef Ireyon het volgende:
Ik een keer een duif.. tijdens m'n rijles. Dat beest zat op de weg;
"Moet ik hiervoor remmen?"
"Nah, die gaat vanzelf .. " *poef*
Hoiquote:
Ik moest vanmiddag remmen voor 2 duiven, ik dacht dat ze wel wegvlogen inderdaad maar dat deden ze pas nadat ik vrijwel stil stond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Die grijze vliegen altijd op tijd weg, maar die lichtbruinachtige duiven zijn net zelfmoordterroristen. Die blijven gewoon zitten.
Ola!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoi
привет
oi
hi
مرحبا
Բարեւ Ձեզ
здрасти
hola
Hej
hallo
tere
你好
γεια
こんにちは
cześć
Shalom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoi
привет
oi
hi
مرحبا
Բարեւ Ձեզ
здрасти
hola
Hej
hallo
tere